Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електронна брайлівська друкарська машинка; Механічна брайлівська друкарська машинка
Очікувана вартість
1 042 000,00 UAH
UA-2020-10-09-006379-b 7960ed9c52ab488889372c475f4bd42d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різничок Іванна Іванівна

+380322631023 lewenia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Навчально-реабілітаційний центр "Левеня"
Код ЄДРПОУ: 20833854
Вебсайт: http://lewenia.lviv.ua
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Володимира Великого, 87А
Контактна особа: Різничок Іванна Іванівна
+380322631023
lewenia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 12:41
Очікувана вартість: 1 042 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30150000-5: Друкарські машинки


Мова подання тендерних пропозицій українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : 3.4.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.5 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.4.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA678201720344221002162027965 у ДКСУ Франківського району м.Львова Львівської області, МФО – 820172, ЄДРПОУ 20833854. 3.4.2. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис та/або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. 3.4.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень). 3.4.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.4.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – «ДК 021:2015 - 30150000-5 — Друкарські машинки)» (CPV) (Електронна брайлівська друкарська машинка; Механічна брайлівська друкарська машинка)»; назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.5 цього розділу”. Строк дії банківської гарантії не повинен бути меншим за строк, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. 3.4.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.4.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Механічна брайлівська друкарська машинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, м.Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 87-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30150000-5 — Друкарські машинки
2 шт
Електронна брайлівська друкарська машинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, м.Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 87-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30150000-5 — Друкарські машинки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 17:31
Перелік змін 3.docx
04 листопада 2020 17:31
Тендерна документація нова редакція.docx
26 жовтня 2020 15:17
Перелік змін 2.docx
20 жовтня 2020 18:35
Перелік змін.docx
20 жовтня 2020 18:35
Технічна специфікація нова редакція.docx
20 жовтня 2020 18:35
Проект договору нова редакція.docx
04 листопада 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 17:31
Перелік змін 3.docx
04 листопада 2020 17:31
Тендерна документація нова редакція.docx
26 жовтня 2020 15:17
Тендерна документація нова редакція.docx
20 жовтня 2020 18:35
Тендерна документація нова редакція.docx
09 жовтня 2020 19:53
Тендерна документація.docx
26 жовтня 2020 15:17
Перелік змін 2.docx
20 жовтня 2020 18:35
Перелік змін.docx
20 жовтня 2020 18:35
Технічна специфікація нова редакція.docx
09 жовтня 2020 19:53
Технічна специфікація.docx
20 жовтня 2020 18:35
Проект договору нова редакція.docx
09 жовтня 2020 19:53
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-09-006379-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:42205277
Дата подання: 23 жовтня 2020 21:46
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2020 21:48
рішення від 27.10.2020 № 19960 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 21:48
рішення від 18.11.2020 № 21490.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 21:33
Номер скарги: UA-2020-10-09-006379-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:42205277
Дата подання: 04 грудня 2020 15:17
Скарга
щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 21:35
Рішення від 09.12.2020 № 22761 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 21:35
Рішення від 16.12.2020 № 23314.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 22:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник ознайомлений з рішенням органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 29 грудня 2020 19:20

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 20:39
Скарга

Документи подані замовником

29 жовтня 2020 19:08
Пояснення по суті скарги
29 жовтня 2020 19:08
Пояснення по суті скарги

Документи подані скаржником

04 грудня 2020 14:03
Скарга
04 грудня 2020 14:03
Додаток до Скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" 849 800,00
UAH з ПДВ
849 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІНВАЛІДІВ "ЛАУРА" 1 040 000,00
UAH з ПДВ
1 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МІЦУК ЄВГЕН ІВАНОВИЧ 1 041 000,00
UAH з ПДВ
1 041 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 17:56
Електронний підпис
02 листопада 2020 20:32
Електронний підпис
02 листопада 2020 20:30
Щодо ненадання довіреності.pdf
02 листопада 2020 20:30
Фото товару.pdf
02 листопада 2020 20:30
Тендерная гарантия 30 тися.pdf
02 листопада 2020 20:30
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 листопада 2020 20:30
Статут.pdf
02 листопада 2020 20:30
Стаття 17.pdf
02 листопада 2020 20:30
Протокол та Наказ завірені.pdf
02 листопада 2020 20:30
Проєкт договору.pdf
02 листопада 2020 20:30
Паспорт.pdf
02 листопада 2020 20:30
Опис.pdf
02 листопада 2020 20:30
Лист щодо санкцій.pdf
02 листопада 2020 20:30
Лист авторизації виробника.pdf
02 листопада 2020 20:30
Інструкції з експлуатації.pdf
02 листопада 2020 20:30
Довідки з банку.pdf
02 листопада 2020 20:30
Довідка щодо довкілля.pdf
02 листопада 2020 20:30
Довідка про працівників.pdf
02 листопада 2020 20:30
Довідка про досвід.pdf
02 листопада 2020 20:30
Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2020 20:30
Витяг з ЄДР завірений.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
11 листопада 2020 21:59
Електронний підпис
11 листопада 2020 21:55
25. Аналогічний договір _ 2.pdf
11 листопада 2020 21:55
25. Аналогічний Договір _ 5.pdf
11 листопада 2020 21:55
25. Аналогічний договір _ 8.12.pdf
11 листопада 2020 21:55
29. ПДВ Лаура.pdf
11 листопада 2020 21:55
20. Проект Договору.pdf
11 листопада 2020 21:55
15. Довідка субпідрядник.pdf
11 листопада 2020 21:55
31. фото.pdf
11 листопада 2020 21:55
25. Аналогічний договір _ 4.pdf
11 листопада 2020 21:55
27. Статут Лаура.pdf
11 листопада 2020 21:55
32. Порівняльна таблиця.pdf
11 листопада 2020 21:55
25. Аналогічний договір _ 3.pdf
11 листопада 2020 21:55
23. Довідка про працівників.pdf
11 листопада 2020 21:55
25. Аналогічний договір _ 1.pdf
11 листопада 2020 21:55
12. Довідка ст. 17 ЗУ _повна_.pdf
11 листопада 2020 21:55
35. Інструкція Смарт укр.pdf
11 листопада 2020 21:55
19. Гарантійний лист санкції.pdf
11 листопада 2020 21:55
25. Аналогічний договір _ 6.pdf
11 листопада 2020 21:55
19. Гарантійний лист санкції.pdf
11 листопада 2020 21:55
Свідоцтво 30.09.2020.rar
11 листопада 2020 21:55
19. Гарантійний лист санкції.pdf
11 листопада 2020 21:55
30. Довідка захист довкілля .pdf
11 листопада 2020 21:55
28. Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 22:34
Паспорт.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІНВАЛІДІВ "ЛАУРА"

ФОП МІЦУК ЄВГЕН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР"
#42205277
Рішення скасоване 849 800,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 19:20
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІНВАЛІДІВ "ЛАУРА"
#22661104
Рішення скасоване 1 040 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 19:20
ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР"
#42205277
Відхилено 849 800,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 19:29
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІНВАЛІДІВ "ЛАУРА"
#22661104
Відхилено 1 040 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 19:32
ФОП МІЦУК ЄВГЕН ІВАНОВИЧ
#2601706395
Відхилено 1 041 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 19:35

Документи

27 листопада 2020 17:53
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:52
Протокол розгляду
26 листопада 2020 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 грудня 2020 19:29
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:28
Протокол розгляду

Документи

29 грудня 2020 19:32
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:31
Протокол розгляду

Документи

29 грудня 2020 19:35
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:34
Протокол розгляду

Інформація про відміну

Дата відміни
29 грудня 2020 19:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі