Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дитячі музичні інструменти, килимок – конструктор з пазлів для занять на вулиці, діатонічні дзвіночки, конструктори для вивчення різних конструкції та механізмів
Очікувана вартість
664 080,00 UAH
UA-2020-10-09-005777-a ef9d318f0d59484cb663986bd00629b3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Печерська

+380573700054 rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Харківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146191
Місцезнаходження: 62461, Україна , Харківська обл., Харківський район, м. Південне, вул. ГАГАРІНА, 82
Контактна особа: Світлана Печерська
+380573700054
rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:37
Очікувана вартість: 664 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 640,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19922 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37520000-9: Іграшки


Більш детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 одиниця
дитячі музичні інструменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61098, Україна, Харківська область, Харківський район, заклади загальної середньої освіти Харківського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки
168 одиниця
килимок – конструктор з пазлів для занять на вулиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61098, Україна, Харківська область, Харківський район, заклади загальної середньої освіти Харківського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки
2 одиниця
діатонічні дзвіночки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61098, Україна, Харківська область, Харківський район, заклади загальної середньої освіти Харківського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки
74 одиниця
конструктори для вивчення різних конструкції та механізмів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61098, Україна, Харківська область, Харківський район, заклади загальної середньої освіти Харківського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:31
Перелік змін до ТД іграшки.doc
23 жовтня 2020 13:31
ЗТД іграшки нова редакція.docx
09 жовтня 2020 13:34
Проект договору іграшки.docx
23 жовтня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:31
Перелік змін до ТД іграшки.doc
23 жовтня 2020 13:31
ЗТД іграшки нова редакція.docx
09 жовтня 2020 13:34
ТД іграшки.docx
09 жовтня 2020 13:34
Проект договору іграшки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-005777-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕХОКОР", Код ЄДРПОУ:38634828
Дата подання: 12 листопада 2020 15:56
Діскрімінаційні вимоги
Інформація додається окремим файлом
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 листопада 2020 16:38
Відповідь надано у прикріпленому файлі

Документи подані скаржником

12 листопада 2020 15:56
Вимога12112020.pdf

Документи

16 листопада 2020 16:38
Відповідь вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕХОКОР" 590 640,00
UAH з ПДВ
590 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 664 080,00
UAH з ПДВ
664 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" 664 080,00
UAH з ПДВ
664 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 17:38
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:38
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
30 жовтня 2020 17:38
63659054951932.pdf
30 жовтня 2020 17:38
63658991822973.pdf
30 жовтня 2020 17:38
document.pdf.p7s
30 жовтня 2020 17:38
document.pdf
30 жовтня 2020 17:38
СтатутОригинал.pdf.p7s
30 жовтня 2020 17:38
СтатутОригинал.pdf
30 жовтня 2020 17:38
Св-воПДВ_Оригинал.pdf.p7s
30 жовтня 2020 17:38
Св-воПДВ_Оригинал.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 15:23
Електронний підпис
30 жовтня 2020 22:04
Електронний підпис
30 жовтня 2020 22:03
Фін.звіт_2019.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Угода та доп.угода_ЕБГ.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
30 жовтня 2020 22:03
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Статут.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Повноваження.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Експертний висновок.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Довідки різні.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Довідки відповідність.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Довідка_працівники.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Довідка_покриття.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Довідка_МТБ.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Довідка досвід.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Відгук.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Авторизаційні листи.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Cертифікати інші.pdf
30 жовтня 2020 22:03
Cертифікат goki.pdf
30 жовтня 2020 22:03
63658976251905.pdf
30 жовтня 2020 22:03
63658972887315.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 22:59
ЮМІТРЕЙД статут.pdf
30 жовтня 2020 22:59
ЮМІТРЕЙД наказ.pdf
30 жовтня 2020 22:59
Пропозиція.rar
30 жовтня 2020 22:59
Витяг ЮМІТРЕЙД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕХОКОР"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ЮМІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕХОКОР"
#38634828
Відхилено 590 640,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:11
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Відхилено 664 080,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 16:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 16:31
ТОВ "ЮМІТРЕЙД"
#42661496
Відхилено 664 080,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 14:30

Документи

05 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:09
Ріш відхил Ехокор.pdf
02 листопада 2020 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Замовник звертається з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів (№ UA-2020-10-09-005777-a) щодо закупівлі товарів: Дитячі музичні інструменти, килимок – конструктор з пазлів для занять на вулиці, діатонічні дзвіночки, конструктори для вивчення різних конструкції та механізмів замовник виявив невідповідності в документах, поданих учасником ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції. І. Перелік виявлених розбіжностей: 1.) Для документального підтвердження матеріально-технічної бази Учасник повинен був надати: П.п. 1.2.п.1 Додатку 1 до тендерної документації: Документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці згідно п.1.1. (надати у складі тендерної пропозиції договір купівлі-продажу, оренди, тощо). У складі тендерної пропозиції учасника міститься файл «Довідка_МТБ.pdf», який серед іншого, містить «Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази», яка надана учасником на виконання вимоги п.п. 1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації. У наданій довідці міститься інформація щодо наявності в учасника, серед іншого: комп’ютерного та телекомунікаційного обладнання, офісних меблів та іншого офісного обладнання. Учасником не надано документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці згідно п.1.1. (надати у складі тендерної пропозиції договір купівлі-продажу, оренди, тощо), а саме: комп’ютерного та телекомунікаційного обладнання, офісних меблів та іншого офісного обладнання. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога п.п.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці згідно п.1.1. (надати у складі тендерної пропозиції договір купівлі-продажу, оренди, тощо), а саме: комп’ютерного та телекомунікаційного обладнання, офісних меблів та іншого офісного обладнання.

Документи

12 листопада 2020 16:13
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:02
Ріш відхил Осв Трейдинг.pdf
05 листопада 2020 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Замовник звертається з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів (№ UA-2020-10-09-005777-a) щодо закупівлі товарів: Дитячі музичні інструменти, килимок – конструктор з пазлів для занять на вулиці, діатонічні дзвіночки, конструктори для вивчення різних конструкції та механізмів замовник виявив невідповідності в документах, поданих учасником ТОВ "ЮМІТРЕЙД" (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції. І. Перелік виявлених розбіжностей: 1.) Для документального підтвердження матеріально-технічної бази Учасник повинен був надати документи: 1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання поставки товарів визначених у технічних вимогах. 1.2. Документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці згідно п.1.1. (надати у складі тендерної пропозиції договір купівлі-продажу, оренди, тощо). Учасником не надано жодного документу. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога п п.1.1, п.п. 1.2 п.1. Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи відповідно до п.п.1.1 та п.п. 1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації. ІІ. Перелік виявлених розбіжностей: 1.) Для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен був надати: 2.1 Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Для підтвердження наявності в учасника працівників, зазначених ним відповідно до п.2.1., учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії їх трудових книжок, накази про прийняття на роботу, або цивільно-правові договори на кожного працівника. Учасником не надано жодного документу. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимога п.п.2.1 та п.п 2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи відповідно до п.п.2.1 та п.п. 2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації. ІІІ. Перелік виявлених розбіжностей: 1.) Для документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен був надати: 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: - відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, зазначеного Учасником у довідці згідно п.п.3.1. п.3 цього додатку. - зазначені у довідці згідно п.п. 3.1 п.3 цього додатку договори (договір) в повному обсязі з усіма додатками, видаткові накладні з підписами обох сторін. Учасником не надано жодного документу. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимога п.п.3.1 та п.п 3.2 п.3 Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи відповідно до п.п.3.1 та п.п. 3.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації. ІV. Перелік виявлених розбіжностей: 1.) Для документального підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності Учасник повинен був надати: Фінансовий звіт за 2019 рік для юридичних осіб або податкова декларація для фізичних осіб-підприємців за 2019 рік (або останній звітній період). Учасник цими документами повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини). Учасником не надано вищезазначеного документу. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимога п.4 Додатку 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи відповідно до п.4 Додатку 1 до тендерної документації. V. Перелік виявлених розбіжностей: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: вимога п.2 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису.

Документи

16 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:50
Ріш відхил Юмітрейд.pdf
12 листопада 2020 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
16 листопада 2020 16:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі