Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Spare parts for passenger cars (34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment)
Очікувана вартість
12 604 020,00 UAH
UA-2020-10-09-005839-b b30e5c5eebcc48b09fae19fe7d94ca24
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 12 604 020,00 UAH з ПДВ
Publication date: 09 жовтня 2020 17:29
Enquiries until: 07 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 13 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 12 604 020 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Запасні частини до пасажирських вагонів (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Spare parts for passenger cars (34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment)

Тендерна документація

09 грудня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 17:35
Зміни до тендеру 4161_від 09.12.2020.doc
09 грудня 2020 17:35
4161 ТД зч до пас вагонів_нова редакція від 09.12.2020.docx
02 грудня 2020 16:57
4161 ТД зч до пас вагонів_нова редакція від 02.12.2020.docx
25 листопада 2020 17:31
4161 ТД зч до пас вагонів_нова редакція від 25.11.2020.docx
20 листопада 2020 13:33
4161 ТД зч до пас вагонів_нова редакція від 20.11.2020.docx
18 листопада 2020 15:46
4161 ТД зч до пас вагонів_нова редакція від 18.11.2020.docx
13 листопада 2020 10:05
4161 ТД зч до пас вагонів_нова редакція від 12.11.2020.docx
10 листопада 2020 19:35
4161_ТД_зч_до_пас_вагонiв_нова_редакцiя_вiд_10.11.2020.docx
23 жовтня 2020 15:45
4161 ТД зч до пас вагонів_нова редакція від 23.10.2020.docx
09 жовтня 2020 17:26
4161 ТД зч до пас вагонів.docx
02 грудня 2020 16:57
Зміни до тендеру 4161_від 02.12.2020.doc
25 листопада 2020 17:31
Зміни до тендеру 4161_від 25.11.2020.doc
20 листопада 2020 13:33
Зміни до тендеру 4161_від 20.11.2020.doc
18 листопада 2020 15:46
Зміни до тендеру 4161_від 18.11.2020.doc
13 листопада 2020 10:05
Зміни до тендеру 4161_від 12.11.2020.doc
10 листопада 2020 19:35
Змiни_до_тендеру_4161_вiд_10.11.2020.doc
23 жовтня 2020 15:45
Зміни до тендеру 4161_від 23.10.2020.doc
09 жовтня 2020 17:26
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до технічних та якісних характеристик
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:42
Дата відповіді: 10 листопада 2020 19:37
Враховуючи те, що продукція, яка є предметом закупівлі зазначених торгів згідно умов тендерної документації не підлягає обов’язковій сертифікації та щодо неї виробник проводить добровільну оцінку відповідності, просимо викласти п. 1.5 тендерної документації у наступній редакції «Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України (крім декларування), надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання, нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:44
Дата відповіді: 10 листопада 2020 19:37
Вимогами тендерної документації п. 3.3 учасників зобов’язують надати для підтвердження про надання виробнику умовного номеру один з наступних документів: а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника; або б) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру, виданого адміністрацією залізничного транспорту. Одночасно, згідно п. 2.1. цієї документації вимагається «Для продукції залізничного призначення надати:- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції». Враховуючи те, що процедура присвоєння виробнику «умовного номеру» включає в себе низку виробничих етапів, у тому числі обов’язковий огляд виробництва міжвідомчою комісією з оформленням належних документів, просимо викласти перший абзац пункту 2.1 у наступній редакції: «2.1. Для продукції залізничного призначення надати: - на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції. Якщо виробник має умовний номер, копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції, надавати не потрібно.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання, нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Вимоги до технічних та якісних характеристик
Дата подання: 12 листопада 2020 11:45
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:05
Враховуючи те, що продукція, яка є предметом закупівлі зазначених торгів згідно умов тендерної документації не підлягає обов’язковій сертифікації та щодо неї виробник проводить добровільну оцінку відповідності, просимо викласти п. 1.5 тендерної документації у наступній редакції «Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України (крім декларування), надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник інформує, що стаття 45 Закону України «Про технічний регламент та оцінку відповідності» не передбачає визнання результатів добровільної оцінки відповідності, проведеної за межами України, а тільки визнання результати оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, проведених в іншій державі.
Зважаючи на те, що питання законодавчо врегульоване в вищевказаному Законі, пункт 1.5 Замовник залишає в редакції, передбаченій в тендерній документації процедури закупівлі.
Вимоги до технічних та якісних характеристик
Дата подання: 12 листопада 2020 11:47
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:06
Вимогами тендерної документації п. 3.3 учасників зобов’язують надати для підтвердження про надання виробнику умовного номеру один з наступних документів: а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника; або б) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру, виданого адміністрацією залізничного транспорту. Одночасно, згідно п. 2.1. цієї документації вимагається «Для продукції залізничного призначення надати:- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції». Враховуючи те, що процедура присвоєння виробнику «умовного номеру» включає в себе низку виробничих етапів, у тому числі обов’язковий огляд виробництва міжвідомчою комісією з оформленням належних документів, просимо викласти перший абзац пункту 2.1 у наступній редакції: «2.1. Для продукції залізничного призначення надати: - на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції. Якщо виробник має умовний номер, копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції, надавати не потрібно.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник інформує:
- Щодо п. 2.1. Замовником внесено зміни до тендерної документації.
- Щодо можливості не надавати копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції, якщо виробник має умовний номер, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання, на яке Замовником буде надано відповідь.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 16 жовтня 2020 12:41
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Однак ознайомившись із умовами тендерної документації, ми змушені звернутися до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації з огляду на наступне.
Тендерною документацією встановлено строк подачі тендерної документації до 09.11.2020р. ,аукціон призначено аж на 15.12.2020р.
Пунктом 1.4.4 тендерної документації та проектом договору на закупівлю встановлено строк поставки товарів - до 31.12.2020р. Пунктом 5.2 проекту договору на закупівлю передбачено, що Поставка Продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки ЗАМОВНИКА.
Разом із цим, відповідно до ч. 5 ст. 33 ЗУ Про публічні закупівлі З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Загальний строк на укладення договору - 20 днів.
Враховуючи вищевикладене до 25.12.2020р. укласти договір буде об'єктивно неможливо.
З огляду на існування складного механізму погодження та підписання договору в організаційній структурі Замовника, укласти договір із переможцем закупівлі та надати рознарядку на поставку до кінця року буде неможливо.
Окрім того, у цьому випадку у учасника фактично не буде часу на здійснення самої поставки продукції, тому що строк дії договору закінчиться.
На підставі викладеного та з метою забезпечення завершення закупівлі укладенням договору та його фактичного виконання просимо внести зміни до тендерної документації та продовжити строк дії договору до 31.03.2021р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 17:21
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:57
Вимога розбити на окремі лоти
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Однак ознайомившись із умовами тендерної документації, ми змушені звернутися до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації з огляду на наступне.
Аукціон призначено на 15 грудня 2020р., у той час, як строк дії договору до 31.12.2020р. Умовами проекту договору передбачено, що поставка продукції здійснюється на підставі рознарядки протягом строку дії договору.
Отже на поставку продукції – редукторів 32 кВт у кількості 22шт. у учасника-переможця буде лише 6 (шість) днів (це із врахуванням того, що після аукціону протягом 10-денного строку на оскарження замовник не має право укладати договір).
Однак дана продукція має свої унікальні якості та застосовується лише на пасажирських вагонах, які знаходяться під контролем АТ «Укрзалізниця». Також беручи до уваги високу вартість продукції, вона виготовляється під конкретні замовлення та не зберігається на складах у таких обсягах, як 22 штуки. Виробничий строк на виготовлення значно більше, ніж 6 (шість) днів, які залишаються на поставку.
Великий обсяг продукції, який необхідно поставити протягом 6 (шести) днів та відсутність можливості у учасників виконати поставку призведе до невиконання умов договору, накладення на учасника-переможця штрафних санкцій, а головне – до зриву плану забезпечення структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця» необхідними запасними частинами для ремонту рухомого складу.
Враховуючи вищевикладене звертаємося до Вас із проханням розбити предмет закупівлі на декілька окремих лотів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 17:21
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:50
повторна вимога
Враховуючи Вашу відповідь на наше звернення від 16.10.2020 повторно звертаємося до Вас з наступною вимогою.
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Однак ознайомившись із умовами тендерної документації, ми змушені звернутися до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації з огляду на наступне.
Тендерною документацією встановлено строк подачі тендерної документації до 09.11.2020р. ,аукціон призначено аж на 15.12.2020р.
Пунктом 1.4.4 тендерної документації та проектом договору на закупівлю встановлено строк поставки товарів - до 31.12.2020р. Пунктом 5.2 проекту договору на закупівлю передбачено, що Поставка Продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки ЗАМОВНИКА.
Разом із цим, відповідно до ч. 5 ст. 33 ЗУ Про публічні закупівлі З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Загальний строк на укладення договору - 20 днів.
Враховуючи вищевикладене до 25.12.2020р. укласти договір буде об'єктивно неможливо.
З огляду на існування складного механізму погодження та підписання договору в організаційній структурі Замовника, укласти договір із переможцем закупівлі та надати рознарядку на поставку до кінця року буде неможливо.
Окрім того, у цьому випадку у учасника фактично не буде часу на здійснення самої поставки продукції, тому що строк дії договору закінчиться.
На підставі викладеного та з метою забезпечення завершення закупівлі укладенням договору та його фактичного виконання просимо внести зміни до тендерної документації та продовжити строк дії договору до 31.03.2021р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2020 15:46
Замовник залишає тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:52
повторна вимога
Враховуючи Вашу відповідь на наше звернення від 16.10.2020р. повторно звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації.
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Однак ознайомившись із умовами тендерної документації, ми змушені звернутися до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації з огляду на наступне.
Аукціон призначено на 15 грудня 2020р., у той час, як строк дії договору до 31.12.2020р. Умовами проекту договору передбачено, що поставка продукції здійснюється на підставі рознарядки протягом строку дії договору.
Отже на поставку продукції – редукторів 32 кВт у кількості 22шт. у учасника-переможця буде лише 6 (шість) днів (це із врахуванням того, що після аукціону протягом 10-денного строку на оскарження замовник не має право укладати договір).
Однак дана продукція має свої унікальні якості та застосовується лише на пасажирських вагонах, які знаходяться під контролем АТ «Укрзалізниця». Також беручи до уваги високу вартість продукції, вона виготовляється під конкретні замовлення та не зберігається на складах у таких обсягах, як 22 штуки. Виробничий строк на виготовлення значно більше, ніж 6 (шість) днів, які залишаються на поставку.
Великий обсяг продукції, який необхідно поставити протягом 6 (шести) днів та відсутність можливості у учасників виконати поставку призведе до невиконання умов договору, накладення на учасника-переможця штрафних санкцій, а головне – до зриву плану забезпечення структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця» необхідними запасними частинами для ремонту рухомого складу.
Враховуючи вищевикладене звертаємося до Вас із проханням розбити предмет закупівлі на декілька окремих лотів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2020 15:46
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:52
щодо предмету закупівлі
Наша компанія є представнкиком іноземного виробника редукторів до рухомого складу. Враховуючи специфіку продуції, її спеціальне призначення, для уникнення поставки продукції, що має не ті параметри та для створення конкурентного середовища з метою економії державних коштів, просимо Вас надати кресленик із вказанням приєднувальних розмірів. Наперед вдячні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 19:39
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання, нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:22
Видалити дискримінаційну вимогу з пункту 3.3. Вимог до технічних та якісних характеристик
Згідно пункту 3.3 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, але в останньому абзаці даного пункту зазначається «На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання даної продукції для потреб залізничного транспорту України.» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою що створює нерівноправні умови для учасників закупівлі, оскільки дана вимога грубо порушує «Положение об условных номерах клеймения железнодорожного подвижного состава и его составных частей (с изменениями, принятыми на 63 заседании Совета 04-05 ноября 2015г)», Додаток №20, затверджене Радою по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності, Протокол від 21-22 жовтня 2014р. №61. Пунктами 1.1 та 1.6 даного Положення передбачено «1.1. Настоящее Положение определяет порядок присвоения условных номеров клеймения Предприятиям, находящимся на территории государств-участников Содружества, Грузии, Латвийской Республики, Литовской Республики, Эстонской Республики, осуществляющих изготовление, модернизацию или ремонт подвижного состава, его составных частей, приостановления, расширения области применения или прекращения действия условного номера.» та «1.6. Предприятия, расположенные на территории государств, не попадающих под требование п.1.1. настоящего Положения, производящие продукцию для нужд железнодорожного транспорта государств- участников Содружества, предусмотренного перечнем..., обязаны выполнять требования настоящего Положения».
З метою встановлення рівноправних умов для всіх учасників закупівлі, та недопущення закупівлі для потреб залізниць України продукції неналежної якості, вимагаємо видалити з пункту 3.3 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» абзац «На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання даної продукції для потреб залізничного транспорту України.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 19:39
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено питання при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання, нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 11 листопада 2020 13:22
стосовно технічних вимог
Наша компанія є представником іноземного виробника редукторів до рухомого складу. Враховуючи специфіку продуції, її спеціальне призначення, для уникнення поставки продукції, що має не ті параметри та для створення конкурентного середовища з метою економії державних коштів, просимо Вас надати кресленик із вказанням приєднувальних розмірів. Наперед вдячні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2020 10:07
Щодо надання креслеників Замовник повідомляє, що АТ «Укрзалізниця» не володіє креслениками на дану продукцію. Якщо продукція виготовляється за креслениками, які не входять до комплекту конструкторської документації заводу-виробника вагона (п.2.3.2 Додатку №1), такі кресленики мають бути погоджені встановленим порядком з АТ «Укрзалізниця». Для продукції, яка виготовляється за креслениками, які входять до комплекту конструкторської документації заводу-виробника вагона (п.2.3.1 Додатку №1), це має бути підтверджено виробником або Київським ПКТБ РС філії НДКТІ. Таке підтвердження відповідності є достатнім для визначення відповідності параметрів продукції.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 12 листопада 2020 11:56
ПОВТОРНА ВИМОГА видалити дискримінаційну вимогу з п. 3.3
Згідно пункту 3.3 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, але в останньому абзаці даного пункту зазначається «На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання даної продукції для потреб залізничного транспорту України.» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою що створює нерівноправні умови для учасників закупівлі, оскільки дана вимога грубо порушує «Положение об условных номерах клеймения железнодорожного подвижного состава и его составных частей (с изменениями, принятыми на 63 заседании Совета 04-05 ноября 2015г)», Додаток №20, затверджене Радою по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності, Протокол від 21-22 жовтня 2014р. №61. Пунктами 1.1 та 1.6 даного Положення передбачено «1.1. Настоящее Положение определяет порядок присвоения условных номеров клеймения Предприятиям, находящимся на территории государств-участников Содружества, Грузии, Латвийской Республики, Литовской Республики, Эстонской Республики, осуществляющих изготовление, модернизацию или ремонт подвижного состава, его составных частей, приостановления, расширения области применения или прекращения действия условного номера.» та «1.6. Предприятия, расположенные на территории государств, не попадающих под требование п.1.1. настоящего Положения, производящие продукцию для нужд железнодорожного транспорта государств- участников Содружества, предусмотренного перечнем..., обязаны выполнять требования настоящего Положения».
З метою встановлення рівноправних умов для всіх учасників закупівлі, та недопущення закупівлі для потреб залізниць України продукції неналежної якості, вимагаємо видалити з пункту 3.3 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» абзац «На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання даної продукції для потреб залізничного транспорту України.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2020 10:08
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.c9
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 13 листопада 2020 11:24
штучне обмеження кількості учасників дискримінаційними змінами
Наше підприємство уповновжене представляти інтереси іноземного виробника редукторів пасажирських вагонів. Вказані редуктори уже мали позитивний досвід постачання на залізниці України та до їх якості та комплектності не було претензій. Вимогами тендерної документації у першій редакції були передбачені вимоги для продукції виробництва далекого зарубіжжя (зокрема стосовно отримання "умовного номеру" та відмітки інспектора-приймальника УЗ, оскільки ці вимоги можуть стосуватися тільки продукції, яка виготовляється у країнах, що є членами Співдружності ), на жаль, іншими учасниками було навмисно подано скаргу стосовно виключення цих вимог. Це було зроблено з метою штучного обмеження кола учасників, що в свою чергу призведе до монополії та закупівлі продукції за завищеними цінами.
Просимо врахувати, що отримання «умовного номеру» передбачено згідно «Положение об условных номерах клеймения железнодорожного подвижного состава и его составных частей (с изменениями, принятыми на 63 заседании Совета 04-05 ноября 2015г)» передбачено для продукції, що виготовляється виключно виробниками, які знаходяться у країнах, що є членами Співдружності, та не можуть застосовуватися до країн далекого зарубіжжя.
Такі ж вимоги і стосовно інспектора-приймальника.
Також просимо врахувати, що вимоги, які були зазначені у першій редакції ніяк не можна було віднести до дискримінаційних, оскільки не порушували права жодного із потенційних учасників. Навпаки, внесені зміни штучно обмежують кількість учасників, та призведуть до закупівлі товару за завищеними цінами.
Вимагаємо скасувати внесені дискримінаційні зміни, та доповнити п.3.3. технічних вимог:
«На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання даної продукції для потреб залізничного транспорту України.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 15:47
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.b10
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 13 листопада 2020 14:55
вимога
Враховуючи внесені зміни, та той факт, що зміни суттєві та вимагають оформлення нових документів, просимо перенсти дату проведення вказаних торгів на 14 робочих днів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 15:47
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.a11
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 18 листопада 2020 21:49
повторна вимога
Враховуючи внесені зміни, та той факт, що зміни суттєві та вимагають оформлення нових документів, просимо перенсти дату проведення вказаних торгів на 14 робочих днів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 13:37
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.a12
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 18 листопада 2020 21:50
ПОВТОРНА ВИМОГА
Наше підприємство уповновжене представляти інтереси іноземного виробника редукторів пасажирських вагонів. Вказані редуктори уже мали позитивний досвід постачання на залізниці України та до їх якості та комплектності не було претензій. Вимогами тендерної документації у першій редакції були передбачені вимоги для продукції виробництва далекого зарубіжжя (зокрема стосовно отримання "умовного номеру" та відмітки інспектора-приймальника УЗ, оскільки ці вимоги можуть стосуватися тільки продукції, яка виготовляється у країнах, що є членами Співдружності ), на жаль, іншими учасниками було навмисно подано скаргу стосовно виключення цих вимог. Це було зроблено з метою штучного обмеження кола учасників, що в свою чергу призведе до монополії та закупівлі продукції за завищеними цінами. Просимо врахувати, що отримання «умовного номеру» передбачено згідно «Положение об условных номерах клеймения железнодорожного подвижного состава и его составных частей (с изменениями, принятыми на 63 заседании Совета 04-05 ноября 2015г)» передбачено для продукції, що виготовляється виключно виробниками, які знаходяться у країнах, що є членами Співдружності, та не можуть застосовуватися до країн далекого зарубіжжя. Такі ж вимоги і стосовно інспектора-приймальника. Також просимо врахувати, що вимоги, які були зазначені у першій редакції ніяк не можна було віднести до дискримінаційних, оскільки не порушували права жодного із потенційних учасників. Навпаки, внесені зміни штучно обмежують кількість учасників, та призведуть до закупівлі товару за завищеними цінами. Вимагаємо скасувати внесені дискримінаційні зміни, та доповнити п.3.3. технічних вимог: «На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання даної продукції для потреб залізничного транспорту України.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 13:37
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.b13
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 20 листопада 2020 14:03
повторно
Наше підприємство уповновжене представляти інтереси іноземного виробника редукторів пасажирських вагонів. Вказані редуктори уже мали позитивний досвід постачання на залізниці України та до їх якості та комплектності не було претензій. Вимогами тендерної документації у першій редакції були передбачені вимоги для продукції виробництва далекого зарубіжжя (зокрема стосовно отримання "умовного номеру" та відмітки інспектора-приймальника УЗ, оскільки ці вимоги можуть стосуватися тільки продукції, яка виготовляється у країнах, що є членами Співдружності ), на жаль, іншими учасниками було навмисно подано скаргу стосовно виключення цих вимог. Це було зроблено з метою штучного обмеження кола учасників, що в свою чергу призведе до монополії та закупівлі продукції за завищеними цінами. Просимо врахувати, що отримання «умовного номеру» передбачено згідно «Положение об условных номерах клеймения железнодорожного подвижного состава и его составных частей (с изменениями, принятыми на 63 заседании Совета 04-05 ноября 2015г)» передбачено для продукції, що виготовляється виключно виробниками, які знаходяться у країнах, що є членами Співдружності, та не можуть застосовуватися до країн далекого зарубіжжя. Такі ж вимоги і стосовно інспектора-приймальника. Також просимо врахувати, що вимоги, які були зазначені у першій редакції ніяк не можна було віднести до дискримінаційних, оскільки не порушували права жодного із потенційних учасників. Навпаки, внесені зміни штучно обмежують кількість учасників, та призведуть до закупівлі товару за завищеними цінами. Вимагаємо скасувати внесені дискримінаційні зміни, та доповнити п.3.3. технічних вимог: «На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання даної продукції для потреб залізничного транспорту України.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 17:33
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005839-b.b14
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 20 листопада 2020 14:03
повторно
Враховуючи внесені зміни, та той факт, що зміни суттєві та вимагають оформлення нових документів, просимо перенсти дату проведення вказаних торгів на 14 робочих днів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 17:34
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-09-005839-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

12 листопада 2020 11:56
Положення про умовні номери

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 2 864 550,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 322,75 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28645.5 UAH


Title: Lot 1.
Current status: Cancelled
Estimated total value: 2 864 550,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 322,75 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 22 січня 2021 14:30
Auction planned date: 22 січня 2021 14:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 шт
Редуктор 32кВт
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Редуктор 32кВт
CPV: 34630000-2

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-10-09-005839-bb30e5c5eebcc48b09fae19fe7d94ca24
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ РВЗ Україна Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ МАНТІКОР Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 09:19
документи банку.rar
17 грудня 2020 09:19
Гарантія 10383-20 (2).7z
17 грудня 2020 09:19
Протокол Н1 (1).7Z
17 грудня 2020 09:19
Наказ Фролова Ю.1 (2).7Z
17 грудня 2020 09:19
Лист для клієнті1 (2).7z
17 грудня 2020 09:19
Витяг із Статут1 (2).7z
17 грудня 2020 09:19
Банківська ліцензі1 (2).7z
09 грудня 2020 17:46
Документи банку.rar
09 грудня 2020 17:46
Гарантія 10383-20 (1).7z
09 грудня 2020 17:45
Протокол Н1.7Z
09 грудня 2020 17:45
Наказ Фролова Ю.1 (1).7Z
09 грудня 2020 17:45
Лист для клієнті1 (1).7z
09 грудня 2020 17:45
Витяг із Статут1 (1).7z
09 грудня 2020 17:45
Банківська ліцензі1 (1).7z
09 грудня 2020 16:44
інформація по ст 17.pdf
10 листопада 2020 08:58
документы банка по гарнтии.rar
09 листопада 2020 19:23
вимоги до продукції.pdf
09 листопада 2020 19:23
зразок паспорту.pdf
09 листопада 2020 19:23
дані на товар.pdf
09 листопада 2020 19:23
Гарантія 10383-20.7z
09 листопада 2020 19:23
Протокол НР.7Z
09 листопада 2020 19:23
Наказ Фролова Ю.1.7Z
09 листопада 2020 19:23
Лист для клієнті1.7z
09 листопада 2020 19:23
Витяг із Статут1.7z
09 листопада 2020 19:23
порівняльна таблицяї.pdf
09 листопада 2020 19:23
Банківська ліцензі1.7z
09 листопада 2020 19:23
згода з договором.pdf
09 листопада 2020 19:23
довідка ст. 17.pdf
09 листопада 2020 19:23
Витяг ПДВ.PDF
09 листопада 2020 19:23
лист згода.pdf
09 листопада 2020 19:23
сертифікат ІСО.pdf
09 листопада 2020 19:23
довідка про довкілля.pdf
09 листопада 2020 19:23
довідка про учасника.pdf
09 листопада 2020 19:23
креслення і іїх погодження.pdf
09 листопада 2020 19:23
Технічні умови.pdf
09 листопада 2020 19:23
Протокол 1759.PDF
09 листопада 2020 19:23
декларація постачальника.pdf

Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 17:00
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:00
9.ebg kmg treyd ua 2020 10 09 005839 b.zip
16 грудня 2020 17:00
9. Декларация.pdf
16 грудня 2020 17:00
5. Довідка ст17.pdf
16 грудня 2020 17:00
4 Витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2020 17:00
21. Акт МВК.pdf
16 грудня 2020 17:00
19. Лист виробника.pdf
16 грудня 2020 17:00
14. Порівняльна таблиця.pdf
16 грудня 2020 17:00
13. Свидетельство17112020-2.pdf
16 грудня 2020 17:00
11.1. Извещение по ТУ.pdf
16 грудня 2020 17:00
11. Копия ТУ.pdf
16 грудня 2020 17:00
10. Дані на товар.pdf

Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 18:25
Електронний підпис
16 грудня 2020 18:23
Додаток1.rar
16 грудня 2020 18:23
4.1_Дані на товар_Лот1.rar
16 грудня 2020 18:23
Додаток2.rar
16 грудня 2020 18:23
Тендерне забезпечення.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РВЗ Україна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ТОВ МАНТІКОР

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 січня 2021 15:09
Кінець періоду оскарження: 25 січня 2021 00:00
Дата відміни: 25 січня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю завершення процедури закупівлі у 2020 році відповідно до річного плану на 2020 рік – відмінити процедуру закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-10-09-005839-b) на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
14 січня 2021 15:09
Електронний підпис
14 січня 2021 15:09
Протокол 4161_22_21.pdf