Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобільні шини
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-10-12-009041-b e62d9753a4ac43f38d837598ca861ad5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'яньонок Ірина Олександрівна

+380444893408 kocemdmk@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 34002938
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Багговутівська 1
Контактна особа: Лук'яньонок Ірина Олександрівна
+380444893408
kocemdmk@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 18:40
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 11:05
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Шина (зимова) 235/65R16C
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
124 шт
Шина (зимова) 215/75R16C
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
8 шт
Шина (зимова) 195/65R15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
2 шт
Шина (зимова)185/75R16C
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
20 шт
Шина (зимова) 235/75R15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
8 шт
Шина (зимова) 175/70R13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
6 шт
Шина (зимова)185/75R16C
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
8 шт
Шина (зимова)235/65R16C
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
50 шт
Шина (зимова)215/70R15С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
4 шт
Шина (зимова) 215/65R16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 18:36
Договір шини.docx
12 жовтня 2020 18:36
Технічні характеристики (Додаток 4).docx
12 жовтня 2020 18:36
Додаток 7.docx
12 жовтня 2020 18:36
(Додаток 3).docx
12 жовтня 2020 18:36
додаток 6..docx
12 жовтня 2020 18:36
Додаток 2.docx
12 жовтня 2020 18:36
(Додаток 5).docx
12 жовтня 2020 18:36
Додаток 1.docx
12 жовтня 2020 18:36
ТД шини.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-009041-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Авторинок на Кільцевій, Код ЄДРПОУ:37141713
Дата подання: 06 листопада 2020 18:08
Вимога!!!
04.11.2020 року Тендерним комітетом Комунального не комерційного підприємства Київської обласної Ради « Київський обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі - Замовник) було відхилено пропозицію ТОВ «Авторинок на Кільцевій» (далі - Учасник), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-12-009041-b.
Згідно Рішення про відхилення тендерної пропозиції від 04.11.2020 року Замовник зазначає наступні причини:
1. «У складі пропозиції учасника ТОВ «Авторинок на Кільцевій» відсутній документ про створення, або не створення об’єднання.»
- Ч. 1 розділу 3 додатку 3 до тендерної документації на яку посилається Замовник не стосується У часника ТОВ "Авторинок на Кільцевій" ВЗАГАЛІ. З тексту даної вимоги, а саме: «У разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення або не створення такого об’єднання.» видно що документи повинні надавати лише об’єднання, пряма вимога надати такі документи не об’єднаннями ВІДСУТНЯ. Учасник не зобов’язаний здогадуватись що має на увазі Замовник.
ДАНА ВИМОГА ВИКОНАНА ПОВНІСТЮ.
2. «У складі пропозиції учасника ТОВ «Авторинок на Кільцевій» відсутня довідка в довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу з реєстру платників єдиного податку. »
- Дана причина являється взагалі абсурдною та надуманою Сама вимога на яку посилається Замовник прописана іншим чином ніж це інтерпритується у Протоколі про відхилення пропозиції, а саме: «Для платників ПДВ:
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ
Для платників єдиного податку:
- копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.»

Замовник вириває з контексту частину тексту і стверджує, що Учасник, щось не виконав. З даного тексту чітко Зрозуміло Що платники ПДВ повинні надати «копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ» платники єдиного податку повинні надати «копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.», а якщо Учасник не сплачує ні ПДВ ні Єдиний податок тоді він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.» зазначена наступним чином.
ТОВ «Авторинок на Кільцевій» у складі тендерної пропозиції було подано Витяг з реєстру платників ПДВ.
ДАНА ВИМОГА ВИКОНАНА ПОВНІСТЮ.

3. «Учасником ТОВ «Авторинок на Кільцевій» не було підтверджено цінову пропозицію за результатом аукціону.»
- Дане ствердження являється цілковитою не правдою Учасником було підтверджено цінову пропозицію у спосіб і в строки зазначені Замовником в Тендерній документації. Крім того Учасником було завантажено до системи «Прозоро» документ який також додатково підтверджує цінову пропозицію за результатами аукціону.
ДАНА ВИМОГА ВИКОНАНА ПОВНІСТЮ.

4. «ТОВ «Авторинок на Кільцевій» у складі пропозиції надано довідки з Укргазбанку, які не містять ні дату видачі, ні вихідний номер. За відсутності таких даних не можливо точно визначити дату, коли саме вказані довідки були видані.»
- Дані Довідки надані за типовою формою затвердженою банком, який їх видав і а ні Учасник, а ні Замовник (що б він там про себе не думав і яких повноважень собі не приписував) не мають жодного права вимагати від третьої сторони, в даному випадку, це банк виконання якихось форм. Крім того, якби Замовник, прочитав сам текст даних документів, то не можливо не поміти, що вся інформація стосовно відкриття рахунків, відсутності заборгованості, залишків на рахунках зазначена на конкретну дату і містить повну інформацію яку хотів побачити Замовник.
ДАНА ВИМОГА ВИКОНАНА ПОВНІСТЮ.

Таким чином вважаємо, рішення Замовника не законним, причини зазначені в протоколі відхилення абсурдними та надуманими, а дії працівників тендерного комітету Замовника антиконкурентними та Злочинними.
Вимагаємо!!! Припинити порушувати Закон, відмінити не законне рішення та надалі діяти в межах чинного законодавства. У випадку ігнорування даної вимоги ми будемо змушені звертатись до контролюючих та правоохоронних огранів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 15:05
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу №UA-2020-10-12-009041-b.c1 повідомляємо, що при здійснені оцінки Вашої пропозиції тендерний комітет керувався виключно принципами об’єктивності та неупередженості, що закріплені в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час вивчення пропозиції тендерний комітет розглядає її тільки на відповідність умовам тендерної документації, тобто інших факторів не існує.
1. Щодо документу про створення або не створення об’єднання: Умовами тендерної документації чітко передбачено, що до тендерної пропозиції обов’язково включається документ про створення або не створення об’єднання учасників. У складі Вашої пропозиції відсутній будь-який документ, який інформував би Замовника про створення або не створення об’єднання учасників.
У своїй вимозі Ви стверджуєте, що Учасник не зобов’язаний здогадуватись що має на увазі Замовник. Таке твердження позбавлене суті, оскільки під час підготовки тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний вивчити умови тендерної документації, оскільки факт подання пропозиції є безумовною згодою з усіма умовами тендерної документації. Якщо на етапі підготовки пропозиції у Учасника виникає питання до умов тендерної документації – відповідно до норм законодавства він має право звернутися до Замовника за роз’ясненнями. Відсутність будь-яких запитань на етапі прийому пропозицій є черговим доказом згоди Вас, як Учасника з усіма умовами тендерної документації.
Окрім того, зазначимо, що дана вимога була зрозуміла іншим учасникам закупівлі та у складі тендерних пропозицій іншими учасниками були надані відповідні листи (документи).
Отже, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

2. Щодо довідки в довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього свідоцтва про сплату єдиного податку: В ч.3 розділу 3 додатку 3 до тендерної документації чітко визначено, що у разі, якщо учасник не є платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначеного свідоцтва. Ваша пропозиція не містить копію свідоцтва про сплату єдиного податку, а отже вона мала б містити довідку з посиланням на норми законодавства про те, що не передбачено наявність у нього зазначеного свідоцтва.
У вимозі Ви запевняєте, що Замовник вириває з контексту частину тексту і стверджує, що Учасник, щось не виконав. Шановний Учаснику! Тендерна документація містить чітку та вичерпну умову. Умова є прозорою та такою, яка не містить жодних «але». У вимозі чітко прописано за яких умов учасники надають довідку в довільній формі з обґрунтуванням підстав не надання свідоцтва про сплату єдиного податку.
Ваші дії кваліфікуються як навмисна спроба вплинути на тендерний комітет, що суперечить принципу доброчесності.
І наголошуємо, що інші учасники процедури закупівлі дану вимогу зрозуміли та надали відповідні документи.
Отже, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

3. Щодо цінової пропозиції за результатом аукціону: Тендерна документації містить умову про те, що після аукціону, протягом одного робочого дня, учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною повинен направити Замовнику на електронну адресу оновлену цінову пропозицію.
У вимозі Ви не заперечуєте, що не надали оновлену цінову у строк одного робочого дня з моменту аукціону. Ви стверджуєте, що надали Замовнику оновлену цінову пропозицію у спосіб та в строк, визначений в тендерній документації. Зазначаємо, що на електронну адресу kocemdmk@meta.ua не надходило жодних листів від ТОВ «АВТОРИНОК НА КІЛЬЦЕВІЙ» в період з 29.10.2020 року по 30.10.2020 року включно.
Отже, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

4. Щодо довідок із банку «Укргазбанк»: Тендерна документація містила чітку вимогу, що листи від банку повинні містити вихідний номер та дату складання. Дана вимога не містить зазначення будь-яких альтернатив до такого листа. Якщо Ви не мали можливості отримати від банку довідку, яка містить вихідний номер та дату складання – Ви повинні були оскаржити таку умову тендерної документації та звернутися до Замовника з вимогою вилучити таку умову документації. Окрім того, факт відсутності дати та вихідного номеру унеможливлює чітко визначити, коли даний документ був виданий та чи у зазначені у тендерній документації строки.
Факт відсутності звернень є безумовною згодою учасника з умовами тендерної документації.
Таким чином, враховуючи відсутність звернень на етапі прийому пропозицій та відсутність вихідних номерів та дат складання довідки/довідок з банку – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
І наголошуємо, що інші учасники процедури закупівлі дану вимогу зрозуміли та надали належні документи.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет залишає Вашу вимогу без задоволення, оскільки рішення прийняте в Протоколі від 04.11.2020 року є таким, що вчинене у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-12-009041-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Авторинок на Кільцевій, Код ЄДРПОУ:37141713
Дата подання: 20 листопада 2020 15:05
Скарга на рішення замовника
СКАРГА на неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» 12.11.2020 року Тендерним комітетом Комунального не комерційного підприємства Київської обласної Ради « Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі - Замовник) було визнано переможцем закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-12-009041-b.) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС». Вважаємо, що дане рішення Замовника базується на упередженому ставленні та прийняте з порушенням законодавства оскільки пропозиція ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» не відповідає вимогам Тендерної документації (далі - ТД) та повинна буди відхилена в порядку ст. ст. 31, 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: 1. Додаток № 3 до ТД таблиця «3. Інші документи які подають учасники закупівлі.» п. 1 пп.2» Замовником вимагається «2. Інші документи: - Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи.» - ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» надає у складі своєї пропозиції Опис документів проте наданий документ не містить підпису державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. Таким чином даний документ являється не дійсним і не має юридичної сили крім того не відповідає вимогам Замовника. 2. Додаток № 3 до ТД таблиця «3. Інші документи які подають учасники закупівлі.» Замовник вимагає надати: - Довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах не більше 30-денної давнини відносно дати закінчення терміну для подання тендерних пропозицій; - Оригінал (-и) довідки (довідок) з усіх обслуговуючих банків про наявність рахунку (всіх рахунків) станом не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій; - Довідка (довідки) видана банківською установою (обслуговуючим банком) де відкрито рахунки Учасника, про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, станом не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій; - Довідка (довідки) видана банківською установою (обслуговуючим банком) де відкрито рахунки Учасника, про залишки коштів на рахунку(ках), станом не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.» - ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» надає у складі своєї пропозиції Лист з державної податкової служби України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах в якій зазначено такі відкриті рахунки: Стосовно рахунку відкритого в АТ «ПУМБ» ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» замість надання трьох довідок (про відкриття рахунку, про залишок коштів та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами як це вимагалось замовником) надає одну зведену довідку чим не дотримується форми яку вимагав Замовник, а стосовно рахунків відкритих в Казначействі України взагалі не надає ні жодної довідки ні пояснень про причину відсутності таких довідок. Необхідно зазначити що однією з причин відхилення пропозиції учасника ТОВ "СП ТАТА ГРУП" було зазначено відсутність довідки з банку. 3. Додаток 2 до Документації Замовник вимагає: «1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Довідка у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. В довідці обов’язково зазначаються П.І.Б. працівника, посада, освіта, досвід роботи на займаній посаді підприємства (на кожну особу, зазначену в довідці, учасник надає копії документів, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію), копії наказів про прийняття на роботу і у разі необхідності, переводу на посаду та копії трудових книжок або договорів (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника) які підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України);» - ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» не надає у складі своєї пропозиції стосовно працівника Терещенко Юлія Ігорівна копію документу, що підтверджує освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію), крім того надані ним у складі пропозиції копії дипломів не читабельні та не містять додатків, а отже є не дійсними. 4. Додаток 4 до Документації п. 3 Замовник вимагає «Дилерський договір або сертифікат дистриб’ютора (або інший аналогічний документ), або лист виробника про представництво його інтересів;» - ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» надає у складі своєї пропозиції Сертифікати дилера видані ТОВ «Технооптторг Трейд» та від ТОВ «Омега» (Сертифікат від ТОВ «Омега» не читабельний – не можливо визначити назви товарів Сертифікат від ТОВ «Технооптторг Трейд» взагалі не містить жодної назви / бренду товару ) а ні ТОВ «Технооптторг Трейд» а ні ТОВ «Омега» не являються виробниками Автомобільних шин взагалі. Відносини ТОВ «Технооптторг Трейд» та ТОВ «Омега» з виробниками Автомобільних шин також не підтверджені жодним документом. Таким чином Гарантійний лист (від виробника/ дистриб’ютора/ дилера/офіційного представника ) вих. № 19537 від 26/08/2020 не має сенсу. 5. На виконання вимог Додатку 2 до документації, а саме: «1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору - Довідка у довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору. Учасники повинні мати офісне приміщення, склад, автотранспортні засоби( власні або арендовані) що підвержується копією договрів (оренди, лізінг, договір використання або інше).» - ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» надає у складі своєї пропозиції Договір оренди нерухомого майна № 12 від 01.03.2020 року та не надає Акту прийому - передачі зазначеного в цьому Договорі приміщення таким чином ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» не підтверджує факт передачі приміщення в користування. Окрім вище зазначеного ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» не дотримується форми подачі документації. Замовник відхиляє пропозицію одного учасника і не помічає аналогічних помилок в іншого та незважаючи на неймовірну кількість не виконаних вимог визначає переможцем Учасника з найвищою ціною, що свідчить про упередженість та попередню змову між Учасником та Замовником. Учасник ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» навіть не намагався торгуватись під час аукціону, адже був впевнений, що його буде визнано переможцем. Дії Замовника вважаємо не законними та такими що містять ознаки корупції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем даної закупівлі учасника ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 18:43
рішення від 24.11.2020 №21737 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 18:43
рішення від 10.12.2020 № 22901.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 23:03

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 14:04
Скарга на рішення замовника
20 листопада 2020 14:04
Скарга АМК.docx

Документи подані замовником

27 листопада 2020 11:56
відповідь на скаргу шини.PDF
27 листопада 2020 14:41
check_document_HK39493994.pdf
27 листопада 2020 14:41
check_document_AP45190621(1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Авторинок на Кільцевій 417 874,80
UAH з ПДВ
417 874,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СП ТАТА ГРУП" 611 858,40
UAH з ПДВ
611 858,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" 689 328,00
UAH з ПДВ
689 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 13:57
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:05
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:04
Установчі документи.pdf.zip
28 жовтня 2020 18:04
Установчі документи.pdf
28 жовтня 2020 18:04
Технічні вимоги.pdf.zip
28 жовтня 2020 18:04
Технічні вимоги.pdf
28 жовтня 2020 18:04
Тендерна пропозиція.pdf.zip
28 жовтня 2020 18:04
Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 18:04
Ліцензії.pdf.zip
28 жовтня 2020 18:04
Ліцензії.pdf
28 жовтня 2020 18:04
Інші документи.pdf.zip
28 жовтня 2020 18:04
Інші документи.pdf
28 жовтня 2020 18:04
Договір.pdf.zip
28 жовтня 2020 18:04
Договір.pdf
28 жовтня 2020 18:04
Довідки.pdf.zip
28 жовтня 2020 18:04
Довідки.pdf
28 жовтня 2020 18:04
3295-20.zip

Публічні документи

18 листопада 2020 09:47
Електронний підпис
18 листопада 2020 09:46
МВД ТСС до 29.11.2020.zip
18 листопада 2020 09:46
корупція ТСС юр.о. від 16.11.2020.zip
18 листопада 2020 09:46
корупція ТСС ф.о. від 16.11.2020.zip
18 листопада 2020 09:46
ДПС ТСС до 22.11.2020.zip
18 листопада 2020 09:46
Банкрутство від 16.11.2020.pdf
18 листопада 2020 09:46
ст 17.pdf
28 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:48
5. Статут.pdf
28 жовтня 2020 17:48
Протокол НР.7Z
28 жовтня 2020 17:48
Наказ Фролова Ю.1.7Z
28 жовтня 2020 17:48
Лист для клієнті1.7z
28 жовтня 2020 17:48
Гарантія 10303-20.7z
28 жовтня 2020 17:48
Витяг із Статуту.7z
28 жовтня 2020 17:48
Банківська ліцензі1.7z
28 жовтня 2020 17:48
oledata.mso
28 жовтня 2020 17:48
image001.emz
28 жовтня 2020 17:48
21. ЕЦП підпис.pdf
28 жовтня 2020 17:48
20. Догов. авто тсс.pdf
28 жовтня 2020 17:48
13. Наказ на Терещенко.pdf
28 жовтня 2020 17:48
11. Договір утилізації.pdf
28 жовтня 2020 17:48
11. Акт утилізації.pdf
28 жовтня 2020 17:48
10. ПУМБ ТСС від 19.10.2020.pdf
28 жовтня 2020 17:48
10. Банк ПУМБ 14.08.2020.pdf
28 жовтня 2020 17:48
10. Банк ТСС 28.10.2020.pdf
28 жовтня 2020 17:48
10. Баланс ТСС 2019 копія.pdf
28 жовтня 2020 17:48
8. Витяг з ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 17:48
8. Витяг з ПДВ копія.pdf
28 жовтня 2020 17:48
7. Наказ.pdf
28 жовтня 2020 17:48
7. Наказ копія.pdf
28 жовтня 2020 17:48
5. Статут копія.pdf
28 жовтня 2020 17:48
5. Опис.pdf
28 жовтня 2020 17:48
5. Опис копія н..pdf
28 жовтня 2020 17:48
5. Витяг_ТСС_від_15_10_2020.pdf
28 жовтня 2020 17:48
5. Виписка ТСС ор..pdf
28 жовтня 2020 17:48
5. Виписка ТСС копія.pdf
28 жовтня 2020 17:48
3. Лист-відгук МЧС ЗП.pdf
28 жовтня 2020 17:48
2. Технічна пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 17:48
2. Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 17:48
2. Проект договору тсс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Авторинок на Кільцевій

ТОВ "СП ТАТА ГРУП"

ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Авторинок на Кільцевій
#37141713
Відхилено
417 874,80
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:53
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 жовтня 2020 00:00
ТОВ "СП ТАТА ГРУП"
#40257391
Відхилено 611 858,40
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 14:26
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"
#42945354
Переможець 689 328,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 10:17

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

04 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:51
рішення про відхилення.PDF

Документи

10 листопада 2020 14:26
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:16
рішення про відхилення.PDF
04 листопада 2020 13:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"
#42945354
689 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:49
звіт.PDF укладений
13 січня 2021 10:48
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:00
ду 2.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:40
ДУ 1.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:40
договір шини.PDF укладений
16 грудня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращенняякості предмета закупівлі, узгоджене зменшення ціни, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.3.ч.2. ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 552 055,20
UAH (в тому числі ПДВ 92 009,20 UAH)