Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт даху дошкільного навчального закладу по вул. Миру, 55 в с.Данилово Хустського району» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
647 500,00 UAH
UA-2020-10-12-002933-b 4a6dbc660b114451be84dae83e65fc78
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Пантелеймонович Чопей

+380974497764 economika11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ХУСТСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42831884
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Карпатської Січі, буд. 21
Контактна особа: Василь Пантелеймонович Чопей
+380974497764
economika11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 13:37
Очікувана вартість: 647 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3237 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт даху дошкільного навчального закладу по вул. Миру, 55 в с.Данилово Хустського району» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90443, Україна, Закарпатська область, Данилово, Миру,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата здійснюється після підписання відповідник актів виконаних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 11:16
Оголошення данилово.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-002933-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Скучка Іван Іванович, Код ЄДРПОУ:2747209253
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:29
1. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ «Будреставрація Україна»
23 жовтня 2020 року завершився електронний аукціон та відкриття пропозицій по закупівлі «Капітальний ремонт даху дошкільного навчального закладу по вул. Миру, 55 в с.Данилово Хустського району» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (оголошення в системі електронних закупівель UA-2020-10-12-002933-b), Замовник - Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури та цивільного захисту Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області код за ЄДРПОУ 42831884.
29.10.2020 року Замовником було розміщено в електронній системі закупівель рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП Скучка І.І. (Протокол уповноваженої особи від 29.10.2020 року №4). 29.10.2020 року Замовником було розміщено в електронній системі рішення про визнання переможцем процедури торгів Учасника ТОВ «Будреставрація Україна» та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ((Протокол уповноваженої особи від 29.10.2020 року №5).
ФОП Скучка І.І. не погоджується з вказаними рішеннями Замовника, вважає їх такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та порушують права та охоронювані законом інтереси з огляду на наступне.
1. В Протоколі уповноваженої особи від 29.10.2020 року №4 зафіксовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Скучка І.І. на підставі пункту 1, 2 ч.1 статті 31 та ч.13 ст 14 Закону , з причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, подання у тендерній пропозиції інформації, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації без підтвердження наявності трудових правовідносин так, як з цивільно-правових договорів « ….випливає, що перелічені вище фізичні особи не є працівниками учасника у розумінні чинного законодавства не займають у нього посади які він зазначив у довідці від 21.10.2020р. №25. Жодних документів, які б підтверджували наявність трудових правовідносин між Учасником і працівникамиФОП Скучка Іван Іванович у складі пропозиції не надав…..» (пряма мова)
ФОП Скучка І.І. не погоджується з підставою для відхилення його пропозиції, наведеною в констатуючій частині протоколу. Замовником зазначено, що моя тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, без зазначення яким саме умовам вона не відповідає.
Однак, необхідно зауважити, що ФОП Скучка І.І. в повному обсязі виконано вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації, надано всі необхідні документи та повністю підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником в Оголошенні про проведення закупіввлі.
Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. На підтвердження інформації, щодо наявності в учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника), або накази про призначення на посаду, або інші документи, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників (особи мають бути працівниками учасника в розумінні чинного законодавства про працю).
На виконання вимоги мною подано довідку від 21.10.2020 №25 та надано підтвердження-копії цивільно-правових договорів з працівниками. Всі подані копії цивільно-правових договорів підписані сторонами договору.
Цивільно-правовий договір (надалі-ЦПД), або цивільно-правова угода це домовленість (правочин) двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків (ч. 4 ст. 202, ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України; далі — ЦКУ). Цивільно-правовий договір є однією з підстав виникнення зобов’язальних правовідносин (п. 1 ч. 2 ст. 11, ч. 2 ст. 509 ЦКУ).
Відповідно до ЦПД підрядник/виконавець зобов’язується за завданням замовника і на свій ризик виконати/надати прописану в них роботу/послугу (ч. 1 ст. 837, ч. 1 ст. 901 ЦКУ). Замовник, у свою чергу, зобов’язався прийняти та оплатити її.
В доданих до довідки договорах чітко прописано виконання Виконавцями будівельно-монтажних робіт за завданням Замовника.
Слід зазначити, що ФОП Скучка І.І. виконує різні підрядні роботи з будівництва, капітального та поточного ремонту, реконструкції будівель, приміщень тощо, і зазначати в ЦПД виконання працівниками лише робіт по окремій закупівлі є необгрунтовним.
У звязку з специфікою роботи у будівельній галузі, сезонністю робіт та дефіцит у кваліфікованого персоналу, частина працівників залучається до роботи за сумісництвом та на умовах договорів цивільно-правового характеру, що відповідає нормам чинного законодавства.
Таким чином наявність трудових правовідносин між ФОП Скучка І.І. та найманими працівниками поданими в довідці підтверджується укладеними ЦПД відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Податкового кодексу України, Кодексу законів про працю та іншого чинного законодавства України.
Законодавство не містить обов’язкових приписів, у яких випадках сторони зобов’язані укладати трудові договори, а в яких — цивільно-правові договори (угоди) на виконання певних робіт, тоді сторони договору (працедавець і працівник) вільні у своєму виборі щодо форми оформлення трудових відносин, а тому вони на свій розсуд вправі визначати вид такого договору. Визнання цивільно-правових відносин фактично трудовими підтверджується зокрема рішеннями ВАСУ від 07.02.2012 р. № К-19381/10, від 19.01.2012 р. № К-58453/09, від 06.03.2012 р. № К-24741/09
Підсумовуючи наведене, вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Максимальна економія, ефективність та пропорційність;
2. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Скучка І.І., адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ФОП Скучка І.І. , чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Закону та Оголошенню, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ФОП Скучка І.І. є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, найбільш економічно вигідної, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Також звертаємо увагу Замовника, шо згідно статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122), невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (кожного члена тендерного комітету) від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 до 51 000 грн. відповідно).
Враховуючи викладене, та з метою:
- захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів,
- недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі,
- враховуючи підтвердження відповідності ФОП Скучка І.І. кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником в Оголошенні,
- відповідно до принципів здійснення закупівель, викладених в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням,

Вимагаю:

1. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ «Будреставрація Україна»
2. Скасувати безпідставне рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП Скучка І.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 16:17
Ваша вимога розглянута Уповноваженою особою та підлягає відхиленню у зв'язку з відсутністю підстав, що містили ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спецбудкомплект-Хуст 550 375,00
UAH з ПДВ
468 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скучка Іван Іванович 579 923,00
UAH з ПДВ
469 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕСТАВРАЦІЯ УКРАЇНА" 604 605,00
UAH з ПДВ
604 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:18
30.інші різні довідки.pdf
22 жовтня 2020 15:17
12.1обладнання.pdf
22 жовтня 2020 15:17
11.копії дипломів.pdf
22 жовтня 2020 15:17
8.гарантійний термін.pdf
22 жовтня 2020 15:17
7.довідки з банків.pdf
22 жовтня 2020 15:17
4.3календарний графік.pdf
22 жовтня 2020 15:17
4.2проект договору.pdf
22 жовтня 2020 15:17
4.1кошторис підписаний.rar
22 жовтня 2020 15:17
1.пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 20:46
Електронний підпис
22 жовтня 2020 20:37
Тендерная гарантия.pdf
22 жовтня 2020 20:37
Рейтинг Ukrsibbank_PDTV_2Q_2020.pdf
22 жовтня 2020 20:37
Л_ценз_я НБУ.pdf
22 жовтня 2020 20:37
Дов_рен_сть Грубий 2020.PDF
22 жовтня 2020 20:37
ДОВІДКИ БАНК.pdf
22 жовтня 2020 20:37
32_Календарний графік.pdf
21 жовтня 2020 20:51
ЦПХ Рапинець.pdf
21 жовтня 2020 20:51
ЦПХ Курилов.pdf
21 жовтня 2020 20:51
ЦПХ Солтис.pdf
21 жовтня 2020 20:51
Проект Договору.pdf
21 жовтня 2020 20:51
Паспорт_ІПН Скучко.pdf
21 жовтня 2020 20:51
Кошториси.pdf
21 жовтня 2020 20:51
Диплом інженера.pdf
21 жовтня 2020 20:51
Витяг з ЄДР.pdf
21 жовтня 2020 20:51
23_Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 20:51
Виписка з ЄДР.pdf
21 жовтня 2020 20:51
21_Технічне завдання.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 17:35
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:34
технічне завдання.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
строк пропозиції.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
Статут.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
пропозиція.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
працівники.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
пояснення бухоблік.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
паспорт ковач.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
лист згода договір.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
кошторисна зп.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
календарний графік.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
Договірна ціна.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
довідка договори.pdf.zip
22 жовтня 2020 17:34
garant_G1020-4897-GL_tender.zip
22 жовтня 2020 17:34
garant_G1020-4897-GL_tender.pdf
22 жовтня 2020 17:34
e073c667-f155-4888-9340-9d90bdadf544.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спецбудкомплект-Хуст

ФОП Скучка Іван Іванович

ТОВ "БУДРЕСТАВРАЦІЯ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спецбудкомплект-Хуст
#22088515
Відхилено 468 999,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 16:39
ФОП Скучка Іван Іванович
#2747209253
Відхилено 469 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:01
ТОВ "БУДРЕСТАВРАЦІЯ УКРАЇНА"
#43551639
Переможець 604 605,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:18

Документи

28 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:37
Протокол№3.pdf

Документи

29 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:58
Протокол №4.pdf

Документи

29 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:18
протокол№5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕСТАВРАЦІЯ УКРАЇНА"
#43551639
604 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:18
протокол№5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:01
№2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 07:46
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 16:57
Електронний підпис укладений
07 листопада 2020 08:23
Договір №29.pdf укладений
04 листопада 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони вирішили внести зміни до договору виклавши п.2.2. та 3.2 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 604 605,00
UAH