Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з виготовлення елементів музичного оформлення для «Радіо «Промінь»
Очікувана вартість
78 500,00 UAH
UA-2020-10-12-009276-b ee7a35064cd248fcbd04eb72bb07db9c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Бут

+380444814693 ihor.but@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: https://corp.suspilne.media
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, Іллєнка Юрія, 42
Контактна особа: Ігор Бут
+380444814693
ihor.but@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 13:09
Очікувана вартість: 78 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 177,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92210000-6: Послуги радіомовлення


Мова подання тендерних пропозицій - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з виготовлення елементів музичного оформлення для «Радіо «Промінь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Юрія Іллєнка, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 92210000-6 — Послуги радіомовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі підписаного Акта приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін Акта приймання-передачі наданих послуг у відповідному місяці. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 19:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 19:44
Додаток № 4.docx
12 жовтня 2020 19:44
Додаток № 1.docx
12 жовтня 2020 19:44
Додаток № 3.docx
12 жовтня 2020 19:44
Додаток № 5.docx
12 жовтня 2020 19:44
Тендерна документація docx.docx
12 жовтня 2020 19:44
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛЮТОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 78 000,00
UAH з ПДВ
76 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВИДКИЙ ВАЛЕНТИН АРКАДІЙОВИЧ 78 300,00
UAH з ПДВ
77 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 19:01
Електронний підпис
27 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛЮТОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ШВИДКИЙ ВАЛЕНТИН АРКАДІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ЛЮТОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2731118310
Рішення скасоване 76 800,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 13:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 12:26
ЛЮТОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2731118310
Відхилено 76 800,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:49
ШВИДКИЙ ВАЛЕНТИН АРКАДІЙОВИЧ
#2512912216
Відхилено 77 122,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 15:54

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 6 Переліку документів, що надаються Учасником Додатку № 4 до тендерної документації Учасник мав надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/ договорів у 2017 або 2018, або 2019, або 2020 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ тощо), для яких аналогічні послуги надавалися із зазначенням предмета договору, їх адреси та контактні телефони; підтвердні документи (копії (витяги) зазначених у довідці договорів, копії актів наданих послуг (видаткові накладні, тощо) до цих договорів та листи-відгуки від контрагентів, з якими укладено зазначені у довідці договори, що підтверджують належне виконання зазначених договорів. Однак, у складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору з неповним переліком інформації, що вимагалась, а саме відсутня інформація про предмет закупівлі, адреси та контактні телефони контрагентів по виконаним договорам, що надані в підтвердження досвіду. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Стиренко Л.М. поставила на голосування питання щодо оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в наступному вигляді: 1) Перелік виявлених невідповідностей: довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з неповним переліком інформації, що вимагалась у пункті 6 Додатку № 4 до тендерної документації; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6 Додатку № 4 до тендерної документації; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/ договорів у 2017 або 2018, або 2019, або 2020 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ тощо), для яких аналогічні послуги надавалися із зазначенням предмета договору, їх адреси та контактні телефони;

Документи

17 листопада 2020 15:49
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:48
Протокол відхилення.PDF
16 листопада 2020 13:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 листопада 2020 15:54
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:53
Протокол ФОП Швидкий.PDF
17 листопада 2020 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
19 листопада 2020 15:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі