Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Canon I-SENSYS LBP-6030
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-10-12-002780-a 4f02905f44154d3abc5d7403e8de5a12
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулєшова Юлія Володимирівна

+380385431642 pmcd86@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Старокостянтинівський центр первинної медико- санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38487677
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., місто, м. Старокостянтинів вул. Пушкіна ,47
Контактна особа: Кулєшова Юлія Володимирівна
+380385431642
pmcd86@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2020 17:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2020 17:39
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 14:58
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Canon I-SENSYS LBP-6030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Пушкіна ,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом 10 банківських днів згідно видаткових накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 17:35
Оголошення принтер.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-002780-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 28 жовтня 2020 19:55
щодо кваліфікації
Шановний замовник, слід зазначити, що згідно з частиною третьою статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Виходячи зі змісту статті 12 Закону доходимо висновку, що і учасники і замовники створюють та подають електронні документи та данні у разі проведення та участі в процедурах закупівель тому відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Тому ще раз, звертаємо Вашу увагу на те, що з 17 липня 2020 року діє Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020, який затверджує новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, де чітко встановлено вимогу застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи після внесення інформації в електронні поля як для замовника, так і для учасника. ФОП Андросович Сергій Адамович надав пропозицію без застосування КЕП. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Андросович С.А.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 жовтня 2020 14:44
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 14:43
Доброго дня ! При більш детальному розгляді пропозиції учасника ФОП Андросович Сергій Адамович якого було визнано переможцем було допущено помилку. При завантажені документів не було накладено ЕЦП згідно наказу №1082 від 11.06.20р. тому пропозицію учасника буде відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-10-12-002780-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 30 жовтня 2020 19:27
на дискваліфікацію
Відповідно до п.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ФОП Сінькевич умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Додатково інформуємо, що відповідно п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
У протоколі №29 уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Старокостянтинівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ю.Є.Кулєшової заначено, що пропозиція ФОП Сінькевич О.А. відхилено на підставі п.2 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена стаття перебачає, що замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Згідно ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 10) забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Однак, дані вимоги не передбачались і не були визначені замовником в оголошені про проведення закупівлі через систему електронних закупівель від 12.10.2020 року Комунального некомерційного підприємства «Старокостянтинівський центр первинної медико-санітарної допомоги». У зазначеному оголошенні визначені:
«Інші вимоги:
1. Сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації чи паспорт якості на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції (копія, дійсний на момент розкриття) (якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти).
2. Гарантійні терміни для:
- принтер – 12 місяців;
На всі принтери Постачальник надає гарантійні талони та перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування цього обладнання на території України ( разом з поставтавкою товару).
3. принтери повинні бути новими.
4. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною інструкцією та за формою, що наведена у Додатку (таблиця заповнюються учасником в стовбці «Так/ні», де потрібно зазначити «Так» або «Ні»).
Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена. Якщо пропозиція торгів учасника не відповідає Технічним вимогам документації торгів, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів».
З зазначеного бачимо, що замовником не передбачалось забезпечення тендерної пропозицїї. Тому, пропозиція ФОП Сінькевич не могла бути відхилена на даній підставі. Вимагаємо, ще раз переглянути пропозицію та прийняти рішення відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково пояснюємо, що у протоколі уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Старокостянтинівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ю.Є.Кулєшової заначено, що ФОП Сінькевич не надав документів згідно п.1 Оголошення про проведення закупівлі (декларація відповідності). Однак, відповідно до п.1 оголошення, потрібно було надати «Сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації чи паспорт якості на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції (копія, дійсний на момент розкриття) (якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти)». Зазначений документ -декларація відповідності, не вимагалась замовником. То на якій підставі було відхилено пропозицію ФОП Сінькевич?
З метою уникнення непорозумілостей потрібно чітко прописувати кваліфікаційні вимоги до учасників і перелік документів для учасників!
Відповідно п.6 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» «уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника». А Ви своїми діями нівелюєте чесний та справедливий розгляд пропозицій усіх учасників!
Відповідно до частини двадцятої статті 14 нової редакції Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Зазначаємо дане задля відстоювання таким чином своїх прав та забезпечення справедливості у сфері закупівель. У разі, якщо Вами не буде враховану вимогу, змушені будемо звертатись до органу, що здійснює контроль над Вами та залишити звернення про порушення на порталі моніторингу Dozorro.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 листопада 2020 11:28
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 11:22
Доброго дня ! Ми розглянули Ваше оскарження та обов'язково переглянемо Вашу пропозицію .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Корнійчук Вадим Васильович 8 400,00
UAH з ПДВ
8 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Андросович Сергій Адамович 8 712,00
UAH з ПДВ
8 353,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 8 800,00
UAH з ПДВ
8 399,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 8 892,00
UAH з ПДВ
8 892,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАЧОВА ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА 8 900,00
UAH з ПДВ
8 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:34
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:24
Лист сертифікація.jpeg
19 жовтня 2020 12:24
лист.jpeg

Публічні документи

30 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:02
Пропозиція_кінцева.PDF
24 жовтня 2020 15:33
Гарантийний талон (2).jpg
24 жовтня 2020 15:33
Гарантийний талон (1).jpg
24 жовтня 2020 15:31
Техн_характ.PDF
24 жовтня 2020 15:31
СЕС Сanon БФП 12 02 2024.pdf
24 жовтня 2020 15:31
Паспорт код1.pdf
24 жовтня 2020 15:31
Док Андросович1.pdf
24 жовтня 2020 15:31
Пропозиція.PDF

Публічні документи

24 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис
24 жовтня 2020 15:58
Документи ФОП.rar
24 жовтня 2020 15:58
Висновок ДСЕЕ Canon.pdf
24 жовтня 2020 15:58
Пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:31
Довідка право підпису.pdf
23 жовтня 2020 15:31
Виписка.pdf
23 жовтня 2020 15:31
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 15:31
Техн.хар-ки.pdf
23 жовтня 2020 15:31
Копія сертифікату.pdf
23 жовтня 2020 15:31
Витяг.pdf
23 жовтня 2020 15:31
ІПН.pdf
23 жовтня 2020 15:31
Інформаційна довідка.pdf
23 жовтня 2020 15:31
Копія декларації 6030.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Корнійчук Вадим Васильович

ФОП Андросович Сергій Адамович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ФОП ТКАЧОВА ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Корнійчук Вадим Васильович
#2953911816
Відхилено 8 310,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 16:47
ФОП Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Рішення скасоване 8 353,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:44
ФОП Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Відхилено 8 353,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:04
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
Рішення скасоване 8 892,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:19
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3395906995
Рішення скасоване 8 399,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:28
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
Рішення скасоване 8 892,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:28
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3395906995
Переможець 8 399,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 17:24

Документи

28 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:44
протокол

Документи

28 жовтня 2020 17:13
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:11
протокол

Документи

30 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:02
протокол

Документи

30 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:46
протокол

Документи

30 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:23
протокол

Документи

03 листопада 2020 17:24
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:23
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3395906995
8 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 17:24
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:23
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 21:40
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 14:21
договір укладений
17 листопада 2020 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 399,00
UAH