Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт із заміни вікон у комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 50» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, проспект Металургів, 43 (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
277 776,00 UAH
UA-2020-10-12-003605-b da44aa7088064c098d7743deaa05ec37
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 13:20
Очікувана вартість: 277 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 388,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт із заміни вікон у комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 50» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, проспект Металургів, 43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Металургів, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт але не пізніше 25.12.2020р. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех задание
Дата подання: 19 жовтня 2020 12:38
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 15:07
Добрый день! Отсутствует файл чертежа окон. Спасибо!
Відповідь: Доброго дня. Замовник надає загальну площу та загальну кількість вікон, інформація зазначена в Додатку 1 "Відомість обсягів робіт". Кожен Учасник має можливість фактично ознайомитись з обсягами та надати креслення в пропозиції.
контакты
Дата подання: 20 жовтня 2020 11:28
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:32
Добрый день! Учитывая ответ на предыдущий вопрос, предоставьте контакты ответственных лиц которые находятся непосредственно на месте проведения работ. Для уточнения размеров и конфигурации окон непосредственно на объекте?
Відповідь: Доброго дня. Інформація про місцезнаходження закладу та контактні дані, є у вільному доступі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-003605-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД", Код ЄДРПОУ:43282719
Дата подання: 02 листопада 2020 01:46
СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ
30.10.2020 р. пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" була відхилена Замовником (Рішення про відхилення пропозиції №30/10-2/р від 30.10.2020 р.) з причин:
«Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» не правомірне включення до договірної ціни Розрахунок №8 «Інші супутні витрати», а саме:
- кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) 1,5%;
- вартість проектних робіт».
Згідно п.2 «Інформація про предмет закупівлі» та п.6 «Інструкція з підготовки пропозиції» Оголошення про проведення Закупівлі: При поданні пропозиції учасник повинен врахувати такі умови:
- склад робіт та вимоги відповідно до Додатків 1 – 1.2;
- вартість вказується з врахуванням усіх необхідних для надання послуги витрат;
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі/вимоги до предмета закупівлі зазначено в Додатках 1, 1.1, 1.2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Саме Додаток 1.1 містить таки статті витрат як: Глава 10. Утримання служби замовника(1.5%) та Глава 12. Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд.
Учасником закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" були виконані вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатках 1-1.2, так як включені всі витрати, зазначенні Замовником у цих документах. Так само були виконані усі інші умови, визначенні в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі.
Тому Пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" не може бути відхилена з підстав п.1 ч.13 ст.14 Закону.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника № 30/10-2/р від 30.10.2020 р. та всі наступні рішення пов’язанні з ним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 11:40
Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» не правомірне включення до договірної ціни Розрахунок №8 «Інші супутні витрати», а саме:
- кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) 1,5%
- вартість проектних робіт.

Відповідно до п. 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів
6.2.3 Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загально виробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
6.2.7.4 Кошти на покриття інших витрат визначаються обґрунтовувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо.
До таких коштів відносяться кошти на:
- перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом (у випадках, коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а міський або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво у зазначений час);
- відрядження працівників будівельної організації на об'єкт будівництва;
- доплати працівникам, які виконують роботи на об'єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше ніж 15 км) від місця розташування будівельної організації, в зв'язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації (збірного пункту) до місця роботи на об'єкті будівництва і назад;
- відсотки за користування кредитами банків (за рішенням розпорядників коштів);
- тощо.

Кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) 1,5% і вартість проектних робіт входять до п. 5.8 Складання зведених кошторисних розрахунків вартості об'єктів будівництва.
5.8.3 У зведеному кошторисному розрахунку вартості об'єкта будівництва кошти розподіляються по таких главах: Глава 1 Підготовка території будівництва Глава 2 Об'єкти основного призначення Глава 3 Об'єкти підсобного та обслуговуючого призначення Глава 4 Об'єкти енергетичного господарства Глава 5 Об'єкти транспортного господарства і зв'язку Глава 6 Зовнішні мережі та споруди водопостачання, каналізації,
теплопостачання і газопостачання Глава 7 Благоустрій та озеленення території Глава 8 Тимчасові будівлі та споруди Глава 9 Кошти на інші роботи і витрати Глава 10 Утримання служби замовника Глава 11 Підготовка експлуатаційних кадрів Глава 12 Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд Після підсумку глав 1-12 враховуються:
- кошторисний прибуток;
- кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
- кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва;
- кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами;
- податки, збори, обов'язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва.
Крім того (за наявності), за підсумком зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва зазначаються:
- зворотні суми (див. 5.8.18);
- дані про дольову участь підприємств і організацій у будівництві об'єктів загального користування або загально вузлових об'єктів, що проектуються у складі об'єкта будівництва;
- дані про дольову участь замовника у будівництві об'єктів загального користування або загальновузлових об'єктів інших об'єктів будівництва.
Таким чином, кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) 1,5% і вартість проектних робіт, не можуть входити до договірної ціни Розрахунок №8 «Інші супутні витрати».





Номер вимоги: UA-2020-10-12-003605-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:34825022
Дата подання: 03 листопада 2020 18:33
неправомірна дискваліфікація
Шановний замовник! Прошу звернути увагу, на те що, причиною дискваліфікації вказано “Учасник не надає розрахунок «Загальновиробничі та адміністративні витрати» на вимогу п.2 додатків до Оголошення”. У пропозиції ТОВ «ЗМПО Прогресс» знаходиться архів у форматі rar. В якому містяться всі необхідні кошторисні розрахунки.. ВИМАГАЮ: 1. Повернути на кваліфікацію ТОВ «ЗМПО Прогресс»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 09:56
Доброго ранку, рекомендуємо уважно передивитись файли на які Ви посилаєтесь. В Рішенні про відхилення пропозиції учасника № 03/11-1/р від 03.11.2020 р. Замовник навмисно розмістив скрін файлів які Ви надали, щоб зазначити відсутність розрахунку. Готуйтесь ретельніше, уважно вивчайте тендерну документацію, та перемагайте в наступних закупівлях.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" 250 264,69
UAH з ПДВ
250 264,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 274 950,00
UAH з ПДВ
274 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" 276 803,57
UAH з ПДВ
276 803,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 20:48
Електронний підпис
26 жовтня 2020 20:46
Договір-аналог.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Лист-відгук.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Проект договору.pdf
26 жовтня 2020 20:46
ВИТЯГ ЄДР.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Довідка не об`єднання .pdf
26 жовтня 2020 20:46
Локальний кошторис.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Дефектний акт-аналог.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Довідка-аналог.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Загальні відомості.pdf
26 жовтня 2020 20:46
НАКАЗ.pdf
26 жовтня 2020 20:46
ЗВВ.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Розрахунки.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Пояснювальна записка.pdf
26 жовтня 2020 20:46
Дефектний акт.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 16:44
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:46
Аналогічні договори.zip
26 жовтня 2020 15:46
Certificaton.zip
26 жовтня 2020 15:46
Статут.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Стаття 17 .pdf
26 жовтня 2020 15:46
Св-во про реєстрацю .pdf
26 жовтня 2020 15:46
Св-во платника ПДВ.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Протокол випробувань.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Прогресс Пож. Без.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Прогресс Наказ висота.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Прогрес ОТ.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Прогрес наказ Пож. Без.pdf
26 жовтня 2020 15:46
лист дефектній акт .pdf
26 жовтня 2020 15:46
Лист - згода.pdf
26 жовтня 2020 15:46
довідка.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Довідка тех. паспорт .pdf
26 жовтня 2020 15:46
Довідка тех умови .pdf
26 жовтня 2020 15:46
Довідка про санкції.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Довідка працівники .pdf
26 жовтня 2020 15:46
Довідка 4 ОПП.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Высота Посвидчення.pdf
26 жовтня 2020 15:46
высота арабчук.jpeg
26 жовтня 2020 15:46
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Виписка из ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2020 15:46
Договір .pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 20:45
Електронний підпис
23 жовтня 2020 20:36
20 Гарантійний лист 10.pdf
23 жовтня 2020 20:36
18 Згода.pdf
23 жовтня 2020 20:36
17 Довідка Додаток4.pdf
23 жовтня 2020 20:36
14 декларация.pdf
23 жовтня 2020 20:36
9 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2020 20:36
8 Статут.pdf
23 жовтня 2020 20:36
6 Паспорт директор.pdf
23 жовтня 2020 20:36
4 Кошторис.rar
23 жовтня 2020 20:36
3 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД"

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД"
#43282719
Відхилено 250 264,69
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 17:10
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Відхилено 274 950,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 12:00
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
Переможець 276 803,57
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 12:10

Документи

30 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис

Документи

03 листопада 2020 12:00
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:59
Рішення про відхилення.pdf

Документи

03 листопада 2020 12:10
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:09
Рішення про переможця..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ"
#42785524
276 803,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 12:10
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:09
Рішення про переможця..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 17:32
дод.угода №1 від 09.11.2020 договір №28ПД_20 від 09.11.2020.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 17:31
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 15:41
договір №28ПД_20 від 09.11.2020.pdf укладений
09 листопада 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 28ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 276 803,57
UAH (в тому числі ПДВ 46 133,93 UAH)