Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 - 15540000-5 Сирні продукти (для потреб загальноосвітніх шкіл)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-10-12-001444-b 69d70f99eb51437cb34219120e70eabe
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області.
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 13:15
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
ДК 021:2015 -15544000-3 - Твердий сир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-11-000011 ● 4a67d37dc9334ab0959bef98b4dee04d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 листопада 2020 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
13.11.2020 № 73
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 13.11.2020 № 73
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-10-12-001444-b 12.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення щодо розірвання договору № 442 від 17.11.2020 року.

2020-11-25 10:54:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОМАНОВА МАРІЯ ПАВЛІВНА" 134 800,00
UAH з ПДВ
134 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 199 990,00
UAH з ПДВ
199 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 08:18
sign.p7s
29 жовтня 2020 07:56
3053510663_3053510663_DU190321102936 (1).ZS2
27 жовтня 2020 21:09
sign.p7s
27 жовтня 2020 21:09
Опис сир твердий.pdf
27 жовтня 2020 21:09
Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 21:09
Договор Гведеон Ром-ва.pdf
27 жовтня 2020 21:09
Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 21:09
Лист підтвердження.pdf
27 жовтня 2020 21:09
АКТ 447.PDF
27 жовтня 2020 21:09
ЕКСПЛУАТАЦ ДОЗВІЛ 2019.pdf
27 жовтня 2020 21:09
Романова потуж.docm
27 жовтня 2020 21:09
ПОТУЖНІСТЬ 2019-2 (4).pdf
27 жовтня 2020 21:09
Лист гарантія санкції.pdf
27 жовтня 2020 21:09
Дод.8 Санкції.pdf
27 жовтня 2020 21:09
дод.4 Лист згода.pdf
27 жовтня 2020 21:09
Лист гарантія дод.6.pdf
27 жовтня 2020 21:09
квітанція (2).pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 08:44
sign.p7s
06 листопада 2020 08:44
file (5).pdf
05 листопада 2020 16:34
sign.p7s
05 листопада 2020 15:56
Налоговая (1).pdf
05 листопада 2020 15:17
Dovidka_20273454860110802372 (2).pdf
05 листопада 2020 15:17
Dovidka_20273454860110802372.pdf.p7s
05 листопада 2020 15:17
довідки.pdf
05 листопада 2020 15:17
Налоговая.pdf
05 листопада 2020 15:17
проозиція нова.pdf
27 жовтня 2020 13:44
sign.p7s
27 жовтня 2020 13:42
аналогічні договори.pdf
27 жовтня 2020 13:42
договір поставщика.pdf
27 жовтня 2020 13:42
лист співробітництва.pdf
27 жовтня 2020 13:42
листи відгуки.pdf
27 жовтня 2020 13:42
проект договору.pdf
27 жовтня 2020 13:42
пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 13:42
гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2020 13:42
довкілля.pdf
27 жовтня 2020 13:42
додаток 2.pdf
27 жовтня 2020 13:42
додаток 5.pdf
27 жовтня 2020 13:42
додаток 6.pdf
27 жовтня 2020 13:42
додаток 7.pdf
27 жовтня 2020 13:42
додаток 8.pdf
27 жовтня 2020 13:42
додаток4.pdf
27 жовтня 2020 13:42
платіжка за жовтень.pdf
27 жовтня 2020 13:42
повноваження.pdf
27 жовтня 2020 13:42
потужності.PDF
27 жовтня 2020 13:42
працівники.pdf
27 жовтня 2020 13:42
трудовий договір.pdf
27 жовтня 2020 13:42
ФОП ЗДОРОВЕЦЬ СУБХП (1).pdf
27 жовтня 2020 13:42
щодо ліцензії.pdf
27 жовтня 2020 13:42
щодо представника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "РОМАНОВА МАРІЯ ПАВЛІВНА"
#3053510663
Відхилено
134 800,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 09:29
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 жовтня 2020 00:00
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
Переможець 199 990,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 10:08

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Романова М.П., виявлено невідповідність в інформації що подана учасником. 1) перелік виявлених невідповідностей; Довідка про наявність обладнання та МТБ зазначено: Автомобіль ГАЗ 3302-414 ЗНГ вантажний фургон (ізотермічний ) з холодильним обладнанням держ. номер ВВО278 СН рік випуску 2007 Договір № 5/10 від 22.10.2020р. про надання транспортного експедитування, експедитування, укладений з, ФОП Веревським В.О. Термін дії договору 22.10.2020 р. по 31.12.2021 р. Лист щодо наявності автотранспорту Маю договір № 5/10 від 22.10.2020 р. про надання транспортного експедитування, укладений з. ФОП Веревським Василем Олексійовичем. Термін дії договору з 22.10.2020 р. по 31.12.2021 р. Автомобіль МЕВ5ЕОЕ5-ВЕМ2 модель 817 D вантажний фургон (ізотермічний ) з холодильним обладнанням, держ. номер ВВ 5451 ВВ. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Додаток № 2 до тендерної документації п.1 Довідка про МТБ; Інші документи п.6. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до ст.29 п.16 Закону вимогаємо усунути невідповідності у наданій інформації щодо наявності автомобіля яким буди здійснюватись доставка продуктів харчуваня. Довідка про МТБ та копії відповідних документів на власний або орендований автотранспорт яким буде здійснюватись перевезення продукту харчування.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

03 листопада 2020 15:20
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
199 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 листопада 2020 09:32
Договор № 442 Сирні продукти.PDF укладений
18 листопада 2020 09:31
sign.p7s зміни до договору
25 листопада 2020 17:04
ДУ № 1 до договору № 442 від 17.11.2020р..PDF укладений
25 листопада 2020 17:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: 1. За результатами моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. 2. Згода сторін щодо розірвання договору.

Актуальні тендери

До пошуку