Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво стадіону в районі вул. М. Грушевського та вул. Добровольчих батальйонів в м. Черкаси». Код ДК 021:2015 (CPV) - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Очікувана вартість
298 860,00 UAH
UA-2020-10-12-007977-c b573d12abfdd44c1bb1f8d0b40c9f920
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Недопас Ольга Андріївна

+380965468943 tender18000@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Муніципальний спортивний клуб "Дніпро" Черкаської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 22805342
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 78
Контактна особа: Недопас Ольга Андріївна
+380965468943
tender18000@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 14:28
Очікувана вартість: 298 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 494,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18000, м. Черкаси, вул. Смілянаська, 78. Вид закупівлі: Спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені у ч.4 та Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (додається). Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Крайній строк виконання робіт може бути змінено з метою дотримання наступної вимоги: встановлюється в межах 40 робочих днів з дати укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво стадіону в районі вул. М. Грушевського та вул. Добровольчих батальйонів в м. Черкаси». Код ДК 021:2015 (CPV) - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Оплата робіт з розроблення робочого проекту до отримання Замовником позитивного звіту експертизи проводиться у розмірі, що не перевищує 70% (сімдесят відсотків) від ціни Договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акта приймання-здачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок з Виконавцем Замовник проводить після отримання позитивного звіту експертизи при умові повного та якісного виконання робіт по Договору протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання акту здачі-приймання продукції Пiсляоплата 10 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно працівників
Дата подання: 15 жовтня 2020 13:54
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 15:51
Учасник повинен надати: - копії наказів про прийняття на роботу; - Таблицю №6 до Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за останній звітній місяць, з відміткою про прийняття. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття. У Вашій тендерній документації передбачено тільки штатні працівники, якщо працівник працює відповідно до цивільно-правової угоди, які документи повинні бути надані у такому випадку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ч.15 «Інша необхідна інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі викладено в новій редакції
Кошторис
Дата подання: 15 жовтня 2020 13:59
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 15:53
В проекті Договору вказано додатками кошториси. На якому етапі закупівлі повинні бути надані кошториси до даної закупівлі. Дякую
Відповідь: Умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачають надання в складі пропозиції Додатків до проекту договору (у т.ч. кошторисів).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Заїка Адам Іванович 145 740,00
UAH з ПДВ
145 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Динамічний інвестиційний проект 250 000,00
UAH з ПДВ
209 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ільченко Олександр Олександрович 276 756,89
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:05
Проект договору.pdf
26 жовтня 2020 15:05
Кошторис.pdf
26 жовтня 2020 15:05
згода з тех завданям.pdf
26 жовтня 2020 15:05
звітність 2019р.pdf
26 жовтня 2020 15:05
Експертний звіт.pdf
26 жовтня 2020 15:05
Відгук.pdf
26 жовтня 2020 15:04
витяг ФОП Заїка.pdf
26 жовтня 2020 15:04
витяг єдиний под.pdf
26 жовтня 2020 15:04
Аналог.договір.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:19
Кошторис.PDF
26 жовтня 2020 17:19
Пропозиція.PDF
26 жовтня 2020 17:19
Проект договору.PDF
26 жовтня 2020 17:19
Довідка без печатки.PDF
26 жовтня 2020 17:18
Відгук.PDF
26 жовтня 2020 17:18
Додаток 1.PDF
26 жовтня 2020 17:18
9Гарант. лист Додоток 1.PDF
26 жовтня 2020 17:18
8Гарант. ціна.PDF
26 жовтня 2020 17:18
6Інформація з ЄДР.PDF
26 жовтня 2020 17:18
5Довідка про посадову.PDF
26 жовтня 2020 17:18
3Лист поясненняТОВ.PDF
26 жовтня 2020 17:18
1Погодження з умовами.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Заїка Адам Іванович

ПП Динамічний інвестиційний проект

ФОП Ільченко Олександр Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Заїка Адам Іванович
#2009103254
Переможець 145 740,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 15:03

Документи

29 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:01
протокол 80.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Заїка Адам Іванович
#2009103254
145 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:01
протокол 80.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 15:03
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 18:05
ДУ Грушевського.pdf зміни до договору
06 січня 2021 18:01
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:57
ДУ грушевського ПКД.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 16:00
договір 62 від 17.11.2020.pdf укладений
18 листопада 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі листа-звернення від Виконавця за №113 від 22.12.2020, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.1. Договору №62 від 17.11.2020 (надалі – Договір), вирішили внести зміни до Договору у такій частині: Додаток №5 до Договору (Календарний графік виконання робіт) викласти в новій редакції (додається до цієї додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі листа-звернення від Виконавця за №113 від 22.12.2020, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.1. Договору №62 від 17.11.2020 (надалі – Договір), вирішили внести зміни до Договору у такій частині: 1) Пункт 2.1. розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна Договору становить 145 740,00 грн. без ПДВ. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. З них: фінансування 2020 року – 0,00 грн.; Фінансування 2021 року – 145740,00 грн. 2) Пункт 2.7. розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: 2.7. Остаточний розрахунок х Виконавцем Замовник проводить після отримання позитивного звіту експертизи при умові повного та якісного виконання робіт по Договору протягом 10 днів з моменту підписання акту здачі-приймання продукції. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 3) пункт 9.2 розділу 9 Договору викласти в наступній редакції: «9.2. Дія Договору припиняється при настання однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2021 року; б. за згодою сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України».
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 145 740,00
UAH