Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розбудови охоронних заходів як складової створення КСЗІ для ВІС МЗС (код ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги»)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-10-12-009360-b 58c474cb3542493fa5e9c7eb754e96df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Чолач

+380442381869 mariia.cholach@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Контактна особа: Марія Чолач
+380442381869
mariia.cholach@mfa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 20:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 14:52
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розбудови охоронних заходів як складової створення КСЗІ для ВІС МЗС (код ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, м. Київ, Михайлівська площа, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Договором за надані Послуги здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця після прийняття Замовником Послуг на підставі Акту протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Акту. У разі відсутності бюджетного фінансування Замовник звільняється від відповідальності за несвоєчасну оплату послуг за цим договором та здійснює розрахунки за Договором протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 20:11
Додаток 2 до ТД.docx
12 жовтня 2020 20:11
оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
12 жовтня 2020 20:11
Додаток 3 до ТД.docx
12 жовтня 2020 20:11
Тендерна документація.docx
12 жовтня 2020 20:11
додаток 1 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога ТД
Дата подання: 16 жовтня 2020 11:43
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:06
Добрий день. Вимога ТД: п. 5.2 2) довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі у кількості не менше 7 працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері. . Питання: Бухгалтер може входити до списку (бути одним із 7 працівників), що вказані в довідці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, підпунктом 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник, зокрема, повинен надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі у кількості не менше 7 працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері. Тобто, працівників, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі. Предметом закупівлі є послуги з розбудови охоронних заходів як складової створення комплексної системи захисту інформації для Відомчої інформаційної системи Міністерства закордонних справ України.
Вимога ТД
Дата подання: 16 жовтня 2020 11:45
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:06
Добрий день. Вимога ТД: п. 5.2 На підтвердження трудових відносин з зазначеними у довідці працівниками надати: копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт. Питання: Знак «/» може означати «або»? Так як трудовий контракт не є обов’язковим документом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, підпунктом 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник, зокрема, повинен на підтвердження трудових відносин з зазначеними у довідці працівниками надати: копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт. Знак «/» означає «або».
Вимога ТД
Дата подання: 16 жовтня 2020 11:47
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:09
Добрий день. Вимога ТД: п. 5.2 Копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності). Питання: Всі сім працівників (які вказані в довідці) повинні мати вищу освіту та надати копії дипломів?
Відповідь: Шановний запитувачу, підпунктом 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник, зокрема, повинен надати копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності). Тобто, копії дипломів та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації подаються у разі їх наявності.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 847 000,00
UAH з ПДВ
739 902,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Світ безпеки 850 000,00
UAH з ПДВ
739 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕНК" 858 000,00
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 15:47
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:46
Інші документи Переможця.pdf
03 листопада 2020 13:31
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:30
Довідка_20281347180960216976.pdf.p7s
03 листопада 2020 13:30
Довідка_20281347180960216976.pdf
03 листопада 2020 12:02
77-Протокол на директора (1).pdf
03 листопада 2020 11:35
public_doc (8).pdf
03 листопада 2020 11:35
public_doc (8).p7s
26 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:07
II-МТБ_частина 4.PDF
26 жовтня 2020 14:07
II-МТБ_частина 3.PDF
26 жовтня 2020 14:07
Dovidka_20262385580880321970.pdf.p7s
26 жовтня 2020 14:07
Dovidka_20262385580880321970.pdf
26 жовтня 2020 14:07
77-Довідки банків.PDF
26 жовтня 2020 14:07
111-Копії дипломів.pdf
26 жовтня 2020 14:07
04-Досвід учасника.pdf
26 жовтня 2020 14:07
IV-ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
26 жовтня 2020 14:07
ДОВКІЛЛЯ.PDF
26 жовтня 2020 14:07
Довідка АНЦ.PDF
26 жовтня 2020 14:07
III-Технічні вимоги.PDF
26 жовтня 2020 14:07
I -ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

27 жовтня 2020 18:22
Електронний підпис
27 жовтня 2020 18:20
Лист пояснення.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Статут та Свідоцтво.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Копії дипломів.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Документи підписанта.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Додатки до договору 38.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Договір 38.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Персональні дані.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Накази на працівників.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Договір 20 2019.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Договір 20 2018.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Договір 9.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Довідка ст. 17.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Довідка працівники.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Довідка МТБ.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Довідка досвід.pdf
27 жовтня 2020 18:20
Виписка з ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 18:20
4.Інші документи.7z
27 жовтня 2020 18:20
3.Технічна частина.7z
27 жовтня 2020 18:20
1.Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:11
Статут ТОВ СП СЕНК.pdf
22 жовтня 2020 16:11
Протокол зборів.pdf
22 жовтня 2020 16:11
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 16:11
Повноваження Лесик.pdf
22 жовтня 2020 16:11
Лист згода.pdf
22 жовтня 2020 16:11
Довідка ст17.pdf
22 жовтня 2020 16:11
Витяг з реєстру юросіб.pdf
22 жовтня 2020 16:11
Довідка досвід.pdf
22 жовтня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 16:11
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

ТОВ Світ безпеки

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
Переможець 739 902,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 18:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
739 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:59
Додаткова Угода №2.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 18:48
Додаткова Угода №1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 18:39
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 16:12
Договір[1931].pdf укладений
20 листопада 2020 16:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2020 14:08
739 902,00 UAH UA058201720343161007100000165
МЗС
UA073348510000000026002114103
ТОВ "Охоронна компанія "Кардинал"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю від 20.11.2020 № 30-20-11-20/К-М, Сторони дійшли згоди викласти Додаток 3 до Договору "Технічні вимоги" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 30-20-11-20/К-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю від 20.11.2020 № 30-20-11-20/К-М, Сторони дійшли згоди викласти Додаток 3 до Договору "Технічні вимоги" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 30-20-11-20/К-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 739 902,00
UAH (в тому числі ПДВ 123 317,00 UAH)