Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція ганку хірургічного корпусу для під’їзду автотранспорту під приймальну машин ШМД КП «ПОКЛ ім. М.В.Скліфосовського»
Очікувана вартість
4 388 668,00 UAH
UA-2020-10-12-008662-b ab56cd6319b8494196a63f04510b69cd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 23:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 14:20
Очікувана вартість: 4 388 668,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 943,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронная банківська гарантія. Умови забезпечення тендерної пропозиції, викладені в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція ганку хірургічного корпусу для під’їзду автотранспорту під приймальну машин ШМД КП «ПОКЛ ім. М.В.Скліфосовського»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого блюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 17:34
Ганок.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-008662-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОТЕКО", Код ЄДРПОУ:41418687
Дата подання: 06 листопада 2020 10:22
Скасування рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОТЕКО"
Шановний замовник!
ТОВ «ОТЕКО» уважно розглянуто Протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції учасника №128 від 05.11.2020.
Відповідно до цього протоколу прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОТЕКО», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, так як на думку членів тендерного комітету строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 119 (сто дев’ятнадцять) днів, що суперечить умовам Замовника. При цьому в зазначеному протоколі вказано: «Виходячи зі змісту банківської гарантії «Ця гарантія набирає чинності з 29 жовтня 2020 року. Строк дії цієї гарантії закінчується, якщо письмова вимога Замовника (Бенефіціара) не надійде до нас до 25 лютого 2021 р. включно».
ТОВ «ОТЕКО» категорично не погоджується із рішенням тендерного комітету замовника так як при правильному підрахунку строку дії банківської гарантії маємо повну відповідність тендерним вимогам
Беремо до уваги те, що в таких місяцях як «Жовтень», «Грудень» та «Січень» будь-якого року рахується 31 календарний день, а в «Листопаді» - 30 календарних днів. Обчислення строків дії забезпечення тендерної пропозиції слід починати з 29 жовтня (із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) включно. Таким чином, банківська гарантія, надавала тендерне забезпечення в жовтні поточного року - 3 календарних дні, в листопаді 2020 року – 30 календарних днів, в грудні відповідно - 31 календарний день, в січні 2021 року також 31 календарний день, а в лютому 25 календарних днів. При додаванні зазначених календарних днів маємо загальний строк дії забезпечення тендерної пропозиції в 120 днів, що є не меншим строку дії тендерної пропозиції.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ОТЕКО» діяти згідно з Законом України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), дотримуватись всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону.
У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «ОТЕКО» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням, а також до правоохоронних органів про розгляд питання щодо наявності в діях членів тендерного комітету ознак адміністративних та кримінальних правопорушень при проведенні державної закупівлі по об’єкту: «Реконструкція ганку хірургічного корпусу для під’їзду автотранспорту під приймальну машин ШМД КП «ПОКЛ ім. М.В.Скліфосовського» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2020 16:32
Департаментом було розглянуто Вашу вимогу від 06.11.2020 про скасування рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ОТЕКО».
Зазначаємо, що п. 4 Розділу 3 ТД зазначений строк дії тендерних пропозицій, котрий становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У відповідності п.1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації такого забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, виходячи із змісту банківської гарантії, дана гарантія набирає чинності з 29 жовтня 2020 року і діє до 25 лютого 2021 року. Загальна кількість днів між цими періодами складає 119 днів. Тобто строк дії тендерної пропозиції менший, аніж це передбачено умовами тендерної документації Замовника.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОТЕКО», оскільки перша не відповідає вимогам ТД.
Окремо зазначаємо, що у відповідності ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-12-008662-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОТЕКО", Код ЄДРПОУ:41418687
Дата подання: 13 листопада 2020 11:24
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОТЕКО"
ТОВ "ОТЕКО" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та послідуючим рішенням Замовника щодо визначення ТОВ "ПАЛМАЗ ГРУП" переможцем із наміром укласти з ним договір
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 23:30
рішення від 17.11.2020 № 21284 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 23:30
рішення від 25.11.2020 № 21889.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 20:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення 21889-р/пк-пз від 25.11.2020 виконано.
Дата виконання рішення замовником: 01 грудня 2020 09:57

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 11:02
СКАРГА.pdf
25 листопада 2020 17:34
ЛИСТ МЕГАБАНК.pdf

Документи подані замовником

20 листопада 2020 10:38
El_гарантiя_257_Отеко.pdf.p7s.pdf
20 листопада 2020 10:38
Ганок.docx

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2020 20:18
рішення від 25.11.2020 № 21889.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОТЕКО" 4 350 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП 4 341 828,65
UAH з ПДВ
4 297 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 4 364 121,79
UAH з ПДВ
4 364 121,79
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СПІВАЧЕНКО ВАДИМ ВІКТОРОВИЧ" 4 385 960,00
UAH з ПДВ
4 385 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 16:36
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:56
Банківська гарантія.rar
29 жовтня 2020 15:56
Наявність працівників.pdf
29 жовтня 2020 15:56
Календарний графік.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 11:55
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:46
Довідка
09 листопада 2020 11:34
Довідка щодо коруп. (юо)
09 листопада 2020 11:34
Довідка щодо коруп.(фо)
09 листопада 2020 11:34
Довідка ДФС
09 листопада 2020 11:34
Довідка про банкрутство
09 листопада 2020 11:26
Довідка МВС
29 жовтня 2020 18:45
Електронний підпис
29 жовтня 2020 18:44
Реєстр _4.PDF
29 жовтня 2020 18:44
Реєстр _3.PDF
29 жовтня 2020 18:44
Реєстр _2.pdf
29 жовтня 2020 18:44
Реєстр _1.PDF

Публічні документи

29 жовтня 2020 18:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 18:30
Тендерна_Гарантия.rar
29 жовтня 2020 18:30
Інші_документи.pdf
29 жовтня 2020 18:30
Тендерна_Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:01
Документи.PDF
29 жовтня 2020 14:01
лицензия, додаток.PDF
29 жовтня 2020 14:01
един.под 5%.PDF
29 жовтня 2020 14:01
витяг.PDF
29 жовтня 2020 14:01
виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОТЕКО"

ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

ФОП "СПІВАЧЕНКО ВАДИМ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОТЕКО"
#41418687
Очікує рішення 3 900 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 09:03
ТОВ "ОТЕКО"
#41418687
Рішення скасоване 3 900 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 09:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 18:17
ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП
#40871113
Рішення скасоване 4 297 940,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 09:03

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 9 та ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації, тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідності Учасника полягають у наступному: Відповідно до Додатку 2 тендерної документації (далі – ТД) Аналогічним договором (ми) в розумінні Документації є договори генерального підряду на виконання будівельних робіт по капітальному ремонту/реконструкції об’єкту, роботи по якому закінчені в повному обсязі. На підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію договору з усіма додатками та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (а саме акти виконаних робіт КБ-2в, та довідка про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3) У випадку невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, надати письмове пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум. Завантажте довідку форми КБ3 у відповідності до суми зазначеної у довідці про виконання аналогічного договору , яку ви надали у складі своєї пропозиції за договором на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень рентген-хірургічного блоку відділення інтервенційної радіології під установку ангіографа, розташованих в ПОКЛ ім. М.В. Скліфосовського по вул. Шевченка,23 в м. Полтава».

Документи

05 листопада 2020 15:43
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:43
128.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 15:30
Кінець періоду оскарження: 12 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 12 грудня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби
Документи:
01 грудня 2020 15:30
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:29
146.PDF