Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
4 398,00 UAH
UA-2020-10-12-002963-b 056abae23e8b4ae282afc636b9a9df55
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мельніченко

+380684836504 yulia7635@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ КІСТКОВО-ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ М.МАРІУПОЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 01990625
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, бульвар Приморський,23
Контактна особа: Юлія Мельніченко
+380684836504
yulia7635@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Товар повинен відповідати вимогам до його якості на момент його передачі покупцю, а також протягом строку придатності (гарантійного терміну)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Крісло Стар Пластик Неаполь N-04
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бульвар Приморський 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету . Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

12 жовтня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Переможець 4 398,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 08:33
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 11:38
договір 68 від 09.10.2020.PDF укладений
12 жовтня 2020 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 398,00
UAH (в тому числі ПДВ 733,00 UAH)