Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

1216011- Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт житлових будинків. Благоустрій прибудинкової території за адресою: Павла Тичини, 16/2 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
5 814 000,00 UAH
UA-2020-10-12-005205-b 40f8cceba27c45a1b4fadb58645468c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожадуб Олена

044-235-64-82 TENDER@KGSE.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Кожадуб Олена
044-235-64-82
TENDER@KGSE.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 13:12
Очікувана вартість: 5 814 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29070 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1216011- Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт житлових будинків. Благоустрій прибудинкової території за адресою: Павла Тичини, 16/2 у Дніпровському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
1216011- Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт житлових будинків. Благоустрій прибудинкової території за адресою: Павла Тичини, 16/2 у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 13:50
ТД (Тичини,16-2 Благоустрій).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-11-000018 ● 0b88e322755d406bb5813f1c5a2e6eaa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2020-10-12-005205-b 12.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП «Київжитлоспецексплуатація» (далі – Підприємство) уважно вивчивши висновок Держаудитслужби щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: порушення вимог порушення частини десятої та частини шістнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляє наступне. Підприємство зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому.

2020-12-17 16:02:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону ( частини шістнадцятої статті 29 Закону).)
  2. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРІС-КОМ" 5 779 581,32
UAH з ПДВ
5 779 581,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 5 790 968,84
UAH з ПДВ
5 790 968,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 16:29
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:30
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:06
Дипломи та лист
27 жовтня 2020 12:38
Електронний підпис
27 жовтня 2020 12:35
27-40- Додаток _ 11.pdf
27 жовтня 2020 12:35
27-39- Сертификати 1.pdf
27 жовтня 2020 12:35
27-29-Дозвіл держ праця.pdf
27 жовтня 2020 12:35
27-22- Файл IMD 847.imd
27 жовтня 2020 12:35
27-03- Довідка ЕЦП.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:45
Статут.pdf
22 жовтня 2020 17:45
ст.17.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Наявність мтб.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Лист та ліцензія.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Лист сакції.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Лист помилки.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Лист - співпраця.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Згода.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Дозволи на роботи.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Договір.pdf
22 жовтня 2020 17:45
1284_ДЦ_ССР.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Довідка субпідряд.pdf
22 жовтня 2020 17:45
1284_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
22 жовтня 2020 17:45
1284_ДЦ_ОПР.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Довідка працівники.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Довідка довкілля.pdf
22 жовтня 2020 17:45
1284_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
22 жовтня 2020 17:45
1284_ДЦ_ИВР.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Довідка витрати.pdf
22 жовтня 2020 17:45
1284_ДЦ_ДЦ.pdf
22 жовтня 2020 17:45
1284_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Довідка аналогічні.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Термін дії ТП.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 жовтня 2020 17:45
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРІС-КОМ"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АРІС-КОМ"
#40538615
Переможець 5 779 581,32
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 12:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 11:50

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Замовником серед переліку кваліфікаційних критеріїв вимагалося від Учасника надати: копії дипломів, посвідчень працівників згідно довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п.п.2.2., п.2, Додаток № 2 ТД, стор. 21). Згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у ТОВ «АРІС-КОМ» працюють такі спеціалісти, як: геодезист Андріяко Є.Г. та інженер-проектувальник Кравцова В.І., які мають вищу освіту. На даних працівників відсутні копії дипломів про освіту. Для усунення невідповідностей у документах, відповідно до частини 16 статті 29 Закону учасник ТОВ «АРІС-КОМ» має подати копії диплом про освіту інженера-проектувальника Кравцову В.І. та геодезиста Андріяко Є.Г. на виконання вимог п.п.2.2., п.2, Додаток № 2 ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРІС-КОМ"
#40538615
5 779 581,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:32
ДУ 2 ТОВ Аріс-Ком (Тичини, 16-2) (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 08:35
ДУ 1 ТОВ АРІС-КОМ (просп. П.Тичини, 16-2) благоустрій (1).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 08:34
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 08:24
ТОВ АРІС-КОМ (просп. П.Тичини, 16-2) благоустрій.pdf укладений
24 листопада 2020 08:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 20/Б-ПТ16/2-КР/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичних обсягів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20/Б-ПТ16/2-КР/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 18 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 653 218,33
UAH (в тому числі ПДВ 942 203,05 UAH)