Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція контейнерного майданчика для твердих побутових відходів за адресою: пр. Леваневського, 5, м. Запоріжжя
Очікувана вартість
95 330,00 UAH
UA-2020-10-12-002276-a 2e93c5d3030f4aae82ee31e772d85efe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 23:59
Очікувана вартість: 95 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 906,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція контейнерного майданчика для твердих побутових відходів за адресою: пр. Леваневського, 5, м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Леваневського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧОРНИЙ ПАВЛО ІГОРОВИЧ" 95 110,35
UAH з ПДВ
95 110,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:50
30. Реєстр.pdf
21 жовтня 2020 15:50
29. Протокол НР.7Z
21 жовтня 2020 15:50
28. Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 жовтня 2020 15:50
27. Лист для клієнтів.7z
21 жовтня 2020 15:50
26. Витяг із Статуту.7z
21 жовтня 2020 15:50
25. Банківська ліцензія.7z
21 жовтня 2020 15:50
24. Гарантія 9705-20.7z
21 жовтня 2020 15:50
22. Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2020 15:50
20. Календарний график.pdf
21 жовтня 2020 15:50
16. Локальний кошторис.pdf
21 жовтня 2020 15:50
14. Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2020 15:50
13. Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 15:50
8. Дозвіл Держпраці.pdf
21 жовтня 2020 15:50
3. Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 15:50
2. Витяг з реєстру ЄП.pdf
21 жовтня 2020 15:50
1.Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧОРНИЙ ПАВЛО ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧОРНИЙ ПАВЛО ІГОРОВИЧ"
#3188516574
Переможець 95 110,35
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 11:11

Документи

26 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧОРНИЙ ПАВЛО ІГОРОВИЧ"
#3188516574
95 110,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:54
Акт приймання виконаних будівельних робіт укладений
18 лютого 2021 16:25
Л5.ДПР_ДУ_2.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 16:19
ДУ1_Л5.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:26
Договір укладений
30 жовтня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: Л5/ДПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: Л5/ДПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 60 199,25
UAH