Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)
Очікувана вартість
5 150 000,00 UAH
UA-2020-10-10-000227-b f3df0992dec3431082ce053bd120a94c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 23:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:55
Очікувана вартість: 5 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 154 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - українська або російська, інші мови (за наявності перекладу). Обсяг виконання робіт наведений у Додатку 1 до тендерної документації. Строк виконання робіт – не може перевищувати 50 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю у відповідності до календарного графіку виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2020 14:25
Електронний підпис
10 жовтня 2020 14:24
тд вершинка.docx
10 жовтня 2020 14:24
додаток 1 Вершинка.docx
10 жовтня 2020 14:24
додаток 3 Вершинка.docx
10 жовтня 2020 14:24
додаток 2 Вершинка.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-25-000002 • d3364c81b55445e7902ac5232608dcb5
Автор звернення: Просовецький Максим Костянтинович
Дата створення звернення: 2020-11-25 09:45
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІДРОБУДЕНЕРГОАВТОМАТИКА» Ідентифікаційний код юридичної особи: 41227169 02002 м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, буд.11-А кім.406 E-mail: e-mail: businesshydro@gmail.com Тел.: +38 (050) 393-06-05 Замовник торгів: Комунальне підприємство виконавчого органу. Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» Ідентифікаційний код юридичної особи: 23505151 04119, Україна, м. Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 Тел: + 38 (067) 549-39-05, E-mail: 09876an@gmail.com. Інформація про закупівлю: Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва) ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Очікувана вартість закупівлі 5 150 000,00 грн. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-10-000227-b СКАРГА 10.10.2020 року Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» оголосило тендер на закупівлю «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» (UA-2020-10-10-000227-b). Загалом, згідно реєстру пропозицій, сформованого електронною системою закупівель подали тендерні пропозиції наступні учасники: • ТОВ «ТИТАН-БУД»; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС"; • Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"; • ТОВ «Олфомед». Аукціон за вказаною закупівлею відбувся 26.10.2020. 02 листопада 2020 Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» оголосило тендер на закупівлю «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» (UA-2020-11-02-010015-c), що є ідентичною закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» (UA-2020-10-10-000227-b). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІДРОБУДЕНЕРГОАВТОМАТИКА» ознайомившись із особливостями проведення відкритих торгів, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» подало тендерну пропозицію для участі у зазначеній Процедурі. Згідно реєстру пропозицій, сформованого електронною системою закупівель, подали тендерні пропозиції наступні учасники: • ТОВ «ТИТАН-БУД»; • ТОВ «ГІДРОБУДЕНЕРГОАВТОМАТИКА»; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС". 19.11.2020 року, за результатами аукціону, переможцем закупівлі з ідентифікатором UA-2020-10-10-000227-b «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» було визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС", пропозиція якого складала 4 945 480,00 грн. з ПДВ. Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Замовник розглянув пропозиції учасників закупівлі з ідентифікатором UA-2020-10-10-000227-b і відхилив тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Проте, опублікував повідомлення для наступного учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС" - з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей – учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі надані копії таких документів: - копія договору від 14.03.2020 № 1; - копія договору від 08.06.2020 № 1/1; - копія договору 18.05.2020 № 03/18-05-20. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – відповідно до підпунктів 1, 3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» тендерної документації, згідно яких: учасник повинен надати у складі тендерної документації, копії документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази в учасника, що зазначена ним у довідці та копії договорів, зазначених у довідці учасника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:копія договору від 14.03.2020 № 1; копія договору від 08.06.2020 № 1/1; копія договору 18.05.2020 № 03/18-05-20 у повному обсязі. В результаті цього, переможцем закупівлі процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-10-000227-b було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС" з ціною 4 945 480 грн. з ПДВ 19.11.2020 – після проведення аукціону за закупівлею з ідентифікатором UA-2020-11-02-010015-c, де пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС" не є найбільш економічно вигідною. Зазначені факти вказують на упереджене ставлення Замовника, який проводить одну й ту ж процедуру під заздалегідь визначеного переможця - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС". Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 1, 5, 18, 29 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІДРОБУДЕНЕРГОАВТОМАТИКА» до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення, прийняте за результатами аукціону, оцінки, проведеної електронною системою, про визнання переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-10-000227-b, учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС". Документи тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція та Протокол засідання тендерного комітету КП «ПЛЕСО» № 345/20 від 19.11.2020 року знаходяться у відкритому доступі в системі Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-10-000227-b. «23» листопада 2020 року Директор ТОВ "ГІДРОБУЕНЕРГОАВТОМАТИКА" Просовецький М. К.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТИТАН-БУД» 4 500 730,10
UAH з ПДВ
4 346 230,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС" 5 099 980,00
UAH з ПДВ
4 945 480,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 5 139 998,71
UAH з ПДВ
4 985 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Олфомед 5 145 000,00
UAH з ПДВ
5 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
25 жовтня 2020 14:52
працівники _ ЦПУ.pdf
25 жовтня 2020 14:52
кошторисні документи.pdf
25 жовтня 2020 14:52
зарплата.pdf
25 жовтня 2020 14:52
довідка1-11.pdf
25 жовтня 2020 14:52
15.протокол_22.07.2019.PDF
25 жовтня 2020 14:52
12.Виписка_25.072019.PDF
25 жовтня 2020 14:52
3. Опис.PDF

Публічні документи

27 листопада 2020 17:39
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:39
6. рішення 7 20.11.2020.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:39
5. Лист про ліцензію.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:39
4. тендерна пропозиція.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:39
3. довідка_ст 17.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:39
2. гарантійний лист.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:39
1.Справка МВД.pdf.p7s
27 листопада 2020 17:39
6. рішення 7 20.11.2020.pdf
27 листопада 2020 17:39
5. Лист про ліцензію.pdf
27 листопада 2020 17:39
4. тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:39
3. довідка_ст 17.pdf
27 листопада 2020 17:39
2. гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 17:39
1.Справка МВД.pdf
27 листопада 2020 17:33
6. рішення 7 20.11.2020.pdf
27 листопада 2020 17:33
5. Лист про ліцензію.pdf
27 листопада 2020 17:33
4. тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:33
3. довідка_ст 17.pdf
27 листопада 2020 17:33
2. гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 17:33
1.Справка МВД.pdf
27 листопада 2020 17:20
Електронний підпис
18 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
18 листопада 2020 15:28
довідка про працівників.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
Банк. гарантия.rar.p7s
18 листопада 2020 15:28
довідка про працівників.pdf
18 листопада 2020 15:28
Банк. гарантия.rar
18 листопада 2020 15:28
тендерна пропозиція.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
тендер документи .pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
проект договору.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
МТБ .pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
кошторисна документація.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
дов дки .pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
Аналогічні договора _нов.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:28
1.Статут Нова Редакц я.PDF.p7s
18 листопада 2020 15:27
1.р шення 5.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:27
1.Р шення 3.PDF.p7s
18 листопада 2020 15:27
1.наказ 3.pdf.p7s
18 листопада 2020 15:27
1.Виписка Качур.PDF.p7s
18 листопада 2020 15:27
тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2020 15:27
тендер документи .pdf
18 листопада 2020 15:27
проект договору.pdf
18 листопада 2020 15:27
МТБ .pdf
18 листопада 2020 15:27
кошторисна документація.pdf
18 листопада 2020 15:27
дов дки .pdf
18 листопада 2020 15:27
дов дка про штат.pdf
18 листопада 2020 15:27
Банковская гарантия.rar
18 листопада 2020 15:27
Аналогічні договора _нов.pdf
18 листопада 2020 15:27
1.Статут Нова Редакц я.PDF
18 листопада 2020 15:27
1.р шення 5.pdf
18 листопада 2020 15:27
1.Р шення 3.PDF
18 листопада 2020 15:27
1.наказ 3.pdf
18 листопада 2020 15:27
1.Виписка Качур.PDF
25 жовтня 2020 11:15
Електронний підпис
24 жовтня 2020 21:51
Електронний підпис
24 жовтня 2020 21:51
Електронний підпис
24 жовтня 2020 21:51
тендер документи.pdf.p7s
24 жовтня 2020 21:51
тендер документи.pdf
24 жовтня 2020 21:51
Статут Нова Редакц я.PDF.p7s
24 жовтня 2020 21:51
Статут Нова Редакц я.PDF
24 жовтня 2020 21:51
р шення 5.pdf.p7s
24 жовтня 2020 21:51
р шення 5.pdf
24 жовтня 2020 21:51
Р шення 3.PDF.p7s
24 жовтня 2020 21:51
Р шення 3.PDF
24 жовтня 2020 21:51
наказ 3.pdf.p7s
24 жовтня 2020 21:51
наказ 3.pdf
24 жовтня 2020 21:51
дов дки.pdf.p7s
24 жовтня 2020 21:51
дов дки.pdf
24 жовтня 2020 21:51
дов дка про штат.pdf.p7s
24 жовтня 2020 21:51
дов дка про штат.pdf
24 жовтня 2020 21:51
дов дка про МТБ.pdf.p7s
24 жовтня 2020 21:51
дов дка про МТБ.pdf
24 жовтня 2020 21:51
Виписка Качур.PDF.p7s
24 жовтня 2020 21:51
Виписка Качур.PDF
24 жовтня 2020 21:51
Банковская гарантия.rar.p7s
24 жовтня 2020 21:51
Банковская гарантия.rar
24 жовтня 2020 21:51
аналог. досв д.pdf.p7s
24 жовтня 2020 21:51
аналог. досв д.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:04
працівники.rar
24 жовтня 2020 12:04
Статут та опис.pdf
24 жовтня 2020 12:04
Витяг з ПДВ.pdf
24 жовтня 2020 12:04
тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2020 12:04
G8518.20.7z
24 жовтня 2020 12:04
2 Рішення.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2020 19:41
Електронний підпис
25 жовтня 2020 19:38
010.1 Проект Договору.PDF
25 жовтня 2020 19:38
004.1 Документи ТОВ.pdf
25 жовтня 2020 19:38
001 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ТИТАН-БУД»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ Олфомед

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «ТИТАН-БУД»
#42756561
Відхилено 4 346 230,10
UAH з ПДВ
31 жовтня 2020 19:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС"
#43537483
Переможець 4 945 480,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 17:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:23

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей – учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі надані копії таких документів: - копія договору від 14.03.2020 № 1; - копія договору від 08.06.2020 № 1/1; - копія договору 18.05.2020 № 03/18-05-20. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – відповідно до підпунктів 1, 3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» тендерної документації, згідно яких: учасник повинен надати у складі тендерної документації, копії документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази в учасника, що зазначена ним у довідці та копії договорів, зазначених у довідці учасника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:копія договору від 14.03.2020 № 1; копія договору від 08.06.2020 № 1/1; копія договору 18.05.2020 № 03/18-05-20 у повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС"
#43537483
4 945 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 14:57
Дог № 1722 від 02.12.2020 Вешинка будроботи.pdf укладений
02 грудня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 19:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 23:26
ДУ №2 від 28.12.2020 до дог №1722 Вершинка.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 23:23
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:51
ДУ №1 від 02.12.2020 до дог №1722 Вершинка будроботи.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору. Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктами 13.1, 13.2 Договору №1722 від 02.12.2020р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 4 945 480,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот сорок п’ять тисяч чотириста вісімдесят гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% – 824 246,67 грн. (вісімсот двадцять чотири тисячі двісті сорок шість гривень 67 копійок). 2. Пункт 1.4 Договору викласти у новій реакції: «1.4. Обсяг робіт за Договором може бути змінено в залежності від реального фінансування видатків Замовника на виконання даних заходів. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) 26 календарних днів з дати підписання Договору про закупівлю у відповідності до календарного графіку виконання робіт.». 3. Пункт 1.5 Договору викласти у новій реакції: «1.5. Підрядник розпочинає виконання робіт 03 грудня 2020 року і завершує виконання робіт 28 грудня 2020 року.». 4. Пункт 15.1 Договору викласти у новій реакції: «15.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 5. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 6. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. Враховуючи інформацію розміщену за посиланням https://infobox.prozorro.org/updates/pdv-v-sistemi-prozorro сума договору без ПДВ зазначена у відповідності до вище розміщеного роз'яснення та технічно не може відповідати інформації зазначеній в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1722
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі за Договором на суму 140 308,36 грн., викласти пункт 2.1 Договору у наступній редакції: договірна ціна робіт визначається на підставі Договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 1), є твердою та становить 4 805 171,64 грн. Викласти Додаток № 1 «Договірна ціна» у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною.
Номер договору про закупівлю: 1722
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 805 171,64
UAH (в тому числі ПДВ 800 861,94 UAH)