Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Heavy-duty motor vehicles (Car for transportation of cargos with a crane manipulator installation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Барсен Ігор Михайлович (044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Легензов Богдан +38 (044) 461-23-15 legenzov-bs@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Barsen Igor Mikhailovich (044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua |
Additional contacts: |
Bohdan Lehenzov +38 (044) 461-23-15 legenzov-bs@utg.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2020 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2020 14:37 |
Очікувана вартість: | 7 367 494,95 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 674,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 12 жовтня 2020 11:34 |
Enquiries until: | 02 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 листопада 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 7 367 495 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 73 675 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до розділу 4 Проекту договору | Аванс | 10 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Відповідно до розділу 4 Проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2020 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190.pdf | |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190_додаток_1_технічні вимоги.pdf | |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf | |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190_додаток_2_перелік інформації.pdf | |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190_додаток_4_проект договору.pdf | |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190_додаток_5-в_опитувальник_екологія_безпека_праці.pdf | |
12 жовтня 2020 11:31 |
тд_1001_20_190_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги і якісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, що повинна забезпечити виробничі та технологічні процеси нашого підприємства.
Технічним вимогам, запропонованим в тендерній документації, відповідають автомобілі для перевезення вантажів з краном маніпулятором широкого кола виробників, а саме: МАЗ, Mercedes, IVEKO тощо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-21-000075 ● 2b797a8589c54d3fac4ffafddcc89090
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-10-12-001721-c 12.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-27 15:32:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-12-001721-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 13 «Зведена інформація про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Враховуючи, що термін дії за договором від 21.12.2020 № 2012000074 встановлено до 31.05.2021 року, а в частині розрахунків - до їх повного виконання, просимо надати документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, товарно -транспортні накладні, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-30 14:54:55
Відповідь на запит Держаудитслужби від 27.09.2022
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 27.09.2022 надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання декількох із методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами, - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій; розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду. Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Комерційні пропозиції було отримано від ТОВ «КОММАШ ГРУП», МПП «МОДУС» та ТОВ «Спец-Ком-Сервіс». Іншим методом для визначення очікуваної вартості було враховано досвід АТ «Укртрансгаз» по укладанню аналогічних договорів за попередні роки №2006000034 від 12.06.2020 укладений АТ «Укртрансгаз» в особі «Управління «Укргазтехзв’язок» та ТОВ «НФА МАШІНЕРІ» (Оголошення UA-2020-04-17-004450-a) та №1909000026 від 04.09.2019 укладений АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ЛТД» (Оголошення UA-2019-05-28-000169-b).
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виробничої потреби АТ «Укртрансгаз» у автомобілях для перевезення вантажів з краном маніпулятором та здійснено шляхом порівняння основних характеристик зазначених автомобілів відомих виробників (3 виробників). Порівняльна таблиця додається. Обґрунтування необхідності закупівлі та дефектні акти додаються.
Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
2. На виконання переможцем процедури закупівлі, ТОВ «КОММАШ ГРУП», умов пункту 13 «Зведена інформація про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, надаємо відповідну банківську гарантію забезпечення виконання договору № 23954/20-ГВ від 07 грудня 2020 року.
3. Надаємо документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, а саме:
- Видаткова накладна № 16 від 18 травня 2021 року;
- Платіжні доручення № 10625 від 28 грудня 2020 року та № 7212 від 17 червня 2021 року;
- Рахунок-фактура № СФ-0000019 від 23 грудня 2020 року.
- Банківська гарантія.rar
- Видаткова накладна.pdf
- Деф акт маніпулятор Мрин .pdf
- Деф акт маніпулятор Стрий.pdf
- Комерційні пропозиції.pdf
- Обгр маніпул Мрин.pdf
- Обгрун маніпулятор Стрий.pdf
- Платіжне доручення 2.pdf
- Платіжне доручення.pdf
- рахунокУкртрансгаз_20220929065706.785_X.pdf
- Технічка-порівняння маніпулятор.docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Держаудитслужби за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)»: Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державною аудиторською службою України наказом від 21.09.2022 № 214 прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)» з ідентифікаційним номером UA-2020-10-12-001721-c на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) 14.10.2022 складено та оприлюднено висновок про встановлення порушень вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону. АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство, Замовник) не погоджується з таким висновком Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)» з ідентифікаційним номером UA-2020-10-12-001721-c на підставі наступного. 1. Щодо неоприлюднення звіту про виконання договору Згідно п. 9.2. договору № 2012000074 від 21.12.2020 р., укладеного з ТОВ «Коммаш Груп», при поставці Товарів обов’язкова наявність документації, що підтверджує гарантійні зобов’язання Постачальника на Товари та термін таких гарантійних зобов’язань. Гарантійний строк експлуатації складає 12-ть (дванадцять) місяців з дня введення Товарів в експлуатацію або 18-ть (вісімнадцять) місяців від дати отримання Покупцем Товарів від Постачальника, в залежності від того, що наступить раніше. У разі, якщо виробник Товарів надає гарантію на Товари на більш тривалий строк, гарантійні зобов’язання Постачальника на Товари діють впродовж такого строку виробника. Повідомляємо, що за вказаним договором існують не виконані зі сторони постачальника зобов’язання, а саме: гарантійний період згідно паспорту на автомобілі з краном маніпулятором (додається), виданий виробником, складає 18 місяців або 100 000 км пробігу. Станом на жовтень 2022 р. пробіг автомобілей складає: 1. МАЗ - 6317F5 УМЗ МОДУС АВ - 501.06, номер шасі Y3M6317F5M0000386 – 3529 км. 2. МАЗ - 6317F5 УМЗ МОДУС АВ - 501.06, номер шасі Y99AB5010MOD96007 - 4200 Враховуючи зазначене, Замовник вважає зобов’язання постачальника за договором виконаними не в повному обсязі. 2. Щодо зобов’язання здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень. Стосовно зобов’язання, встановленого висновком моніторингу заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, Товариство вважає його безпідставним і нелогічним та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства. Одним із головних завдань органу фінансового контролю є моніторинг закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» перевірка закупівель полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Відповідно до частин шостої та сьомої статті 8 Закону орган фінансового моніторингу за результатами моніторингу процедури закупівлі складає висновок, в якому обов’язково зазначає опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу конкретної процедури закупівлі, та зобов’язання щодо усунення цих порушень. Наказом Міністерства фінансів України № 552 від 08.09.2020 затверджено Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачене право органу державного фінансового контролю пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. У своєму висновку Держаудитслужба зобов’язує Замовника здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, що суперечить вимогам частин шостої та сьомої статі 8 Закону та статтям 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Висновком Держаудитслужба формально виконує вимоги пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону, а фактично надає оцінку діям Замовника в майбутніх процедурах закупівлі і вимагає вчинити превентивні заходи недопущення вчинення гіпотетичних порушень. Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що частиною 4 статті 8 Закону передбачено, що строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель та частиною 6 статті 8 Закону встановлено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Дата початку моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-12-001721-c визначений 21.09.2022, а дата підписання та оприлюднення висновку ДАСУ за його результатами 14.10.2022, а саме – на 17 робочий день після початку моніторингу. Враховуючи викладене, Товариство вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)» з ідентифікаційним номером UA-2020-10-12-001721-c та неприйнятним в частині зобов’язання здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень.
2022-10-20 20:41:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов щодо оскарження висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-12-001721-c. |
Дата публікації: | 28 жовтня 2022 |
Документи:
28 жовтня 2022 14:24
|
Електронний підпис |
28 жовтня 2022 14:23
|
Адміністративний позов від 27.10.2022.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НФА МАШІНЕРІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" |
6 200 800,00
UAH
|
5 279 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" |
7 166 666,00
UAH
|
5 280 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ" |
7 247 000,00
UAH
|
5 499 600,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "НФА МАШІНЕРІ" |
6 394 000,00
UAH
|
5 999 990,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" |
7 292 495,00
UAH
|
7 292 495,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" #42601903 |
Переможець |
5 279 000,00
UAH
|
03 грудня 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 10:57
|
2012000074_від_21.12.2020.pdf | укладений |
22 грудня 2020 10:56
|