Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт по встановленню системи протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуації, система передавання тривожних сповіщень в будівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 9 – спеціалізована школа» по пр. Соборному, 82 в м. Олександрії Кіровоградської області (45316000-5 - Монтаж систем освітлення та сигналізації)
Очікувана вартість
445 000,00 UAH
UA-2020-10-12-009465-b ad44fb675ce74593ad6e62d9614fac30
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Глущенко

+380501393778 anna_lambre@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ № 9- СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24145750
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., місто Олександрія,, просп. Леніна, 82
Контактна особа: Анна Глущенко
+380501393778
anna_lambre@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 20:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 15:34
Очікувана вартість: 445 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт по встановленню системи протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуації, система передавання тривожних сповіщень в будівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 9 – спеціалізована школа» по пр. Соборному, 82 в м. Олександрії Кіровоградської області (45316000-5 - Монтаж систем освітлення та сигналізації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, проспект Соборний (Леніна), 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ТД, надання додаткової документації
Дата подання: 13 жовтня 2020 12:43
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 16:26
Доброго дня. Шановний замовник з метою усунення непорозумінь в подальшому, розмістить на майданчику свій бланк, на якому виконавець зможе роздрукувати у себе на підприємстві довідку здійснення огляду об’єкту та обсягу робіт, відповідно до вимог додатку №7 ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого уточнення повідомляємо, що фірмовий бланк закладу – це є документація внутрішнього документообігу та листи, що оформлюються на даному бланку створюються безпосередньо в закладі відповідно до Інструкції з діловодства (далі -Інструкція) в день його підписання або затвердження (пункт 158 Інструкції закладу).
В день огляду об’єкту Вам буде надано довідку огляду об’єкту на фірмовому бланку закладу згідно Додатку № 7 до Вимог до предмета закупівлі.
Уточнення щодо вимог ТД
Дата подання: 15 жовтня 2020 09:57
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 18:54
Доброго дня. Проектом договору п.4.3. передбачено: Відповідальна особа за здійснення технічного нагляду протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) підписує вищевказані акти, що підтверджує виконання робіт. Зазначте за чий рахунок здійснюється технічний нагляд? Тендерною документацією не передбачаються ці витрати за рахунок виконавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, технічний нагляд виконаних робіт буде здійснюватися за рахунок Замовника, саме тому ці витрати і не передбачені у документації щодо даної спрощеної закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-009465-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 13 жовтня 2020 22:56
Внесення змін до ТД
Шановний Замовник. Прохання обґрунтувати для всіх учасників закупівлі (щонайменш) доцільність Вашої вимоги щодо довідки на бланку Замовника. Як впливає це на якість тендерної документації чи монтажних робіт, довідка виконана на бланку замовника чи виконавця, якщо в кожній ви ставите підпис і свою печатку? Проаналізувавши скасування попередньої закупівлі, складується враження, що Ви створюєте заздалегідь дискримінаційні вимоги. Принципово не надавав їх деяким учасникам закупівлі, використавши це для дискваліфікації. Після обстеження і ознайомлення з обсягами робіт ви з якихось своїх причин завжди зможете його не дати виконавцю, сказавши, що не має зараз бланку, надрукованої довідки, оргтехніка не працює….. При цьому у випадку не місцевої фірми також необхідний повторний приїзд і.т.п. Вами нажаль навіть не враховується ситуація з COVID, коли більшість передбачливих організацій взагалі скасовують обов’язкове обстеження. Враховуючи зазначене прохання внести зміни до ТД. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів для вирішення питання по суті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 18:34
Шановний, Учаснику! Проаналізувавши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимог документації для даної спрощеної закупівлі здійснення попереднього огляду об'єкта для визначення детального обсягу виконання робіт є обов'язковою умовою. Крім того, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та факту проведення детального обстеження (огляду) об'єкта даний документ повинен бути наданий у складі пропозиції та виданий саме на бланку Замовника (виданий Замовником).
Усі Учасники попередньої закупівлі, які уважно ознайомилися з документацією та вимогами до предмета закупівлі отримали дану довідку без будь-яких перешкод, саме тому дискримінаційною вимогу щодо оформлення довідки огляду об'єкту на фірмовому бланку Замовника не вважаємо. На підставі викладеного, жодних навмисних заходів для дискваліфікації будь-кого з Учасників нами не створюється.
2. З метою недопущення технічних ситуацій, які Ви перелічили у своїй вимозі та інших непорозумінь просимо Вас повідомити про дату та час приїзду на об'єкт і довідку на фірмовому бланку буде підготовано згідно Додатку № 7 до Вимог до предмета закупівлі та надано Вам для використання для подальшої подачі пропозиції в належному вигляді.
3. З приводу зауваження стосовно COVID-19, то доводимо до Вашого відома, що Кіровоградська область знаходиться у "зеленій" зоні та є вільною для усіх видів пересування. Тому з метою збереження карантинних заходів на місці огляду об'єкта гарантуємо Вам забезпечення особи, що буде здійснювати даний огляд від Вашої організації усіма необхідними засобами особистого захисту (маска та антисептик для обробки рук). Нами буде призначена уповноважена особа, яка покаже всі приміщення та необхідну документацію також належним чином дотримається усіх карантинних заходів та буде тримати дистанцію 1,5 м. Тож безпеку Вашого робітника буде повністю забезпечено і жодним чином не порушено вимог карантину.
Номер вимоги: UA-2020-10-12-009465-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 15 жовтня 2020 09:39
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня. Згідно п.1.2. ТД вимагається надати наступне підтвердження:
- працівник, який дає дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск, несе відповідальність за достатність передбачених для безпечного виконання робіт заходів по вимкненню та заземленню устаткування і можливість їх здійснення, а також за координацію часу і місця роботи бригад, що допускаються. Давати дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск мають право оперативні працівники з групою V - в електроустановках понад 1000 В і групою IV - в електроустановках до 1000 В.
Згідно специфікації та проектної документації при монтажі СПС не передбачено роботу в електроустановках, у зв’язку з чим вами застосовується дискримінаційна вимога. Тендерне завдання розроблено під заздалегідь визначеного Вами переможця. Для виконання зазначених Вами робіт, згідно чинного законодавства ліцензіат, що надає послуги згідно предмету закупівлі не повинен мати таких документів.
Електроустановка — комплекс взаємопов'язаних машин, ліній, апаратів, допоміжного обладнання (рахуючи будівлі та приміщення, в яких вони встановлені), призначені для виробництва, трансформації, передачі, розподілення електричної енергії і перетворення її в інший вид енергії.
Враховуючи зазначене, звертаємось до Вас щодо скасування цього пункту, як дискримінаційного.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 18:49
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої дискримінаційної вимоги повідомляємо наступне: відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ КОМІТЕТ ПО НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ № 4 від 09.01.1998 року "Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ДНАОП 0.00-1.21-98)", а саме підпункту 3.2.4. цих Правил працівник, який дає дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск, несе відповідальність за достатність передбачених для безпечного виконання робіт заходів по вимкненню та заземленню устаткування і можливість їх здійснення, а також за координацію часу і місця роботи бригад, що допускаються. Давати дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск мають право оперативні працівники з групою V - в електроустановках понад 1000 В і групою IV - в електроустановках до 1000 В.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 1.1.1. Вимоги цих Правил поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно і є обов'язковими для всіх споживачів та виробників електроенергії, незалежно від їх відомчої належності і форм власності на засоби виробництва.
Саме тому вважаємо, що дану вимогу було заявлено нами у відповідності до чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-12-009465-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 15 жовтня 2020 22:45
Дискримінаційна вимога
Шановний замовник. Нажаль неможливо надіслати Ваші відповіді до АМКУ для розгляду дискримінаційних вимог, ви це добре знаєте і користуєтесь цим. Ви трактуєте норми законодавства, як Вам вигідно. Не зважаючи, що ці вимоги не мають ніякого відношення до предмету закупівлі.
В попередній вимозі дано чітке визначення, що таке електроустановка. Оголошена Вами закупівля на Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт по встановленню системи протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуації, система передавання тривожних сповіщень, не має жодного відношення до електроустановок. Навіть у державному класифікаторі, згідно якого ви оголошували код закупівлі, роботи з електроустановками мають зовсім інший код закупівлі. Повторно наголошуємо щодо скасування цього пункту, як дискримінаційного.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2020 16:36
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Усі звернення та вимоги у даній спрощеній закупівлі розглядаються нами у встановленому Законом порядку та без жодних порушень прав будь-кого з Учасників процедури, а документація з вимогами до предмета закупівлі обгрунтована нормативно-правовими актами. Про що свідчить наша відповідь на попередню вимогу стосовно електроустановок, де нами було надано відповідь з посиланням на конкретні законодавчі Правила.
2. Додатковим підтвердженням вірного тлумачення нами законодавства є відповідний пункт робочого проекту системи протипожежного захисту, який зазначає, що "Всі електромонтажні роботи, обслуговування електроустановок, періодичність та методи випробувань захисних засобів повинні виконуватись згідно "Правил технічної експлуатації електроустановок споживачем".
3. У відповідності до чинного Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено можливості Учасникам звертатися до Антимонопольного комітету України, а усі рішення та дії Замовника оскаржуються в судовому порядку.
Номер вимоги: UA-2020-10-12-009465-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 15 жовтня 2020 23:06
Зміни до ТД
Шановний замовник. Повторно переглянувши скасовану Вами закупівлю, виявили нещирість у наданій Вами відповіді «Учасники попередньої закупівлі, які уважно ознайомилися з документацією та вимогами до предмета закупівлі отримали дану довідку без будь-яких перешкод». Учасників було лише двоє і одного Ви дискваліфікували якраз за відсутність довідки огляду на бланку закладу, яку самі йому повинні були надати після обстеження (згідно Вашої відповіді). Підписавши довідку на його бланку Ви навмисно (дискримінаційно) не надали свій бланк. Питання неправомірності у прийнятому Замовником рішенні було би законно доведено у випадку відкритих торгів і розгляду його в АМКУ. Повторно наголошуємо щодо скасування необґрунтованої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2020 16:59
Шановний Учасник! По суті Вашої вимоги повідомляємо, що в повноваження керівника закладу - Замовника не входить обов'язок щодо перевірки правильності складання Учасником документації для подання пропозиції у закупівлі. У попередній закупівлі у одного з Учасників сталася така помилка лише через неуважність вивчення документації та вимог до предмета закупівлі, внаслідок чого він не звернув увагу на необхідність фірмового бланку саме Замовника, а просто підготував на своєму бланку, що є невідповідністю вимогам закупівлі та обов'язковою умовою, яку Учасник не виконав. Наголошуємо, що підготовка документації для своєї пропозиції - це відповідальність та обов'язок Учасника. З метою недопущення подібних невідповідностей звертаємо Вашу увагу на необхідність більш детального ознайомлення з вимогами до предмета даної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖАВТОМАТИКА" 399 854,25
UAH з ПДВ
399 854,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА" 444 998,00
UAH з ПДВ
444 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:54
Сертифікати на тендер.pdf
22 жовтня 2020 11:54
Довідка банк 2.pdf
22 жовтня 2020 11:54
Довідка банк 1.pdf
22 жовтня 2020 11:54
Довідка податкова.pdf
22 жовтня 2020 11:54
Витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 11:54
витяг нов..pdf
22 жовтня 2020 11:54
Наказ на директора.pdf
22 жовтня 2020 11:54
Статут зі змінами.pdf
22 жовтня 2020 11:54
ЛИЦЕНЗИЯ НОВЕЙШАЯ.pdf
22 жовтня 2020 11:54
Довідка п.2 ст.17.pdf
22 жовтня 2020 11:54
Акт обстеження (дод.№7).pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:25
Штатний розпис.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Фісенко В.А..pdf
21 жовтня 2020 14:25
Технічні хар-ки.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Статут ТБ т.-3.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Статут ТБ т.-2.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Статут ТБ т.-1.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Сертифікати 2.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Сертифікати 1.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Протокол 18.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Лицензия.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Лист-гарант екологія.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Згода дод.6.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Заява-згода дод.5.pdf
21 жовтня 2020 14:25
ДПІ №9.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Документи Гоман Є.М..pdf
21 жовтня 2020 14:25
Документи Бандура В.А..pdf
21 жовтня 2020 14:25
Договірна.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Договір оренди майна.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Довідка печатка.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Довідка МТБ.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Довідка МВС.zip
21 жовтня 2020 14:25
Довідка без с-п.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Витяг.pdf
21 жовтня 2020 14:25
Акт обстеж..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖАВТОМАТИКА"

ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖАВТОМАТИКА"
#32099957
Переможець 399 854,25
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 18:39

Документи

28 жовтня 2020 18:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖАВТОМАТИКА"
#32099957
399 854,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 18:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 18:30
Додатки до договору № 97 від 11.11.2020.pdf укладений
11 листопада 2020 18:26
Договір № 97 (ПП Пожавтоматика).pdf укладений
11 листопада 2020 18:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 399 854,25
UAH (в тому числі ПДВ 56 642,37 UAH)