Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of SS 750 kV Vinnytska with replacement of AT-2, phaseshifting transformer AT-2, installation of AT-1, phase-shifting transformer AT1 and implementation of advanced process solutions, compound of buildings and structures No. 1, Komarivska Village Council, Vinnytskyi Raion, Vinnytska Oblast (Revision). Inv. No. 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. Phase-I 45454000-4 Reconstruction
Очікувана вартість
276 000 000,00 UAH
UA-2020-10-09-006565-a 56a58ad06b4f4c3f8f6429239a844955
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Харченко Андрій Анатолійович

(44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Харченко Андрій Анатолійович
(44) 249-1079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
National ID: 00100227
Contact point: Kosyi Oleksandr
(44) 249-1079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 11:44
Очікувана вартість: 276 000 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 380 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 760 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 09 жовтня 2020 14:15
Enquiries until: 30 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 276 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 760 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 380 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
1. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
2. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія.
3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції -
1. The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
2. Type of tender offer security - electronic bank guarantee.
3. The amount of security of the tender offer - UAH 1,380,000.00.
4. Conditions for providing security for the tender offer - provided simultaneously with the submission of the tender offer.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of SS 750 kV Vinnytska with replacement of AT-2, phaseshifting transformer AT-2, installation of AT-1, phase-shifting transformer AT1 and implementation of advanced process solutions, compound of buildings and structures No. 1, Komarivska Village Council, Vinnytskyi Raion, Vinnytska Oblast (Revision). Inv. No. 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. Phase-I 45454000-4 Reconstruction
Розгорнути Згорнути
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати в розмірі 20% від вартості устаткування, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт. Подальшої оплати за устаткування, в розмірі 60% від суми вказаної в Акті приймання-передачі устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування. Остаточного розрахунку за устаткування, в розмірі 20% від суми вказаної в Акті приймання-передачі змонтованого устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі змонтованого устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування. Розрахунки за проєктні роботи проводяться, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). (умова п.3.5. не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в коригуванні проєктної документації Замовника) Пiсляоплата 25 Банківські 80

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 жовтня 2020 14:13
Електронний цифровий підпис
09 жовтня 2020 14:12
ТД_01_097741_Вінницька_І_черга.doc
09 жовтня 2020 14:12
Титульна сторінка ТД_01_097741_Вінницька_І_черга.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обладнання
Дата подання: 19 жовтня 2020 13:20
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 16:44
Доброго дня! Скажість будь ласка, у ТД є інформація про те, що частину обладнання постачає Замовник. Для розрахунку транспортних витрат просимо надати інформацію про те, куди буде поставка цього обладнання - на склад Замовника ( якщо так - чи можна отримати адресу) або безпосередньо на об'єкт? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що все устаткування, яке постачається Замовником знаходиться на об'єкті будівництва.
Продовження строку подачі документів
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:43
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 13:59
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо вас продовжити строк подачі тендерних пропозицій, так як дуже великий обсяг матеріалу, який необхідно підготувати! Дякую.
Відповідь: Доброго дня!. Інформуємо, що Замовник вважає не доцільним продовжувати термін подання Учасниками тендерних пропозицій.
Щодо до вимог Тендерної документації
Дата подання: 22 жовтня 2020 15:25
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 08:58
Просимо надати роз’яснення щодо початку робіт безпосередньо на об’єкті реконструкції. В ТД та в Додатку №4 до ТД «Проект Договору» вказано про строки завершення робіт – 31.12.2021р, а строки початку робіт не вказані. Яка саме подія в межах Договору передує допуску Підрядника на майданчик, наприклад, отримання Замовником дозволу ДАБІ , протягом 10 днів від дати підписання договору, протягом 10 днів від дати отримання авансового платежу, протягом 3 днів від дати підписання Акту приймання – передачі виділеної території на ПС або інше. Просимо вас в разі необхідності внести зміни до ТД, а саме Додатку №4 ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зобов'язання сторін за договором починаються з дати його підписання. Відповідно до п.4.3.1 та п.4.3.2 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації в обов’язки Замовника входить надання Підряднику доступу до робочого місця (об’єкту, де будуть виконуватись роботи) та документів, які вимагаються чинним законодавством України (у тому числі отриманий Замовником дозвіл на будівництво в ДАБК), про що складається відповідний акт про перелік та передачу такої документації. Отже, початком виконання будівельних робіт є дата підписання вищевказаного акту
Продовження терміну подання тендерних пропозицій
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:14
Згідно з положеннями Розділу ІІ. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до тендерної документації, кінцевий термін подання Тендерних пропозицій – 09 листопада 2020 року. Враховуючи те, що на вивчення достатньо об’ємної проектної документації, розсилку та отримання комерційних пропозицій від постачальників, прорахунок і підготовку тендерної пропозиції надано дуже мало часу та враховуючи додаткове навантаження на персонал через перехід великої кількості працівників підприємств на дистанційні умови роботи у зв'язку з епідеміологічною ситуацією в Україні та ствіті, просимо Вас надати більше часу на підготовку документів та продовжити кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо технічної документації
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:42
Відповідно до вимог Тендерної Докуметації, а саме: Додатку 3 Розділу 1 п. 2, у разі постачання еквівалентного устаткування (відповідно до переліку таблиці 1 Розділу ІІ цього Опису), надати повну технічну документацію, що підтверджує відповідність номінальних параметрів, технічних характеристик та конфігурації рішенням проєктної документації. Просимо уточнити ця вимога відноситься до основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1) чи до усього переліку устаткування (пункти 1-309 Таблиці 1)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Актуальні тендери

До пошуку