Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B.D.1.1-1: 2013 Reconstruction of SS 750 kV Vinnytska with replacement of AT-2, phaseshifting transformer AT-2, installation of AT-1, phase-shifting transformer AT1 and implementation of advanced process solutions, compound of buildings and structures No. 1, Komarivska Village Council, Vinnytskyi Raion, Vinnytska Oblast (Revision). Inv. No. 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. Phase-I 45454000-4 Reconstruction
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Харченко Андрій Анатолійович (44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
Kosyi Oleksandr (44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 276 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 760 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1380000 UAH |
Publication date: | 09 жовтня 2020 14:15 |
Enquiries until: | 06 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 листопада 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 276 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 2 760 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2. Type of tender offer security - electronic bank guarantee.
3. The amount of security of the tender offer - UAH 1,380,000.00.
4. Conditions for providing security for the tender offer - provided simultaneously with the submission of the tender offer.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати в розмірі 30% від вартості устаткування, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. | Аванс | 25 | Банківські | 26 |
Виконання робіт | Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт. Подальшої оплати за устаткування, в розмірі 60% від суми вказаної в Акті приймання-передачі устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування. Остаточного розрахунку за устаткування, в розмірі 20% від суми вказаної в Акті приймання-передачі змонтованого устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі змонтованого устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування. Розрахунки за проєктні роботи проводяться, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). (умова п.3.5. не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в коригуванні проєктної документації Замовника) | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 74 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 12:25 |
Зм 1_ТД_01_097741_Вінницька_І_черга.doc | |
30 жовтня 2020 12:25 |
Зміни_1_ТД_01 097741.pdf |
30 жовтня 2020 12:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 жовтня 2020 12:25 |
Зм 1_ТД_01_097741_Вінницька_І_черга.doc
|
|||
30 жовтня 2020 12:25 |
Зміни_1_ТД_01 097741.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також звертаємо увагу, що:
1. згідно п.4.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції;
2. Згідно вимог вказаних в Розділі ІІ Додатку 2 до тендерної документації учасник-переможець повинен надати документи, які підтверджують відсутність у учасника процедури закупівлі підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.
Всі документи, які подаються учасником, є додатками до Тендерної пропозиції. Враховуючи вище вказане Замовник рекомендує підписувати документи, що входять до складу Тендерної пропозиції Учасника одним його представником/уповноваженою особою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000066 ● 34cdda9ac6c84ec2a91d0a4b8b086ce9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 19:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
78 UA-2020-10-09-006565-a 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 20:05:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-006565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 09:23:02
ВІдповідь щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікувану вартість предмета закупівлі здійснювалось на підставі погодженої та затвердженої проектно кошторисної документації (Додається додаток Наказ по підприємству №422 від 16.09.2020 р.) та Експертного звіту щодо розгляду проектної документації №2880/е/19 від 18 березня 2020 р. (Додається додатком) «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066».
Відкриті торги на закупівлю проводились лише І – черги реконструкції ПС 750 кВ «Вінницька».
В пп. 1.1 Розділу ІІ Додаток 3 до тендерної документації було зазначено, що проектна документація «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга» стадії «Робоча документація» розміщена за посиланнями: http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 1.zip
http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 2.zip
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державній аудиторській службі України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку пор результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b Державною аудиторською службою України було здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-10-09-006565-a за результатами якого був опублікований висновок від 04.02.2021 року в якому встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження можливості постачання основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1 розділу ІІ тендерної документації) та гарантій експлуатації, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів- виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)**, з підтвердженням, зокрема гарантійних зобов’язань щодо постачання устаткування не пізніше 30.08.2021. Примітка: ** - для підтвердження представництва в Україні додатково необхідно надати документацію, що засвідчує співпрацю (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо). Учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «КЕБК» та ТОВ «Укрмонтаженерго» у своїх тендерних пропозиціях надали гарантійний лист компанії ТОВ «Сіменс Енергетика» щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії), зазначеного у пунктах 1, 13 та 16 Таблиці 1 Розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, рішення компанії SIEMENS GAS AND POWER HOLDING B.V. (Нідерланди) про створення ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» та про перейменування ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» на ТОВ «Сіменс Енергетика». Також учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійний лист ДП «Сіменс Україна» (засновник – Сіменс Акцієнгезельшафт Остеррайх, країна резиденства – Австрія) щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), зазначеного у пункті 3 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, сертифікат IQNet, сертифікати системи управління, референс-листи, листи- відгуки. Крім того, учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійні листи ТОВ «НПП Енергостатус», ТОВ «С-Інжиніринг» та ТОВ «Дженерал енерджі компані» щодо постачання обладнання, відповідно ТОВ «Запоріженергокомплект», компанії Siemens AG (Туреччина), та компанії АВВ, зазначеного у пунктах 2, 3 та 15 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації. Проте, учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» у своїх тендерних пропозиціях не надали для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ТОВ «Сіменс Енергетика» з заводами-виробниками компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії). Поряд з цим, учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» не надав для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ДП «Сіменс Україна» з заводом-виробником компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» – ТОВ «НПП Енергостатус» з заводом-виробником ТОВ «Запоріженергокомплект», ТОВ «С-Інжиніринг» з заводом- виробником компанії Siemens AG (Туреччина), ТОВ «Дженерал енерджі компані» з заводом-виробником компанії АВВ (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо). Разом з цим, у вказаних гарантійних листах ТОВ «НПП Енергостатус» та ТОВ «С- Інжиніринг» зазначені гарантійні зобов’язання щодо постачання обладнання у термін 210 календарних днів від підписання договору на поставку обладнання. Наведена інформація не відповідає пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» як таких, що не відповідають іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер відміняється у раз відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом. Також за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону Договір відрізняється від змісту тендерної пропозиції, зокрема від змісту погодженого учасником процедури закупівлі Корпорацією «Союз» проєкту договору, викладеного в додатку 4 до тендерної документації, а саме: в абзаці шостому пункту 9.4 Договору виключено текст такого змісту «витрати, пов‘язані з придбанням Підрядником устаткування, забезпечення яким для виконання робіт він здійснював (відпускна ціна, накладні тощо), а також». Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Скориставшись правом, наданим замовнику абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник - НЕК «Укренерго» звернувся до ТОВ «С-Інжиніринг» (запит №01/44127 від 03.12.2020) та ТОВ «Запоріженергокомплект» (запит №01/44128 від 03.12.2020), на що отримав відповідь та копії сертифікатів (підтвердження публічної інформації http://se.ua/ua/sertyfikaty/ http://zenk.com.ua). Інформація про взаємозв’язок ТОВ «Сіменс Енергетика» з заводами-виробниками компанії SIEMENS Energy AG, є публічною та знаходиться на офіційному веб сайті компанії SIEMENS (https://new.siemens.com/global/en/company/investor-relations/siemens-energy-spin off.html) та в гарантійному листі ДП «Сіменс Україна», складеному на офіційному бланку підприємства, підписаному його уповноваженими службовими особами, зазначено, що ДП «Сіменс Україна» є офіційним представником виробника SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина) на території України, та в гарантійному листі ТОВ «Сіменс Енергетика» зазначено, що ТОВ «Сіменс Енергетика» є офіційним представником виробника високовольтного обладнання SIEMENS Energy AG на території України. Повноваження представництва компанії АВВ Товариством з обмеженою відповідальністю «Дженерал енерджі компані» підтверджується гарантійним листом від 04.11.2020 р., який міститься у складі документації учасника закупівлі. Також ця інформація є публічної і є доступною в електронній системі закупівель. Пункт 1 розділу І додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо надання Документального підтвердження можливості постачання основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1 Розділу ІІ цього Опису) та гарантій експлуатації, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів-виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)**, з підтвердженням гарантійних зобов’язань щодо постачання устаткування не пізніше 30.08.2021. Пропозиції ТОВ «КЕБК» містить гарантійний лист ТОВ «С-Інжиніринг» в якому зазначені гарантійні зобов’язання щодо постачання обладнання у термін 210 календарних днів від підписання договору на поставку обладнання, що орієнтовно складає 7 місяців, що в свою чергу є меншим терміном від кінцевої дати підписання договору. Таким чином, під час підтвердження інформації, наданої учасниками на підставі абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником була отримана інформація щодо їх офіційних представників на території України. Щодо висновку про порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону зазначено Держаудитслужбою, що підписаний договір відрізняється від змісту тендерної пропозиції, зокрема від змісту погодженого учасником процедури закупівлі Корпорацією «Союз» проєкту договору, викладеного в додатку 4 до тендерної документації, а саме: в абзаці шостому пункту 9.4 Договору виключено текст такого змісту «витрати, пов‘язані з придбанням Підрядником устаткування, забезпечення яким для виконання робіт він здійснював (відпускна ціна, накладні тощо), а також», слід відмітити, що в Тендерній документації Додатком 4 додається проект договору, який носить форму універсальності. В ході підготовки та підписання договору, з нього була виключена вищевикладений текст, як так що суперечить змісту, так як Устаткування, яке постачає Підрядник за Договором, передається Замовнику на підставі Акту приймання-передачі устаткування (п.п. 3.4.2 Договору). Повний перелік устаткування, яке постачає Підрядник, відображається у Додатку 3 до Договору. Висновком Держаудитслужбою про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2021-01-13-000066 від 04.02.2021 року встановлена не відповідність тендерних пропозицій учасників умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Крім іншого зазначаю, що відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» критерії та методика оцінки визначаються замовником у тендерній документації. Згідно п. 1 розділу V ТД оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Електронною системою закупівель автоматично на підставі визначеного у тендерній документації критерію була здійснена оцінка тендерних пропозицій учасників за результатами якої найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана цінова пропозиція Корпорацією «Союз», яка склала 238 333 333,34 грн. Таким чином, у повній відповідності до чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель Корпорацією «Союз» було визнано переможцем на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція» та укладено договір від 05.01.2021 № 01-097741-20 відповідно до умов якого сторони виконують свої зобов’язання належним. Крім вище зазначено, вибраний Держаудитслужбою захід щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень ГКУ та ЦКУ виконати не вбачається можливим, в зв’язку з тим, що відповідно ч. 1. ст. 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Аналогічна норма міститься у ч. 1 ст. 651 ЦКУ, а саме: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Законами України не передбачено такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України. За результатами процедури закупівлі був укладений договір від 05.01.2021 №01-097741-20 умовами якого також не передбачено такої підстави для розірвання договору, як висновок Державної аудиторської служби України. Відповідно до умов договору від 05.01.2021 №01-097741-20 сторони виконують свої зобов’язання належним чином відповідно до умов договору. На підставі вищевикладеного, просимо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-09-006565-a від 04.02.2021 року скасувати.
2021-02-11 19:00:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява НЕК "Укренерго" від 15.02.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Єдиний Унікальний номер справи 640/3668/21. Дата відкриття провадження 17.02.2021. |
Дата публікації: | 19 лютого 2021 |
Документи:
19 лютого 2021 19:33
|
Електронний підпис |
19 лютого 2021 16:58
|
Реєстр судових справ.docx |
19 лютого 2021 16:58
|
Лист Відомості про справу .docx |
19 лютого 2021 16:58
|
Позовна заява 02-4-1_21.pdf |
19 лютого 2021 19:33
|
Електронний підпис |
19 лютого 2021 17:10
|
Електронний підпис |
19 лютого 2021 16:58
|
Реєстр судових справ.docx |
19 лютого 2021 16:58
|
Лист Відомості про справу .docx |
19 лютого 2021 16:58
|
Позовна заява 02-4-1_21.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 12:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 09:39
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" |
238 333 333,34
UAH
|
238 333 333,34
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
249 166 667,00
UAH
|
249 166 667,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЕНЕРГО" |
268 000 000,00
UAH
|
268 000 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" #21004686 |
Переможець |
238 333 333,34
UAH
|
16 грудня 2020 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 09:25
|
ДУ №7 до_01-097741-20_СОЮЗ.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2023 10:11
|
ДУ №6 до_01-097741-20_СОЮЗ.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2022 15:35
|
ДУ №5 від 21.10.2022 до дог № 01-097741-20.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2022 16:41
|
ДУ №4 від 04.05.22 до Дог№01-097741-20_КВ та КП СОЮЗ.pdf | зміни до договору |
04 травня 2022 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:32
|
ДУ1 01-097741-20 від 05.01.2021 СОЮЗ.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:43
|
3 Договір 01-097741-20 від 05.01.2021 СОЮЗ.pdf | укладений |
06 січня 2021 13:34
|
2 Договір 01-097741-20 від 05.01.2021 СОЮЗ.pdf | укладений |
06 січня 2021 13:34
|
1 Договір 01-097741-20 від 05.01.2021 СОЮЗ.pdf | укладений |
06 січня 2021 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частина 5 стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (п.1 обрано лише для технічної можливості змінити термін виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 01-097741-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Підрядника від 08.04.2022р. №85/1, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючи відповідно до умов Договору від 05.01.2021 № 01-097741-20 (далі – Договір), Сторони уклали дану Додаткову угоду №4 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01-097741-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи листи Підрядника від 23.09.2022 № 56 та від 28.09.2022 № 57, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючи відповідно до умов Договору від 05.01.2021 № 01-097741-20 Сторони уклали дану Додаткову угоду №5 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01-097741-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01-097741-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-097741-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |