Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22, м. Київ
Cleaning for the Central Post Office building, 22 Khreschatyk str., Kyiv
Очікувана вартість
3 584 400,00 UAH
UA-2020-10-09-006310-b 40343baceb90449789ccb3fe6a3a694a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380504110057
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380504110057,+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Anisiforova Svitlana
+380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi kyivskoi miskoi dyrektsii
National ID: 01189979
Contact point: Anisiforova Svitlana
+380504110057,+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Additional contacts: Anisiforova Svitlana
+380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 19:16
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 18 листопада 2020 13:57
Очікувана вартість: 3 584 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 922,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH
Publication date: 09 жовтня 2020 19:16
Enquiries until: 31 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 3 584 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 922 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги.
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта», 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код ЄДРПОУ: 01189979. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Кількість послуг - відповідно умов тендерної документації та її додатків.
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Services as part of the tender proposals.
Customer's Name: Joint-stock company "Ukrposhta". Customer's Location: 01001, Kyiv, Khreshchatyk str., 22. Code according to the USREOU of the Customer: 21560045. Customer's Category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management.
Purchaser's Name: JSC "Ukrposhta" represented by the Kyiv City Directorate of JSC "Ukrposhta". Purchaser's Location: 001001, Kyiv, Khreshchatyk str., 22. Code according to the USREOU of the Purchaser: 01189979.
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Scope of the Services - in accordance with the terms of the tender documentation and its annexes.
Type and terms of the tender security - according to paragraph 2 of section III of the tender documentation.
Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers specified in the announcement. Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
739 метр квадратний
Послуги з прибирання виробничих приміщень (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Cleaning services for the production facilities (per month)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
8575 метр квадратний
Послуги з прибирання місць загального користування (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Cleaning services for the public facilities (per month)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
7803 метр квадратний
Послуги з прибирання офісних приміщень (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень

Cleaning services for the office rooms (per month)
CPV: 90919200-4
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
7407 метр квадратний
Послуги з прибирання прилеглої території (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Cleaning services for the adjacent territories (per month)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
617 метр
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Cleaning services for the sanitary facilities (per month)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1811 метр квадратний
Послуги з прибирання службових приміщень (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Cleaning services of the staff rooms (per month) (per month)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
678 метр квадратний
Послуги з прибирання технічних приміщень (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Cleaning services of the technical rooms (per month)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
6000 метр квадратний
Послуги з миття вікон внутрішньої та зовнішньої сторін будівлі (в рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911300-9 — Послуги з миття вікон

Window cleaning services for the interior and exterior sides of the building (per year)
CPV: 90911300-9
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
18000 метр квадратний
Послуги з дезінсекції, дератизації, дезінфекції (в рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Disinsection, deratization, disinfection services (per year)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
800 година
Послуги з прибирання та вивезення снігу (в т.ч. із застосуванням спецтехніки/ обладнання) (машино-годин в рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Snow removal services (including the use of machinery/equipment) (machine-hours per year)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
200 людино-година
Чищення покрівлі будівлі від снігу, збивання бурульок (в рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Cleaning the roof of the building from snow, beating icicles (per year)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
7500 метр квадратний
Послуги з роторного миття підлоги з твердим покриттям (в рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Rotary washing of the firm covering floor (per year)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
30 метр кубічний
Послуги з вивезення негабаритного сміття (в рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Oversized garbage removal (per year)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
2500 метр квадратний
Послуги з обезпилення стін, стелі, ліпнини вище 3 м (в рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Dedusting of walls, ceilings, stucco moldings above 3 m (per year)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
474 штуки
Послуги з миття люстр, плафонів вище 3 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень

Washing of chandeliers, plafonds above 3 m.
CPV: 90919200-4
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1000 метр квадратний
Послуги з чищення килимового покриття (в рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень

Carpet cleaning (per year)
CPV: 90919200-4
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
550 метр квадратний
Послуги з миття гранітного покриття вхідної зони фасада будівлі (в рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель

Washing the granite coating of the entrance area of the building facade (per year)
CPV: 90911200-8
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
250 літр
Мило рідке
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Liquid soap (per month)
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
70 штуки
Мило туалетне порційне (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Toilet soap in pieces (per month)
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
200 рулон
Папір туалетний (гільза)(в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Toilet paper (sleeve)(per month)
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1500 рулон
Папір туалетний (без гільзи) (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Toilet paper (without sleeve)(per month)
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
500 рулон
Рушник паперовий (рулон) (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Paper towel (roll) (per month)
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1000 упаковка
Рушник паперовий Z-укладання (лист) (в місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Z-laying sheet paper towel (per month)
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з Додатком №2, 2.1, 4 до цього Договору) надані послуги здійснюється згідно з фактичним обсягом наданих послуг (щоденних та послуг за потребою) та використаних витратних матеріалів протягом 30 робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акту про приймання-передавання наданих послуг. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта», 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код ЄДРПОУ: 01189979. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Кількість послуг - відповідно умов тендерної документації та її додатків. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Назва предмета закупівлі - Прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22, м. Київ. Код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів та назва - ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 19:16
ТД ЄТ клінінг Хр. 22_2021.docx.p7s
09 жовтня 2020 19:16
ТД ЄТ клінінг Хр. 22_2021.docx
09 жовтня 2020 19:16
Додатки до проекту Договору.xlsx.p7s
09 жовтня 2020 19:16
Додатки до проекту Договору.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінації
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:35
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 15:59
На підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі вимагається надання не менше 2-х аналогічних договорів НА ОБ’ЄКТАХ М. КИЄВА, що є дискримінаццєю. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації (додаток 1)
Відповідь: Вітаємо! За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне:
Для компанії є важливою умовою підтвердження високої кваліфікації майбутнього переможця, в тому числі досвіду виконання аналогічних договорів безпосередньо в Києві. Ця умова підтвердження кваліфікації переможця, опосередковано підтверджує наявність виробничих потужностей (в техніці, в адміністративному персоналі, у виробничому персоналі) саме в місті Києві. Тоді як відсутність досвіду роботи саме на ринку клінінгових послуг в Києві, доводить відсутність досвіду роботи кваліфікованого персоналу в місті, де розташований об’єкт (як прибиральниць так і персоналу адміністративного складу), що може призвести до затримки початку робіт та інших ризиків. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-006310-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент", Код ЄДРПОУ:35534488
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:07
дискримінаційні вимоги
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити з документації вимогу щодо надання інформації про виконання аналогічних договорів в м. Києві.
Дана вимога є дискримінаційною, адже територіальна ознака не випливає на досвід виконання договорів, а також учасники можуть підтвердити наявність виробничих потужностей (в техніці, в адміністративному персоналі, у виробничому персоналі) іншими документами. Така умова унеможливлює участь виконавців з інших міст та регіонів країни, що призводить до значного зменшення конкуренції та легшого відбору необхідного виконавця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 18:59
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Відповідно, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням норм Закону. На підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати «довідку у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (мінімум два аналогічні договори) на об’єктах м. Києва з офісними, виробничими та/або комерційними приміщеннями загальною площею прибирання від 7 000 м² (принаймні, за одним з двох договорів) та строком дії договору не менше 6 місяців, з зазначенням: назви та адреси замовника, предмету договору, номеру та дати укладення договору, строку надання послуг, виду та площі приміщень, на яких надавлися послуги прибирання, прізвища, ініціали та номерів телефонів контактних осіб замовників.».
Зважаючи на специфіку предмета закупівлі (місцезнаходження, обсяги, комплексність послуг та їх тривалість), встановлення такої вимоги в тендерній документації обумовлено тим, що для компанії є важливою умовою підтвердження високої кваліфікації майбутнього переможця, в тому числі досвіду виконання аналогічних договорів безпосередньо в Києві. Ця умова підтвердження кваліфікації переможця, опосередковано підтверджує наявність виробничих потужностей (в техніці, в адміністративному персоналі, у виробничому персоналі) саме в місті Києві. Учасник, підтверджуючи наявний досвід надання аналогічних послуг в Києві в минулому, підтверджує свою спроможність забезпечити якісне надання таких послуг для Замовника. Тоді як відсутність досвіду роботи саме на ринку клінінгових послуг в Києві, доводить відсутність досвіду роботи кваліфікованого персоналу в місті, де розташований об’єкт (як прибиральниць так і персоналу адміністративного складу), що може призвести до затримки початку робіт та інших ризиків. Таким чином, така вимога тендерної документації замовника є обґрунтованою та не є дискримінаційною умовою.
Враховуючи викладене, прийняте рішення залишити вимогу без задоволення.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 листопада 2020
UA-2020-10-09-006310-b40343baceb90449789ccb3fe6a3a694a
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Відхилено
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЕКО-ТЕХТРАНС Документи
Відхилено
Документи
ПП "Клінінг-Про" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 15:11

Документи

10 листопада 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 листопада 2020 15:10
фн результати.pdf
06 листопада 2020 15:10
ст 17.pdf
06 листопада 2020 15:10
Протокол ЗЗУ ТОВ.pdf
06 листопада 2020 15:10
податковий розрахунок.pdf
06 листопада 2020 15:10
звіт.pdf
06 листопада 2020 15:10
довідка працівники.pdf
06 листопада 2020 15:10
довідка досвід роботи.pdf
06 листопада 2020 15:10
відомості про учасника.pdf
06 листопада 2020 15:10
Баланс 3-й квартал.pdf

Документи

10 листопада 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:57
Договір Укрзалізниця.pdf
09 листопада 2020 15:57
Опис_Статут (нова редакція).pdf
09 листопада 2020 15:57
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
09 листопада 2020 15:57
Баланс та квитанція.pdf
09 листопада 2020 15:57
Фото уніформи_двірник.pdf
09 листопада 2020 15:56
Виписка.pdf
09 листопада 2020 15:56
Цінова пропозиція.pdf

Документи

10 листопада 2020 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:25
квитанция 2.pdf.zip
09 листопада 2020 18:25
Довідка про персонал.docx.zip
09 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:18
Статутні документи.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
Лист_відгук.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
Довідка про персонал.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
3.3 відгук газ україни.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
3 квартал 2020 _1ДФ.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
2.1 договір Газ України.pdf.zip

Документи

10 листопада 2020 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 листопада 2020 18:49
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:42
КВАЛІФІКАЦІЯ 2020.zip

Документи

10 листопада 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 листопада 2020 18:47
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:47
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:44
11. Ліцензія(2).zip
09 листопада 2020 18:44
10 Довіренність.zip
09 листопада 2020 18:44
9. Гарантия 19723(1).zip
09 листопада 2020 18:44
6. Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 18:44
5.1 Повноваження Рішення.PDF
09 листопада 2020 18:44
5. Повноваження Наказ.pdf
09 листопада 2020 18:44
4.1 Технічна специфікація.pdf
09 листопада 2020 18:44
2.7 декларація.pdf
09 листопада 2020 18:44
2.6 1-ДФ пп за 3-ій кв 2020.7z
09 листопада 2020 18:44
2.5 БАЛАНС за 9 місяців 2020(1).PDF
09 листопада 2020 18:44
2. Довідка працівники.pdf
09 листопада 2020 18:44
1.3 відгук укренерго.pdf
09 листопада 2020 18:44
1.2 відгук нбу.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність між інформацією та документами, наданим на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» - у довідці вих. №841 від 07.11.2020 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів містяться відомості про виконання 2 таких договорів, а на підтвердження цього наданий один лист-відгук. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 1.1 та 1.2 додатку 1 до Тендерної документації, пункт 1 додатку 4 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ще один позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, щодо якісного надання послуг з прибирання за аналогічними договорами із значенням номеру та дати укладення таких договорів. (надається щодо договору(ів), зазначеного у довідці за п. 1.1 цього Додатку 1 до тендерної документації)

Документи

10 листопада 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2020 22:09
Довідка.zip
21 листопада 2020 22:09
Довідка юр особи.zip
21 листопада 2020 22:09
Довідка з реєструpdf.pdf
21 листопада 2020 21:56
витяг.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
витяг.pdf
21 листопада 2020 21:56
довідка ліцензії (1).pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
довідка ліцензії (1).pdf
21 листопада 2020 21:56
Витяг ПДВ225.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
Витяг ПДВ225.pdf
21 листопада 2020 21:56
Фін отч 2019.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
Фін отч 2019.pdf
21 листопада 2020 21:56
2020-10-07_124609 фин рез.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
2020-10-07_124609 фин рез.pdf
21 листопада 2020 21:56
2020-10-07_124412 баланс.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
2020-10-07_124412 баланс.pdf
21 листопада 2020 21:56
Решение учредителя048.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
Решение учредителя048.pdf
21 листопада 2020 21:56
Приказ.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
Приказ.pdf
21 листопада 2020 21:56
опис046.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
опис046.pdf
21 листопада 2020 21:55
Статут ПП.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:55
Статут ПП.pdf
21 листопада 2020 21:55
Витяг ПДВ225.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:55
Витяг ПДВ225.pdf
21 листопада 2020 21:55
пропозиція.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:55
пропозиція.pdf
21 листопада 2020 21:55
public_doc.pdf
21 листопада 2020 21:55
public_doc.p7s
21 листопада 2020 21:55
Dovidka_20303423990160859205.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:55
Dovidka_20303423990160859205.pdf
11 листопада 2020 18:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:29
scan_20201111153247.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:29
scan_20201111153247.pdf
09 листопада 2020 21:36
Електронний підпис
09 листопада 2020 21:36
Електронний підпис
09 листопада 2020 21:11
Решение учредителя048.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Решение учредителя048.pdf
09 листопада 2020 21:11
Приказ.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Приказ.pdf
09 листопада 2020 21:11
Довідка субпідрядники.pdf
09 листопада 2020 21:11
Відомості про учасника.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 21:11
Технічна специфікація.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Технічна специфікація.pdf
09 листопада 2020 21:11
Тезхнічні вимоги.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Тезхнічні вимоги.pdf
09 листопада 2020 21:11
ЄСВ.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
ЄСВ.pdf
09 листопада 2020 21:11
Довідка субпідрядники.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Довідка кадрові ресурси.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Довідка кадрові ресурси.pdf
09 листопада 2020 21:11
Довідка досвід.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Довідка досвід.pdf
09 листопада 2020 21:11
відгук Укрбуд.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
відгук Укрбуд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ ЕКО-ТЕХТРАНС

ПП "Клінінг-Про"

ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" 2 968 000,00
UAH з ПДВ
2 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 2 987 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" 3 458 227,44
UAH з ПДВ
2 599 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 3 333 492,00
UAH з ПДВ
2 950 174,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2020 22:09
Довідка.zip
21 листопада 2020 22:09
Довідка юр особи.zip
21 листопада 2020 22:09
Довідка з реєструpdf.pdf
21 листопада 2020 21:56
витяг.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
витяг.pdf
21 листопада 2020 21:56
довідка ліцензії (1).pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
довідка ліцензії (1).pdf
21 листопада 2020 21:56
Витяг ПДВ225.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
Витяг ПДВ225.pdf
21 листопада 2020 21:56
Фін отч 2019.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
Фін отч 2019.pdf
21 листопада 2020 21:56
2020-10-07_124609 фин рез.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
2020-10-07_124609 фин рез.pdf
21 листопада 2020 21:56
2020-10-07_124412 баланс.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
2020-10-07_124412 баланс.pdf
21 листопада 2020 21:56
Решение учредителя048.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
Решение учредителя048.pdf
21 листопада 2020 21:56
Приказ.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
Приказ.pdf
21 листопада 2020 21:56
опис046.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:56
опис046.pdf
21 листопада 2020 21:55
Статут ПП.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:55
Статут ПП.pdf
21 листопада 2020 21:55
Витяг ПДВ225.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:55
Витяг ПДВ225.pdf
21 листопада 2020 21:55
пропозиція.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:55
пропозиція.pdf
21 листопада 2020 21:55
public_doc.pdf
21 листопада 2020 21:55
public_doc.p7s
21 листопада 2020 21:55
Dovidka_20303423990160859205.pdf.p7s
21 листопада 2020 21:55
Dovidka_20303423990160859205.pdf
11 листопада 2020 18:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:29
scan_20201111153247.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:29
scan_20201111153247.pdf
09 листопада 2020 21:36
Електронний підпис
09 листопада 2020 21:36
Електронний підпис
09 листопада 2020 21:11
Решение учредителя048.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Решение учредителя048.pdf
09 листопада 2020 21:11
Приказ.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Приказ.pdf
09 листопада 2020 21:11
Довідка субпідрядники.pdf
09 листопада 2020 21:11
Відомості про учасника.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 21:11
Технічна специфікація.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Технічна специфікація.pdf
09 листопада 2020 21:11
Тезхнічні вимоги.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Тезхнічні вимоги.pdf
09 листопада 2020 21:11
ЄСВ.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
ЄСВ.pdf
09 листопада 2020 21:11
Довідка субпідрядники.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Довідка кадрові ресурси.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Довідка кадрові ресурси.pdf
09 листопада 2020 21:11
Довідка досвід.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
Довідка досвід.pdf
09 листопада 2020 21:11
відгук Укрбуд.pdf.p7s
09 листопада 2020 21:11
відгук Укрбуд.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 18:47
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:47
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:44
11. Ліцензія(2).zip
09 листопада 2020 18:44
10 Довіренність.zip
09 листопада 2020 18:44
9. Гарантия 19723(1).zip
09 листопада 2020 18:44
6. Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 18:44
5.1 Повноваження Рішення.PDF
09 листопада 2020 18:44
5. Повноваження Наказ.pdf
09 листопада 2020 18:44
4.1 Технічна специфікація.pdf
09 листопада 2020 18:44
2.7 декларація.pdf
09 листопада 2020 18:44
2.6 1-ДФ пп за 3-ій кв 2020.7z
09 листопада 2020 18:44
2.5 БАЛАНС за 9 місяців 2020(1).PDF
09 листопада 2020 18:44
2. Довідка працівники.pdf
09 листопада 2020 18:44
1.3 відгук укренерго.pdf
09 листопада 2020 18:44
1.2 відгук нбу.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:57
Договір Укрзалізниця.pdf
09 листопада 2020 15:57
Опис_Статут (нова редакція).pdf
09 листопада 2020 15:57
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
09 листопада 2020 15:57
Баланс та квитанція.pdf
09 листопада 2020 15:57
Фото уніформи_двірник.pdf
09 листопада 2020 15:56
Виписка.pdf
09 листопада 2020 15:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 18:25
квитанция 2.pdf.zip
09 листопада 2020 18:25
Довідка про персонал.docx.zip
09 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:18
Статутні документи.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
Лист_відгук.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
Довідка про персонал.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
3.3 відгук газ україни.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
3 квартал 2020 _1ДФ.pdf.zip
09 листопада 2020 17:18
2.1 договір Газ України.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"

ПП "Клінінг-Про"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
#41947764
2 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 14:07
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 13:27
Додатки до договору №61-3202.pdf укладений
09 грудня 2020 13:25
Договір №61-3202 від 09.12.2020.pdf укладений
09 грудня 2020 13:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 499 899,87
UAH (в тому числі ПДВ 416 649,97 UAH)