Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (СРV) – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Комунальний заклад «Палац культури «Титан» по вул. Перемоги, 131 в м. Запоріжжя. Блискавкозахист. Технічне переоснащення»)
Очікувана вартість
259 244,00 UAH
UA-2020-10-12-004261-c cc32cd5ba41a4d20976d54f0e24aa5ad
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коноваленко Ксенія Сергіївна

+380617077001 uprkult_zptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573471
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а
Контактна особа: Коноваленко Ксенія Сергіївна
+380617077001
uprkult_zptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній пропозиції Замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі. (Інформація про відмінені тендери: - Тендер №1 ДК 021:2015 (СРV) – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Технічне переоснащення. Пожежна сигналізація, система оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі та передача тривожного оповіщення. Блискавкозахист. Лот№2-Комунальний заклад «Палац культури «Титан» по вул. Перемоги, 131 в м. Запоріжжя. Блискавкозахист. Технічне переоснащення» за кодом ДК 021:2015 (СРV) – 45310000-3 – Електромонтажні роботи.)., номер оголошення в електронній системі:UA-2020-07-17-004131-c; Тендер №2 ДК 021:2015 (СРV) – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Комунальний заклад «Палац культури «Титан» по вул. Перемоги, 131 в м. Запоріжжя. Блискавкозахист. Технічне переоснащення»), номер оголошення в електронній системі: № UA-2020-08-06-000200-a.) Зважаючи на вищевикладене та відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Департаменту культури і туризму Запорізької міської ради було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015 (СРV) – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Комунальний заклад «Палац культури «Титан» по вул. Перемоги, 131 в м. Запоріжжя. Блискавкозахист. Технічне переоснащення») з ТОВ "ПОЖЕЖНО - ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 14:15
Оскарження наміру укласти договір: 23 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 (СРV) – 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Комунальний заклад «Палац культури «Титан» по вул. Перемоги, 131 в м. Запоріжжя. Блискавкозахист. Технічне переоснащення»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 131
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється за наявності у Замовника відповідних бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, за якими беруться бюджетні зобов’язання та здійснюються платежі, протягом 90 календарних днів на підставі підписаних довідок про вартість виконаних підрядних робіт за формами КБ-3, КБ-2в Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

12 жовтня 2020 14:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000010 ● 41582df17a234237b8dff79f888282e0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020 11:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

16.10.2020 № 212

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби в
Запорізькій області
від 16.10.2020 №212
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
1) UA-2020-10-12-004261-c, Департамент культури і туризму Запорізької міської ради, код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"
#39345421
Переможець 259 244,00
UAH
12 жовтня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 14:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"
#39345421
259 244,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:02
Дод.угода 3.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:00
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 15:26
Дод. угода 2.PDF зміни до договору
10 грудня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 09:18
Протокол 154.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 09:30
Договір укладений
28 жовтня 2020 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол №154
Номер договору про закупівлю: 371-Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №154
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 371-Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 371-Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML