Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні меблі для учнів початкових класів
Очікувана вартість
111 807,00 UAH
UA-2020-10-09-007157-a 751e39cdc9694109812ee8178f65a993
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самчук Ольга Вікторівна

+380413244275 rad_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ РАДОМИШЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41892113
Місцезнаходження: 12201, Україна , Житомирська обл., місто Радомишль, ВУЛИЦЯ МАЛА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 17
Контактна особа: Самчук Ольга Вікторівна
+380413244275
rad_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-08-31-001455-a, яке оприлюднене 31.08.2020 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для учнів початкових класів)», однак до участі у процедурі закупівлі було подано лише одну тендерну пропозицію. У зв’язку із цим, електронною системою закупівель автоматично 13 вересня 2020 року відмінено торги на підставі ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 15 вересня 2020 року. Проте, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для учнів початкових класів)», тому було повторно розпочато проведення процедури закупівлі. Електронною системою закупівель автоматично 15 вересня 2020 року відмінено торги на підставі ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 15 вересня 2020 року Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-09-17-005758-b, яке оприлюднене 14.09.2020 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для учнів початкових класів)». До участі у повторній процедурі закупівлі було подано менше двох пропозицій. Електронною системою закупівель автоматично 04 жовтня 2020 року відмінено торги на підставі ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 04 жовтня 2020. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для учнів початкових класів)». Голова тендерного комітету зазначила, що п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищевказане, голова тендерного комітету запропонувала процедурою закупівлі у річному плані на придбання «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для учнів початкових класів)» зазначити - «Переговорна процедура закупівлі», яка проводитиметься на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 16:09
Оскарження наміру укласти договір: 20 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова - українська, якщо інше не передбачено умовами тендерної документації. Уточнюючий код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
101 шт
Стіл учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, Радомишльський район, місто Радомишль, ВУЛИЦЯ МАЛА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
101 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, Радомишльський район, місто Радомишль, ВУЛИЦЯ МАЛА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

09 жовтня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 15:48
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скуратівська Олена Василівна
#2976919307
Переможець 111 807,00
UAH
09 жовтня 2020 16:09

Документи

09 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 16:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скуратівська Олена Василівна
#2976919307
111 807,00
UAH
Документи

Документи

09 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:35
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:09
договір укладений
20 жовтня 2020 12:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 111 807,00
UAH