Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of SS 750 kV Vinnytska with replacement of AT-2, phaseshifting transformer AT-2, installation of AT-1, phase-shifting transformer AT1 and implementation of advanced process solutions, compound of buildings and structures No. 1, Komarivska Village Council, Vinnytskyi Raion, Vinnytska Oblast (Revision). Inv. No. 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. Phase-I 45454000-4 Reconstruction
Очікувана вартість
276 000 000,00 UAH
UA-2020-10-09-006565-a 56a58ad06b4f4c3f8f6429239a844955
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Андрій Анатолійович

(44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Харченко Андрій Анатолійович
(44) 249-1079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
National ID: 00100227
Contact point: Kosyi Oleksandr
(44) 249-1079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 11:37
Очікувана вартість: 276 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 760 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1380000 UAH
Publication date: 09 жовтня 2020 14:15
Enquiries until: 06 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 276 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 760 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
1. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. 2. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції -
1. The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
2. Type of tender offer security - electronic bank guarantee.
3. The amount of security of the tender offer - UAH 1,380,000.00.
4. Conditions for providing security for the tender offer - provided simultaneously with the submission of the tender offer.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of SS 750 kV Vinnytska with replacement of AT-2, phaseshifting transformer AT-2, installation of AT-1, phase-shifting transformer AT1 and implementation of advanced process solutions, compound of buildings and structures No. 1, Komarivska Village Council, Vinnytskyi Raion, Vinnytska Oblast (Revision). Inv. No. 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. Phase-I 45454000-4 Reconstruction
Розгорнути Згорнути
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати в розмірі 30% від вартості устаткування, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Аванс 25 Банківські 26
Виконання робіт Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт. Подальшої оплати за устаткування, в розмірі 60% від суми вказаної в Акті приймання-передачі устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування. Остаточного розрахунку за устаткування, в розмірі 20% від суми вказаної в Акті приймання-передачі змонтованого устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі змонтованого устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування. Розрахунки за проєктні роботи проводяться, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). (умова п.3.5. не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в коригуванні проєктної документації Замовника) Пiсляоплата 25 Банківські 74

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 12:25
Зм 1_ТД_01_097741_Вінницька_І_черга.doc
30 жовтня 2020 12:25
Зміни_1_ТД_01 097741.pdf
30 жовтня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 12:25
Зм 1_ТД_01_097741_Вінницька_І_черга.doc
09 жовтня 2020 14:12
ТД_01_097741_Вінницька_І_черга.doc
30 жовтня 2020 12:25
Зміни_1_ТД_01 097741.pdf
09 жовтня 2020 14:12
Титульна сторінка ТД_01_097741_Вінницька_І_черга.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обладнання
Дата подання: 19 жовтня 2020 13:20
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:44
Доброго дня! Скажість будь ласка, у ТД є інформація про те, що частину обладнання постачає Замовник. Для розрахунку транспортних витрат просимо надати інформацію про те, куди буде поставка цього обладнання - на склад Замовника ( якщо так - чи можна отримати адресу) або безпосередньо на об'єкт? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що все устаткування, яке постачається Замовником знаходиться на об'єкті будівництва.
Продовження строку подачі документів
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:43
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 13:59
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо вас продовжити строк подачі тендерних пропозицій, так як дуже великий обсяг матеріалу, який необхідно підготувати! Дякую.
Відповідь: Доброго дня!. Інформуємо, що Замовник вважає не доцільним продовжувати термін подання Учасниками тендерних пропозицій.
Щодо до вимог Тендерної документації
Дата подання: 22 жовтня 2020 15:25
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 08:58
Просимо надати роз’яснення щодо початку робіт безпосередньо на об’єкті реконструкції. В ТД та в Додатку №4 до ТД «Проект Договору» вказано про строки завершення робіт – 31.12.2021р, а строки початку робіт не вказані. Яка саме подія в межах Договору передує допуску Підрядника на майданчик, наприклад, отримання Замовником дозволу ДАБІ , протягом 10 днів від дати підписання договору, протягом 10 днів від дати отримання авансового платежу, протягом 3 днів від дати підписання Акту приймання – передачі виділеної території на ПС або інше. Просимо вас в разі необхідності внести зміни до ТД, а саме Додатку №4 ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зобов'язання сторін за договором починаються з дати його підписання. Відповідно до п.4.3.1 та п.4.3.2 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації в обов’язки Замовника входить надання Підряднику доступу до робочого місця (об’єкту, де будуть виконуватись роботи) та документів, які вимагаються чинним законодавством України (у тому числі отриманий Замовником дозвіл на будівництво в ДАБК), про що складається відповідний акт про перелік та передачу такої документації. Отже, початком виконання будівельних робіт є дата підписання вищевказаного акту
Продовження терміну подання тендерних пропозицій
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:14
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 08:55
Згідно з положеннями Розділу ІІ. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до тендерної документації, кінцевий термін подання Тендерних пропозицій – 09 листопада 2020 року. Враховуючи те, що на вивчення достатньо об’ємної проектної документації, розсилку та отримання комерційних пропозицій від постачальників, прорахунок і підготовку тендерної пропозиції надано дуже мало часу та враховуючи додаткове навантаження на персонал через перехід великої кількості працівників підприємств на дистанційні умови роботи у зв'язку з епідеміологічною ситуацією в Україні та ствіті, просимо Вас надати більше часу на підготовку документів та продовжити кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник подовжує кінцевий термін подання пропозицій до 16.11.2020р. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Щодо технічної документації
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:42
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 08:56
Відповідно до вимог Тендерної Докуметації, а саме: Додатку 3 Розділу 1 п. 2, у разі постачання еквівалентного устаткування (відповідно до переліку таблиці 1 Розділу ІІ цього Опису), надати повну технічну документацію, що підтверджує відповідність номінальних параметрів, технічних характеристик та конфігурації рішенням проєктної документації. Просимо уточнити ця вимога відноситься до основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1) чи до усього переліку устаткування (пункти 1-309 Таблиці 1)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що дана вимога відноситься до кожної позиції з переліку обладнання таблиці 1 Розділу ІІ Опису і необхідна для якісної оцінки Замовником запропонованого Учасником еквівалентного устаткування
Вибір виробника обладнання
Дата подання: 27 жовтня 2020 17:46
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 08:57
Просимо Вас підтвердити, що Учасник ,в разі присудження Контракту, матиме можливість замінити заявленого в тендерній пропозиції виробника обладнання на нового при умові, що вартість та технічні характеристики обладнання залишаться незмінними.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції може запропонувати обладнання, еквіваленте передбаченому в проектній документації. У разі визначення такого Учасника переможцем закупівлі, здійснюється підписання договору на підставі його тендерної пропозиції. В подальшому вибір іншого виробника устаткування і, як наслідок, зміна його характеристик, можлива лише у разі зміни технічних рішень та коригуванні проєктної документації, що може призвести до перегляду умов укладеного договору відповідно до чинного законодавства України.
щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 жовтня 2020 10:50
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 10:41
При реконструкції ПС Вінницька необхідно велику частину робіт виконувати з відключенням обладнання ПС та ПЛ 330кВ. Для формування графіку робіт ( п. 2.2. Додаток 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ») та можливості виконання робіт в строки, які зазначені в ТД, просимо надати графік відключення наступного обладнання на 2021 рік: 1. Відключення 1 СШ 750кВ для демонтажу старого ошинування та РТ-750 АТ1 2. Відключення 1 СШ 750кв для ошинування нового РТ-750 АТ1 3. Відключення 1 СШ 330кВ для ошинування нового обладнання в комірці №6. 4. Відключення 11 СШ 330кВ для ошинування нового обладнання в комірці №6. 5. Відключення 11 СШ 330кВ для ошинування нового обладнання в комірці №5. 6. Відключення ПЛ-330кВ «Вінницька750 - Вінницька 330» для демонтування старих та монтажу нових опор та ошинування комірки №6 зі сторони ПЛ. 7. Відключення ПЛ-330кВ «Вінницька750 - Козятин» для демонтування старих та монтажу нових опор та ошинування комірки №4 зі сторони ПЛ. 8. Почергове відключення обладнання 330кВ для монтажу та ошинуванню ТН 330кВ ( 4 шт) .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відключення обладнання ПС та ПЛ здійснюється відповідно до режимів ОЕС України та затвердженого річного графіку на 2021 рік. Наразі даний графік формується та узгоджується відповідними підрозділами НЕК «Укренерго». Підрядника буде завчасно повідомлено про терміни відключення необхідного для виконання робіт обладнання.
Щодо вимог Тендреної документації
Дата подання: 28 жовтня 2020 10:51
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 10:42
Учасник закупівлі в своєї Пропозиції повинен надати гарантійні листи від виробників обладнання з підтвердженням можливості постачання основного силового устаткування ( або його еквівалент) не пізніше 30.06.2021. В свою чергу строк постачання основного силового устаткування складає: Роз’єднувачі 6,5-7 міс., Вимикачі 7,5-8,5 міс ТН, ТС 7,5-8 міс. Тобто максимальний термін виготовлення та постачання основного силового обладнання складає 8,5 місяців від дати формування замовлення на виготовлення обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що в разі постачання еквівалентного основного силового устаткування до термінів виготовлення й постачання цього устаткування необхідно додати строк на корегування затвердженої проектної документації. Таким чином, виконати постачання основного силового обладнання в строк до 30.06.2021 неможливо. Звертаємо вашу увагу, що порушення термінів виконання договору, укладеного за результатами закупівлі, призведе до накладання оперативно – господарських санкцій , а саме згідно п.п. 12.3. Строк прострочення виконання зобов'язання обчислюється сумарно на підставі положень Договору, в тому числі календарного графіка виконання робіт (Додаток 4 до ТД «Проект договору» п.12. «ОПЕРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКІ САНКЦІЇ»). Просимо Вас в разі необхідності внести зміни до ТД щодо термінів постачання устаткування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник подовжує термін постачання устаткування до 30.08.2021. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію. Також повідомляємо, що у разі вибору переможцем Учасника, який запропонував устаткуванням еквівалентне проєктному, постачання такого устаткування Підрядником здійснюється в терміни відповідно до умов договору. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 17 додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації: «…продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі…»
щодо оформлення ТД
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:19
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:28
Просимо підтвердити, чи буде тендерна пропозиція Учасника відповідати вимогам ТД, у разі якщо пропозиція буде містити накладений електронний підпис керівника підприємства Учасника на пропозицію вцілому, а копії документів у складі тендерної пропозиції Учасника будуть завірені уповноваженою особою Учасника, на яку у складі тендерної пропозиції буде надана відповідна довіреність видана керівником підприємства Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації документи, Тендерної пропозиції Учасника підписуються Уповноваженою особою Учасника.

Також звертаємо увагу, що:

1. згідно п.4.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції;

2. Згідно вимог вказаних в Розділі ІІ Додатку 2 до тендерної документації учасник-переможець повинен надати документи, які підтверджують відсутність у учасника процедури закупівлі підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.

Всі документи, які подаються учасником, є додатками до Тендерної пропозиції. Враховуючи вище вказане Замовник рекомендує підписувати документи, що входять до складу Тендерної пропозиції Учасника одним його представником/уповноваженою особою.
проект Договору
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:25
Дата відповіді: 02 листопада 2020 10:19
Враховуючи значний обсяг постачання обладнання Підрядником, просимо передбачити в п.п.3.4.1 Розділу 3 «Умови оплати», проекту Договору Додаток №4 до ТД, перерахування попередньої оплати у розмірі 50%.
Відповідь: Не вбачаємо можливим внесення змін до тендерної документації в частині збільшення розміру перерахування попередньої оплати до 50%
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000066 ● 34cdda9ac6c84ec2a91d0a4b8b086ce9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 19:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
78 UA-2020-10-09-006565-a 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 20:05:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-006565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 09:23:02

ВІдповідь щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість

Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікувану вартість предмета закупівлі здійснювалось на підставі погодженої та затвердженої проектно кошторисної документації (Додається додаток Наказ по підприємству №422 від 16.09.2020 р.) та Експертного звіту щодо розгляду проектної документації №2880/е/19 від 18 березня 2020 р. (Додається додатком) «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066».
Відкриті торги на закупівлю проводились лише І – черги реконструкції ПС 750 кВ «Вінницька».
В пп. 1.1 Розділу ІІ Додаток 3 до тендерної документації було зазначено, що проектна документація «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга» стадії «Робоча документація» розміщена за посиланнями: http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 1.zip
http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 2.zip

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державній аудиторській службі України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку пор результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b Державною аудиторською службою України було здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-10-09-006565-a за результатами якого був опублікований висновок від 04.02.2021 року в якому встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження можливості постачання основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1 розділу ІІ тендерної документації) та гарантій експлуатації, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів- виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)**, з підтвердженням, зокрема гарантійних зобов’язань щодо постачання устаткування не пізніше 30.08.2021. Примітка: ** - для підтвердження представництва в Україні додатково необхідно надати документацію, що засвідчує співпрацю (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо). Учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «КЕБК» та ТОВ «Укрмонтаженерго» у своїх тендерних пропозиціях надали гарантійний лист компанії ТОВ «Сіменс Енергетика» щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії), зазначеного у пунктах 1, 13 та 16 Таблиці 1 Розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, рішення компанії SIEMENS GAS AND POWER HOLDING B.V. (Нідерланди) про створення ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» та про перейменування ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» на ТОВ «Сіменс Енергетика». Також учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійний лист ДП «Сіменс Україна» (засновник – Сіменс Акцієнгезельшафт Остеррайх, країна резиденства – Австрія) щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), зазначеного у пункті 3 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, сертифікат IQNet, сертифікати системи управління, референс-листи, листи- відгуки. Крім того, учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійні листи ТОВ «НПП Енергостатус», ТОВ «С-Інжиніринг» та ТОВ «Дженерал енерджі компані» щодо постачання обладнання, відповідно ТОВ «Запоріженергокомплект», компанії Siemens AG (Туреччина), та компанії АВВ, зазначеного у пунктах 2, 3 та 15 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації. Проте, учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» у своїх тендерних пропозиціях не надали для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ТОВ «Сіменс Енергетика» з заводами-виробниками компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії). Поряд з цим, учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» не надав для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ДП «Сіменс Україна» з заводом-виробником компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» – ТОВ «НПП Енергостатус» з заводом-виробником ТОВ «Запоріженергокомплект», ТОВ «С-Інжиніринг» з заводом- виробником компанії Siemens AG (Туреччина), ТОВ «Дженерал енерджі компані» з заводом-виробником компанії АВВ (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо). Разом з цим, у вказаних гарантійних листах ТОВ «НПП Енергостатус» та ТОВ «С- Інжиніринг» зазначені гарантійні зобов’язання щодо постачання обладнання у термін 210 календарних днів від підписання договору на поставку обладнання. Наведена інформація не відповідає пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» як таких, що не відповідають іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер відміняється у раз відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом. Також за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону Договір відрізняється від змісту тендерної пропозиції, зокрема від змісту погодженого учасником процедури закупівлі Корпорацією «Союз» проєкту договору, викладеного в додатку 4 до тендерної документації, а саме: в абзаці шостому пункту 9.4 Договору виключено текст такого змісту «витрати, пов‘язані з придбанням Підрядником устаткування, забезпечення яким для виконання робіт він здійснював (відпускна ціна, накладні тощо), а також». Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Скориставшись правом, наданим замовнику абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник - НЕК «Укренерго» звернувся до ТОВ «С-Інжиніринг» (запит №01/44127 від 03.12.2020) та ТОВ «Запоріженергокомплект» (запит №01/44128 від 03.12.2020), на що отримав відповідь та копії сертифікатів (підтвердження публічної інформації http://se.ua/ua/sertyfikaty/ http://zenk.com.ua). Інформація про взаємозв’язок ТОВ «Сіменс Енергетика» з заводами-виробниками компанії SIEMENS Energy AG, є публічною та знаходиться на офіційному веб сайті компанії SIEMENS (https://new.siemens.com/global/en/company/investor-relations/siemens-energy-spin off.html) та в гарантійному листі ДП «Сіменс Україна», складеному на офіційному бланку підприємства, підписаному його уповноваженими службовими особами, зазначено, що ДП «Сіменс Україна» є офіційним представником виробника SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина) на території України, та в гарантійному листі ТОВ «Сіменс Енергетика» зазначено, що ТОВ «Сіменс Енергетика» є офіційним представником виробника високовольтного обладнання SIEMENS Energy AG на території України. Повноваження представництва компанії АВВ Товариством з обмеженою відповідальністю «Дженерал енерджі компані» підтверджується гарантійним листом від 04.11.2020 р., який міститься у складі документації учасника закупівлі. Також ця інформація є публічної і є доступною в електронній системі закупівель. Пункт 1 розділу І додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо надання Документального підтвердження можливості постачання основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1 Розділу ІІ цього Опису) та гарантій експлуатації, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів-виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)**, з підтвердженням гарантійних зобов’язань щодо постачання устаткування не пізніше 30.08.2021. Пропозиції ТОВ «КЕБК» містить гарантійний лист ТОВ «С-Інжиніринг» в якому зазначені гарантійні зобов’язання щодо постачання обладнання у термін 210 календарних днів від підписання договору на поставку обладнання, що орієнтовно складає 7 місяців, що в свою чергу є меншим терміном від кінцевої дати підписання договору. Таким чином, під час підтвердження інформації, наданої учасниками на підставі абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником була отримана інформація щодо їх офіційних представників на території України. Щодо висновку про порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону зазначено Держаудитслужбою, що підписаний договір відрізняється від змісту тендерної пропозиції, зокрема від змісту погодженого учасником процедури закупівлі Корпорацією «Союз» проєкту договору, викладеного в додатку 4 до тендерної документації, а саме: в абзаці шостому пункту 9.4 Договору виключено текст такого змісту «витрати, пов‘язані з придбанням Підрядником устаткування, забезпечення яким для виконання робіт він здійснював (відпускна ціна, накладні тощо), а також», слід відмітити, що в Тендерній документації Додатком 4 додається проект договору, який носить форму універсальності. В ході підготовки та підписання договору, з нього була виключена вищевикладений текст, як так що суперечить змісту, так як Устаткування, яке постачає Підрядник за Договором, передається Замовнику на підставі Акту приймання-передачі устаткування (п.п. 3.4.2 Договору). Повний перелік устаткування, яке постачає Підрядник, відображається у Додатку 3 до Договору. Висновком Держаудитслужбою про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2021-01-13-000066 від 04.02.2021 року встановлена не відповідність тендерних пропозицій учасників умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Крім іншого зазначаю, що відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» критерії та методика оцінки визначаються замовником у тендерній документації. Згідно п. 1 розділу V ТД оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Електронною системою закупівель автоматично на підставі визначеного у тендерній документації критерію була здійснена оцінка тендерних пропозицій учасників за результатами якої найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана цінова пропозиція Корпорацією «Союз», яка склала 238 333 333,34 грн. Таким чином, у повній відповідності до чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель Корпорацією «Союз» було визнано переможцем на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція» та укладено договір від 05.01.2021 № 01-097741-20 відповідно до умов якого сторони виконують свої зобов’язання належним. Крім вище зазначено, вибраний Держаудитслужбою захід щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень ГКУ та ЦКУ виконати не вбачається можливим, в зв’язку з тим, що відповідно ч. 1. ст. 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Аналогічна норма міститься у ч. 1 ст. 651 ЦКУ, а саме: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Законами України не передбачено такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України. За результатами процедури закупівлі був укладений договір від 05.01.2021 №01-097741-20 умовами якого також не передбачено такої підстави для розірвання договору, як висновок Державної аудиторської служби України. Відповідно до умов договору від 05.01.2021 №01-097741-20 сторони виконують свої зобов’язання належним чином відповідно до умов договору. На підставі вищевикладеного, просимо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-09-006565-a від 04.02.2021 року скасувати.

2021-02-11 19:00:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява НЕК "Укренерго" від 15.02.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Єдиний Унікальний номер справи 640/3668/21. Дата відкриття провадження 17.02.2021.
Дата публікації: 19 лютого 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-10-09-006565-a56a58ad06b4f4c3f8f6429239a844955
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 12:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 09:39

Вимога про усунення невідповідностей

На вимогу Тендерної документації Учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі - не надано: 1. На вимогу Розділу I п. 1.3 - Довідку про залучення субпідрядників (складена за Формою №3 Додатку до Тендерної документації) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника. Примітка: • у разі залучення субпідрядника(ів) для виконання окремих видів робіт надати документи оформлені згідно з вимогами Форми №3 цього додатку. • якщо Учасник не передбачає залучати субпідрядника(ів) то він повинен це письмово підтвердити, надавши відповідний(у) лист/довідку. 2. На вимогу Розділу I п. 3.1. Довідка (складена в довільній формі або за Формою №5 Додатку до Тендерної документації), яка підтверджує відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі.

Документи

16 листопада 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 13:48
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:48
Довідка про субпідряд.pdf
30 листопада 2020 13:48
Довідка про ст.17.pdf
16 листопада 2020 10:04
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:04
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:03
Технічна частина ТОВ КЕБК.pdf
16 листопада 2020 10:03
Банківська гарантія rar.rar

Документи

16 листопада 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 листопада 2020 10:16
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:16
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:16
21629 ТОВ УКРМОНТАЖЕНЕРГО p7s.zip
16 листопада 2020 10:16
Тендерна Пропозиція.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:16
Тендерна Пропозиція.pdf
16 листопада 2020 10:16
Технічна частина.7z.p7s
16 листопада 2020 10:16
Технічна частина.7z
16 листопада 2020 10:16
Кваліфікаційна частина.7z.p7s
16 листопада 2020 10:16
Кваліфікаційна частина.7z

Документи

16 листопада 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 грудня 2020 13:31
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:31
spravka_21122020.rar
23 грудня 2020 13:31
Dovidka_20351533660510822591.pdf.p7s
23 грудня 2020 13:31
Dovidka_20351533660510822591.pdf
23 грудня 2020 13:31
Перерахунок ціни.pdf
16 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 листопада 2020 10:21
Технічна частина_3.PDF
16 листопада 2020 10:21
Технічна частина .pdf
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_9.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_8.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_7.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_6.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_5.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_4.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_3.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_2.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_10.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_1.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, за формою 4, в якій вказано Договір від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" (Генпідрядник) та ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» (Замовник). Для виконання вимоги п.2.2. Тендерної документації Учасником надано копію договору від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» та ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ". В той же час, на підтвердження виконання вищевказаного договору, згідно підпункту 2.3.1. пункту 2.3. Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником надано Лист-відгук від 29.04.2020р. вих.№ 119-04/20 від Замовника будівництва ТОВ «Юрокейп Юкрейн І», в якому зазначено, що Генпідрядник по вказаному договору – ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА». Відповідно до Примітки (*) пункту 2.3. Тендерної документації « 1. .Відгуки надаються: - для Генпідрядника: від замовника - для Субпідрядника: від Генпідрядника та/або замовника 2. Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації замовника робіт/генпідрядника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку виконаних робіт та переліку поставленого обладнання/ номеру і дати договору, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.» Враховуючи вище зазначене, відповідно до представлених документів вважається, що вказаний договір від 19.07.2019 р. №2019143313 між ТОВ «ЕЛЕКТРУМ УКРАЇНА» та ТОВ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" – договір субпідряду. Відповідно до вимог форми 4 Учасник, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, повинен зазначити не менше одного договору у якості генпідрядника або не менше двох договорів (на різних об’єктах), в якості субпідрядника в обсягах аналогічних генпідрядника. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»: 1. Договір або витяг з договору* в якості генпідрядника або субпідрядника (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю). Примітки *Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків додоговору в повному обсязі не є обов’язковим. 2. Позитивний лист-відгук від підприємства, організації замовника робіт на наданий договір. 3. Документ(и), що підтверджують факт виконання наданого договору(ів), а саме: заключна довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва;

Документи

16 листопада 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 грудня 2020 09:32
Електронний підпис
08 грудня 2020 09:30
Лист.pdf
08 грудня 2020 09:30
Лист-відгук.pdf
08 грудня 2020 09:30
Договір з додатком.pdf
16 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:49
Статут.pdf
16 листопада 2020 11:49
Ст.17.pdf
16 листопада 2020 11:49
Сертифікати ISO.pdf
16 листопада 2020 11:49
Ліцензія.pdf
16 листопада 2020 11:49
Лист-відгук.pdf
16 листопада 2020 11:49
Лист про субпідрядників.pdf
16 листопада 2020 11:49
Договір з додатком.pdf
16 листопада 2020 11:49
Довідка ст. 236,237 ГКУ.pdf
16 листопада 2020 11:49
Довідка про повноваження.pdf
16 листопада 2020 11:49
Довідка про наявність МТБ.pdf
16 листопада 2020 11:49
Антикорупційна програма.pdf
16 листопада 2020 11:49
Trench Italia ISO9001-14001.PDF
16 листопада 2020 11:49
RefList_TCVT.pdf
16 листопада 2020 11:49
Reference List_GIF SAS 362_2006 to 2018.pdf
16 листопада 2020 11:49
NXAIR-098419_TecDsc_20201109132206_1.pdf
16 листопада 2020 11:49
NXAIR-098419_SwgGra_20201109132120.pdf
16 листопада 2020 11:49
ISO 9001 Quality Certificate SE_UA.pdf
16 листопада 2020 11:49
ENTSO-E.pdf
16 листопада 2020 11:49
certificate LLC new.pdf
16 листопада 2020 11:49
Референц-лист SAS362_till_2011.pdf
16 листопада 2020 11:49
Гарантійний лист.pdf
16 листопада 2020 11:49
Гарантійний лист НАРАМ.pdf
16 листопада 2020 11:49
Відгук_ЗахЕС.pdf
16 листопада 2020 11:49
Відгук TERNA Італія UA.pdf
16 листопада 2020 11:49
Відгук Svenska Kraftnät Швеція.pdf
16 листопада 2020 11:49
Відгук Південної ЕС.pdf
16 листопада 2020 11:49
Відгук Південно-Західна ЕС.pdf
16 листопада 2020 11:49
9001-2015_english_TG.pdf
16 листопада 2020 11:49
480 ЭДС - Инжиниринг.pdf
16 листопада 2020 11:49
14001-2015_english_TG.pdf
16 листопада 2020 11:49
1.2 Сертифікат ISO 9001.pdf
16 листопада 2020 11:49
1.13 Каталог_NXAIR_ru.pdf
16 листопада 2020 11:49
1.10 Відповідність IEC 62271-1_200.pdf
16 листопада 2020 11:49
Підписаний_G1120-6058-GL_tender.pdf
16 листопада 2020 11:49
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО"

КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" 238 333 333,34
UAH
238 333 333,34
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» 249 166 667,00
UAH
249 166 667,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО" 268 000 000,00
UAH
268 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 13:31
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:31
spravka_21122020.rar
23 грудня 2020 13:31
Dovidka_20351533660510822591.pdf.p7s
23 грудня 2020 13:31
Dovidka_20351533660510822591.pdf
23 грудня 2020 13:31
Перерахунок ціни.pdf
16 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 листопада 2020 10:21
Технічна частина_3.PDF
16 листопада 2020 10:21
Технічна частина .pdf
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_9.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_8.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_7.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_6.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_5.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_4.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_3.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_2.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_10.PDF
16 листопада 2020 10:21
Кваліфікаційна частина_1.PDF

Публічні документи

30 листопада 2020 13:48
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:48
Довідка про субпідряд.pdf
30 листопада 2020 13:48
Довідка про ст.17.pdf
16 листопада 2020 10:04
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:04
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:03
Технічна частина ТОВ КЕБК.pdf
16 листопада 2020 10:03
Банківська гарантія rar.rar

Публічні документи

16 листопада 2020 10:16
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:16
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:16
21629 ТОВ УКРМОНТАЖЕНЕРГО p7s.zip
16 листопада 2020 10:16
Тендерна Пропозиція.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:16
Тендерна Пропозиція.pdf
16 листопада 2020 10:16
Технічна частина.7z.p7s
16 листопада 2020 10:16
Технічна частина.7z
16 листопада 2020 10:16
Кваліфікаційна частина.7z.p7s
16 листопада 2020 10:16
Кваліфікаційна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
Переможець 238 333 333,34
UAH
16 грудня 2020 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
238 333 333,34
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2023 09:25
ДУ №7 до_01-097741-20_СОЮЗ.pdf зміни до договору
25 жовтня 2023 09:25
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2023 10:11
ДУ №6 до_01-097741-20_СОЮЗ.pdf зміни до договору
22 травня 2023 10:08
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2022 15:35
ДУ №5 від 21.10.2022 до дог № 01-097741-20.pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 15:34
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2022 16:41
ДУ №4 від 04.05.22 до Дог№01-097741-20_КВ та КП СОЮЗ.pdf зміни до договору
04 травня 2022 16:40
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 11:32
ДУ1 01-097741-20 від 05.01.2021 СОЮЗ.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:43
3 Договір 01-097741-20 від 05.01.2021 СОЮЗ.pdf укладений
06 січня 2021 13:34
2 Договір 01-097741-20 від 05.01.2021 СОЮЗ.pdf укладений
06 січня 2021 13:34
1 Договір 01-097741-20 від 05.01.2021 СОЮЗ.pdf укладений
06 січня 2021 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частина 5 стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (п.1 обрано лише для технічної можливості змінити термін виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 01-097741-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист Підрядника від 08.04.2022р. №85/1, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючи відповідно до умов Договору від 05.01.2021 № 01-097741-20 (далі – Договір), Сторони уклали дану Додаткову угоду №4 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 01-097741-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи листи Підрядника від 23.09.2022 № 56 та від 28.09.2022 № 57, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючи відповідно до умов Договору від 05.01.2021 № 01-097741-20 Сторони уклали дану Додаткову угоду №5 до Договору
Номер договору про закупівлю: 01-097741-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-097741-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-097741-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML