Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво» (коригування)
DSTU B D.1.1-1: 2013 – «The highway in the area from str. Kaydak way to highway Kyiv – Luhansk – Izvaryne, c. Dnipro - сonstruction» (update)
DSTU B D.1.1-1: 2013 – «The highway in the area from str. Kaydak way to highway Kyiv – Luhansk – Izvaryne, c. Dnipro - сonstruction» (update)
Очікувана вартість
2 128 096 845,60 UAH
UA-2020-10-12-006775-b ● f1a21ff30d364cb58d585217a4b371e3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Яна Альтшулер +380567441126 yasya1509@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council |
National ID: | 40506232 |
Contact point: |
Yana Altshuler +380567441126 yasya1509@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2020 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 15:20 |
Очікувана вартість: | 2 128 096 845,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 640 484,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10640480 UAH |
Publication date: | 12 жовтня 2020 15:55 |
Enquiries until: | 02 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 листопада 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 2 128 096 846 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 640 484 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій:
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документу про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
• відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
• непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
• ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
• ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій:
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документу про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
• відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
• непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
• ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
• ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Type of tender security: electronic bank guarantee
Terms of providing tender offers:
The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
Along with the bank guarantee, the participant is provided with a copy of the license issued to the bank and a copy of the document on the authority of the person signing the bank guarantee (if the signatory is not the chairman of the board).
The term of the tender offer security (bank guarantee validity period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
The terms of the electronic bank guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the guarantor bank in accordance with the principal's statement without the consent and agreement of the beneficiary.
Obligation of the bank to pay the full amount of the tender security (guaranteed amount) at the first written request of the Customer (beneficiary), without submitting any other documents or fulfilling any conditions, which will refer to one of the following grounds:
-withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
- non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
- failure of the winner of the procurement procedure to provide documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law within the period specified in part six of Article 17 of the Law;
- failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the guarantor Bank authorized person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
Security of the tender offer is not returned in case:
withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
failure of the winner of the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of the Law;
The tender security is returned to the bidder in case of:
expiration of the tender offer and provision of the tender offer specified in the tender documentation;
concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure;
withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission;
termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the bidders who submitted bids.
Розгорнути
Згорнути
Type of tender security: electronic bank guarantee
Terms of providing tender offers:
The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
Along with the bank guarantee, the participant is provided with a copy of the license issued to the bank and a copy of the document on the authority of the person signing the bank guarantee (if the signatory is not the chairman of the board).
The term of the tender offer security (bank guarantee validity period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
The terms of the electronic bank guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the guarantor bank in accordance with the principal's statement without the consent and agreement of the beneficiary.
Obligation of the bank to pay the full amount of the tender security (guaranteed amount) at the first written request of the Customer (beneficiary), without submitting any other documents or fulfilling any conditions, which will refer to one of the following grounds:
-withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
- non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
- failure of the winner of the procurement procedure to provide documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law within the period specified in part six of Article 17 of the Law;
- failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the guarantor Bank authorized person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
Security of the tender offer is not returned in case:
withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
failure of the winner of the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of the Law;
The tender security is returned to the bidder in case of:
expiration of the tender offer and provision of the tender offer specified in the tender documentation;
concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure;
withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission;
termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the bidders who submitted bids.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
DSTU B D.1.1-1: 2013 – «The highway in the area from str. Kaydak way to highway Kyiv – Luhansk – Izvaryne, c. Dnipro - сonstruction» (update)
CPV: 45300000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2020 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2020 12:08 |
Нова редакція тендерної документації 19.10.2020.docx | |
19 жовтня 2020 12:08 |
перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації 19.10.2020.doc | |
12 жовтня 2020 15:55 |
Тендерна документація.docx | |
12 жовтня 2020 15:55 |
Технічне завдання до Додатку 8.rar | |
12 жовтня 2020 15:55 |
Додаток 6.docx |
19 жовтня 2020 12:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 жовтня 2020 12:08 |
Нова редакція тендерної документації 19.10.2020.docx
|
|||
19 жовтня 2020 12:08 |
перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації 19.10.2020.doc
|
|||
12 жовтня 2020 15:55 |
Тендерна документація.docx
|
|||
12 жовтня 2020 15:55 |
Технічне завдання до Додатку 8.rar
|
|||
12 жовтня 2020 15:55 |
Додаток 6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
АБЗ
Дата подання: 29 жовтня 2020 13:38
Дата відповіді: 02 листопада 2020 11:53
Шановний Замовнику ! Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен надати для підтвердження своєї кваліффікації дозвільні документи на асфальтобетонний завод, а саме: копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Якщо, учасник планує для підтвердження своєї кваліфікаії залучити мобільний АБЗ, чи потрібно в такому випадку надавати копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами ?
Якщо ТАК, чи буде важатись дозвіл на викиди, який отримано в Вінницькій області на мобільний АБЗ, достатнім для підтвердженням кваліфікації ? Чи треба отримувати його в Дніпропетровській області ? Якщо так, то отримання нового дозволу досить довга процедура і це унеможливлює підтвердження своєї кваліфікації мобільнм АБЗ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так як процедура отримання дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря асфальтобетонним заводом займає певний період часу, що є довшим за період проведення процедури закупівлі, Замовником буде внесено зміни у додаток 3 до тендерної документації, у частині виключення вимоги щодо надання копії вищезазначених дозвільних документів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-12-006775-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 15 жовтня 2020 16:44
Про базу у м.Дніпро
В п.1.2. Додатку 3 Тендерної документації передбачено, що Учасником у складі Тендерної пропозиції подається:
«1.2. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника матеріально-технічної бази, а саме виробничих баз, офісних приміщень та складських приміщень, із зазначенням найменування, місцезнаходження, приналежності (власна, оренда (лізинг), суборенда, тощо).
Для уникнення випадків недобросовісної конкуренції виробничі бази, офісні приміщення та складські приміщення повинні бути розташовані на території м. Дніпро.»
Таким чином, Замовник незаконно обмежив коло Учасників лише тими Учасниками, які:
-по перше - мають виробничі приміщення, офісні приміщення, складські приміщення
-по друге - мають вищевказані приміщення на території м. Дніпро
Державні будівельні норми для предмета закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво» (коригування), (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) – не вимагають застосування виробничих приміщень, офісних приміщень, складських приміщень.
Відповідно до п.4 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У той же час, в порушення п.4 Ст.5 Закону Замовник п.1.2. встановив необгрунтовані вищезазначені дискримінаційні умови.
Замовник - Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради є органом місцевого самоврядування.
Відповідно до ч.2 Ст.19 Конституції України:
«Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Крім цього, відповідно до ч.1 Ст.19 Конституції України:
«Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»
Замовник не може примушувати Учасників закупівлі набувати прав (власності, оренди та ін.) на «виробничі приміщення, офісні приміщення, складські приміщення» на «території м.Дніпро», оскільки це також суперечить Ст.6 Господарського кодексу України, а саме принципу свободи підприємницької діяльності.
Обгрунтування Замовником ніби-то «недобросовісною конкуренцією» є неналежним, оскільки випадки недобросовісної конкуренції можуть відбуватися незалежно від того, де знаходиться матеріально-технічна база порушника.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо, усунути як дискримінаційне та незаконне положення п.1.2. Додатку 3 Тендерної документації, а саме усунути наступні положення:
«1.2. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника матеріально-технічної бази, а саме виробничих баз, офісних приміщень та складських приміщень, із зазначенням найменування, місцезнаходження, приналежності (власна, оренда (лізинг), суборенда, тощо).
Для уникнення випадків недобросовісної конкуренції виробничі бази, офісні приміщення та складські приміщення повинні бути розташовані на території м. Дніпро.»
Розгорнути
Згорнути
«1.2. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника матеріально-технічної бази, а саме виробничих баз, офісних приміщень та складських приміщень, із зазначенням найменування, місцезнаходження, приналежності (власна, оренда (лізинг), суборенда, тощо).
Для уникнення випадків недобросовісної конкуренції виробничі бази, офісні приміщення та складські приміщення повинні бути розташовані на території м. Дніпро.»
Таким чином, Замовник незаконно обмежив коло Учасників лише тими Учасниками, які:
-по перше - мають виробничі приміщення, офісні приміщення, складські приміщення
-по друге - мають вищевказані приміщення на території м. Дніпро
Державні будівельні норми для предмета закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво» (коригування), (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) – не вимагають застосування виробничих приміщень, офісних приміщень, складських приміщень.
Відповідно до п.4 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У той же час, в порушення п.4 Ст.5 Закону Замовник п.1.2. встановив необгрунтовані вищезазначені дискримінаційні умови.
Замовник - Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради є органом місцевого самоврядування.
Відповідно до ч.2 Ст.19 Конституції України:
«Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Крім цього, відповідно до ч.1 Ст.19 Конституції України:
«Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»
Замовник не може примушувати Учасників закупівлі набувати прав (власності, оренди та ін.) на «виробничі приміщення, офісні приміщення, складські приміщення» на «території м.Дніпро», оскільки це також суперечить Ст.6 Господарського кодексу України, а саме принципу свободи підприємницької діяльності.
Обгрунтування Замовником ніби-то «недобросовісною конкуренцією» є неналежним, оскільки випадки недобросовісної конкуренції можуть відбуватися незалежно від того, де знаходиться матеріально-технічна база порушника.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо, усунути як дискримінаційне та незаконне положення п.1.2. Додатку 3 Тендерної документації, а саме усунути наступні положення:
«1.2. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника матеріально-технічної бази, а саме виробничих баз, офісних приміщень та складських приміщень, із зазначенням найменування, місцезнаходження, приналежності (власна, оренда (лізинг), суборенда, тощо).
Для уникнення випадків недобросовісної конкуренції виробничі бази, офісні приміщення та складські приміщення повинні бути розташовані на території м. Дніпро.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2020 14:09
19.10.2020 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме з пункту 1.2 Додатку 3 до тендерної документації виключено: «Для уникнення випадків недобросовісної конкуренції виробничі бази, офісні приміщення та складські приміщення повинні бути розташовані на території м. Дніпро». Нову редакцію тендерної документації від 19.10.2020 та перелік змін опубліковано згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 10:20 |
Кінець періоду оскарження: | 20 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 20 листопада 2020 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити тендер на закупівлю робіт відповідно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), через відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт, а саме через потребу у коригуванні проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва. |
Документи:
09 листопада 2020 10:20
|
Електронний підпис |
09 листопада 2020 10:19
|
протокол № 56-3-20.pdf |