Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту адміністративної будівлі ДП «Одеський порт» (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 924 288,00 UAH
UA-2020-10-12-004813-c dda316e1ba334852a865bd629f11c899
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Левчук

+380487293675 o.levchuk@omtp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Олександра Левчук
+380487293675
o.levchuk@omtp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 17:30
Очікувана вартість: 4 924 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 242,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту адміністративної будівлі ДП «Одеський порт» (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Контактна особа з технічних питань: в.о.начальника ВІСтаКБ - В.В.Яблонських тел.(048) 729-72-91.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Місце виконання робіт: 65003, м. Одеса, вул. М. Гефта,3 територія ДП «Одеський порт»(детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Кількість, обсяг: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Строк виконання робіт: 31.12.2021, не більше 320 днів безпосереднього виконання робіт з дати передачі фронту робіт за відповідним актом та сплати Замовником авансу. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%”. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Вимоги до кваліфікації учасників та інші вимоги, спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи згідно з Додатками до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): у вигляді електронної банківської гарантії (документ виданий банком), оформленої відповідно до діючого законодавства (детальніше про умови надання забезпечення у Інших вимогах до учасників Додаток 2 до оголошення). Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 відсотки вартості договору (детальніше у проекті договору про закупівлю Додаток 4 до оголошення). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є невід’ємною його частиною: Додаток 1: Вимоги до кваліфікації учасників, Додаток 2: Інші вимоги до учасників, Додаток 3: Вимоги до предмету закупівлі, Додаток 4: Проект договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. М. Гефта,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата становить 40 (сорок) % від вартості робіт відповідного етапу Договору. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення) Аванс 3 Банківські 40
Виконання робіт Проміжні та остаточна сплати за виконані роботи здійснюються Замовником на протязі 5-ти банківських днів з моменту підписання двосторонніх проміжних, остаточного актів приймання виконаних робіт, складених по формі КБ-2в та КБ-3 та отримання відповідних рахунків від Підрядника. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення) Пiсляоплата 5 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 11:06
Додаток 1,2,3,4.docx
15 жовтня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 11:06
Додаток 1,2,3,4.docx
12 жовтня 2020 14:20
Додаток 1,2,3,4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 16 жовтня 2020 10:36
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 08:32
Просимо надати креслення щодо робіт переліченних у Додатках 1, 2 до Технічного завдання. Якщо такі існують.
Відповідь: Вся необхідна інформація для визначення робіт та вартості наведена в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Технічному завданні (з додатками).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-004813-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "РОСТ-КОМ-БМ", Код ЄДРПОУ:35049034
Дата подання: 14 жовтня 2020 11:09
Проектна документація
Прошу надати додатки до технічного завдання та існуючу проектну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 жовтня 2020 11:00
Зауваження Учасника закупівлі Роботи з капітального ремонту адміністративної будівлі ДП «Одеський порт» (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) щодо надання додатків до технічного завдання та існуючої проектної документації прийняті до відома.
До оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКВИЛОН ГРАНД" 4 894 961,87
UAH з ПДВ
4 894 961,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:02
16_Цінова пропозиція (2).pdf
26 жовтня 2020 16:51
Акти Пакгаузи.pdf
26 жовтня 2020 16:51
Акти Заводоуправління.pdf
26 жовтня 2020 16:51
Відгук.pdf
26 жовтня 2020 16:51
Договір Пакгаузи (2).pdf
26 жовтня 2020 16:51
Доп угода Пакгаузи (2).pdf
26 жовтня 2020 16:51
16_Цінова пропозиція (1).pdf
26 жовтня 2020 15:49
Статут 2020 Аквилон.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Свідоцтво Аквилон.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Рішення 2.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Рішення 1.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Опис 2.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Опис 1.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Наказ на директора.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Ліцензія Аквилон.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Витяг ПДВ Аквилон.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Виписка Аквилон.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Баланс 3 кв. завірено.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Посвідчення Демченко.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Диплом Сидоров.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Диплом Подгорній.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Диплом Ісламов.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Диплом Звездін.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Диплом Гробовенко.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Диплом Гриншпун.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Диплом Білозор.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Диплом Балацький.pdf
26 жовтня 2020 15:49
Протокол Аквилон.pdf
26 жовтня 2020 15:49
19_ Довідка форма 3 (2).pdf
26 жовтня 2020 15:49
16_Цінова пропозиція (1).pdf
26 жовтня 2020 15:49
07_ТЗ (1).pdf
26 жовтня 2020 15:49
06_Довідка довкілля (1).pdf
26 жовтня 2020 15:49
03_Довідка досвід (1).pdf
26 жовтня 2020 15:49
02_Довідка працівники.pdf
26 жовтня 2020 15:49
01_Довідка техніка (2).pdf
26 жовтня 2020 15:49
00_Проект договору (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКВИЛОН ГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АКВИЛОН ГРАНД"
#34815466
Переможець 4 894 961,87
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 15:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АКВИЛОН ГРАНД" #34815466

№ рішення у справі

140-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

27 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКВИЛОН ГРАНД"
#34815466
4 894 961,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 17:01
КД-21655-1.pdf укладений
13 липня 2021 16:48
Звіт про виконання - КД-21655.jpg укладений
13 липня 2021 16:45
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 11:53
КД-21655-2.pdf укладений
02 листопада 2020 17:07
КД-21655-1.pdf укладений
02 листопада 2020 17:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 12 липня 2021
Сума оплати за договором: 1 858 330,71
UAH (в тому числі ПДВ 309 721,79 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода №КД-21655/1 від 22.04.2021 року