Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер (моноблок)
Очікувана вартість
1 260 000,00 UAH
UA-2020-10-09-006402-b 37d9135c742b42f89d6f893d37dcf028
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380563712767 psjust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380563712767
psjust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 20:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 20:13
Очікувана вартість: 1 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Комп'ютер (моноблок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться за фактом поставки Товару шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату Товару (далі рахунок) та підписаного Сторонами акта приймання-передачі товару або видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товару Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару не пізніше 15 (п’ятнадцять) календарних днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату Товару протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 20:09
ТД __моноблок(1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 12 жовтня 2020 13:09
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 15:35
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!
За результатом Вашого звернення, повідомляємо наступне. Згідно п.15 Додатка 3 Тендерної документації "Товар повинен бути доставлений, перевірений на справність за кошти та силами переможця торгів у місті поставки товару. Поставка товару здійснюється за адресою Замовника: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції м. Дніро) – Україна, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21А (склад)". Тому монтаж, встановлення, підключення, та введення в експлуатацію обладнання є обов’язковим.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2020 20:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МІЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ 1 242 500,00
UAH з ПДВ
1 242 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
25 жовтня 2020 14:43
Сертифікат WiFi.pdf
25 жовтня 2020 14:41
Сертифікат WiFi.pdf
24 жовтня 2020 19:58
Копія лист від Артлайн.PDF
24 жовтня 2020 19:58
Копія лист-відгук.PDF
24 жовтня 2020 19:58
Паспортні дані і ІПН.PDF
24 жовтня 2020 19:58
Гарантія щодо ст.17.PDF
24 жовтня 2020 19:58
Декларация_083_20_TR_S.pdf
24 жовтня 2020 19:58
Копія аналог договір.PDF
24 жовтня 2020 19:58
ВВ_083-20.pdf
24 жовтня 2020 19:58
Технічні вимоги.PDF
24 жовтня 2020 19:58
Виписка.pdf
24 жовтня 2020 19:58
Цінова пропозиція.PDF
24 жовтня 2020 19:58
Витяг.PDF
24 жовтня 2020 19:58
Поект договору.PDF
24 жовтня 2020 19:58
Гарантія про товар.PDF
24 жовтня 2020 19:58
СЕТ_083-20.pdf
24 жовтня 2020 19:58
Лист-відгук.PDF
24 жовтня 2020 19:58
Банковская гарантия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МІЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
25 жовтня 2020 20:13
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій