Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція площадки газозбірного пункту Червонопартизанського підземного сховища газу. Центральний блок підключення свердловин (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
92 188 567,00 UAH
UA-2020-10-09-007384-a 77ccf48d7706404e97b15ae39cb506b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Януш Юлія Євгенівна

(044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Януш Юлія Євгенівна
(044) 461-22-93
yanush-ye@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 17:30
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:31
Очікувана вартість: 92 188 567,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 921 885,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 460942 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-30-007159-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція площадки газозбірного пункту Червонопартизанського підземного сховища газу. Центральний блок підключення свердловин». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція площадки газозбірного пункту Червонопартизанського підземного сховища газу. Центральний блок підключення свердловин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17114, Україна, Чернігівська область, с. Плоске, Лісова, буд.02
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Згідно п.3.2.1 проєкту договору Аванс 10 Календарні 50
Iнша подія Згідно п.3.2.2 проєкту договору Пiсляоплата 45 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 18:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf
22 жовтня 2020 18:03
тд_1001_20_186_додаток_2_перелік інформації_н.р..pdf
22 жовтня 2020 18:03
тд_1001_20_186_н.р..pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_1а_додаткова інформація 1.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_1а_додаткова інформація 2.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_1_технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_4_проект договору.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_5-в_опитувальник_екологія_безпека_праці.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf
22 жовтня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 18:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf
22 жовтня 2020 18:03
тд_1001_20_186_додаток_2_перелік інформації_н.р..pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_2_перелік інформації.pdf
22 жовтня 2020 18:03
тд_1001_20_186_н.р..pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_1а_додаткова інформація 1.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_1а_додаткова інформація 2.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_1_технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_4_проект договору.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_5-в_опитувальник_екологія_безпека_праці.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf
09 жовтня 2020 16:49
тд_1001_20_186_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000030 ● ea7d961525bf4558a32a05a764f87c00
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-10-09-007384-a 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 16:21:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції площадки газозбірного пункту Червонопартизанського підземного сховища газу. Центральний блок підключення свердловин (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-007384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 16:16:51

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 19.01.2021

У відповідь на запит Державної Аудиторської Служби України про надання пояснення від 19.01.2021 за процедурою закупівлі «Реконструкція площадки газозбірного пункту Червонопартизанського підземного сховища газу. Центральний блок підключення свердловин (Будівельні роботи та поточний ремонт)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-10-09-007384-a) інформуємо про наступне:
Технічні та якісні характеристики, обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція площадки газозбірного пункту Червонопартизанського підземного сховища газу. Центральний блок підключення свердловин» сформовані на підставі затвердженої у встановленому порядку проєктно-кошторисної документації на об’єкт та експертного звіту (позитивного) ТзОВ «ПРОЕКСП» від 17.12.2019 №V-0533-19/ПРОЕКСП щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція площадки газозбірного пункту Червонопартизанського підземного сховища газу. Центральний блок підключення свердловин» (вул.Лісова, буд.02, с.Плоске, Носівського району, Чернігівської області). Вартість згідно інвесторського Зведення витрат: 129 956,871 тис.грн. з ПДВ (108 297,392 тис.грн. крім ПДВ)
Очікувана вартість закупівлі складає 110 626,28040 тис.грн. з ПДВ (92 188,56700 тис.грн. крім ПДВ) і визначена на підставі затвердженого у складі проєктно-кошторисної документації Зведення витрат та виходячи з того, що в п.5.1.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зазначене наступне: «Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ҐЕРБЕР» 92 168 000,00
UAH
81 700 000,00
UAH
Документи
ТОВ МБС-Інжинірінг 85 640 800,00
UAH
83 690 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" 90 195 423,75
UAH
83 700 000,00
UAH
Документи
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ 88 000 000,00
UAH
88 000 000,00
UAH
Документи
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" 90 000 000,00
UAH
89 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:28
8.2. Дозвіл Держпраці.pdf
30 жовтня 2020 16:28
8.2. Дозвіл Держпраці.pdf.p7s
30 жовтня 2020 15:52
4.3.2. Опис документів.pdf.p7s
30 жовтня 2020 15:52
4.3.2. Опис документів.pdf
30 жовтня 2020 15:52
1.1. Технічні вимоги.pdf.p7s
30 жовтня 2020 15:52
1.1. Технічні вимоги.pdf
30 жовтня 2020 15:52
3.1. Опитувальник.pdf.p7s
30 жовтня 2020 15:52
1.4. Гарантійний лист.pdf
30 жовтня 2020 15:51
4.3.3. Модельний статут.pdf
30 жовтня 2020 15:51
4.1. Про право підпису.pdf
30 жовтня 2020 15:51
4.1. Про право підпису.pdf.p7s
30 жовтня 2020 15:51
3.1. Опитувальник.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 19:44
Електронний підпис
11 грудня 2020 19:40
Сметна документація.rar
11 грудня 2020 19:39
13. Опитувальник.pdf.p7s
11 грудня 2020 19:39
13. Опитувальник.pdf
11 грудня 2020 19:39
12. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
11 грудня 2020 19:39
12. Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2020 19:39
10. Паспорт директора.pdf.p7s
11 грудня 2020 19:39
10. Паспорт директора.pdf
11 грудня 2020 19:39
8. Сертифікат ИСО МБС.pdf
11 грудня 2020 19:39
8. Сертифікат ИСО МБС.pdf.p7s
11 грудня 2020 19:39
6. Довідка ст 17.pdf
11 грудня 2020 19:39
6. Довідка ст 17.pdf.p7s
11 грудня 2020 19:39
4. Наказ директор.pdf
11 грудня 2020 19:39
4. Наказ директор.pdf.p7s
11 грудня 2020 19:39
2. Довідка ДФС.pdf.p7s
11 грудня 2020 19:39
1. Довідка МВС.pdf
11 грудня 2020 19:39
1. Довідка МВС.pdf.p7s
11 грудня 2020 19:39
2. Довідка ДФС.pdf
30 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:58
30. Банківська гарантія.zip
30 жовтня 2020 16:58
27. Довідка субпідряд.pdf
30 жовтня 2020 16:58
31. Шафа керування.pdf.p7s
30 жовтня 2020 16:58
27. Довідка субпідряд.pdf.p7s
30 жовтня 2020 16:58
31. Шафа керування.pdf
30 жовтня 2020 16:58
24. Лист-гарантія.pdf.p7s
30 жовтня 2020 16:58
24. Лист-гарантія.pdf
30 жовтня 2020 16:58
21. Структура власності.pdf
30 жовтня 2020 16:58
15. Сертифікат ИСО МБС.pdf
30 жовтня 2020 16:57
10. Паспорт директора.pdf
30 жовтня 2020 16:57
10. Паспорт директора.pdf.p7s
30 жовтня 2020 16:57
9. Опис змін у статуті.pdf
30 жовтня 2020 16:57
8. Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 16:57
8. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
30 жовтня 2020 16:57
1.Статут підприємства.pdf
30 жовтня 2020 16:57
4. Наказ директор.pdf
30 жовтня 2020 16:57
4. Наказ директор.pdf.p7s

Публічні документи

30 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:29
ТВ та ЯХ.pdf.p7s
30 жовтня 2020 13:29
ТВ та ЯХ.pdf
30 жовтня 2020 13:29
Статут.pdf.p7s
30 жовтня 2020 13:29
Статут.pdf
30 жовтня 2020 13:29
Протокол НР.7Z
30 жовтня 2020 13:29
Опитувальник юрособи.pdf
30 жовтня 2020 13:29
Наказ Фролова Ю.1.7Z
30 жовтня 2020 13:29
Ліцензія і додаток.pdf.p7s
30 жовтня 2020 13:29
Ліцензія і додаток.pdf
30 жовтня 2020 13:29
Лист для клієнті1.7z
30 жовтня 2020 13:29
Дозвіл 2 стор.pdf.p7s
30 жовтня 2020 13:29
Дозвіл 2 стор.pdf
30 жовтня 2020 13:29
Гарантія 10101-20.7z
30 жовтня 2020 13:29
Відгук ЛТГ.pdf.p7s
30 жовтня 2020 13:29
Відгук ЛТГ.pdf
30 жовтня 2020 13:29
Відгук ЛГВ.pdf.p7s
30 жовтня 2020 13:29
Відгук ЛГВ.pdf
30 жовтня 2020 13:29
Витяг із Статут1.7z
30 жовтня 2020 13:29
Банківська ліцензі1.7z
30 жовтня 2020 13:29
Аналогічний договір 2.pdf
30 жовтня 2020 13:29
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:11
250_Сканкопія Ліцензії.zip
30 жовтня 2020 16:11
220_Банківська Гарантія.zip
30 жовтня 2020 16:10
200_Витяг З ЄДРЮО.zip
30 жовтня 2020 16:10
180_Статут.zip
30 жовтня 2020 16:10
110_Виконаний Договір.zip

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:53
Додаток 1.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Додаток 1.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Структура власності.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Структура власності.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Статут.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Статут.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Ліцензії.rar.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Ліцензії.rar
30 жовтня 2020 12:53
Дозвіл кокс СМУ 24.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Дозвіл кокс СМУ 24.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Довідки СМУ 24.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Довідки СМУ 24.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Довідка учасника СМУ 24.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Довідка досвід.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Довідка досвід.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Довідка дозволи СМУ 24.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Гарантія СМУ 24.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Гарантія СМУ 24.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Витяг ПДВ СМУ 24.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Витяг ПДВ СМУ 24.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Витяг ЄДР.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Витяг ЄДР.pdf
30 жовтня 2020 12:53
Виписка СМУ 24.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
Виписка СМУ 24.pdf
30 жовтня 2020 12:53
VEGAFLEX для рідин.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
VEGAFLEX для рідин.pdf
30 жовтня 2020 12:53
2018-2028 Манометри.pdf.p7s
30 жовтня 2020 12:53
2018-2028 Манометри.pdf
30 жовтня 2020 12:53
2.2.2 Відгук (Берегово) (1).pdf
30 жовтня 2020 12:53
Рейтинг (2020).zip
30 жовтня 2020 12:53
Ліцензія.zip
30 жовтня 2020 12:53
БГ УТГ 7649.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ҐЕРБЕР»

ТОВ МБС-Інжинірінг

ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"

ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ

ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ҐЕРБЕР»
#43161791
Відхилено 81 700 000,00
UAH
19 листопада 2020 18:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 19:36
ТОВ МБС-Інжинірінг
#38591355
Переможець 83 690 000,00
UAH
01 грудня 2020 15:21

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Інформація, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не відповідає вимогам тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно п. 2.1.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** визначеної форми. У наданій довідці невірно вказана адреса замовника. Наданий учасником відповідно п. 2.1.2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації договір не відповідає визначенню аналогічного за предметом закупівлі договору: «* під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на монтаж технологічного обладнання та систем автоматизації на об’єктах газотранспортного комплексу (на об’єкт будівництва, або технічного переоснащення, або реконструкції, або капітального ремонту)». Вказане визначення наведене у примітці до п.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації. Всупереч цьому учасником наданий договір організації, яку планує залучити як субпідрядника для виконання робіт. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог п.2.1. розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: відкориговану Довідку про виконання аналогічного/-их договору/-ів, укладених з підприємством Учасника, сканкопію(-ї) договору(-ів), зазначеного(-их) у Довідці, та відгука(-ів) про його (їх) виконання. Наданий договір має відповідати визначенню аналогічного за предметом закупівлі договору, що наведене у примітці до п.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації.

Документи

19 листопада 2020 18:22
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:21
Протокол_1001_20_186_р_1.pdf
05 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:56
Протокол 1001_20_186_пр_1.pdf
02 листопада 2020 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МБС-Інжинірінг
#38591355
83 690 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2022 17:20
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 10:38
Додаток_3_до_договору.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 10:38
Додаток_2_до_договору.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 10:38
Додаток_1_до_договору.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 10:38
ДУ_№2_від_21.02.2022.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:53
ДУ№1 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 11:13
договір 2012000064 від 17.12.2020 МБС Інжиніринг ГЗП Червонопартизанське ПСГ.pdf укладений
18 грудня 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2012000064
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 1) частини 5 статті 41 ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) та пункт 4) частини 5 статті 41 (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) ЗУ_"Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 2012000064
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 74 761 727,95
UAH (в тому числі ПДВ 12 460 287,99 UAH)