Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі
Очікувана вартість
24 434 114,54 UAH
UA-2020-10-12-004733-c 92a1c7bd0a494a6ca38e9da07d9d0880
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 14:22
Початок аукціону: 09 листопада 2020 12:46
Очікувана вартість: 24 434 114,54 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці ЕЦ – Самболя Віталій Миколайович, тел.(05136) 4-22-58, v_sambolya@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог ВВ СМтаР – Жуля Микола Анатолійович, тел. (05136) 4-22-09, na_zhulya@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі. (РПЗ-4.69)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП ЮУАЕС, Промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2020 на енергоблоці № 3, початок 30.12.2020, закінчення 05.09.2021. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
26 жовтня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 12:45
Перелік змін.docx
26 жовтня 2020 12:45
Додаток 1.1 - Технічна специфікація.doc
26 жовтня 2020 12:45
45454000-4 Тендерна документація.docx
12 жовтня 2020 14:18
КОШТОРИСИ.rar
12 жовтня 2020 14:18
Додаток 3 Перелік формальних помилок.docx
12 жовтня 2020 14:18
Додаток 2 Проект договору.doc
26 жовтня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 12:45
Перелік змін.docx
26 жовтня 2020 12:45
Додаток 1.1 - Технічна специфікація.doc
12 жовтня 2020 14:18
Додаток 1 Технічна спеціфікація.PDF
26 жовтня 2020 12:45
45454000-4 Тендерна документація.docx
12 жовтня 2020 14:18
45454000-4 Тендерна документація.docx
12 жовтня 2020 14:18
КОШТОРИСИ.rar
12 жовтня 2020 14:18
Додаток 3 Перелік формальних помилок.docx
12 жовтня 2020 14:18
Додаток 2 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

умови договору
Дата подання: 13 жовтня 2020 15:56
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 14:54
Умовами договору не передбачено авансування. Виходячи з значної ресурсоємності робіт, просимо розглянути можливість включення в договор пункта щодо оплати авансу для закупівлі кабельної продукції та інших матеріалів, а також зменшити термін відстрочки платежів після підписання актів та накладних на поставлене обладнання до 15 календарних днів. Наше підприємство є постійним підрядником на об'єктах відокремлених підрозділів ДП НАЕК Енергоатом, готове й надалі виконувати роботи, але з урахуванням заборгованості, що склалася по оплатах поточних договорів, просить розглянути поліпшення умов договору в частині оплати в порівнянні з запропонованим на торги варіантом. Крім того, умовами договору не передбачений порядок зміни ціни договору в разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти та ін. Просимо включити в договор такий пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і, в разі позитивного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі».

Ваше питання в частині поліпшення умов договору в частині оплати буде опрацьовано і, в разі позитивного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі».

В частині відсутності в проєкті договору порядку зміни ціни договору повідомляємо, що в підпункті 7) пункту 17.2 розділу 17 «Інші умови» Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» до вказаної вище Тендерної документації зазначено:
«Всі зміни і доповнення умов цього Договору повинні бути оформлені шляхом підписання додаткової угоди сторонами.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни»
Таким чином, умовами договору передбачено порядок зміни ціни договору, а саме шляхом підписання додаткової угоди.
Окрім того, в пункті 2.3 розділу «Вартість робіт за договором» Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» до вказаної вище Тендерної документації зазначено:
«Остаточна ціна Договору визначається з урахуванням фактично виконаного обсягу робіт та фактичних витрат Підрядника на придбання матеріальних ресурсів у порядку, визначеному умовами Договору, але не може перевищувати договірної ціни, заявленої у Договорі».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо за недоцільне внесення змін у Додатку 2 «Проект договору про закупівлю» до Тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі».
Кошториси
Дата подання: 13 жовтня 2020 16:18
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 14:55
Просимо надати кошториси у вигляді інформаційної моделі
Відповідь: Згідно пункту 2 «Інша інформація розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок №3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі» в електронної системі закупівель
Prozorro для підготовки тендерної пропозиції окремим файлом «Кошториси.rar» розміщена кошторисна документація в електронному вигляді в форматі Microsoft Word. Надання у вигляді інформаційної моделі не передбачено умовами зазначеної вище тендерної документації та законодавством України у сфері закупівель.
Аналогічні договори
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:41
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:07
Шановний замовник. Чи будуть підходити аналогічні договори на Реконструкцію(або капітальний ремонт) ПС, а не тільки виключно АЕС. Просимо надати розгорнуту відповідь з посиланням на законодавство, а також з урахуванням неможливості зазначення дискримінаційних умов у тендерній документації, адже якщо аналогічним з вашої точки зору буде вважатися лише Виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електричному обладнанні АЕС - ця вимога дискримінує усіх учасників, які мають досвід роботи такої складності, проте не на АЕС. Згідно актів усі ці роботи виконувались, проте назва інша і об’єкт - Підстанція.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання розглянуте та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Сертифікати відповідності
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:07
Шановний замовник. Просимо надати розьяснення на яке саме обладнання замовник вимагає сертифікати відповідності(якщо він взагалі вимагає до надання у складі тендерної пропозиції). Ми не знайшли опису обладнання на які потрібні такі сертифікати та у документації відсутня вимога наданння таких сертифікатів у тендерній пропозиції учасника. Якщо такі сертифікати, чи інші дозвільні документи, які підтверджують якість не потрібні - просто вкажіть що вони не вимагаються. Дякємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Розділі 5 технічної специфікації вказано наступне:
«Матеріали та обладнання, які постачаються Підрядником, повинні бути сертифіковані, відповідати вимогам проектної документації та пройти вхідний контроль на майданчику Замовника згідно з (мовою оригіналу): ПЛ.0.0021.0037 «Управление закупками продукции. Организация работ по проведению входного контроля продукции, поступающей в ОП ЮУАЭС. Положение», СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС».
Вся кабельно-провідникова продукція, яка придбана підрядною організацією, повинна бути виготовлена за технічними умовами, що погоджені з ДП НАЕК «Енергоатом» і ДСНС України до моменту постачання та проведення вхідного контролю. У разі, якщо підрядником придбано аналогічні кабелі (еквівалент), вони повинні відповідати погодженим з ДП НАЕК «Енергоатом» і ДСНС України ТУ при цьому за рахунок підрядної організації повинна бути відкоригована ПКД.
Вся кабельно-провідникова продукція, яка придбана та поставлена підрядною організацією в рамках виконання цього договору, після проведення вхідного контролю повинна зберігатись в ЮУ В ВП СГ.
Перелік обладнання, що постачається Підрядником, вказаний у Додатку А «Технічна специфікація на обладнання».
Тобто, надання сертифікатів у тендерній пропозиції учасника не вимагається.
Окрім того, згідно підпункту 4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати:
«Файл у форматі pdf, відсканований з листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про погодження з Технічною специфікацією наведеної у додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації)».
Ліцензії та дозволи
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:48
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:08
Шановний замовник. На сьогоднішній день наявні багато змін у видачі на змісту ліцензій та дозводів. Чи буде достатньо листа пояснення у разі якщо саме такої ліцензії, або дозволу відсутні згідно законодавства, або видаються під конкретний обєкт перед поатком робіт? Якщо ні - просимо надати розгорнуту відповідь посилаючись на норми законодавства та беручи до уваги недискримінацію учасників, у разі якщо вони не мають змоги виконати вимогу замовника через зміни у законодавстві та відсутність певних формулювань, або зазначені з іншим формулюванням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з підпунктами 17, 18, 19 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати:
«Файл у форматі pdf, відсканований з ліцензії (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами) на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) на:
а) будівельні та монтажні роботи загального призначення:
- зведення металевих конструкцій;
- монтаж технологічного устаткування.
б) виконання пусконалагоджувальних робіт:
- електротехнічних пристроїв;
- автоматизованих систем управління.
в) будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
- монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання;
- засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, інформаційних мереж;
- монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання».
«Файл у форматі pdf, відсканований з ліцензії (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами) на виконання робіт протипожежного призначення на:
- вогнезахист (вогнезахисне обробляння (фарбування))».
«Файл у форматі pdf, відсканований з дозволів та/або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами), які оформлені згідно вимог чинного законодавства України на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- зварювальні роботи;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
У разі відсутності ліцензії та дозволу на певну діяльність можливе надання відповідних роз’яснень уповноваженого органу щодо провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками.
Умови договору (повторно)
Дата подання: 26 жовтня 2020 13:29
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 16:52
В опублікованому переліку змін від 26/10/20 не згадується про зміни в умовах договору в частині оплати авансу. В попередньої відповіді на питання про умови договору планувалося, що в разі позитивного рішення, будуть внесені зміни до тендерної документації. Просимо уточнити, чи планується розгляд питання щодо авансування?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що зміни до тендерної документації на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) «Енергоблок № 3. Роботи по модернізації схем РЗА із впровадженням реле на мікроелектронній базі» були внесені в частині, щодо якої прийняте позитивне рішення.
Включення авансування в умови зазначеної вище тендерної документації визнано недоцільним.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Енергопромбуд 24 428 970,23
UAH
24 428 970,23
UAH
1.1111111111 21 986 073.21 Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 24 433 050,61
UAH
24 433 050,61
UAH
1 24 433 050.61 Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:52
довідка ДФС
26 листопада 2020 14:52
довідка про банкрутство
26 листопада 2020 14:52
довідка МВС
05 листопада 2020 16:30
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:29
14 Декларація 1000 В.pdf
05 листопада 2020 16:29
10 Реквізити.PDF
05 листопада 2020 16:29
9 Тех.специфікація.pdf
05 листопада 2020 16:29
7 Розрахунок ДЦ.pdf
05 листопада 2020 16:29
гарантия.zip
05 листопада 2020 16:29
16 Антикорупційна програма.pdf
05 листопада 2020 16:28
1 Кваліфікаційні критерії.pdf

Конфіденційні документи

05 листопада 2020 16:29
8 Розрахунок ДЦ.rar

Обґрунтування конфіденційності

Даний файл повинен бути доступний для перегляду тільки після аукціону

Публічні документи

05 листопада 2020 11:31
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:29
14 Дозвільна документація.zip
05 листопада 2020 11:29
13 Довідка про підприємство.pdf
05 листопада 2020 11:29
12 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 листопада 2020 11:29
11 Технічна специфікація.pdf
05 листопада 2020 11:29
9 Договірна ціна.zip
05 листопада 2020 11:29
4 Щодо відсутності підстав.pdf
05 листопада 2020 11:29
3.1 Листи-відгуки.zip
05 листопада 2020 11:29
1 Довідка про наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Енергопромбуд

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Енергопромбуд
#38900726
Переможець 24 428 970,23
UAH
24 листопада 2020 08:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 08:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Енергопромбуд
#38900726
24 428 970,23
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 11:24
Угода.pdf укладений
24 грудня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 09:34
Доп угода №1 .pdf зміни до договору
31 березня 2021 09:28
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 12:11
Договір.pdf укладений
14 грудня 2020 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 58-123-01-20-06633
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі ч. 1 ст. 651 ЦК України, а також згідно листа ЗАМОВНИКА від 01.12.2021 № 29/20749 о неможливості змін існуючих умов договору, Сторони прийшли до згоди розірвати Договір