Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-10-09-005763-b ● db235d6940f940a484e6a89c31124dbf
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02774674 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЄВРЕЙСЬКА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Пешкова Світлана Анатоліївна +380674884585 dmp3.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати - згідно договору. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (більш детально – в тендерній документації). Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Місцезнаходження Замовника: 65014, Одеська область, м. Одеса, вул. Єврейська, 11. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендернійдокументації | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 17:17 |
Проект договору (1).docx | |
09 жовтня 2020 17:17 |
Додаток № 2 до ТД.docx | |
09 жовтня 2020 17:17 |
Тенд. документац. Поточний ремонт (1).doc |
09 жовтня 2020 18:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
09 жовтня 2020 17:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
09 жовтня 2020 17:17 |
Проект договору (1).docx
|
|||||||||||||||
09 жовтня 2020 17:17 |
Додаток № 2 до ТД.docx
|
|||||||||||||||
09 жовтня 2020 17:17 |
Тенд. документац. Поточний ремонт (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005763-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 31 жовтня 2020 13:10
Оскарження дискваліфікації
В оприлюдненному протоколі №20 тендерного комітету Замовника вказано що:
" Замовник відхиляе тендерну пропозіцию із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
- не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
і так далі.
Слідуя черзі умов по відхиленню, Замовник погоджується з тим, що учасник:
- відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
-учасник не надав недостовірну інформацію;
- учасник відповідає встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
-Замовник не вимагає тендерного забезпечення від учасника тому, що це не предбаченно умовами;
але наступного пункту (не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах) Замовник чомусь не помітив та не виконав.
Відповідно з положенням про ОЦІНКИ ТЕНДЕРНОГО ПРОПОЗИЦІЇ, опублікованому в Тендерній документації на закупівлю послуг щодо "Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16" Замовником в п. 2.5 передбачено для учасника можливість внесення змін в надану їм (учасником) документацію в якій він (замовник) виявив невідповідності зі своїми вимогами.
Читаємо у тексті : "2.5. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей."
Читаємо у тексті: " 3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
" - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;"
2) тендерна пропозиція учасника:
" - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;"
Відповідаючи встановленої черговості дій, встановленими Замовником у вимогах, перш за все Замовником надається можливість для внесення змін, а вже потім тендерна пропозиція відхиляється якщо підпадає під п.2 ст. 3.1
Таким чином Замовник був зобов'язаний замість дискваліфікації надати час на виправлення виявлених зауважень. І тільки потім, в разі порушення учасником встановлених тимчасових обмежень і неусунення виявлених Замовником невідповідностей, оголошувати про дискваліфікацію.
Вимагаю від Замовника скасувати дискваліфікацію щодо закупівлі "Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16 " і надати мені, як учаснику торгів, з метою продовжити процес змагання, можливість привести документацію у відповідність до вимог з повідомленням в єлектронній системі закупівель.
У разі відмови надати таку можливість буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету (АМКУ).
З повагою.
Д.Сєдих
Розгорнути
Згорнути
" Замовник відхиляе тендерну пропозіцию із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
- не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
і так далі.
Слідуя черзі умов по відхиленню, Замовник погоджується з тим, що учасник:
- відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
-учасник не надав недостовірну інформацію;
- учасник відповідає встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
-Замовник не вимагає тендерного забезпечення від учасника тому, що це не предбаченно умовами;
але наступного пункту (не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах) Замовник чомусь не помітив та не виконав.
Відповідно з положенням про ОЦІНКИ ТЕНДЕРНОГО ПРОПОЗИЦІЇ, опублікованому в Тендерній документації на закупівлю послуг щодо "Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16" Замовником в п. 2.5 передбачено для учасника можливість внесення змін в надану їм (учасником) документацію в якій він (замовник) виявив невідповідності зі своїми вимогами.
Читаємо у тексті : "2.5. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей."
Читаємо у тексті: " 3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
" - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;"
2) тендерна пропозиція учасника:
" - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;"
Відповідаючи встановленої черговості дій, встановленими Замовником у вимогах, перш за все Замовником надається можливість для внесення змін, а вже потім тендерна пропозиція відхиляється якщо підпадає під п.2 ст. 3.1
Таким чином Замовник був зобов'язаний замість дискваліфікації надати час на виправлення виявлених зауважень. І тільки потім, в разі порушення учасником встановлених тимчасових обмежень і неусунення виявлених Замовником невідповідностей, оголошувати про дискваліфікацію.
Вимагаю від Замовника скасувати дискваліфікацію щодо закупівлі "Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16 " і надати мені, як учаснику торгів, з метою продовжити процес змагання, можливість привести документацію у відповідність до вимог з повідомленням в єлектронній системі закупівель.
У разі відмови надати таку можливість буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету (АМКУ).
З повагою.
Д.Сєдих
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 16:57
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція учасника - ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ" правомірно була відхилена Замовником на підставі абзацу третього п.1 ч.1. ст.31 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами.
На Вимогу Учасника ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977 (Номер вимоги: UA-2020-10-09-005763-b.c1) Замовник повідомляє наступне:
частиною 16 ст. 29 ЗУ «Про піблічні закупівлі» (надалі - Закон) передбачено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Виявлені Замовником невідповідності в документах тендерної пропозиції Учасника ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", що викладені в протоколі засідання тендерного комітету № 20 від 30.10.2020 року, не стосуються інформації та/або документів:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, враховуючи перелік невідповідностей, виявлених Замовником, що відображені в протоколі засідання тендерного комітету № 20 від 30.10.2020 року, Замовник, згідно положень Закону, не мав права надавати Учаснику, ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", виправляти виявлені недоліки (невідповвідності).
частиною 16 ст. 29 ЗУ «Про піблічні закупівлі» (надалі - Закон) передбачено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Виявлені Замовником невідповідності в документах тендерної пропозиції Учасника ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", що викладені в протоколі засідання тендерного комітету № 20 від 30.10.2020 року, не стосуються інформації та/або документів:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, враховуючи перелік невідповідностей, виявлених Замовником, що відображені в протоколі засідання тендерного комітету № 20 від 30.10.2020 року, Замовник, згідно положень Закону, не мав права надавати Учаснику, ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", виправляти виявлені недоліки (невідповвідності).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Строй-гарант" #32431346 |
Очікує рішення |
1 387 052,10
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 14:58
|
ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ" #3098316977 |
Відхилено |
1 150 666,18
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 14:58
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2020 13:15 |
Кінець періоду оскарження: | 21 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 21 листопада 2020 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | З настанням осінньо-зимового періоду, на ім’я Директора Комунального некомерційного підприємства «Дитяча міська поліклініка № 3» Одеської міської ради (надалі - Замовник) Чеканової Л.Т. почали надходити численні звернення від медичного та обслуговуючого персоналу, щодо поганого теплопостачання та опалення в приміщеннях Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР (холодні батареї взимку) Під час оголошення закупівлі за предметом закупівлі «Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16» дефектним актом не було передбачено види робіт щодо покращення опалення (заміни батарей) у окремих приміщеннях Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР. На даний момент у Замовника дійсно виникла гостра необхідність внесення змін до Дефектного акту, однак, враховуючи етап здійснення закупівлі – Учасники знаходяться на розгляді та очікують рішення тендерного комітету, Замовник дійшов висновку про неможливість виправлення та внесення змін у Дефектний акт. Закуповувати послуги з Поточного ремонту окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР з видами робіт, що визначені Додатком № 2 до тендерної документації без робіт, які б передбачали забезпечення нормального температурного режиму в осінньо-зимовий період у приміщеннях Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР не має необхідності. Метою здійснення закупівлі є покращення стану приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР, однак залишаючи приміщення без опалення в осінньо-зимовий період, Замовник не зможе повноцінно досягнути поставленої мети, у зв’язку з чим виникає необхідність відміни торгів за предметом закупівлі «Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16» на підставі п.1 ч.1 ст. 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (у замовника відпала потреба закупівлі послуг у тому обсязі та з тими видами робіт, що визначені Дефектним актом (Додатком № 2 до тендерної документації)). Враховуючи вищевикладене пропонується: відмінити процедуру закупівлі Відкриті торги за предметом закупівлі «Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16» на підставі п.1 ч.1 ст. 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг Відмінити тендер згідно предмету закупівлі: Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16 (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) з підстави, що передбачена п.1 ч.1 ст. 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
10 листопада 2020 13:15
|
Електронний підпис |
10 листопада 2020 13:14
|
Протокол ТК про ВІДМІНУ торгів 10.11.2020.pdf |
10 листопада 2020 13:15
|
Електронний підпис |
10 листопада 2020 13:14
|
Електронний підпис |
10 листопада 2020 13:14
|
Протокол ТК про ВІДМІНУ торгів 10.11.2020.pdf |