Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення КП "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" по вул. Івасюка, 2 м.Червоноград Львівської області
Очікувана вартість
50 062 740,60 UAH
UA-2020-10-09-006327-b 1c9a53fab67141bda6f02c89a2efe92e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Петро Степанович

+380979647685 38894262viddilkbi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38894262
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, пр.Шевченка,19
Контактна особа: Павлюк Петро Степанович
+380979647685
38894262viddilkbi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 14:59
Очікувана вартість: 50 062 740,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 313,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Джерело фінансування-Обласний та місцевий бюджети. Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймального відділення КП "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" по вул. Івасюка, 2 м.Червоноград Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом трьох місяців з дня перерахування коштів. По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Подальші розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів та кошти державного бюджету тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 19:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 17:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 19:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 18:36
Перелiк_змiн.docx
16 листопада 2020 18:36
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя_нова_редакцiя.docx
27 жовтня 2020 16:58
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя_нова_редакцiя.docx
21 жовтня 2020 14:42
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя_нова_редакцiя.docx
09 жовтня 2020 19:27
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя.docx
16 листопада 2020 18:36
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя 16.11..docx
27 жовтня 2020 16:58
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.docx
21 жовтня 2020 14:42
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.docx
09 жовтня 2020 19:27
Тендерна_документацiя.docx
27 жовтня 2020 16:58
Перелiк_змiн.docx
27 жовтня 2020 16:58
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17 Нова редакція.docx
09 жовтня 2020 19:27
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17.docx
21 жовтня 2020 14:42
Перелiк_змiн.docx
09 жовтня 2020 19:27
Додаток__5_Проект_договору.docx
09 жовтня 2020 19:27
Додаток___2_Квалiфiкацiйнi_критерii .doc
09 жовтня 2020 19:27
Додаток___1_Цiнова_пропозицiя.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-09-006327-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР", Код ЄДРПОУ:39895340
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:38
Скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Замовником під час формування умов тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги в Медико-технічних вимогах до устаткування, що обмежує конкуренцію
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 00:13
рішення від 03.11.2020 № 20377 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 00:13
рішення від 12.11.2020 № 21059.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 22:17

Документи подані скаржником

31 жовтня 2020 20:42
Скарга на умови.docx
31 жовтня 2020 20:43
Скарга на умови.pdf
31 жовтня 2020 20:43
HK-400 інстр 2020.05.30.doc
31 жовтня 2020 20:43
Довідка Статистика.pdf
31 жовтня 2020 20:44
Довідка Статистика.pdf
31 жовтня 2020 20:44
Договор 27 10 СР.pdf
31 жовтня 2020 20:44
HK-400 інстр 2020.05.30.doc
31 жовтня 2020 20:44
Договор 27 10 СР.pdf
31 жовтня 2020 21:53
Ліцензія.pdf

Документи подані замовником

03 листопада 2020 18:29
Пояснення
09 листопада 2020 18:27
Пояснення по суті скарги

Документи Органу Оскарження

17 листопада 2020 22:17
рішення від 12.11.2020 № 21059.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000069 ● 5b879dde793c4b68af7b29d609a1d6bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.01.2021 № 18

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-10-09-006327-b 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-26 16:57:50

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приймального відділення КП «Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради» по вул. Івасюка, 2 м.Червоноград Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-006327-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-28 11:39:56

Надання пояснення по моніторингу від 20.01.2021р. UA-M-2021-01-20-000069

Обгрунтування технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості
предмета закупівлі «Реконструкція приймального відділення КП «Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради» по вул. Івасюка, 2 м.Червоноград Львівської області

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення міститься в файлі

2021-02-18 17:13:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 380/2885/21 від 03.03.2021 року
Дата публікації: 03 березня 2021

Документи:

04 березня 2021 09:14
Електронний підпис
  • UA-M-2022-01-26-000056 ● 0f2fca8f20564f8895eec26dd254a0a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2022 14:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.01.2022 № 13

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-09-006327-b 09.10.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-03 12:55:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції приймального відділення КП «Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради» по вул. Івасюка, 2 м. Червоноград Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-006327-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав укладання додаткової угоди від 28.12.2021 № 5 до договору
від 14.12.2020 № 14/12/20-1, враховуючи рішення Львівського окружного адміністративного суду від 19.08.2021 по справі № 380/2885/21, залишеного без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду
від 31.12.2021?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-07 17:16:24

Пояснення по моніторингу від 26.01.2022р. UA-M-2022-01-26-000056

На виконання вимог ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», запит про надання інформації (пояснень) щодо закупівлі UA-2020-10-09-006327-b розглянуто.
За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради уклав додаткову угоду № 5 від 28.12.2021 року на продовження строку дії договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 р. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Згідно ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку».
«20» грудня 2021 року товариство з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «Квадратний метр» надіслало у Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради офіційного листа (№ 76 від 20.12.2021 року), в якому запропонував переглянути строки виконання робіт та продовжити термін дії договору. Відсутність повного фінансування протягом 2021 року призвело до порушення строків виконання робіт, які були погоджені згідно Календарного графіка, що є невід’ємною частиною вищевказаного договору.
Взявши до уваги ситуацію яка склалася, враховуючи, що у випадку припинення виконання будівельних робіт на даному етапі будівля зазнає непоправних втрат, що призведе до великих матеріальних збитків та створить небезпеку для життя і здоров’я осіб та на виконання умов договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 р., а саме п.п. 6.1.5, 11.1, 12.1 було прийняте рішення продовжити термін дії договору та укласти додаткову угоду керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.
Стосовно рішення Львівського окружного адміністративного суду від 19.08.2021 та постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду по справі № 380/2885/21, то на момент укладення та оприлюднення додаткової угоди № 5 від 28.12.2021 року до договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 р вказане рішення не набрало законної сили.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно інформаційної картки з сайту «Судова влада України» та Реєстр судових рішень вказане рішення набрало законної сили лише 31.12.2021 року.

Категорія справи № 380/2885/21
Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо; процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю
Дата набрання законної сили: 31.12.2021
Номер судового провадження: А/857/19759/21

Враховуючи вищенаведене Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради при укладенні додаткової угоди № 5 від 28.12.2021 року до договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 року діяв в рамках чинного законодавства України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

26 січня 2022 року (згідно наказу № 13 від 26.01.2022 року) Державна аудиторська служба України розпочала моніторинг державної закупівлі «Реконструкція приймального відділення КП "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" по вул. Івасюка, 2 м. Червоноград Львівської області». Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2022 року. Предметом аналізу моніторингу Держаудитслужби були питання: внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-09-006327-b, який 11 лютого 2022 року був оприлюднений в системі Прозоро, а саме пункту 3 «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)», Держаудитслужба зобов’язала Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності /нікчемності Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради при укладенні додаткової угоди № 5 від 28.12.2021 року до договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 року діяв в рамках чинного законодавства України, оскільки рішення Львівського окружного адміністративного суду від 19.08.2021 та постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду по справі № 380/2885/21 на момент укладення та оприлюднення додаткової угоди № 5 від 28.12.2021 року до договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 р не набрали законної сили. Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради не погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-09-006327-b від 11 лютого 2022 року та буде оскаржувати Висновок в судовому порядку згідно частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922.

2022-02-17 16:22:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог частини шостої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 380/4806/22 від 03.03.2022р.
Дата публікації: 11 березня 2022

Документи:

11 березня 2022 19:13
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" 46 522 157,37
UAH з ПДВ
41 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР" 49 045 876,93
UAH з ПДВ
41 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Орбудсервіс 45 050 935,40
UAH з ПДВ
44 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 18:17
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ОС_2-1.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ЛС2_2-1-7.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ИВР.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ДЦ-розрах.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ДЦ-поясн.rtf
23 листопада 2020 18:14
r_112_ДЦ_ДЦ.rtf
23 листопада 2020 18:14
112.imd
23 листопада 2020 18:14
Сертифікат суміш.jpg
23 листопада 2020 18:14
Сертифікат суміш 1.jpg
23 листопада 2020 18:14
наказ Трач Р.І.jpeg
23 листопада 2020 18:14
наказ прийняття Лешкович.jpeg
23 листопада 2020 18:14
наказ прийняття Андрушко Б.jpeg
23 листопада 2020 18:14
наказ Кульчицька О.Є.jpeg
23 листопада 2020 18:14
наказ Іськів І М.jpeg
23 листопада 2020 18:14
наказ Зелінський П.В.jpeg
23 листопада 2020 18:14
наказ Гарбаж Б.Й.jpeg
23 листопада 2020 18:14
диплом Трач Роман.jpg
23 листопада 2020 18:14
диплом Кульчицька О.Є.jpeg
23 листопада 2020 18:14
диплом зварник Рибак.jpeg
23 листопада 2020 18:14
диплом Андрушко Б.jpg
23 листопада 2020 18:14
дипл Рибак 1.jpeg
23 листопада 2020 18:14
Сертифікати.rar
23 листопада 2020 18:14
Свідоцтво 30.09.2020.rar
23 листопада 2020 18:14
кошторис тендер лікарня.rar
23 листопада 2020 18:14
штатний розпис.pdf
23 листопада 2020 18:14
ЦП.pdf
23 листопада 2020 18:14
фінзвіт+баланс 2020.pdf
23 листопада 2020 18:14
фінзвіт+баланс 2019.pdf
23 листопада 2020 18:14
ТЗ.pdf
23 листопада 2020 18:14
Статут.pdf
23 листопада 2020 18:14
Ст.17 відсуні підстави.pdf
23 листопада 2020 18:14
сертифікат_РОЯЛ_ПАРК.pdf
23 листопада 2020 18:14
регламент ДСА 2019 новий.pdf
23 листопада 2020 18:14
протокол_ОП_Лешкович.pdf
23 листопада 2020 18:14
Проект договору.pdf
23 листопада 2020 18:14
посвідчення_ОП_Лешкович.pdf
23 листопада 2020 18:14
Поливально мийна_ШРБУ-65.pdf
23 листопада 2020 18:14
Опис_статут_ЄДР.pdf
23 листопада 2020 18:14
накази Лешкович.pdf
23 листопада 2020 18:14
накази Андрушко Б.Д.pdf
23 листопада 2020 18:14
наказ Трач Р.І.pdf
23 листопада 2020 18:14
наказ Кульчицька О.Є.pdf
23 листопада 2020 18:14
наказ Іськів І М.pdf
23 листопада 2020 18:14
наказ Зелінський П.В.pdf
23 листопада 2020 18:14
наказ Гарбаж Б.Й.pdf
23 листопада 2020 18:14
навантажувач_L-34_ШРБУ_65.pdf
23 листопада 2020 18:14
ліцензії Флоріан завірені.pdf
23 листопада 2020 18:14
лист-пояснення.pdf
23 листопада 2020 18:14
Лист-підтвердження ШРБУ.pdf
23 листопада 2020 18:14
лист-підтвердження РОМБ+.pdf
23 листопада 2020 18:14
лист-підтвердження Р.О.М.Б..pdf
23 листопада 2020 18:14
лист-згода РоманівІІ.pdf
23 листопада 2020 18:14
лист-згода РоманівБЯ.pdf
23 листопада 2020 18:14
лист-згода Павлюх.pdf
23 листопада 2020 18:14
лист-згода Медвідь.pdf
23 листопада 2020 18:14
лист-згода Кухар.pdf
23 листопада 2020 18:14
лист-згода Енергомонтаж.pdf
23 листопада 2020 18:14
Згода з істотними умовами.pdf
23 листопада 2020 18:14
Доовірна ціна.pdf
23 листопада 2020 18:14
договір_послуги_ШРБУ_65.pdf
23 листопада 2020 18:14
договір_оренди_РоманівІІ.pdf
23 листопада 2020 18:14
договір_оренди_РоманівБЯ_DAF.pdf
23 листопада 2020 18:14
договір_оренди_Павлюх.pdf
23 листопада 2020 18:14
договір_оренди_Медвідь_MAN.pdf
23 листопада 2020 18:14
договір_оренди_Кухар FAW.pdf
23 листопада 2020 18:14
договір_генпідряду+КБ2_КБ3.pdf
23 листопада 2020 18:14
договір оренди офіс.pdf
23 листопада 2020 18:14
довіреність.pdf
23 листопада 2020 18:14
довідки банк Львів.pdf
23 листопада 2020 18:14
довідки Альфа-Банк.pdf
23 листопада 2020 18:14
Довідка субпідрядники.pdf
23 листопада 2020 18:14
довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 18:14
Довідка МТБ.pdf
23 листопада 2020 18:14
Довідка МТБ лікарня.pdf
23 листопада 2020 18:14
Довідка банк БІЗ.pdf
23 листопада 2020 18:14
дипломи Лешкович.pdf
23 листопада 2020 18:14
диплом Іськів.pdf
23 листопада 2020 18:14
диплом Гарбаж.pdf
23 листопада 2020 18:14
декларація МТБ.pdf
23 листопада 2020 18:14
Гарантійний лист Демпінг.pdf
23 листопада 2020 18:14
відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 18:14
відгук.pdf
23 листопада 2020 18:14
витяг ПДВ.pdf
23 листопада 2020 18:14
ВИСНОВ_1.pdf
23 листопада 2020 18:14
XCMG_Павлюх.pdf
23 листопада 2020 18:14
VOLVO_РоманівІІ.pdf
23 листопада 2020 18:14
MAN_Медвідь.pdf
23 листопада 2020 18:14
FAW-КухарЯБ.pdf
23 листопада 2020 18:14
DAF_РоманівБЯ.pdf
23 листопада 2020 18:14
21158_покриття.pdf
23 листопада 2020 18:14
21158_лист підтвердження.pdf
23 листопада 2020 18:14
21158_виписка.pdf
23 листопада 2020 18:14
1 ДФ+квитанція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 18:30
Електронний підпис
05 грудня 2020 18:28
Кошторис.zip
03 грудня 2020 23:02
Електронний підпис
03 грудня 2020 22:58
Переможець ч.1 ст. 17 .pdf
03 грудня 2020 22:58
Про банкрутство.pdf
03 грудня 2020 22:58
Dovidka_20321630650020811144.pdf
03 грудня 2020 22:58
Dovidka_20321630650020811144.pdf.p7s
03 грудня 2020 22:58
Кошторис.zip
03 грудня 2020 22:58
Довідка (1).zip
03 грудня 2020 22:58
Довідка.zip
03 грудня 2020 22:58
Довідка ДФС.pdf
23 листопада 2020 18:13
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:11
01 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
23 листопада 2020 17:32
2.10 Графiк_виконання.pdf
23 листопада 2020 17:32
2.3 Кошторис ч.1.rar
23 листопада 2020 17:32
2.4 Кошторис ч.2.rar
23 листопада 2020 17:32
2.5 Кошторис ч.3.rar
23 листопада 2020 17:32
2.7 r_43_ДЦ_ССР зведений коштор.pdf
23 листопада 2020 17:32
2.6 r_43_ДЦ_ДЦ.pdf
23 листопада 2020 17:32
2.8 r_43_ДЦ_Т11.pdf
23 листопада 2020 17:07
7.28 Відомості по ст. 17 .pdf
23 листопада 2020 17:07
7.27 Лист обгрунтування.pdf
23 листопада 2020 17:07
7.21 ГЛ по рекламаціях.pdf
23 листопада 2020 17:07
7.26 ГЛ по санкціях.pdf
23 листопада 2020 17:07
7.22 ГЛ щодо якості.pdf
23 листопада 2020 17:04
Підписаний_201101_Rating_Privatbank.pdf.pdf
23 листопада 2020 17:04
Підписаний_вітяг от 17112020.pdf
23 листопада 2020 17:04
Підписаний_Гарантія_G1120-6565.pdf
23 листопада 2020 17:04
Підписаний_Довідка.pdf
23 листопада 2020 07:16
8.5 Субпідряд ТОВ Профімед.pdf
23 листопада 2020 07:16
8.2 Субпідряд ТОВ Ігніс ДС.pdf
23 листопада 2020 07:16
8.4 Субпідряд WUET.pdf
23 листопада 2020 07:16
8.3 Субпідряд БК Альтбуд.pdf
23 листопада 2020 07:15
8.6 Субпідряд ТОВ Вест Мед.pdf
23 листопада 2020 07:12
7.9 Проект_договору.pdf
23 листопада 2020 07:12
7.12 Відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 07:12
7.13 Довідка Довкілля.pdf
23 листопада 2020 07:12
7.11 Лист пояснення щодо ПДВ.pdf
23 листопада 2020 07:12
7.2 Лист-згода ПД.pdf
23 листопада 2020 07:10
6.1 Баланс.pdf
23 листопада 2020 07:10
4.4 Трудові книжки.pdf
23 листопада 2020 07:10
3.1 Довідка МТБ.pdf
23 листопада 2020 07:10
6.2 Довідка (рух грош. коштів).pdf
23 листопада 2020 07:10
4.6 Штатний розпис, Наказ.pdf
23 листопада 2020 07:10
4.1 Довідка ІТР.pdf
23 листопада 2020 05:55
2.2 Цінова пропозиція.pdf
23 листопада 2020 05:55
2.1 Кошторис+imd.zip
23 листопада 2020 05:55
1.5 Статут.pdf
23 листопада 2020 05:55
1.2 Директор Грицик Є.Я.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:17
цінова пропозиція_н.pdf
23 листопада 2020 17:17
графіки_н.pdf
23 листопада 2020 17:17
договірна ціна_н.pdf
04 листопада 2020 21:19
Електронний підпис
04 листопада 2020 21:14
2.rar
04 листопада 2020 21:14
1.rar
04 листопада 2020 21:14
1.2.rar
04 листопада 2020 21:14
1.1.rar
04 листопада 2020 21:14
1.0.rar
04 листопада 2020 21:14
штат.pdf
04 листопада 2020 21:14
цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2020 21:14
тк2_Квасній.pdf
04 листопада 2020 21:14
тк_Іванишин.pdf
04 листопада 2020 21:14
технічне завдання.pdf
04 листопада 2020 21:14
техніка.pdf
04 листопада 2020 21:14
статут нова редакція.pdf
04 листопада 2020 21:14
статистика1ПВ.pdf
04 листопада 2020 21:14
спеціаліст.pdf
04 листопада 2020 21:14
Сертифікат-відповідності-2.pdf
04 листопада 2020 21:14
сертифікат.PDF
04 листопада 2020 21:14
робітник.pdf
04 листопада 2020 21:14
протоколи.pdf
04 листопада 2020 21:14
проект договору.pdf
04 листопада 2020 21:14
посвідчення_Іванишин.pdf
04 листопада 2020 21:14
досвід.pdf
04 листопада 2020 21:14
плат.дор..pdf
04 листопада 2020 21:14
дозвіл2.pdf
04 листопада 2020 21:14
Підписаний_G1120-5785-GL_tender (2).pdf
04 листопада 2020 21:14
дозвіл1.pdf
04 листопада 2020 21:14
дозвіл_Куликів.PDF
04 листопада 2020 21:14
дозвіл.pdf
04 листопада 2020 21:14
договірна ціна.pdf
04 листопада 2020 21:14
договір_офіс.pdf
04 листопада 2020 21:14
договір_Куликів3.PDF
04 листопада 2020 21:14
договір_Куликів2.PDF
04 листопада 2020 21:14
ПДВвитяг_ВсесвітКомфорту.jpg
04 листопада 2020 21:14
договір_Куликів1.PDF
04 листопада 2020 21:14
паспорти.pdf
04 листопада 2020 21:14
договір_Куликів.pdf
04 листопада 2020 21:14
паспорт_довідка_дфс.pdf
04 листопада 2020 21:14
договір оренди1.pdf
04 листопада 2020 21:13
договір оренди_н.pdf
04 листопада 2020 21:13
паспорт_довідка_дфс копія.pdf
04 листопада 2020 21:13
наказ_Квасній.pdf
04 листопада 2020 21:13
довідка_субпідряд.pdf
04 листопада 2020 21:13
наказ_Іванишин.pdf
04 листопада 2020 21:13
довідка_ст.17.pdf
04 листопада 2020 21:13
довідка_рух коштів.pdf
04 листопада 2020 21:13
наказ_директор.pdf
04 листопада 2020 21:13
ліцензія2018.doc.pdf
04 листопада 2020 21:13
довідка_покриття.pdf
04 листопада 2020 21:13
Ліцензія_Всесвіт Комфорту.jpg
04 листопада 2020 21:13
довідка_оз.pdf
04 листопада 2020 21:13
лист-згода-4001.jpg
04 листопада 2020 21:13
довідка_банк_п2.pdf
04 листопада 2020 21:13
лист_підтв.pdf
04 листопада 2020 21:13
довідка_банк_п1.pdf
04 листопада 2020 21:13
лист поясн..pdf
04 листопада 2020 21:13
довідка_банк_а.PDF
04 листопада 2020 21:13
інф.довідка.pdf
04 листопада 2020 21:13
Довідка АА з ЄДРПОУ 02ВК.jpg
04 листопада 2020 21:13
згода перс.дані.pdf
04 листопада 2020 21:13
Довідка АА з ЄДРПОУ 01ВК.jpg
04 листопада 2020 21:13
диплом.pdf
04 листопада 2020 21:13
згода іст.умови.pdf
04 листопада 2020 21:13
декларація.pdf
04 листопада 2020 21:13
ДАБІ.PDF
04 листопада 2020 21:13
графіки.pdf
04 листопада 2020 21:13
гарантійні листи.pdf
04 листопада 2020 21:13
відомості.pdf
04 листопада 2020 21:13
відгук_Куликів.PDF
04 листопада 2020 21:13
витяг_ПДВ.pdf
04 листопада 2020 21:13
витяг_ВсесвітКомфорту.pdf
04 листопада 2020 21:13
виписка_ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2020 21:13
баланс2020_3.pdf
04 листопада 2020 21:13
баланс2020_2.pdf
04 листопада 2020 21:13
баланс2020.pdf
04 листопада 2020 21:13
баланс2019.pdf
04 листопада 2020 21:13
акт_передачі1.pdf
04 листопада 2020 21:13
акт_Куликів3.PDF
04 листопада 2020 21:13
акт_Куликів2.pdf
04 листопада 2020 21:13
акт_Куликів1.pdf
04 листопада 2020 21:13
sadok.jpg
04 листопада 2020 21:13
ecos.png
04 листопада 2020 21:13
1дф-2к.pdf
04 листопада 2020 21:13
1дф_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР"

ТОВ Орбудсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"
#40390404
Відхилено 41 199 999,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 17:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР"
#39895340
Переможець 41 200 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР"
#39895340
41 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2022 12:28
Додаткова угода №7 укладений
30 вересня 2022 12:25
Електронний підпис укладений
30 червня 2022 15:51
Дод угода 6 термін дії_0001.pdf зміни до договору
30 червня 2022 15:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:16
Дод угода 5 термін дії_0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 13:35
Дод угода 4 ліміт коштів_0001.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 13:31
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 12:05
Дод угода 3 _0001.pdf зміни до договору
07 травня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 10:45
Дод угода 2 Лікарня .pdf зміни до договору
29 березня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:27
Дод угода _1_0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 17:14
Договір укладений
14 грудня 2020 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення вартості робіт в межах бюджетного фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 14/12/20-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення вартості робіт в межах бюджетного фінансування на 2021р
Номер договору про закупівлю: 14/12/20-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення ліміту коштів на 2021р
Номер договору про закупівлю: 14/12/20-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення ліміту коштів на 2021р
Номер договору про закупівлю: 14/12/20-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.12.2022р.в зв"язку з об"єктивними обставинами
Номер договору про закупівлю: 14/12/20-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.10.2022р.
Номер договору про закупівлю: 14/12/20-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 28 895 810,38
UAH (в тому числі ПДВ 2 462 167,39 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку із уточненням фактичних обсягів робіт (з істотною зміною обставин)