Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інженерні та будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45220000-5 (послуги з встановлення мостових карнизних блоків на Південному мостові переході в м.Києві)
Очікувана вартість
4 301 362,00 UAH
UA-2020-10-12-003543-b 4659251427ce4e4fb115123f5678eb6d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Титаренко

+380442862547 tender@kasm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Сергій Титаренко
+380442862547
tender@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 12:50
Очікувана вартість: 4 301 362,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 506,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 метр погонний
послуги з встановлення мостових карнизних блоків на Південному мостові переході в м.Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, м. Київ, Київ, Балансові об'єкти в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 11:41
Додаток_1.doc
12 жовтня 2020 11:41
Додаток_2.doc
12 жовтня 2020 11:41
Додаток_4.doc
12 жовтня 2020 11:41
Додаток_3.doc
12 жовтня 2020 11:41
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000078 ● 29ab3bee8c2649b38059ae6063699929
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-10-12-003543-b 12.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-11 11:35:49

Пояснення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-12-003543-b

Державна аудиторська служба України

Пояснення
на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-12-003543-b

Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Відповідно до Висновку встановлено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СКВ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
1. Підприємством «Київавтошляхміст» відповідно до норм Закону було розпочато процедуру закупівлі «Інженерні та будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45220000-5 (послуги з встановлення мостових карнизних блоків на Південному мостові переході в м.Києві)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-12-003543-b).
У відповідності до протоколу засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 30.10.2020 № 573 Товариство з обмеженою відповідальністю «СКВ» було визначено переможцем торгів по закупівлі в електронній системі закупівлі UA-2020-10-12-003543-b та укладено Договір від 17.11.2020 № 11-73.
З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених Державною аудиторською службою України порушень, підприємство «Київавтошляхміст» направляє копію додаткової угоди від 10.12.2020 № 2 про дострокове припинення дії Договору від 17.11.2020 № 11-73 укладеного з ТОВ «СКВ» (копія додаткової угоди № 2 від 10.12.2020 про припинення дії Договору від 17.11.2020 № 11-73 додається).
Враховуючи вищевикладене,

ПРОСИМО:
1. Підтвердити усунення Замовником порушення зазначеного у Висновку.




Заступник голови тендерного комітету М.М. Каньшін

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України Пояснення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-12-003543-b Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Відповідно до Висновку встановлено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СКВ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. 1. Підприємством «Київавтошляхміст» відповідно до норм Закону було розпочато процедуру закупівлі «Інженерні та будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 - 45220000-5 (послуги з встановлення мостових карнизних блоків на Південному мостові переході в м.Києві)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-12-003543-b). У відповідності до протоколу засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 30.10.2020 № 573 Товариство з обмеженою відповідальністю «СКВ» було визначено переможцем торгів по закупівлі в електронній системі закупівлі UA-2020-10-12-003543-b та укладено Договір від 17.11.2020 № 11-73. З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених Державною аудиторською службою України порушень, підприємство «Київавтошляхміст» направляє копію додаткової угоди від 10.12.2020 № 2 про дострокове припинення дії Договору від 17.11.2020 № 11-73 укладеного з ТОВ «СКВ» (копія додаткової угоди № 2 від 10.12.2020 про припинення дії Договору від 17.11.2020 № 11-73 додається). Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Підтвердити усунення Замовником порушення зазначеного у Висновку. Заступник голови тендерного комітету М.М. Каньшін

2020-12-11 11:36:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

усунуто

2020-12-23 15:04:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКВ" 4 300 000,00
UAH з ПДВ
4 278 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ" 4 301 000,00
UAH з ПДВ
4 301 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 10:45
тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2020 11:19
Dovidka МВС.pdf
28 жовтня 2020 11:55
щодо сертифікації.pdf
28 жовтня 2020 11:55
тендерна пропозиция.pdf
28 жовтня 2020 11:55
проект договору.pdf
28 жовтня 2020 11:55
персональних даних.pdf
28 жовтня 2020 11:55
наявність досвіду.pdf
28 жовтня 2020 11:55
Лист-гарантія.pdf
28 жовтня 2020 11:55
Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2020 11:55
відсутності претензій.pdf
28 жовтня 2020 11:55
Відгук договір 4-4.pdf
28 жовтня 2020 11:55
Відгук договір 04-73.pdf
28 жовтня 2020 11:55
витяг єдр.pdf
28 жовтня 2020 11:55
21. Статут.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 15:24
відсутність претензій.pdf
28 жовтня 2020 15:24
довідка.pdf
28 жовтня 2020 15:24
відсутність підстав.pdf
28 жовтня 2020 15:24
гарантії.pdf
28 жовтня 2020 15:24
довкіля.pdf
28 жовтня 2020 15:24
наявність мтб.pdf
28 жовтня 2020 15:24
сертифікація.pdf
28 жовтня 2020 15:24
ліцензуваня.pdf
28 жовтня 2020 15:24
характеристики.pdf
28 жовтня 2020 15:24
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКВ"

ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СКВ"
#19418943
Переможець 4 278 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКВ"
#19418943
4 278 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 11:40
11-37 Дод угода 2.pdf укладений
11 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:01
11-37 ТОВ СКВ.pdf укладений
17 листопада 2020 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: керуючись п. 13.1 та 13.4 Договору № 11-73 від 17.11.2020 року Сторони дійшли згоди про дострокове припинення Договору № 11-73 від 17.11.2020 року та вважати його дію припиненою з 10.12.2020 р.