Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капуста, буряк, морква та цибуля
Очікувана вартість
35 250,00 UAH
UA-2020-10-12-007729-b 73d7caa967674804aa6c2259e2706f2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стельмашенко Каріна Володимирівна

+380987130014 vodane@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)"
Код ЄДРПОУ: 14316876
Місцезнаходження: 53734, Україна , Дніпропетровська обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33
Контактна особа: Стельмашенко Каріна Володимирівна
+380987130014
vodane@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 16:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 16:37
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 35 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 352,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4490 кг
Капуста, буряк, морква та цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53734, Україна, Дніпропетровська область, с. Водяне, Широківський район, вул. Молодіжна, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання видаткової накладної на поставлений товар, за кожну поставлену партію товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 16:34
оголошення овочі.pdf
12 жовтня 2020 16:34
овочі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-007729-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:10
Оскарження
вих.1901
від 30.10.2020
«ШИРОКІВСЬКОМУ ВИПРАВНОМУ ЦЕНТРУ(№75)»

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
28.10.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою державної установи «Широківський виправний центр (№75)» №11 від 28.10.2020 року, відповідно до якого було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» за предметом закупівлі ДК 021:2015-03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, морква – 570кг, капуста 2710кг, цибуля – 670 кг та буряк 540 кг, як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.13 п.13 ч. 1, а саме:

- учасник не надав гігієнічні сертифікати: - експлуатаційний дозвіл, санітарна довідка, про санобробку автомобіля, надав гарантійний лист про зберігання картоплі, що не відповідає предмету закупівлі – овочі.

Дане рішення вважаємо необґрунтованим, незаконним та таким, що порушує наші законні права та інтереси як учасника закупівлі та потенційного переможця.

Перш за все слід зазначити, що відповідно до п.1 Тендерної документації передбачено, що якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ та бути підтверджена карантинними та гігієнічними сертифікатами, посвідченням якості. 22 липня 2014 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 1602-VII «про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів». Вказаним законом, починаючи з 20.09.2015 року, дія Декрету КМУ від 10.05.1993 року №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» відносно харчових продуктів припиняється (п. 9 ЗУ №1602: «положення Декрету не поширюється на продукцію, що є харчовим продуктом»).
Також, відповідно до ЗУ № 1602-VII з 20.09.2015 року скасовано обов’язок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи(гігієнічні сертифікати).

Також слід зауважити що тендерною документацією не передбачено будь-яка вимога щодо надання роз’яснень/листів у випадку відсутності документів, що не передбачені нормами чинного законодавства, а тому не надання нами відповідного роз’яснення не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. Документи що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Вище зазначена інформація є публічною, загальнодоступною та доступ до неї є вільним

Також в своєму протоколі Замовник зазначає, що наша пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.13 п.13 ч. 1. Слід зазначити, що відповідно до ст. 13 зазначеного Закону:
Стаття 13. Процедури закупівлі
1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог.
2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
3. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
В ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні п. 13 ч.1, таким чином не зрозуміло зокрема в чому саме наша пропозиція не відповідає в цій частині умовам ТД.


Також, слід зазначити, що тендерною документацією не було передбачено вимогу щодо надання експлуатаційного дозволу та санітарної довідки про санобробку автомобіля, тому відхилення нашої пропозиції в цій частині також незаконне.


У складі тендерної пропозиції ФОП Дзюба О.І. надав декларацію на овочі, яка не відповідає нормам чинного законодавства, а саме:

- Не вірно вказано нормативний документ який підтверджує якість продукції, а саме ДСТУ на овочі.
- Відсутнє посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (експертний висновок та/або протокол досліджень)

Щодо надання гарантійного листа про зберігання картоплі, що не відповідає предмету закупівлі – овочі. Повідомляємо, що у тендерній документації замовника згідно закупівлі ДК 021:2015-03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, морква – 570кг, капуста 2710кг, цибуля – 670 кг та буряк 540 кг, вказано саме надати гарантійний лист про зберігання картоплі, тому ми виконали вимогу замовника і надали саме той гарантійний лист який вимагався!!!

.


З урахування вище викладеного вимагаємо скасувати Протокол № 11 від 28.10.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» за предметом закупівлі ДК 021:2015-03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, морква – 570кг, капуста 2710кг, цибуля – 670 кг та буряк 540 кг та акцептувати нашу пропозицію таку яка відповідає вимогам ТД.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 листопада 2020 12:12
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2020 13:22
Шановний учасник! нами уважно вивчено ваші зауваження щодо рішення про визнання переможця та вирішено прийняти рішення залишити без змін.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 20 540,00
UAH з ПДВ
17 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 24 588,00
UAH з ПДВ
17 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:53
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:52
ПРОЕКТ.pdf
22 жовтня 2020 14:52
17.відповідальна особа.pdf
22 жовтня 2020 14:52
16.Статут.pdf
22 жовтня 2020 14:52
15.рішення на Сенина.pdf
22 жовтня 2020 14:52
14.приказ на Сенина.pdf
22 жовтня 2020 14:52
13.ПротоколГМО.pdf
22 жовтня 2020 14:51
12.експертний висновок.pdf
22 жовтня 2020 14:51
8.копія ПДВ 11.02.2020.pdf
22 жовтня 2020 14:51
6.відгук овочі _133.pdf
22 жовтня 2020 14:51
4.лист відгук.pdf
22 жовтня 2020 14:51
1.цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 11:32
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:30
технічні вимоги.pdf
21 жовтня 2020 11:30
Пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 11:30
проект договору.pdf
21 жовтня 2020 11:30
лист відгук.pdf
21 жовтня 2020 11:30
декларація.pdf
21 жовтня 2020 11:30
гарант.лист.pdf
21 жовтня 2020 11:30
гарант.лист 2.pdf
21 жовтня 2020 11:30
аналогічний договір.pdf
21 жовтня 2020 11:30
тех паспорт.pdf
21 жовтня 2020 11:30
санобробка.pdf
21 жовтня 2020 11:30
посвідчення водія.pdf
21 жовтня 2020 11:30
Паспорт..pdf
21 жовтня 2020 11:30
Медична карта.pdf
21 жовтня 2020 11:30
Ідентифікаційний код.pdf
21 жовтня 2020 11:30
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2020 11:30
гарант.лист.pdf
21 жовтня 2020 11:30
Акт_обстеження.pdf
21 жовтня 2020 11:30
Акт_НАССР.pdf
21 жовтня 2020 11:30
Акт..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Рішення скасоване 17 950,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 12:12
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#3063117114
Рішення скасоване 17 960,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 12:12
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 17 950,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 12:24
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#3063117114
Переможець 17 960,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 12:26

Документи

28 жовтня 2020 10:18
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:16
протокол

Документи

28 жовтня 2020 10:21
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:20
протокол

Документи

06 листопада 2020 12:24
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:22
протокол

Документи

06 листопада 2020 12:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#3063117114
17 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 12:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:40
протокол-17.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:26
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 12:40
договір укладений
23 листопада 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін поставки товару здійснити до 31.12.2020року
Номер договору про закупівлю: Договір № Г-245 від 23.11.2020 року
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 960,00
UAH