Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Крісла офісні (39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Очікувана вартість
12 207,00 UAH
UA-2020-10-12-002441-b ff3c26b748bc46dcb96956ac9fc2ac26
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Петрівна Томашук

+380677066742 zhovtneve196488@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Жовтневий навчально-реабілітаційний центр з поглибленим професійно-трудовим навчанням" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 20196488
Місцезнаходження: 53172, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вакулове Софіївський район, вулиця Каштанова, будинок 1
Контактна особа: Тетяна Петрівна Томашук
+380677066742
zhovtneve196488@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 11:00
Очікувана вартість: 12 207,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53172, Україна, Дніпропетровська область, c. Вакулове, вул. Каштанова, б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Крісло офісне для керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53172, Україна, Дніпропетровська область, c. Вакулове, вул. Каштанова, б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 10:59
Електронний цифровий підпис
12 жовтня 2020 10:57
Оголошення 2020.doc
12 жовтня 2020 10:57
договір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Бабій Оксана Григорівна" 11 142,00
UAH з ПДВ
11 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 10:59
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Проєкт договору.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Ст. 17.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Право підпису.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Персональні дані.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Паспорт Бабій.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Захист довкілля.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Договор дилера.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Довідка НАЗК 19.10.zip
22 жовтня 2020 10:59
Довідка МТБ.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Довідка з банку.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Гарантія 12 міс..pdf
22 жовтня 2020 10:59
Витяг Єдиний податок.pdf
22 жовтня 2020 10:59
Виписка ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Бабій Оксана Григорівна"
#2976011441
Переможець 11 142,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 13:59

Документи

22 жовтня 2020 13:59
sign.p7s
22 жовтня 2020 13:53
кресла.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бабій Оксана Григорівна"
#2976011441
11 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2020 13:59
sign.p7s
22 жовтня 2020 13:53
кресла.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 жовтня 2020 09:59
006.jpg укладений
28 жовтня 2020 09:56
007.jpg укладений
28 жовтня 2020 09:56
008.jpg укладений
28 жовтня 2020 09:56
005.jpg укладений
28 жовтня 2020 09:56
sign.p7s зміни до договору
11 листопада 2020 11:30
005.jpg зміни до договору
11 листопада 2020 11:28
sign.p7s зміни до договору
10 листопада 2020 10:46
додугода.jpg зміни до договору
10 листопада 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): поставку товару Постачальник здійснює одноразово протягом дії договору до 20.11.20р.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовжено термін поставкидо 20.11.20р
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку