Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тролейбуси довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги 100%, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад»
Trolleybuses over 18.5 meters long with a low floor level of 100%, code 34620000-9 according to DK 021: 2015 "Rail rolling stock"
Очікувана вартість
173 807 190,00 UAH
UA-2020-10-09-006197-a 7b2ff72a4d4349718512ad2540e243fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
National ID: 31725604
Contact point: Vitaliy Zarytsky
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 13:42
Очікувана вартість: 173 807 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 738 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 09 жовтня 2020 13:53
Enquiries until: 31 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 173 807 190 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 738 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Scope of the procurement
мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації);
умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
language (languages) in which the tender proposals should be drafted: in Ukrainian (more details in the tender documentation);
conditions for providing security for tender proposals (if the customer requires it) in accordance with the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Тролейбуси довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги 100%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, адреса філії надається після повідомлення Постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34622300-6 — Тролейбуси

Trolleybuses over 18.5 meters long with a low floor level of 100%
CPV: 34622300-6
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Budget
Дата подання: 15 жовтня 2020 12:41
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:20
Dear Buyer, We understand your problem. And I am confident that you understand that your terms are not realistic. The only one solution I see: after auction on December 15 and claims time of December 25, to sign contract immediately and make 100% advance payment. But this time just will be a X-Mas and even this plan is doubtful - banks will be closed. So more realistic is to make auction earlier that you will be able to send money before X-Mas. If that does not work - no need even to reply. There is no other way to use funds still this year. Respectfully, ---------------------------- Шановний покупце, Ми розуміємо вашу проблему. І я впевнений, що ви розумієте, що ваші фактичні умови не є реалістичними. Єдине рішення, яке я бачу: після аукціону 15 грудня та часу очікування 25 грудня негайно підписати контракт та внести 100% передоплату. Але цього разу просто буде Різдво, і навіть цей план сумнівний - банки будуть закриті. Отже, реалістичніше зробити аукціон раніше, і ви зможете надіслати гроші до X-Mas. Якщо це не працює - не потрібно навіть відповідати. Цього року не існує іншого способу використання коштів. З повагою,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Procurement is carried out in accordance with the legislation of Ukraine within the city budget. The city budget is formed annually and the appointment of the city budget is valid from January 1 to December 31 this year.
Закупівля здійснюється відповідно до законодавства України в межах коштів міського бюджету. Міський бюджет формується щорічно і призначення міського бюджету діють з 1 січня до 31 грудня цього року.
your answer
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:50
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 12:35
Dear Buyer, In this case you shall make advance payment before 31.12.2020 and wait for vehicles. Everything else is a dream. We would be very surprised if somebody has stock of such trolleybuses, deliverable to Kyiv before 24.12.2020. I believe that you understand that not worse than we understand. In principle we stopped working on this tender until clarification of the main term. Respectfully, ---------------------------------- Шановний покупце, У цьому випадку ви повинні внести авансовий платіж до 31.12.2020 року та чекати транспортних засобів. Все інше - це мрія. Ми були б дуже здивовані, якби хтось мав запас таких тролейбусів, які можна доставити до Києва до 24.12.2020. Я вірю, що ви розумієте це не гірше, ніж ми розуміємо. В принципі, ми припинили роботу над цим тендером до з’ясування основного терміну. З повагою,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: We share your concern regarding the provision of quality transport services to all segments of the city's population and assure you that the company's management does everything in its power to improve the quality of passenger service.
Поділяємо Вашу стурбованість стосовно забезпечення якісними транспортними послугами усіх верств населення міста та запевняємо Вас, що керівництво підприємства робить все від нього залежне для покращення якості обслуговування пасажирів.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 27 жовтня 2020 13:10
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:13
Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації в частині (перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) (Додаток № 3 «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією», який є складовою тендерної документації, надалі – «Додаток № 3»), в Таблиці 1, П.1. п.п. 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (поставки тролейбусів) з усіма додатками за будь-який період 2018-2020 рр. та первинних документів, що підтверджують фактичне виконання зазначеного аналогічного договору. Дана вимога носить дискримінаційний характер, що призводить до значного звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі, послаблює конкуренцію, чим грубо порушує чинне законодавство України, а також права і охоронювані законом інтереси потенційних учасників і постачальників предмету закупівлі взагалі. Тому просимо Вас, внести зміни до Таблиці 1, П.1. п.п. 1.1., та викласти в наступній редакції: - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (поставки тролейбусів) з усіма додатками за будь-який період, та первинних документів, що підтверджують фактичне виконання зазначеного аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-006197-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 10 жовтня 2020 12:03
Delivery Time, Payment Terms
Dear Buyer,

Do you understand reality of business or only inquire for what you dream about? We observed your previous tender for same. It was expired on 10/3/2020. Nobody offered. I suppose that because of unrealistic delivery time and payment terms. Now you re-listed the same inquiry and left delivery time 12/24/2020.... Look:

1. Auction is planned for 12/15/2020.
2. Complaints period on results: +10 days = 12/25/2020 (X-Mas, New Year)
3. Contract: one week realistically
4. Bank guarantee: one week realistically

So we have a middle of January at the best only to start production.
60 days for production
15 days for FOB
30 days for shipping from China or
20 days for shipping from India or
20 days for shipping from US East Coast or
30 days for shipping from US West Coast
10 days for delivery from Odessa to Kyiv (18.5 meter vehicles - it is not easy cargo for haulage - it needs special flat bed platforms and traffic police convoy)

So, realistically delivery shall be at least150 days from contract date. And it is the best - if manufacturer has no other orders or drop all other orders for you.

Now to payment terms. Why are you behaving as "Kings of the Hill"? Or you think that manufacturers are idiots? Neither first, nor second is correct. You set the term "First deliver, then we pay - if we got financing"... Who will deliver on such term and take such risk? Look for example on terms of Ministry of Emergency Service for special vehicles: 100% advance and 7 month delivery. That's realistic. They understand realities and have money. Authors of this tender - not yet or have no money. If somebody has no money - has "to sit still and even do not think about apartments in Moscow" (like Mr. Poplavsky :-)) Your terms are not simply dreams, but either unqualified dreams or simply made to show that you work, but not to achieve the results.

So, hereby we demand to change your terms to realistic and safe. They must be suitable for foreign participants also, as required by Ukraine Law. Then we will offer you trolleybuses of proper quality and modern design, which will be not shame to be used on Kyiv streets. Maybe we will offer. You should understand, that now nobody in the world is desperate to work with Ukraine in general because of political risks, currency risks and political risks. Especially banks and insurance companies. When they hear word "Ukraine", they say immediately "No". Before you publish realistic terms we are not going even to touch this tender.

Sincerely,
-------------------------------
Шановний покупце,

Ви розумієте ділову реальність бізнесу чи лише цікавитесь тим, про що мрієте? Ми спостерігали ваш попередній тендер на те саме. Термін дії закінчився 3.10.2020. Ніхто не пропонував. Я припускаю, що через нереальний термін доставки та умови оплати. Тепер ви перерахували той самий запит і залишили час доставки 24.12.2020 .... Подивіться:

1. Аукціон планується провести 15.12.2020.
2. Період розгляду скарг на результати: +10 днів = 25.12.2020 (Різдво, Новий рік)
3. Контракт: один тиждень реально
4. Банківська гарантія: один тиждень реально

Отже, у нас найкраща середина січня, лише щоб розпочати виробництво.
60 днів на виробництво
15 днів для FOB
30 днів для доставки з Китаю або
20 днів для доставки з Індії або
20 днів для доставки зі Східного узбережжя США або
30 днів для доставки із Західного узбережжя США
10 днів для доставки з Одеси до Києва (18,5-метровий транспорт - це нелегкий вантаж для перевезення - йому потрібні спеціальні платформи з рівним ліжком та колона ДАІ)

Отже, реально доставка повинна бути щонайменше 150 днів з дати контракту. І це найкраще - якщо виробник не має інших замовлень або відмовляється від усіх інших замовлень.

Тепер до умов оплати. Чому ви поводитесь як "Королі Гірки"? Або ви думаєте, що виробники - ідіоти? Ні перше, ні друге не правильні. Ви встановлюєте термін "Спочатку доставити, потім ми платимо - якщо ми отримали фінансування" ... Хто виконає такий термін і піде на такий ризик? Подивіться, наприклад, на умовах Міністерства надзвичайних ситуацій для спеціальних транспортних засобів: 100% аванс та доставка за 7 місяців. Це реально. Вони розуміють реалії і мають гроші. Автори цього тендеру - ще немає або не мають грошей. Якщо у когось немає грошей - доводиться "сидіти на місці і навіть не думати про квартири в Москві" (як пан Поплавський :-)) Ваші умови - це не просто мрії, а або некваліфіковані мрії, або просто зроблені, щоб показати, що ви працюєте, але не для досягнення результатів.

Отже, ми вимагаємо змінити ваші умови на реалістичні та безпечні. Вони також повинні підходити для іноземних учасників, як того вимагає законодавство України. Тоді ми запропонуємо вам тролейбуси належної якості та сучасного дизайну, якими не соромно буде користуватися на київських вулицях. Можливо, ми запропонуємо. Ви повинні розуміти, що зараз ніхто у світі не відчайдушно хоче працювати з Україною взагалі через політичні ризики, валютні ризики та політичні ризики. Особливо банки та страхові компанії. Коли вони чують слово "Україна", вони негайно говорять "Ні". Перш ніж ви опублікуєте реалістичні умови, ми навіть не збираємось торкатися цього тендеру.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 10:34
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 листопада 2020
UA-2020-10-09-006197-a7b2ff72a4d4349718512ad2540e243fa
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Учасник Документи Рішення
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МАЗтранссервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 листопада 2020 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 15:00
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:44
Документи переможця
09 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:51
Гарантія.zip
09 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:29
Гарантія.zip
09 листопада 2020 11:29
Технічна частина.pdf

Документи

10 листопада 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:14
Ліцензія.zip
09 листопада 2020 14:14
Довіреність_Пустовойт_1.zip
09 листопада 2020 14:14
Гарантия 7981.zip
09 листопада 2020 14:14
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 14:14
Опис до статуту.pdf
09 листопада 2020 14:14
Статут ТОВ МАЗТРАНССЕРВІС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс"

ТОВ МАЗтранссервіс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" 173 057 190,00
UAH з ПДВ
173 057 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАЗтранссервіс 173 807 190,00
UAH з ПДВ
173 807 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 15:00
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:44
Документи переможця
09 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:51
Гарантія.zip
09 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:29
Гарантія.zip
09 листопада 2020 11:29
Технічна частина.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:14
Ліцензія.zip
09 листопада 2020 14:14
Довіреність_Пустовойт_1.zip
09 листопада 2020 14:14
Гарантия 7981.zip
09 листопада 2020 14:14
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 14:14
Опис до статуту.pdf
09 листопада 2020 14:14
Статут ТОВ МАЗТРАНССЕРВІС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс"

ТОВ МАЗтранссервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс"
#21752230
Переможець 173 057 190,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 12:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс"
#21752230
173 057 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 20:01
52.20-371.pdf укладений
09 грудня 2020 19:58
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 20:38
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 17:14
52.20-371 ДУ№1.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 17:04
повідомлення ДУ1 52.20-371 ДП АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД №1 п5 ч5 ст 41.docx зміни до договору
10 грудня 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 52.20-371
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 24 грудня 2020
Сума оплати за договором: 173 057 189,94
UAH (в тому числі ПДВ 28 842 864,99 UAH)