Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво громадської вбиральні в центральному парку культури і відпочинку імені Лесі Українки
Очікувана вартість
3 740 000,00 UAH
UA-2020-10-11-000002-c aed7df94b8c44c0c96546673760f3e48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2020 00:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 12:21
Очікувана вартість: 3 740 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з проєктно-кошторисною документацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Нове будівництво громадської вбиральні в центральному парку культури і відпочинку імені Лесі Українки (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Центральний парк культури і відпочинку імені Лесі Українки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2020 00:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2020 00:13
Тендерна документація (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-11-000002-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУД-5", Код ЄДРПОУ:36716793
Дата подання: 09 листопада 2020 11:31
Ми, ПП «Промбуд-5», вважаємо непровамірним відхилення нашої пропозиції у закупівлі «Інженерні та будівельні роботи [код CPV за кодом ДК 021:2015 – 45220000-5 (Нове будівництво громадської вбиральні в центральному парку культури і відпочинку імені Лесі Українки]» (UA-2020-10-11-000002-c). Відповідно до вимог Тендерної документації у закупівлі, а саме розділу 5. :«Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону»: «Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається згідно з Додатком 7 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. 5.4 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, у статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерної пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і13 частини першої та частиною другою цієї статті.». Окрім того відповідно до умов тендерної документації у закупівлі «Інженерні та будівельні роботи [код CPV за кодом ДК 021:2015 – 45220000-5 (Нове будівництво громадської вбиральні в центральному парку культури і відпочинку імені Лесі Українки]» розділу «2. Інша інформація» означено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». У звязку з викладеним вважаємо що нашу пропозицію відхилено протиправно, та вимагаємо відміну Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 04.11.20 року, та акцепту нашої тендерної пропозиції.
Пропозицію ПП "Промбуд-5" відхилено протиправно, вимагаємо відміну Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 04.11.20 року
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2020 23:57
Відповідно до ч .9 статті 26 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно з ч. 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тендерна пропозиція, яка не відповідає вимогам тендерної документації, підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2020-10-11-000002-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУД-5", Код ЄДРПОУ:36716793
Дата подання: 09 листопада 2020 15:28
Непровамірним відхилення пропозиції ПП "Промбуд-5" у закупівлі «Інженерні та будівельні роботи [код CPV за кодом ДК 021:2015 – 45220000-5 (Нове будівництво громадської вбиральні в центральному парку культури і відпочинку імені Лесі Українки]»
Непровамірним відхилення пропозиції ПП "Промбуд-5" у закупівлі «Інженерні та будівельні роботи [код CPV за кодом ДК 021:2015 – 45220000-5 (Нове будівництво громадської вбиральні в центральному парку культури і відпочинку імені Лесі Українки]»
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2020 23:59
Відповідно до ч. 9 статті 26 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно з ч. 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тендерна пропозиція, яка не відповідає вимогам тендерної документації, підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2020-10-11-000002-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУД-5", Код ЄДРПОУ:36716793
Дата подання: 13 листопада 2020 12:20
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції ПП "Промбуд-5".
Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій Закону України "Про публічні закупівлі" не перебачає відхиленння з причин зазначених Замовником закупівлі у протоколі розгляду пропозиції ПП "Промбуд-5".
Стаття 17 передбачає, що "Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель".
Вважаємо відхилення пропозиції ПП "Промбуд-5" безпідставним. У випадку ігнорування Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі", будемо змушені оскаржувати закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 17:20
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема додатку 7 до неї.

Документи подані скаржником

09 листопада 2020 15:28
Вимога ПП Промбуд5.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРОМБУД-5" 3 221 674,78
UAH з ПДВ
3 221 674,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Луцькспецбуд" 3 715 154,45
UAH з ПДВ
3 715 154,45
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР" 3 730 137,78
UAH з ПДВ
3 730 137,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 09:39
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:38
Лист-зобов'язання.pdf
27 жовтня 2020 09:38
ЗВВ за 2019 рік.pdf
27 жовтня 2020 09:38
Проект Договору.pdf
27 жовтня 2020 09:38
Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 09:38
Статут.pdf
27 жовтня 2020 09:38
Відгук про працю.pdf
27 жовтня 2020 09:38
Аналогічний договір.pdf
27 жовтня 2020 09:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:19
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:47
Реєстр документів.pdf
26 жовтня 2020 15:47
33 Лист-зобовязання.pdf
26 жовтня 2020 15:47
31 Інформаційна модель.imd
26 жовтня 2020 15:47
24 Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2020 15:47
22 Проєкт договору.pdf
26 жовтня 2020 15:47
17 Статут.pdf
26 жовтня 2020 15:47
9 Довідка стаття 17.pdf
26 жовтня 2020 15:47
8 Копії КБ3 та КБ2в.pdf
26 жовтня 2020 15:47
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 23:05
Електронний підпис
26 жовтня 2020 23:04
Електронний підпис
26 жовтня 2020 23:01
10. 071010033166311S040011810000003122019.pdf
26 жовтня 2020 23:01
Інф. Модель.imd.p7s
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч5.rtf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч4.rtf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч3.rtf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч2.rtf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч1.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
27. Ліцензія.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
20. Дозвіл.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
20. Дозвіл 1.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
19. витяг.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
18. витяг пдв.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
17. Захист Довкілля.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
16. Персональні дані.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
14. Проект договору.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
8. Статут Частина 2.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
8. Статут Частина 1.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
7. Протокол від 14.06.2017.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
4. Субпідряд.pdf.p7s
26 жовтня 2020 23:01
2. ст. 17.p7s
26 жовтня 2020 23:01
1. Тендерна пропозиція.p7s
26 жовтня 2020 23:01
Інф. Модель.imd
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч5.rtf
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч4.rtf
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч3.rtf
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч2.rtf
26 жовтня 2020 23:01
30. Кошторис ч1.pdf
26 жовтня 2020 23:01
27. Ліцензія.pdf
26 жовтня 2020 23:01
20. Дозвіл.pdf
26 жовтня 2020 23:01
20. Дозвіл 1.pdf
26 жовтня 2020 23:01
19. витяг.pdf
26 жовтня 2020 23:01
18. витяг пдв.pdf
26 жовтня 2020 23:01
17. Захист Довкілля.pdf
26 жовтня 2020 23:01
16. Персональні дані.pdf
26 жовтня 2020 23:01
14. Проект договору.pdf
26 жовтня 2020 23:01
8. Статут Частина 2.pdf
26 жовтня 2020 23:01
8. Статут Частина 1.pdf
26 жовтня 2020 23:01
7. Протокол від 14.06.2017.pdf
26 жовтня 2020 23:01
4. Субпідряд.pdf
26 жовтня 2020 23:01
10. 071010033166311S011001210000016062020.pdf
26 жовтня 2020 23:01
2. ст. 17.pdf
26 жовтня 2020 23:01
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОМБУД-5"

ТОВ "Луцькспецбуд"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ПРОМБУД-5"
#36716793
Відхилено 3 221 674,78
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 23:21
ТОВ "Луцькспецбуд"
#31398460
Переможець 3 715 154,45
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 23:44

Документи

05 листопада 2020 23:21
Електронний підпис
05 листопада 2020 23:21
Протокол розгляду.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження кваліфікації: довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками, до них копії актів виконаних робіт, що підтверджують виконання аналогічних договорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Луцькспецбуд"
#31398460
3 715 154,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 07:18
Додаткова угода_3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 07:15
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 17:45
Додаткова угода_2 до договору_1405 від 18.12.2020.pdf укладений
18 травня 2021 17:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:04
Додаткова угода_1.pdf укладений
30 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 22:12
Договір_1405.pdf укладений
22 грудня 2020 22:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.1 договору та календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1405
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до п. 6.4 та в Розділ "Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін" Договору від 18.12.2020 №1405
Номер договору про закупівлю: 1405
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1405
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 949 616,37
UAH (в тому числі ПДВ 491 602,73 UAH)