Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підводно-технічні роботи з підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний
Underwater engineering works on lifting obstacles from the bottom of the SP Pivdennyy aquatic area
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-10-12-007752-c 1d66f1ddb5384029b4ab4d8867bbeb06
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тинкован Тетяна Вікторівна

048-738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Тинкован Тетяна Вікторівна
048-738-17-74
Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Тинкован Тетяна Вікторівна
048-738-17-74
Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Мошун Наталія Володимирівна
048-738-17-19
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
Бовть Наталія Володимирівна
048-738-17-13
Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua
Карабанов Костянтин Володимирович
048-738-17-44
Kostiantyn.Karabanov@pf.uspa.gov.ua
Кулик Лідія Миколаївна
048-738-18-80
Lidiia.Kulyk@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
National ID: 38728549
Contact point: Moshun Nataliia Vladimirovna
048-738-17-74
Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Additional contacts: Tynkovan Tetiana Viktorovna
048-738-17-74
Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Moshun Nataliia Vladimirovna
048-738-17-19
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
Bovt Natalia Vladimirovna
048-738-17-13
Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua
Karabanov Kostiantyn Vladimirovich
048-738-17-44
Kostiantyn.Karabanov@pf.uspa.gov.ua
Kulyk Lidiia Mukolaivna
048-738-18-80
Lidiia.Kulyk@pf.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 15:00
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 12 жовтня 2020 16:31
Enquiries until: 03 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 листопада 2020 15:00

Information

Estimated total value: 360 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 3 600 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549

4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Науково-технічні послуги в галузі інженерії за кодом ДК021:2015 - 71350000-6.
Підводно-технічні роботи з підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 360 000,00 грн. без ПДВ /432 000,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.11.2020 о 15:00 год.
12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 13.11.2020 о 15:00.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Engineering-related scientific and technical services code DK021-2015: 71350000-6.
Underwater engineering works on lifting obstacles from the bottom of the SP Pivdennyy aquatic area.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 65481, Odesa Region,
Yuzhne, 11 Berehova Str., Pivdennyi Branch of SE “USPA” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 360 000,00 excluding VAT/UAH 432 000,00 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 13.11.2020 at 3:00 p.m.
12. Payment term: for actually provided Services, based on the bilateral signed approval of corresponding Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services, within 15 (fifteen) banking days from the date of signing the Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services based on the invoice issued by the Contractor.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 13.11.2020 at 3:00.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 1%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Підводно-технічні роботи з підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний)
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Underwater engineering works on lifting obstacles from the bottom of the SP Pivdennyy aquatic area
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічних вимог.
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:50
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:08
В додатку 5 (Технічна специфікація) в загальних вимогах прописано, що Виконавець організовує збір/сортування та перевезення піднятих з дна:-гумових та інших предметів – вивіз за територію адміністрації з утилізацією відходів шляхом надання підтвердження відповідного документу. Виконавць організовує тільки вивіз до місця утилізації відходів чи Виконавець повинен забезпечити саму утилізацію відходів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 03.11.2020р.
Роз’яснення на звернення
(подання запитання – 30 жовтня 2020 об 10:50 год.)
по відкритим торгам на закупівлю: Підводно-технічні роботи з підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний
за кодом ДК 021:2015 – 71350000-6
Наукові-технічні послуги в галузі інженерії.
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
UA-2020-10-12-007752-с)

Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог п.3.3 Розділу 3 «Технічних вимог/технічної специфікації» Додаток 5 до тендерної документації, чітко вказано:
Виконавець організовує збір/сортування та перевезення піднятих з дна:
- металевих предметів - на території адміністрації (попередньо узгоджене місце складування).
- гумових та інших предметів – вивіз за територію адміністрації з утилізацією відходів шляхом надання підтвердження відповідного документу.
Тобто, Виконавець повинен організувати збір/сортування та перевезення піднятих з дна гумових та інших предметів, що підлягають утилізації, і вивезення їх за територію адміністрації морського порту Південний з подальшою їх утилізацією. У якості підтвердження виконання вказаних вище вимог, Виконавець повинен надати відповідний підтверджуючий документ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-007752-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВІМАР ОФФШОР", Код ЄДРПОУ:39197333
Дата подання: 02 грудня 2020 13:10
Прийняття рішення Тендерного Комітету, щодо дискваліфікації
Згідно Протоколу кваліфікації сформованого 01.12.2020 року тендерним комітетом Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація морського порту Південний), код за ЄДРПОУ 38728549, вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481, щодо закупівлі Науково-технічні послуги в галузі інженерії за кодом ДК 021:2015 - 71350000-6, UA-2020-10-12-007752-с (Підводно-технічні роботи з підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний), було прийнято рішення відповідно до результату розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» по відкритим торгам на закупівлю: Підводно-технічні роботи з підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний за кодом ДК 021:2015 71350000-6 Наукові-технічні послуги в галузі інженерії – відхилити тендерну пропозицію, на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Мотивуючи рішення тим, що ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимог, які Замовник включив в тендерну документацію, а саме: ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» не виконав в повному обсязі вимоги п.п.3.12.2 п.3.12. ч.3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) (не надав (оригінал(и) або завірену(і) учасником копію(ї)) Дозвільних документів на роботи підвищеної небезпеки, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами) (дозвіл або декларація тощо), які необхідні для надання наступних послуг, по переліку найменування робіт, визначених в ТД :
• земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метрів або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
• зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом.)

ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» не погоджується з рішенням тендерного комітету, щодо дискваліфікації пропозиції. Оскільки нами у складі нашої тендерної пропозиції було надано скан-копії оригіналів Дозвільних документів на роботи підвищеної небезпеки, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами), а саме:
1. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин. Механізмів, устаткування підвищеної небезпеки) зареєстровану за №016.48.20 від 13.02.2020 року.
2. Дозвіл №58.17.48 від 13.02.2017 р. виданий «Управлінням Держпраці у Миколаївській області» на експлуатацію машин, механізмів, устаткуваня підвищеної небезпеки, а саме:
• Посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа:
- Ресивер Р270.16, зав.№567869, V=270 л, 2016, Білорусь;
- Ресивер Р100.16.00, зав.№0061,V=100 л, 2012, Білорусь;
- Балони з стисненим повітрям – 5 од.
3. Дозвіл №095.20.48 від 13.02.2020 р. виданий «Управлінням Держпраці у Миколаївській області» на експлуатацію машин, механізмів, устаткуваня підвищеної небезпеки, а саме:
• Посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПА:
- Балони з стисненим повітрям -9 од.;
- Рекомпресійна камера РКУМ, зав. №246, країна-виробник СРСР, 1968 р.в.
4. Дозвіл № 59.17.48 від 13.02.2017 р. виданий «Управлінням Держпраці у Миколаївській області» на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
• Зварювальні роботи.
• Земляні роботи, що виконуються під водою
Вказаний дозвіл видавався Територіальним Управлінням Держпраці в Миколаївській області згідно Порядку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від «26» жовтня 2011 р. № 1107 13.02.2017 (тобто до внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі по тексту - Порядок) постовою КМУ №207 від 03.03.2020р.). Вказаний дозвіл був виданий за результатами висновку експертизи №48/1.01.2.01.453.16 від 29 грудня 2016р. де в п. 1.2. зазначено «Земляні роботи, що виконуються під водою (п.16, Додатку 2, до Порядку)» тобто такі роботи передбачають виконання земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
Постановою КМУ № 207 від 03.03.2020 внесено зміни до вищезазначеного Порядку які діють на даний момент. Ці зміни стосуються в тому числі Додатків 2 та 6 Порядку та відносять земляні роби, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою до робіт які виконуються по Декларації. Про те на підставі п. 2 постановляючої частини Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. № 207 встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.
5. Дозвіл № 306.14.48 від 01 10.2014 р.( строк дії продовжено до 01.10.2024 року.) виданий «Територіальним Управлінням Держгірпромнагляду у Миколаївській області» на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
• Зберігання балонів із стисненим газом, їх заповнення, спорожнення.
Вказаний дозвіл видавався Територіальним Управлінням Держпраці в Миколаївській області згідно Порядку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від «26» жовтня 2011 р. № 1107 01.10.2014р. (тобто до внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі по тексту - Порядок) постовою КМУ №207 від 03.03.2020р.).
Вказаний дозвіл був виданий за результатами висновку експертизи №48/1.01.2.01.366.14 від 22 вересня 2014р. де в пп. 1. п 1 зазначено «Зберігання балонів із стисненим газом, їх заповнення, спорожнення» (п.11, Додатку 2, Порядку)» тобто вказані роботи передбачають зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт.
Вказаний дозвіл був продовжений до 01.10.2024р. у відповідності до діючого на момент продовження Порядку Територіальним Управлінням Держпраці в Миколаївській області.
Постановою КМУ № 207 від 03.03.2020 внесено зміни до вищезазначеного Порядку які діють на даний момент. Ці зміни стосуються в тому числі Додатків 2 та 6 Порядку та відносять зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення і ремонт до робіт які виконуються по Декларації. Про те на підставі п. 2 постановляючої частини Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. № 207 встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.
Просимо взяти до уваги даний факт, та переглянути рішення, щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв»

До вимоги додаються:
1. Витяг із Висновку експертизи № 48/1.01.2.01.453.16 від 29.12.2016р.
2. Витяг із Висновку експертизи № 48/1.01.2.01.366.14 від 22.09.2014р.
3. Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 із змінами внесеними Постановою КМУ № 927 від 10 жовтня 2012 року та Постановою КМУ № 76 від 11 лютого 2016 року (що діяли на момент видачі та продовження вказаних дозволів)
Розгорнути Згорнути
)
Рішення закупівельника: Очікується

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 грудня 2020
UA-2020-10-12-007752-c1d66f1ddb5384029b4ab4d8867bbeb06
Найменування закупівельника: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження закупівельника: 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 14:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 14:46
ТОВ "ІНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РОСТГРУП ПРОМИСЛОВИЙ ДЕМОНТАЖ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 14:52

Вимога про усунення невідповідностей

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 24.11.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-12-007752-с) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Науково-технічні послуги в галузі інженерії за кодом ДК021:2015 - 71350000-6. Підводно-технічні роботи з підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товаривство з обмеженою відповідальністю «Вімар Оффшор Миколаїв» (ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п. 1.1.1. п.1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вимагалося надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно – технічних засобів та/або механізмів, автокрану (в частині, що необхідна) у разі їх застосування, автотранспорту, водолазного обладнання, гідромонітору тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно – технічних засобів та/або механізмів, автокрану (в частині, що необхідна) у разі їх застосування, автотранспорту, водолазного обладнання, гідромонітору тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.2. згідно п.п. 1.2.1, 1.2.2. п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі штатних працівників відповідної кваліфікації, а саме: - водолазів (не менше 3-х); - стропальника (2 розряду або вище); - машиніста автокрану (у разі застосування автокрану), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД. У якості документального підтвердження (зокрема, але не виключно), надати завірені Учасником процедури закупівлі (оригінали або завірені Учасником копії) копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником кваліфікованих працівників, які будуть задіяні під час надання послуг, а саме: наказ/накази про прийняття на роботу (призначення) та/або трудова/цивільно-правова угода з працівником. Обов’язковим додатком до цієї довідки надати (оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї)) чинного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій наступних документів: - свідоцтва про допуск водолазів (не менше трьох водолазів), виданих Регістром судноплавства України, інформація про яких указана в довідці; - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво стропальника (2 розряду або вище); - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво машиніста автокрану (у разі застосування автокрану). 8.3. згідно п.п.3.1.1 п.3.1 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю вимагалося надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. по п.1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 11.11.2020 № 68, але в зазначеній довідці по (п.9, 16.1-16.4, 23,24) відсутня інформація, щодо опису обладнання, об’єкту матеріально-технічної бази та технологій. Також, учасником процедури закупівлі ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» не вказано у п.32 вищезазначеної довідки вид договору залученого автомобільного крану від 09.11.2020 № р16-20, а саме: договір оренди, використання, управління, лізингу тощо. 9.2. по п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 09.11.2020 № 67, але, в довідці не зазначена інформація щодо наявності у учасника ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» машиніста автокрану (залученого за договором на надання послуг або інше). У якості документального підтвердження наявності у учасника ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» штатних працівників відповідної кваліфікації, відповідно до інформації наведеної в п.4 довідки № 67 від 09.11.2020, не був наданий (оригінал або завірена учасником копія) наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника – Позняка Василя Валерійовича. В свою чергу, учасником ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» був наданий від 09.11.2020 Протокол № 04ОП щодо проведення навчання та перевірки знань з охорони праці, пожежної безпеки, нормативно-правових актів з охорони праці та технології проведення робіт стропальнику Позняку Василя Валерійовича, що в свою чергу порушує вимоги п.п.1.2.1, п.1.2 ч.1 Розділу І Додатку 2 ТД, а саме: наявності інформації щодо документального підтвердження трудових відносин між даним працівником та учасником ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» на дату подання тендерної пропозиції. Слід зауважити, що учасник ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» в якості документального підтвердження трудових відносин з працівником Позняк Василь Валерійович надав договір про виконання робіт (цивільно-правовий) датований 13.11.2020, що є в свою чергу типовим договором наміру на виконання робіт зі стропування та розстропування затоплених предметів для підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний, що передбачає проведення робіт лише в період з 20 по 31 грудня 2020 року, відповідно до умов зазначеного договору. В той же час, інформація щодо наявності водолазів (не менше 3-х, які згідно вимог НПАОП 45.24-1.07-90 «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» повинні бути у складі наявної водолазної станції у учасника), яка зазначена в довідці, містить документальне підтвердження трудових відносин лише з двома кваліфікованими працівниками, а саме: Савченко О.М. та Ромашов О.А. (накази про прийняття на роботу додаються), а на Пацай Т.О. наказ про обов’язки/посаду водолаза - відсутній. В свою чергу, наказ від 28.04.2014 щодо призначення Пацая Т.О. директором ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» не підтверджує виконання ним обов’язків на посаді водолаза. 9.3. по п.п.3.1.1 п.3.1 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» було надано у складі його тендерної пропозиції Довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), при цьому до цієї довідки учасником процедури закупівлі ТОВ «Вімар Оффшор Миколаїв» було надано фінансову звітність за 2019 рік, але не надана остання відповідна фінансова звітність квартальна/піврічна за 2020 рік (оригінал або завірена учасником копія). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. по п.1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно – технічних засобів та/або механізмів, автокрану (в частині, що необхідна) у разі їх застосування, автотранспорту, водолазного обладнання, гідромонітору тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно – технічних засобів та/або механізмів, автокрану (в частині, що необхідна) у разі їх застосування, автотранспорту, водолазного обладнання, гідромонітору тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки); 10.2. по п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі штатних працівників відповідної кваліфікації, а саме: - водолазів (не менше 3-х); - стропальника (2 розряду або вище); - машиніста автокрану (у разі застосування автокрану), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД. У якості документального підтвердження (зокрема, але не виключно), надати завірені Учасником процедури закупівлі (оригінали або завірені Учасником копії) копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником кваліфікованих працівників, які будуть задіяні під час надання послуг, а саме: наказ/накази про прийняття на роботу (призначення) та/або трудова/цивільно-правова угода з працівником. Обов’язковим додатком до цієї довідки надати (оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї)) чинного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій наступних документів: - свідоцтва про допуск водолазів (не менше трьох водолазів), виданих Регістром судноплавства України, інформація про яких указана в довідці; - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво стропальника (2 розряду або вище); - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво машиніста автокрану (у разі застосування автокрану). 10.3. по п.п.3.1.1 п. 3.1 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД: надати останню відповідну фінансову звітність за півріччя 2020 року (оригінал або завірену учасником копію), у разі, якщо учасником не подається квартальна, піврічна фінансова звітність, надати лист (довідку) з посиланням на нормативні акти, про те, що учасник не повинен подавати квартальну/піврічну фінансову звітність. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

13 листопада 2020 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 листопада 2020 13:31
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:29
копії док кран_20201125_0001.pdf
25 листопада 2020 13:08
1.2.2Допуск РСУ Пацай до 4.04.2024.PDF
25 листопада 2020 13:07
НАКАЗ НЕСТЕРОВА.pdf
25 листопада 2020 13:07
НАКАЗ АРКАНА.pdf
25 листопада 2020 13:07
20.11.09 Леорд кран_20201112_0001.pdf
25 листопада 2020 13:07
3.12. 2 Дозвіл кран.pdf
25 листопада 2020 13:07
1.2.2Наказ про призначення (3).pdf
25 листопада 2020 13:07
1.2.2Наказ про призначення (2).pdf
25 листопада 2020 13:07
3.1.1Фін звіт.PDF
25 листопада 2020 13:07
3.1.1 фін Квитанція №2.PDF
13 листопада 2020 13:08
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:08
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:25
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:03
7 Свідоцтво про визнання.PDF
12 листопада 2020 16:03
7 Про оберти.pdf
12 листопада 2020 16:03
3.12. 2 Дозвіл кран.pdf
12 листопада 2020 16:03
3.12.1 Свідоцтво РСУ.pdf
12 листопада 2020 16:03
1. Витяг 2019.PDF
12 листопада 2020 16:03
3.4Статут Нова редакція.pdf
12 листопада 2020 16:03
3.2 Наказ Директора.pdf
12 листопада 2020 16:03
3.1.1Фін звіт.PDF
12 листопада 2020 16:03
3.1.1 фін Квитанція №2.PDF
12 листопада 2020 16:03
3.1 Протокол зборів №1.PDF
12 листопада 2020 16:03
1.2.2Допуск РСУ Пацай до 4.04.2024.PDF
12 листопада 2020 16:03
1.2.2 ЦПХ стропальник_20201110_0001.pdf
12 листопада 2020 16:03
1.2.2Наказ про призначення (3).pdf
12 листопада 2020 16:03
1.2.2Наказ про призначення (2).pdf
12 листопада 2020 16:03
4 Технічні вимоги_20201110_0001.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 24.11.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-12-007752-с) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Науково-технічні послуги в галузі інженерії за кодом ДК021:2015 - 71350000-6. Підводно-технічні роботи з підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товаривство з обмеженою відповідальністю «Лакоса» (ТОВ «Лакоса»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п. 1.2.1, 1.2.2. п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі штатних працівників відповідної кваліфікації, а саме: - водолазів (не менше 3-х); - стропальника (2 розряду або вище); - машиніста автокрану (у разі застосування автокрану), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД. У якості документального підтвердження (зокрема, але не виключно), надати завірені Учасником процедури закупівлі (оригінали або завірені Учасником копії) копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником кваліфікованих працівників, які будуть задіяні під час надання послуг, а саме: наказ/накази про прийняття на роботу (призначення) та/або трудова/цивільно-правова угода з працівником. Обов’язковим додатком до цієї довідки надати (оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї)) чинного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій наступних документів: - свідоцтва про допуск водолазів (не менше трьох водолазів), виданих Регістром судноплавства України, інформація про яких указана в довідці; - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво стропальника (2 розряду або вище); - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво машиніста автокрану (у разі застосування автокрану). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Лакоса» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.11.2020 № 276, але в зазначеній довідці в п.9 зазначено штатного працівника - водолаза Крижановського Володимира Володимировича, при цьому учасником процедури закупівлі надано у складі тендерної пропозиції свідоцтво про допуск водолаза на Крижановського Іллю Олексійовича, тобто, на іншу людину, яку не зазначено у вищезазначеної довідці про штатних працівників. Слід зазначити, що у наказах про прийняття на роботу працівників: Мазуренко Костянин Дмитрович, Бутько Олег Анатолійович та Сіпаткіна Алла Олексіївна – однаковий табельний номер «Л-00000287» при різних датах прийняття працівників на роботу. Також, не надано чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції посвідчення стропальника № 783 від 11.10.2019, видане Пашали Дмитру Васильовичу. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі штатних працівників відповідної кваліфікації, а саме: - водолазів (не менше 3-х); - стропальника (2 розряду або вище); - машиніста автокрану (у разі застосування автокрану), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД. У якості документального підтвердження (зокрема, але не виключно), надати завірені Учасником процедури закупівлі (оригінали або завірені Учасником копії) копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником кваліфікованих працівників, які будуть задіяні під час надання послуг, а саме: наказ/накази про прийняття на роботу (призначення) та/або трудова/цивільно-правова угода з працівником. Обов’язковим додатком до цієї довідки надати (оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї)) чинного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій наступних документів: - свідоцтва про допуск водолазів (не менше трьох водолазів), виданих Регістром судноплавства України, інформація про яких указана в довідці; - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво стропальника (2 розряду або вище); - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво машиніста автокрану (у разі застосування автокрану). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

13 листопада 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 листопада 2020 10:55
Свідоцтва водолази.pdf
25 листопада 2020 10:55
Накази про прийняття.pdf
25 листопада 2020 10:55
Довідка працівники.pdf
13 листопада 2020 14:27
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:27
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:26
ISO 2020.pdf
13 листопада 2020 13:26
Статут зі змінами.pdf
13 листопада 2020 13:26
Проект договору.pdf
13 листопада 2020 13:26
Копія Декларація.pdf
13 листопада 2020 13:26
Згодв_учасника.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дозволи автокрани.pdf
13 листопада 2020 13:26
Довідка укрексім.pdf
13 листопада 2020 13:26
Довідка Південний.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_субпідрядник.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_Ст17.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_печатка.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_охорона_праці.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_неподання_забезпечення.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_захист _довкілля.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_відсутність_підстав.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_відомості_підприємство.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_бенефіціарні власники.pdf
13 листопада 2020 13:26
Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2020 13:26
Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2020 13:26
Виписка ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2020 13:26
Будівельна ліцензія.pdf
13 листопада 2020 13:26
Технічні_вимоги.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_санкції.pdf
13 листопада 2020 13:26
Дов_обладнання.pdf

Документи

13 листопада 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:33
Довідка податки.PDF
13 листопада 2020 13:33
Проект договору.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка субпідрядник.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка довкілля.PDF
13 листопада 2020 13:33
Охорона праці.PDF
13 листопада 2020 13:33
РУ ГТС.PDF
13 листопада 2020 13:33
Витяг ПДВ.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка банк.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка код доступу.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка про учасника.PDF
13 листопада 2020 13:33
Статут та повноваження.rar
13 листопада 2020 13:33
Довідка про санкції.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка антикор. прогр..PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка ст. 17.PDF
13 листопада 2020 13:33
Технічні вимоги.PDF
13 листопада 2020 13:33
Працівники.rar
13 листопада 2020 13:33
Обладнання.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 24.11.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-12-007752-с) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Науково-технічні послуги в галузі інженерії за кодом ДК021:2015 - 71350000-6. Підводно-технічні роботи з підіймання перешкод з дна акваторії МП Південний. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товаривство з обмеженою відповідальністю «Ростгруп Промисловий Демонтаж» (ТОВ «Ростгруп Промисловий Демонтаж»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п. 1.1.1. п.1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вимагалося надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно – технічних засобів та/або механізмів, автокрану (в частині, що необхідна) у разі їх застосування, автотранспорту, водолазного обладнання, гідромонітору тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно – технічних засобів та/або механізмів, автокрану (в частині, що необхідна) у разі їх застосування, автотранспорту, водолазного обладнання, гідромонітору тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.2 згідно п.п. 1.2.1, 1.2.2. п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі штатних працівників відповідної кваліфікації, а саме: - водолазів (не менше 3-х); - стропальника (2 розряду або вище); - машиніста автокрану (у разі застосування автокрану), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД. У якості документального підтвердження (зокрема, але не виключно), надати завірені Учасником процедури закупівлі (оригінали або завірені Учасником копії) копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником кваліфікованих працівників, які будуть задіяні під час надання послуг, а саме: наказ/накази про прийняття на роботу (призначення) та/або трудова/цивільно-правова угода з працівником. Обов’язковим додатком до цієї довідки надати (оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї)) чинного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій наступних документів: - свідоцтва про допуск водолазів (не менше трьох водолазів), виданих Регістром судноплавства України, інформація про яких указана в довідці; - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво стропальника (2 розряду або вище); - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво машиніста автокрану (у разі застосування автокрану). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. по п.1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Ростгруп Промисловий Демонтаж» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 11.02.2020 № 7815/1120, але в зазначеній довідці в п.34 відсутня інформація щодо (опису обладнання, об’єкту матеріально-технічної бази та технологій). Також відсутня інформація щодо орендованого крану автомобільного стрілового, а саме: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. 9.2. по п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «Ростгруп Промисловий Демонтаж» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність персоналу» від 11.11.2020 № 7825/1120, в довідці в п.9 зазначено штатного працівника – стропальника Чумакова Костянтина Сергійовича, при цьому відсутня інформація щодо розряду цього стропальника. Також, не надано чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції кваліфікаційного посвідчення або свідоцтва стропальника (2 розряду або вище) на Чумакова Костянтина Сергійовича. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно – технічних засобів та/або механізмів, автокрану (в частині, що необхідна) у разі їх застосування, автотранспорту, водолазного обладнання, гідромонітору тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно – технічних засобів та/або механізмів, автокрану (в частині, що необхідна) у разі їх застосування, автотранспорту, водолазного обладнання, гідромонітору тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 10.2. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі штатних працівників відповідної кваліфікації, а саме: - водолазів (не менше 3-х); - стропальника (2 розряду або вище); - машиніста автокрану (у разі застосування автокрану), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД. У якості документального підтвердження (зокрема, але не виключно), надати завірені Учасником процедури закупівлі (оригінали або завірені Учасником копії) копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником кваліфікованих працівників, які будуть задіяні під час надання послуг, а саме: наказ/накази про прийняття на роботу (призначення) та/або трудова/цивільно-правова угода з працівником. Обов’язковим додатком до цієї довідки надати (оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї)) чинного(их) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій наступних документів: - свідоцтва про допуск водолазів (не менше трьох водолазів), виданих Регістром судноплавства України, інформація про яких указана в довідці; - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво стропальника (2 розряду або вище); - кваліфікаційне посвідчення або свідоцтво машиніста автокрану (у разі застосування автокрану). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

13 листопада 2020 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:23
Мат тех база.pdf
25 листопада 2020 11:23
Працівники.pdf
25 листопада 2020 11:23
Сертифікат Стропальника.pdf
13 листопада 2020 14:19
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:14
Ростгрупп СВ ГТ-1.jpg
13 листопада 2020 14:14
Ростгрупп СВ ГТ-2.jpg
13 листопада 2020 14:13
Протокол 001.jpg
13 листопада 2020 14:13
Протокол 002.jpg
13 листопада 2020 14:13
Протокол зборів №1.pdf
13 листопада 2020 14:13
IMG_9825.JPG
13 листопада 2020 14:13
IMG_9826.JPG
13 листопада 2020 14:13
Декларация.pdf
13 листопада 2020 14:13
антикорупційна програма.pdf
13 листопада 2020 14:13
Витяг_ПДВ_Ростгрупп.jpg
13 листопада 2020 14:13
Відомості участника.pdf
13 листопада 2020 14:13
Відс наміру зал субпідр.pdf
13 листопада 2020 14:13
Довідка щодо коду до Уставу.pdf
13 листопада 2020 14:12
Додаток 4.2.pdf
13 листопада 2020 14:12
Додаток 6.pdf
13 листопада 2020 14:12
Зах довкілля.pdf
13 листопада 2020 14:12
Накази на співробітників.pdf
13 листопада 2020 14:12
Опис до Статуту.pdf
13 листопада 2020 14:12
СТ 17.pdf
13 листопада 2020 14:12
Статут.pdf
13 листопада 2020 14:11
Мат тех база.pdf
13 листопада 2020 14:11
Працівники.pdf
13 листопада 2020 14:10
Ростгрупп СД водолазы001.jpg
13 листопада 2020 14:10
Ростгрупп СД водолазы002.jpg
13 листопада 2020 14:10
Ростгрупп СД водолазы003.jpg
13 листопада 2020 14:03
Додаток 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІМАР ОФФШОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

ТОВ "ІНІЯ"

ТОВ "РОСТГРУП ПРОМИСЛОВИЙ ДЕМОНТАЖ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНІЯ" 356 380,00
UAH
356 380,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:47
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:33
Довідка податки.PDF
13 листопада 2020 13:33
Проект договору.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка субпідрядник.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка довкілля.PDF
13 листопада 2020 13:33
Охорона праці.PDF
13 листопада 2020 13:33
РУ ГТС.PDF
13 листопада 2020 13:33
Витяг ПДВ.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка банк.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка код доступу.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка про учасника.PDF
13 листопада 2020 13:33
Статут та повноваження.rar
13 листопада 2020 13:33
Довідка про санкції.PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка антикор. прогр..PDF
13 листопада 2020 13:33
Довідка ст. 17.PDF
13 листопада 2020 13:33
Технічні вимоги.PDF
13 листопада 2020 13:33
Працівники.rar
13 листопада 2020 13:33
Обладнання.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій