Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа для документів з ДСП ламінованого, антресоль на шафу для документів з ДСП ламінованого, тумба мобільна з ДСП ламінованого, шафа гардеробна з ДСП ламінованого (повторно)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-10-12-002114-c 9ea08bb5712241edbfe840f2f3e05b14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юр'єв Вадим Павлович

380442071414 v.yuryev@ipoteka.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна іпотечна установа
Код ЄДРПОУ: 33304730
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Лесі Українки, 34
Контактна особа: Юр'єв Вадим Павлович
380442071414
v.yuryev@ipoteka.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 11:50
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 Одиниця
Шафа для документів з ДСП ламінованого, антресоль на шафу для документів з ДСП ламінованого, тумба мобільна з ДСП ламінованого, шафа гардеробна з ДСП ламінованого (повторно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Л.Українки, 34, оф. 201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 12:02
ТД оф_сн_ мебл_2 змінена.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не та тендерная документация приложена?
Дата подання: 13 жовтня 2020 10:38
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 14:19
Добрый день! В файле "ТД оф_сн_ мебл_2 змінена", приложенном к данной закупке, находится информация о трех лотах: "Лот №1: Крісло керівника, крісло офісне, стілець для відвідувачів. Код за ДК 021-2015: 39130000-2 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Лот №2: Шафа для документів з ДСП ламінованого, антресоль на шафу для документів з ДСП ламінованого, тумба мобільна з ДСП ламінованого, шафа гардеробна з ДСП ламінованого. Код за ДК 021-2015: 39130000-2 офісні меблі. Лот №3: Шафа архівна металева, шафа файлова металева, стелаж металевий з полками металевими або ДСП. Код за ДК 021-2015: 39130000-2 офісні меблі." Что именно относится к данному тендеру? Или исправьте тендерную документацию, пожалуйста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Оскільки закупівля № UA-2020-09-10-006133-c не відбулась за лотом №2 «Шафа для документів з ДСП ламінованого, антресоль на шафу для документів з ДСП ламінованого, тумба мобільна з ДСП ламінованого, шафа гардеробна з ДСП ламінованого», тендерним комітетом прийнято рішення про повторне проведення закупівлі. В зв’язку із чим тендерна документація відповідає тендерній документації закупівлі № UA-2020-09-10-006133-c за лотом №2 «Шафа для документів, антресоль на шафу для документів, тумба мобільна, шафа гардеробна», про що зазначено у назві закупівлі із позначкою «повторно».
Враховуючи вищевикладене, до закупівлі №UA-2020-10-12-002114-c відноситься лот №2 «Шафа для документів, антресоль на шафу для документів, тумба мобільна, шафа гардеробна» тендерної документації.
Сертифікат відповідності
Дата подання: 13 жовтня 2020 10:46
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 14:17
В тендерній документації вказано: "4. Вимоги щодо якості Товару: якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо). Для підтвердження відповідності технічних та якісних вимог до Товару Постачальник при поставці Товару надає копію паспорту виробника, копію сертифікату відповідності на Товар." Згадно законодаства України наявність сертифікату відповідності не є обов'язковою для корпусних меблів. Можна натомість надати копії паспорту виробника та гігієнічні висновки на ДСП та фурнітуру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно розділу 3 (інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пункт 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Додаток 2 (технічна специфікація та особливі вимоги до тендерної закупівлі) пункт 5 (Учасник повинен здійснювати постачання Товару, який відповідає вимогам діючого законодавства щодо його якості та екологічної безпеки, технічні, якісні характеристики Товару повинні передбачати необхідність застосування заходів довкілля, про що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окремий відповідний гарантійний лист)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Компанія "Девайс-Центр" 43 800,00
UAH з ПДВ
43 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВІНЯР ВІКТОРІЯ ЮРІЇВНА 56 507,50
UAH з ПДВ
54 707,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 15:43
Про наявність досвіду.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Інформац.про учасника.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Додаток 5.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Договір.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Щодо транспорту.pdf
26 жовтня 2020 15:43
щодо захисту довкілля.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Щодо гарант.терміну.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Фінансова звітність.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Статут.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Рекоменд.лист Кабмин.pdf
26 жовтня 2020 15:43
платник ПДВ.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Наказ 1.pdf
26 жовтня 2020 15:43
ЛДСП Egger.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Договір Кабміна.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Дог.мед.центр.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Довірен-ть Кабміна.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Довідка про кримінал.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Довідка МТБ.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Довідка МВС.pdf
26 жовтня 2020 15:43
власник.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Витяг з держреестру.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Висновок на клей.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Виписка з держреестру.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Видаткова мед.центра.pdf
26 жовтня 2020 15:43
Видаткова Кабмін.pdf
26 жовтня 2020 15:43
ком.пропоз..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Компанія "Девайс-Центр"

ФОП ВІНЯР ВІКТОРІЯ ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Компанія "Девайс-Центр"
#37402943
Переможець 43 800,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Компанія "Девайс-Центр"
#37402943
43 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:54
16.11 меблі.pdf укладений
16 листопада 2020 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 300,00 UAH)