Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщенні Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, вул. Володимира Бизова, 7а
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-10-12-007193-c d9150da3b5da4d40b018fb4fe014ff63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380973680431 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380973680431
dzervo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 15:52
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 11:11
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщенні Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, вул. Володимира Бизова, 7а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Володимира Бизова, 7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 15:50
Тендерна_документацiя_АПС КЗШ 26.docx
12 жовтня 2020 15:50
Додаток__6.docx
12 жовтня 2020 15:50
Додаток__5.docx
12 жовтня 2020 15:50
Додаток__4.docx
12 жовтня 2020 15:50
Додаток__3.docx
12 жовтня 2020 15:50
Додаток__2.docx
12 жовтня 2020 15:50
Додаток__1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ТО
Дата подання: 15 жовтня 2020 17:51
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 21:20
У документації встановлена вимога, що Після виконання послуг при введенні системи в експлуатацію Учасник зобов’язується виконати підключення системи до пульту спостереження у м. Кривий Ріг та виконувати технічне обслуговування і спостереження протягом одного року в межах вартості підписаного договору по результатам аукціону. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ це зовсім інша послуга, яка передбачає окрему оплату. Внесість зміни до документації. Проводьте окрему закупівлю на технічне обслуговування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до частини 3 статті 2 Закону - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Однак, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до
документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною.
Дискрмінаційних вимог тендерною документацією Замовника не встановлено, у звязку з чим жодних змін до тендерної документації Замовника внесено не буде.
З повагою, тендерний комітет

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" 195 151,20
UAH з ПДВ
195 151,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАГЛЯД" 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 12:07
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:57
Довідка з податкової.pdf
04 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:58
Пропозиція ШК 26.pdf
04 листопада 2020 14:58
Лицензия новая.pdf
04 листопада 2020 14:58
Дозвіл.PDF
04 листопада 2020 14:58
Довідка по ст.17.pdf
04 листопада 2020 14:58
Довідка МВД.pdf
29 жовтня 2020 13:04
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:03
Лицензия новая.pdf
29 жовтня 2020 13:03
Тендерна пропозиція.PDF
29 жовтня 2020 13:03
ПДВ.PDF
29 жовтня 2020 13:03
Дозвіл.PDF
29 жовтня 2020 13:03
Договірна ціна.PDF
29 жовтня 2020 13:03
Довідка ст.17.pdf
29 жовтня 2020 13:03
Довідка про довкілля.pdf
29 жовтня 2020 13:03
Виписка.PDF
29 жовтня 2020 13:03
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 13:09
фін.звітність.PDF
29 жовтня 2020 13:09
Статут Нагляд 2017р..pdf
29 жовтня 2020 13:09
Рішення ТОВ НАГЛЯД.PDF
29 жовтня 2020 13:09
Ліцензія.pdf
29 жовтня 2020 13:09
Виписка ТОВ НАГЛЯД 2020.pdf
29 жовтня 2020 13:09
Диплом Михайленко.PDF
29 жовтня 2020 13:09
Диплом Касьяненко К.В..PDF
29 жовтня 2020 13:09
Наказ Михайленко.PDF
29 жовтня 2020 13:09
Договір Додаток 6.pdf
29 жовтня 2020 13:09
Диплом Михайленко.PDF
29 жовтня 2020 13:09
Диплом Касьяненко К.В..PDF
29 жовтня 2020 13:09
19 Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 13:09
11 Лист-гарантія про ТО.pdf
29 жовтня 2020 13:09
7 Школа мистецтв № 1.pdf
29 жовтня 2020 13:09
6 ДЮСШ № 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ"

ТОВ "НАГЛЯД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ"
#40662868
Переможець 195 151,20
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ"
#40662868
195 151,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 13:32
ду 4 дог 053-20.PDF зміни до договору
10 березня 2021 13:30
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:42
ду 3 дог 053-20.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:40
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 10:02
ду 2 дог 053-20.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:09
ду 1 дог 053-20.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 10:36
договір 053-20 укладений
18 листопада 2020 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів послуг
Номер договору про закупівлю: 053-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 053-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 053-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 053-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 185 551,20
UAH (в тому числі ПДВ 30 925,20 UAH)