Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)
Heavy-duty motor vehicles (Car for transportation of cargos with a crane manipulator installation)
Очікувана вартість
7 367 494,95 UAH
UA-2020-10-12-001721-c 77f26da346204049922145a8a3b02f4b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барсен Ігор Михайлович

(044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Барсен Ігор Михайлович
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Додаткові контактні особи: Легензов Богдан
+38 (044) 461-23-15
legenzov-bs@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Barsen Igor Mikhailovich
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Additional contacts: Bohdan Lehenzov
+38 (044) 461-23-15
legenzov-bs@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 14:37
Очікувана вартість: 7 367 494,95 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 674,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 12 жовтня 2020 11:34
Enquiries until: 02 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 листопада 2020 14:00

Information

Estimated total value: 7 367 495 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 73 675 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-30-007156-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-30-007156-a, in accordance with quality and technical specifications purchase «Car for transportation of cargos with a crane manipulator installation». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором (34142100-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Car for transportation of cargos with a crane manipulator installation (34142100-5)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 травня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до розділу 4 Проекту договору Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Відповідно до розділу 4 Проекту договору Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни паливний бак
Дата подання: 13 жовтня 2020 09:24
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 13:16
Доброго дня! Просимо внести зміни до технічного завдання, а саме викласти пункт 1.14. «Об'єм паливного баку (не менше), л – 400» наступним чином 1.14. «Об'єм паливного баку (не менше), л – 300». Дані зміни просимо внести в зв’язку з тим, що при наявності паливного баку на 400 і більше літрів на рамі автомобіля не залишається місця для гідравлічного баку крана-маніпулятора. Звичайно, можливо обрати більшу колісну базу, але тоді зменшується кут рампи, чим знижується прохідність автомобіля. Паливного баку об’ємом 300 літрів буде вдосталь для такого класу автомобілів; навіть при витраті палива 50 л/100 км запас ходу складатиме 600 км.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Технічні вимоги і якісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, що повинна забезпечити виробничі та технологічні процеси нашого підприємства.
Технічним вимогам, запропонованим в тендерній документації, відповідають автомобілі для перевезення вантажів з краном маніпулятором широкого кола виробників, а саме: МАЗ, Mercedes, IVEKO тощо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-21-000075 ● 2b797a8589c54d3fac4ffafddcc89090
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2022 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.09.2022 № 214

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-10-12-001721-c 12.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-27 15:32:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-12-001721-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 13 «Зведена інформація про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Враховуючи, що термін дії за договором від 21.12.2020 № 2012000074 встановлено до 31.05.2021 року, а в частині розрахунків - до їх повного виконання, просимо надати документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, товарно -транспортні накладні, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-30 14:54:55

Відповідь на запит Держаудитслужби від 27.09.2022

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 27.09.2022 надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання декількох із методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами, - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій; розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду. Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Комерційні пропозиції було отримано від ТОВ «КОММАШ ГРУП», МПП «МОДУС» та ТОВ «Спец-Ком-Сервіс». Іншим методом для визначення очікуваної вартості було враховано досвід АТ «Укртрансгаз» по укладанню аналогічних договорів за попередні роки №2006000034 від 12.06.2020 укладений АТ «Укртрансгаз» в особі «Управління «Укргазтехзв’язок» та ТОВ «НФА МАШІНЕРІ» (Оголошення UA-2020-04-17-004450-a) та №1909000026 від 04.09.2019 укладений АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ЛТД» (Оголошення UA-2019-05-28-000169-b).
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виробничої потреби АТ «Укртрансгаз» у автомобілях для перевезення вантажів з краном маніпулятором та здійснено шляхом порівняння основних характеристик зазначених автомобілів відомих виробників (3 виробників). Порівняльна таблиця додається. Обґрунтування необхідності закупівлі та дефектні акти додаються.
Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
2. На виконання переможцем процедури закупівлі, ТОВ «КОММАШ ГРУП», умов пункту 13 «Зведена інформація про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, надаємо відповідну банківську гарантію забезпечення виконання договору № 23954/20-ГВ від 07 грудня 2020 року.
3. Надаємо документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, а саме:
- Видаткова накладна № 16 від 18 травня 2021 року;
- Платіжні доручення № 10625 від 28 грудня 2020 року та № 7212 від 17 червня 2021 року;
- Рахунок-фактура № СФ-0000019 від 23 грудня 2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Держаудитслужби за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)»: Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державною аудиторською службою України наказом від 21.09.2022 № 214 прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)» з ідентифікаційним номером UA-2020-10-12-001721-c на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) 14.10.2022 складено та оприлюднено висновок про встановлення порушень вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону. АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство, Замовник) не погоджується з таким висновком Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)» з ідентифікаційним номером UA-2020-10-12-001721-c на підставі наступного. 1. Щодо неоприлюднення звіту про виконання договору Згідно п. 9.2. договору № 2012000074 від 21.12.2020 р., укладеного з ТОВ «Коммаш Груп», при поставці Товарів обов’язкова наявність документації, що підтверджує гарантійні зобов’язання Постачальника на Товари та термін таких гарантійних зобов’язань. Гарантійний строк експлуатації складає 12-ть (дванадцять) місяців з дня введення Товарів в експлуатацію або 18-ть (вісімнадцять) місяців від дати отримання Покупцем Товарів від Постачальника, в залежності від того, що наступить раніше. У разі, якщо виробник Товарів надає гарантію на Товари на більш тривалий строк, гарантійні зобов’язання Постачальника на Товари діють впродовж такого строку виробника. Повідомляємо, що за вказаним договором існують не виконані зі сторони постачальника зобов’язання, а саме: гарантійний період згідно паспорту на автомобілі з краном маніпулятором (додається), виданий виробником, складає 18 місяців або 100 000 км пробігу. Станом на жовтень 2022 р. пробіг автомобілей складає: 1. МАЗ - 6317F5 УМЗ МОДУС АВ - 501.06, номер шасі Y3M6317F5M0000386 – 3529 км. 2. МАЗ - 6317F5 УМЗ МОДУС АВ - 501.06, номер шасі Y99AB5010MOD96007 - 4200 Враховуючи зазначене, Замовник вважає зобов’язання постачальника за договором виконаними не в повному обсязі. 2. Щодо зобов’язання здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень. Стосовно зобов’язання, встановленого висновком моніторингу заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, Товариство вважає його безпідставним і нелогічним та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства. Одним із головних завдань органу фінансового контролю є моніторинг закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» перевірка закупівель полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Відповідно до частин шостої та сьомої статті 8 Закону орган фінансового моніторингу за результатами моніторингу процедури закупівлі складає висновок, в якому обов’язково зазначає опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу конкретної процедури закупівлі, та зобов’язання щодо усунення цих порушень. Наказом Міністерства фінансів України № 552 від 08.09.2020 затверджено Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачене право органу державного фінансового контролю пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. У своєму висновку Держаудитслужба зобов’язує Замовника здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, що суперечить вимогам частин шостої та сьомої статі 8 Закону та статтям 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Висновком Держаудитслужба формально виконує вимоги пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону, а фактично надає оцінку діям Замовника в майбутніх процедурах закупівлі і вимагає вчинити превентивні заходи недопущення вчинення гіпотетичних порушень. Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що частиною 4 статті 8 Закону передбачено, що строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель та частиною 6 статті 8 Закону встановлено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Дата початку моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-12-001721-c визначений 21.09.2022, а дата підписання та оприлюднення висновку ДАСУ за його результатами 14.10.2022, а саме – на 17 робочий день після початку моніторингу. Враховуючи викладене, Товариство вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)» з ідентифікаційним номером UA-2020-10-12-001721-c та неприйнятним в частині зобов’язання здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень.

2022-10-20 20:41:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов щодо оскарження висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-12-001721-c.
Дата публікації: 28 жовтня 2022

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 листопада 2020
UA-2020-10-12-001721-c77f26da346204049922145a8a3b02f4b
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НФА МАШІНЕРІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 листопада 2020 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 грудня 2020 11:19
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:19
Довідка МВС Жила.pdf
04 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:43
public_doc.pdf
04 грудня 2020 14:43
public_doc.p7s
04 грудня 2020 14:43
ПРОТОКОЛ № 40.pdf
04 грудня 2020 14:43
Копія Протоколу Жила.pdf
04 грудня 2020 14:43
Копія Наказу Жила.pdf
04 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:01
ПРОТОКОЛ № 40.pdf
04 листопада 2020 14:01
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 14:01
Опитувальник ЮрО.pdf
04 листопада 2020 14:01
Опис товару Додаток 1.pdf
04 листопада 2020 14:01
Опис до статуту Коммаш Груп.pdf
04 листопада 2020 14:01
Лист згода проект договору.pdf
04 листопада 2020 14:01
Лист відгук БІЛТІМ.pdf
04 листопада 2020 14:01
Копія Статуту Коммаш Груп.pdf
04 листопада 2020 14:01
Копія Протоколу Жила.pdf
04 листопада 2020 14:01
Копія Наказу Жила.pdf
04 листопада 2020 14:01
Інформаційна довідка ст 17.pdf
04 листопада 2020 14:01
Довідка субпідрядник.pdf
04 листопада 2020 14:01
Довідка посадова особа.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист Додаток 1а.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист термін дії ТП.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист ст 17.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист санкції.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист РНБО.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист згода договір.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 14:01
Аналогічний договір КМУ.pdf

Документи

12 листопада 2020 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2020 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 17:18
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:18
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:15
Опитувальник юр-особи.pdf
11 листопада 2020 17:15
Опитувальник екологічний.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія Статуту.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія рішення засновника.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія Паспорт ID + Додаток.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія опису до статуту.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія Витягу ПДВ.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2020 17:15
Довідка про підтвердження.pdf
11 листопада 2020 17:15
Довідка про гарантію.pdf
11 листопада 2020 17:15
Гарантійний лист.pdf

Документи

12 листопада 2020 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 18:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 18:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 18:00
Технічні.pdf
11 листопада 2020 18:00
Статутні та повноваження.pdf
11 листопада 2020 18:00
Про субпідрядників.pdf
11 листопада 2020 18:00
Опитувальник.pdf
11 листопада 2020 18:00
Досвід.pdf
11 листопада 2020 18:00
ГЛ,довідки.pdf
11 листопада 2020 18:00
Антикорупційна.pdf

Документи

12 листопада 2020 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 листопада 2020 12:56
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:56
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:56
7_Інформаційний лист.pdf
12 листопада 2020 12:56
6_Антикорупційна програма.pdf
12 листопада 2020 12:56
3_Опитувальник контрагента.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП"

ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ"

ТОВ "НФА МАШІНЕРІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" 6 200 800,00
UAH
5 279 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" 7 166 666,00
UAH
5 280 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ" 7 247 000,00
UAH
5 499 600,00
UAH
Документи
ТОВ "НФА МАШІНЕРІ" 6 394 000,00
UAH
5 999 990,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" 7 292 495,00
UAH
7 292 495,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 11:19
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:19
Довідка МВС Жила.pdf
04 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:43
public_doc.pdf
04 грудня 2020 14:43
public_doc.p7s
04 грудня 2020 14:43
ПРОТОКОЛ № 40.pdf
04 грудня 2020 14:43
Копія Протоколу Жила.pdf
04 грудня 2020 14:43
Копія Наказу Жила.pdf
04 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:01
ПРОТОКОЛ № 40.pdf
04 листопада 2020 14:01
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 14:01
Опитувальник ЮрО.pdf
04 листопада 2020 14:01
Опис товару Додаток 1.pdf
04 листопада 2020 14:01
Опис до статуту Коммаш Груп.pdf
04 листопада 2020 14:01
Лист згода проект договору.pdf
04 листопада 2020 14:01
Лист відгук БІЛТІМ.pdf
04 листопада 2020 14:01
Копія Статуту Коммаш Груп.pdf
04 листопада 2020 14:01
Копія Протоколу Жила.pdf
04 листопада 2020 14:01
Копія Наказу Жила.pdf
04 листопада 2020 14:01
Інформаційна довідка ст 17.pdf
04 листопада 2020 14:01
Довідка субпідрядник.pdf
04 листопада 2020 14:01
Довідка посадова особа.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист Додаток 1а.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист термін дії ТП.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист ст 17.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист санкції.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист РНБО.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист згода договір.pdf
04 листопада 2020 14:01
Гар лист захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 14:01
Аналогічний договір КМУ.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 18:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 18:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 18:00
Технічні.pdf
11 листопада 2020 18:00
Статутні та повноваження.pdf
11 листопада 2020 18:00
Про субпідрядників.pdf
11 листопада 2020 18:00
Опитувальник.pdf
11 листопада 2020 18:00
Досвід.pdf
11 листопада 2020 18:00
ГЛ,довідки.pdf
11 листопада 2020 18:00
Антикорупційна.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 17:18
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:18
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:15
Опитувальник юр-особи.pdf
11 листопада 2020 17:15
Опитувальник екологічний.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія Статуту.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія рішення засновника.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія Паспорт ID + Додаток.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія опису до статуту.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія Витягу ПДВ.pdf
11 листопада 2020 17:15
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2020 17:15
Довідка про підтвердження.pdf
11 листопада 2020 17:15
Довідка про гарантію.pdf
11 листопада 2020 17:15
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 12:56
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:56
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:56
7_Інформаційний лист.pdf
12 листопада 2020 12:56
6_Антикорупційна програма.pdf
12 листопада 2020 12:56
3_Опитувальник контрагента.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК"

ТОВ "ВАНТАЖНА ТЕХНІКА УКРАЇНИ"

ТОВ "НФА МАШІНЕРІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП"
#42601903
Переможець 5 279 000,00
UAH
03 грудня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП"
#42601903
5 279 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2023 10:01
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:57
2012000074_від_21.12.2020.pdf укладений
22 грудня 2020 10:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 6 334 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 055 800,00 UAH)