Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля
Очікувана вартість
129 300,00 UAH
UA-2020-10-12-005300-c ● 71f3b39859034ef5bf3fbfabf31c9e7e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)" |
Код ЄДРПОУ: | 14316876 |
Місцезнаходження: | 53734, Україна , Дніпропетровська обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33 |
Контактна особа: |
Стельмашенко Каріна Володимирівна +380987130014 vodane@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2020 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2020 14:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2020 14:40 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 129 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 293,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15310000-4: Картопля та картопляні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12930 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53734, Україна, Дніпропетровська область, с. Водяне, Широківський р-н, вул. Молодіжна, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2021
ДК 021:2015: 15310000-4 — Картопля та картопляні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після підписання видаткової накладної на поставлений товар, за кожну поставлену партію товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2020 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2020 14:36 |
оголошення картопля.pdf | |
12 жовтня 2020 14:36 |
картопля.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-12-005300-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:51
оскарження
вих.1902
від 30.10.2020
«ШИРОКІВСЬКОМУ ВИПРАВНОМУ ЦЕНТРУ(№75)»
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
28.10.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою державної установи «Широківський виправний центр (№75)» №12 від 28.10.2020 року, відповідно до якого було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» за предметом закупівлі ДК 021:2015-15310000-4 Картопля та картопляні вироби (картопля) в кількості 12 930 кг, як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.13 п.13 ч. 1, а саме:
- учасник не надав гігієнічні сертифікати: - експлуатаційний дозвіл, санітарна довідка, про санобробку автомобіля, декларація виробника не відповідає вимогам зазначених в технічних вимогах замовника.
Дане рішення вважаємо необґрунтованим, незаконним та таким, що порушує наші законні права та інтереси як учасника закупівлі та потенційного переможця.
Перш за все слід зазначити, що відповідно до п.1 Тендерної документації передбачено, що якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ та бути підтверджена карантинними та гігієнічними сертифікатами, посвідченням якості. 22 липня 2014 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 1602-VII «про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів». Вказаним законом, починаючи з 20.09.2015 року, дія Декрету КМУ від 10.05.1993 року №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» відносно харчових продуктів припиняється (п. 9 ЗУ №1602: «положення Декрету не поширюється на продукцію, що є харчовим продуктом»).
Також, відповідно до ЗУ № 1602-VII з 20.09.2015 року скасовано обов’язок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи(гігієнічні сертифікати).
Також в своєму протоколі Замовник зазначає, що наша пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.13 п.13 ч. 1. Слід зазначити, що відповідно до ст. 13 зазначеного Закону:
Стаття 13. Процедури закупівлі
1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог.
2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
3. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
В ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні п. 13 ч.1, таким чином не зрозуміло зокрема в чому саме наша пропозиція не відповідає в цій частині умовам ТД.
Також, слід зазначити, що тендерною документацією не було передбачено вимогу щодо надання експлуатаційного дозволу та санітарної довідки про санобробку автомобіля, тому відхилення нашої пропозиції в цій частині також незаконне.
У складі тендерної пропозиції ФОП Дзюба О.І. надав декларацію на овочі, яка не відповідає нормам чинного законодавства, а саме:
- Не вірно вказано нормативний документ який підтверджує якість продукції, а саме ДСТУ на овочі.
- Відсутнє посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (експертний висновок та/або протокол досліджень)
- У наданій декларації вказано ДСТУ 7176-8, але дане ДСТУ вже не дійсне в Україні з 01.01.2019 року згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» №77 від 14.03.2018 року.
Тому, ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» надав у своїй тендерній пропозиції декларацію на картоплю згідно діючого законодавства України та згідно діючого ДСТУ на картоплю в Україні.
Також слід зауважити що тендерною документацією не передбачено будь-яка вимога щодо надання роз’яснень/листів у випадку відсутності документів, що не передбачені нормами чинного законодавства, а тому не надання нами відповідного роз’яснення не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. Документи що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Вище зазначена інформація є публічною, загальнодоступною та доступ до неї є вільним
З урахування вище викладеного вимагаємо скасувати Протокол № 12 від 28.10.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» за предметом закупівлі ДК 021:2015-15310000-4 Картопля та картопляні вироби (картопля) в кількості 12 930 кг та акцептувати нашу пропозицію таку яка відповідає вимогам ТД.
Розгорнути
Згорнути
від 30.10.2020
«ШИРОКІВСЬКОМУ ВИПРАВНОМУ ЦЕНТРУ(№75)»
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
28.10.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою державної установи «Широківський виправний центр (№75)» №12 від 28.10.2020 року, відповідно до якого було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» за предметом закупівлі ДК 021:2015-15310000-4 Картопля та картопляні вироби (картопля) в кількості 12 930 кг, як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.13 п.13 ч. 1, а саме:
- учасник не надав гігієнічні сертифікати: - експлуатаційний дозвіл, санітарна довідка, про санобробку автомобіля, декларація виробника не відповідає вимогам зазначених в технічних вимогах замовника.
Дане рішення вважаємо необґрунтованим, незаконним та таким, що порушує наші законні права та інтереси як учасника закупівлі та потенційного переможця.
Перш за все слід зазначити, що відповідно до п.1 Тендерної документації передбачено, що якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ та бути підтверджена карантинними та гігієнічними сертифікатами, посвідченням якості. 22 липня 2014 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 1602-VII «про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів». Вказаним законом, починаючи з 20.09.2015 року, дія Декрету КМУ від 10.05.1993 року №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» відносно харчових продуктів припиняється (п. 9 ЗУ №1602: «положення Декрету не поширюється на продукцію, що є харчовим продуктом»).
Також, відповідно до ЗУ № 1602-VII з 20.09.2015 року скасовано обов’язок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи(гігієнічні сертифікати).
Також в своєму протоколі Замовник зазначає, що наша пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.13 п.13 ч. 1. Слід зазначити, що відповідно до ст. 13 зазначеного Закону:
Стаття 13. Процедури закупівлі
1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог.
2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
3. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
В ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні п. 13 ч.1, таким чином не зрозуміло зокрема в чому саме наша пропозиція не відповідає в цій частині умовам ТД.
Також, слід зазначити, що тендерною документацією не було передбачено вимогу щодо надання експлуатаційного дозволу та санітарної довідки про санобробку автомобіля, тому відхилення нашої пропозиції в цій частині також незаконне.
У складі тендерної пропозиції ФОП Дзюба О.І. надав декларацію на овочі, яка не відповідає нормам чинного законодавства, а саме:
- Не вірно вказано нормативний документ який підтверджує якість продукції, а саме ДСТУ на овочі.
- Відсутнє посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (експертний висновок та/або протокол досліджень)
- У наданій декларації вказано ДСТУ 7176-8, але дане ДСТУ вже не дійсне в Україні з 01.01.2019 року згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» №77 від 14.03.2018 року.
Тому, ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» надав у своїй тендерній пропозиції декларацію на картоплю згідно діючого законодавства України та згідно діючого ДСТУ на картоплю в Україні.
Також слід зауважити що тендерною документацією не передбачено будь-яка вимога щодо надання роз’яснень/листів у випадку відсутності документів, що не передбачені нормами чинного законодавства, а тому не надання нами відповідного роз’яснення не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. Документи що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Вище зазначена інформація є публічною, загальнодоступною та доступ до неї є вільним
З урахування вище викладеного вимагаємо скасувати Протокол № 12 від 28.10.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» за предметом закупівлі ДК 021:2015-15310000-4 Картопля та картопляні вироби (картопля) в кількості 12 930 кг та акцептувати нашу пропозицію таку яка відповідає вимогам ТД.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2020 14:05
Шановний учасник! нами уважно вивчено ваші зауваження щодо рішення про визнання переможця та вирішено прийняти рішення залишити без змін.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Відхилено |
77 450,70
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 11:08
|
ФОП "ДЗЮБА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #3063117114 |
Переможець |
77 580,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 13:41
|
протокол -18.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 14:26
|
Додаткова угода _1 до Договору _ Г-246.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 15:17
|
договір | укладений |
05 листопада 2020 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | Договір № Г-246 від 05.11.2020 року |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до Договору № Г-246 від 05.11.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін поставки товару здійснити до 31.12.2020року. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № Г-246 від 05.11.2020 року |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол №18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |