Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-12-001078-a 634711f6444041149da25d927e3d4bb8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапенко Наталія Петрівна

0999595663 natashaostapen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Семенівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41715545
Місцезнаходження: 38200, Україна , Полтавська обл., СЕМЕНІВКА, вул. Незалежності, 44
Контактна особа: Остапенко Наталія Петрівна
0999595663
natashaostapen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 10:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 10:37
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 15:26
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
860 упаковка
Пелети (гранули) паливні деревні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 12:07
пелети оголошення 12.10.20.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискрімінаційні вимоги
Дата подання: 16 жовтня 2020 16:39
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 10:23
шановний замовник! з метою усунення дискрімінаційних вимог ТД прохання замінити вимогу-досвід поставки пелет для бюджетних установ у період 01.01.2019 -31.12.2019 на вимогу досвід поствки для бюджетних установ у 2019-2020 роках. Водночас нагадуємо вам що сама вимога-лише бюджетні установи-є також дискрімінаціонною і може бути оскаржена в АМКУ.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік інформації, що обов’язково зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а також зазначено, що воголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Таким чином Замовник вправі у оголошенні про проведення спрощеної закупівлізазначати іншу інформацію, яку вважає за необхідне для проведення закупівлі.
Керуючись нормою ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі була встановлена вимога про наявність в учасника досвіду поставки пелетдля бюджетних установ у період 01.01.2019 – 31.12.2019 рр., адже Замовнику для якісного виконання умов договору про закупівлю необхідний контрагент, який має досвід співпраці із Замовниками бюджетної сфери щодо повністю виконаного договору.
Отже, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

дискрімінаційні вимоги
Дата подання: 16 жовтня 2020 16:41
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 10:23
з метою уникнення скасування тендеру після аукціону прохання привести ТД до ладу з вимогами закону України Про публічні закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, акцентуємо увагу, що дана закупівля є спрощеною закупівлею,проведення якої врегульоване ст. 10 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Для проведення спрощеної закупівлі у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій.
Оприлюднення тендерної документації для проведення спрощеної закупівлі чинним законодавством не передбачено. Дана закупівля, оприлюднена Замовником, містись у оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а не тендерну документацію. Відповідно, з урахуванням Вашої вимоги приводити у відповідність тендерну документацію не вбачається можливим.
Додатково зазначаємо, що оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі розроблене у відповідності до вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», та не суперечить їм.
З огляду на зазначене відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС" 144 996,00
UAH з ПДВ
144 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" 149 640,00
UAH з ПДВ
149 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 21:39
Електронний підпис
27 жовтня 2020 21:37
виробник.pdf
27 жовтня 2020 21:15
Електронний підпис
27 жовтня 2020 21:13
довідка виробник.pdf
27 жовтня 2020 21:13
протокол випробувань.pdf
27 жовтня 2020 21:13
атестат акредитації.pdf
27 жовтня 2020 21:13
Витяг з ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 21:13
листи-відгуки.pdf
27 жовтня 2020 21:13
працівники.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2020 10:07
Електронний підпис
25 жовтня 2020 10:06
Сертифікат якості.pdf
25 жовтня 2020 10:06
ПРОПОЗИЦІЯ ЗАКУПІВЛІ.pdf
25 жовтня 2020 10:06
Лист від виробника.pdf
25 жовтня 2020 10:06
Єдиний податок 2020.pdf
25 жовтня 2020 10:06
Витяг_USR_1006896154.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС"

ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС"
#39215573
Переможець 144 996,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 15:40

Документи

04 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:39
scanlite14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС"
#39215573
144 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:39
scanlite14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:03
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 16:55
79.pdf укладений
11 листопада 2020 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 144 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 166,00 UAH)