Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарняна білизна
Очікувана вартість
211 435,00 UAH
UA-2020-10-09-006868-a 2db02c4ceae6466698e35208e9a6a95b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шерстюк Ганна Анатоліївна

+380532580341 1mkl_byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999655
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а
Контактна особа: Шерстюк Ганна Анатоліївна
+380532580341
1mkl_byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 15:05
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 12:11
Очікувана вартість: 211 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 057,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Халат медичний хірургічний на зав`язках довжиною 130 см (р.50-52 (L)), (матеріал СМС - 35 г/м2 ) стерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
500 шт
Покриття операційне 210х160мс /СМС-35г/м2 стерильне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
200 шт
Фартух медичний довжиною Ламінований спандбонд 140см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
20000 шт
Маска медична нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
500 пар
Бахіли н/ст
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
500 шт
Шапочка мед.однор.н/ст
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 15:03
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-006868-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна, Код ЄДРПОУ:3398910821
Дата подання: 29 жовтня 2020 17:45
скарга
29.10.2020 було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 221 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" щодо відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною ФОП Марцінко Мар’яни Богданівної, зазначивши що пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Вважаємо таке рішення протиправним та таким, що підлягає скасування з наступних підстав:

Стосовно підстави першої:
1) Згідно першої невідповідності , а саме «в додатку № 2 до тендерної документації зазначені технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі . Учасником ФОП Марцінко Мар”яна Богданівна (ІПН 3398910821) не представлені паспорти якості товару, в яких зазначені якісні характеристики до предмету закупівлі»
Відповідаємо, що в додатку № 2 до тендерної документації немає жодного пункту про надання паспортів якості, є лише пункт 3. Учасник несе відповідальність за якість і кількість товарів, своєчасність поставки, та надає всі необхідні супровідні документи.
Кожна партія товару, що буде постачатися Замовнику, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість:
- копії сертифікатів якості (при постачанні товару);
Копії сертифікатів якості, мають надаватись при постачані товару , від чого ми не відмовляємось і зауважимо що нами були надані декларації про відповідність та сертифікати відповідності в складі тендерної пропозиції під назвою документу «Якість» , хоча згідно Додатку 2 це навіть не вимагалось. Згідно з вищевказаного підстави для відхилення нашої пропозиції по даному пункті відсутні.

Стосовно підстави другої:
2) Немає гарантійного листа ,щодо застосування заходів із захисту довкілля
В тендерній документації зазначено:
• п3.6.2 Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідаємо , даний пункт звучить «3.6.2. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля»
Тут немає жодної інформації про надання гарантійного листа, тобто надання такого листа НЕ передбачено тендерною документацією Замовника. Також в листі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вихідний № 10/104 від 25.10.2020 в абзаці 1 підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, тобто нами передбачене застосування заходів із захисту довкілля .Та Згідно з вищевказаного підстави для відхилення нашої пропозиції по даному пункті також протиправні, та суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” .

Стосовно підстави третьої :
3) Згідно додатку № 2 тендерної пропозиції
• п.2 Поставка товару повинна здійснюватися транспортом Учасника до місць використання товару, транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування медичних матеріалів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування, надати гарантійний лист від Учаника.
Відповідаємо, Шановний Замовнику, подані пропозиції потрібно переглядати уважніше , адже в переліку поданої нами тендерної пропозиції надано гарантійний лист вих. №10/106 від 25.10.2020 р «гарантія транспорт.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2020 11:37Версія документу від: 26.10.2020 11:37Розкрито: 27.10.2020 12:44»» де міститься дана інформація.
Згідно з вищевказаного підстави для відхилення нашої пропозиції по даному пункті також протиправні, адже даний гарантійний лист є в складі тендерної пропозиції.

Отже керуючись п.1 частини першої ст..31 Закону наша пропозиція відповідає нормам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та відповідає вимогам Вашої тендерної документації.

ПРОШУ:
1. Скасувати рішення Тендерного комітету, що зазначене в Протоколі № 221 Вих від 29.10.2020 року, щодо відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Марцінко Мар’яни Богданівної та проаналізувати повторно подану нами тендерну пропозицію. Всі необхідні та підтверджуючі матеріали для розгляду даної скарги у Вас є в наявності.

Оскільки дане рішення є протиправним та таким, що підлягає скасування у разі його не скасування будемо вимушені звернутись з скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 11:47
Добрий день!Згодні з Вашою скаргою!

Документи подані скаржником

29 жовтня 2020 17:44
лист скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 135 355,00
UAH з ПДВ
135 355,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна 169 000,00
UAH з ПДВ
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЕМА-ФАРМ" 190 434,35
UAH з ПДВ
190 434,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" 209 770,00
UAH з ПДВ
209 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:55
3.6.2. Захист довкілля.pdf
26 жовтня 2020 14:55
3.1.4 Статут.pdf
26 жовтня 2020 14:55
3.1.3. Повноваження.pdf
26 жовтня 2020 14:55
3.1.1.3 ст 17.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:37
якість.pdf
26 жовтня 2020 11:37
щодо субпідрядника.pdf
26 жовтня 2020 11:37
щодо забезпечення.pdf
26 жовтня 2020 11:37
тендерна пропозицыя.pdf
26 жовтня 2020 11:37
ст 17.pdf
26 жовтня 2020 11:37
проект договору.pdf
26 жовтня 2020 11:37
про статут.pdf
26 жовтня 2020 11:37
працівники.pdf
26 жовтня 2020 11:37
персон дані.pdf
26 жовтня 2020 11:37
паспорт.pdf
26 жовтня 2020 11:37
новий витяг.pdf
26 жовтня 2020 11:37
матер тех база.pdf
26 жовтня 2020 11:37
листи пояснення.pdf
26 жовтня 2020 11:37
ідент код.pdf
26 жовтня 2020 11:37
Инструкция общая (1).pdf
26 жовтня 2020 11:37
гарантія транспорт.pdf
26 жовтня 2020 11:37
гарантія поставки.pdf
26 жовтня 2020 11:37
витяг єп.pdf
26 жовтня 2020 11:37
виписка нова.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 17:39
довідка про не судимість.jpg
10 листопада 2020 17:39
public_doc (13).pdf
26 жовтня 2020 13:07
МТВ білизна.jpg
26 жовтня 2020 13:07
договір дистрибуції.pdf
26 жовтня 2020 13:07
довідка стаття 17.pdf
26 жовтня 2020 13:07
гарант лист до сертиф.pdf
26 жовтня 2020 13:07
Статут Видема-фарм_opt.pdf
26 жовтня 2020 13:07
Приказ директор.pdf
26 жовтня 2020 13:07
Выписка Видема Фарм-4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна

ТОВ "ВІДЕМА-ФАРМ"

ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
#42949778
Відхилено 135 355,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 15:58
ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна
#3398910821
Рішення скасоване 169 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:07
ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна
#3398910821
Відхилено 169 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:10
ТОВ "ВІДЕМА-ФАРМ"
#39856579
Переможець 190 434,35
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:54

Документи

29 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис

Документи

29 жовтня 2020 16:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЕМА-ФАРМ"
#39856579
190 434,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:00
Звіт про виконання договору Відема-Фарм 545.docx укладений
30 грудня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:37
д у.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:04
Відема 545.pdf укладений
16 листопада 2020 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена на 15000
Номер договору про закупівлю: 545
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 434,35
UAH (в тому числі ПДВ 2 780,35 UAH)