Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
паперові рушники
Очікувана вартість
121 056,00 UAH
UA-2020-10-11-000140-c ● 923bfef3e2a74932ad8691d482f11c65
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2020 20:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 08:30 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 121 056,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 605,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15132 шт.
паперові рушники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Глаголєва, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2020 20:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2020 20:52 |
Спрощена оголошення рушники окт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість
Дата подання: 12 жовтня 2020 10:13
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 18:38
Доброго дня! 15132 шт. - мається на увазі кількість рулонів чи упаковок?
Відповідь: Рулонів
Уточнення щодо поставки
Дата подання: 12 жовтня 2020 10:19
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 18:39
Доброго дня.
На сторінці закупівлі Вами зазначено місце доставки "50000УкраїнаДніпропетровська областьКривий РігГлаголєва, 18", а в ТД, що безпосередньо по закладах. Якщо це так - просимо вказати кількість та адресну програму для прорахунку собівартості, адже це клопота постачальника. Дякуємо
Відповідь: Кількість закладів не перевищує 62, всі розташовані в межах Покровського району міста Кривого Рогу
Одиниця виміру
Дата подання: 15 жовтня 2020 15:28
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 16:36
Доброго дня. Використати одиницю виміру упаковки (по 2 рулона в упаковці) дозволите?
Відповідь: Пропозиції мають віповідати умовам закупівлі як за кількістю одиниць товару так і за найменуванням одиниць виміру. Відхилення не допускаються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-11-000140-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 жовтня 2020 12:45
Порушення вимог
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2020-10-11-000140-c «Паперові рушники», який проходив 22.10.2020р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні та надати відповідь у найближчий час.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2020 17:33
Замовником уважно розглянуто вимогу ТОВ "Український папір" щодо незгоди з визначенням переможцем закупівлі учасника ТОВ "Борей-трейд".
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1) електронний документ - електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". В складі пропозиції переможця відсутні електронні документи, отже висновки заявника щодо порушення переможцем вимог документації в цій частині безпідставні. Пропозиція подана в спосіб та порядок визначені документацією.
2) враховуючи те, що товар є штучним, вартість його за одиницю розраховується виходячи з загальної вартості пропозиції та загальної кількості товару згідно з оголошенням. Відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції лише через відсутність окремого сканованого паперового документу з назвою "цінова пропозиція" не відповідає принципу максимальної економії та ефективності закупівлі.
3) згідно з наданим учасником переможцем в складі пропозиції описом товару, кожен рулон містить не менше 50 відривних листів. Кількість відривів в рулоні "не менше 50" також підтверджена наданими учасником зразками товару. Висновки заявника щодо зменшення вартості пропозиції переможця за рахунок погіршення якості товару (кількості відривів в рулоні) ґрунтуються на документі, який не вимагався документацією, відомості з якого суперечать іншим документам в складі пропозиції. Перевіркою зразків наданих учасником переможцем встановлено їх відповідність документації та пропозиції.
Враховуючи викладене вище, підстави для відхилення пропозиції переможця відсутні, наведене у вимозі не спростовує висновків замовника щодо відповідності пропозиції переможця умовам документації (з дотриманням принципів максимальної економії та ефективності).
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1) електронний документ - електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". В складі пропозиції переможця відсутні електронні документи, отже висновки заявника щодо порушення переможцем вимог документації в цій частині безпідставні. Пропозиція подана в спосіб та порядок визначені документацією.
2) враховуючи те, що товар є штучним, вартість його за одиницю розраховується виходячи з загальної вартості пропозиції та загальної кількості товару згідно з оголошенням. Відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції лише через відсутність окремого сканованого паперового документу з назвою "цінова пропозиція" не відповідає принципу максимальної економії та ефективності закупівлі.
3) згідно з наданим учасником переможцем в складі пропозиції описом товару, кожен рулон містить не менше 50 відривних листів. Кількість відривів в рулоні "не менше 50" також підтверджена наданими учасником зразками товару. Висновки заявника щодо зменшення вартості пропозиції переможця за рахунок погіршення якості товару (кількості відривів в рулоні) ґрунтуються на документі, який не вимагався документацією, відомості з якого суперечать іншим документам в складі пропозиції. Перевіркою зразків наданих учасником переможцем встановлено їх відповідність документації та пропозиції.
Враховуючи викладене вище, підстави для відхилення пропозиції переможця відсутні, наведене у вимозі не спростовує висновків замовника щодо відповідності пропозиції переможця умовам документації (з дотриманням принципів максимальної економії та ефективності).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" |
102 594,96
UAH з ПДВ
|
81 712,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
100 779,12
UAH з ПДВ
|
93 515,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Б-777" |
108 950,40
UAH з ПДВ
|
108 950,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" #40840299 |
Переможець |
81 712,80
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2020 22:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 20:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 01:27
|
ду 1 до 251-Т_сп (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 01:27
|
договір № 251-Т_сп від 03.11.2020.pdf | укладений |
03 листопада 2020 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 8.1, розділ 9 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 251-Т/сп |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |