Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-10-09-005664-b ● 2edab78c884f4d4ba48042bdd59f6a4c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Львівський центр професійної -технічної освіти державної служби зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 36738974 |
Вебсайт: | http://www.lcptodcz.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79060, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Княгині-Ольги 122 |
Контактна особа: |
Вантух Зіновій Зіновійович +380322322262 lcptodcz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2020 17:09 |
Очікувана вартість: | 36 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79060, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Княгині Ольги, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Електрична енергія | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 17:05 |
додатки до Договору.PDF | |
09 жовтня 2020 17:05 |
Додаток 4 - до Оголошення.PDF | |
09 жовтня 2020 17:05 |
Проект договору - додаток 3 до Оголошення.PDF | |
09 жовтня 2020 17:05 |
Додаток 2 до Оголошення.PDF | |
09 жовтня 2020 17:05 |
Додаток 1 - до Оголошення.PDF | |
09 жовтня 2020 17:05 |
Оголошення.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальне питання
Дата подання: 12 жовтня 2020 09:14
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 12:50
Шановний Замовнику, прошу надати інформацію до якої з мереж під'єднані ваші лінії (БУОС чи ОЕС).
Відповідь: Шановний Учаснику, дякую за запитання. Наші лінії під'єднані до мереж ОЕС.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-09-005664-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-Б-В", Код ЄДРПОУ:41808194
Дата подання: 09 жовтня 2020 21:46
виключення дискримінаційних умов
У додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) є вимога у п. 2.4. стосовно надання довідок від усіх операторів системи розподілу з якими укладено договори електропостачальника про надання послуг розподілу електричної енергії з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу з терміном видачі не пізніше 15 діб відносно подання тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною і обмежує коло потенційних учасників закупівель, так як термін для отримання довідок є замалий.
Також, пунктом 4 додатку 2 передбачено надання сертифікату за стандартом iso 9001:2015 (або еквівалент) - дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло потенційних учасників закупівель.
Також, пунктами 5,1, 5.2, 5.3 додатку 2 передбачено надання інформації, що не передбачена законом "Про публічні закупівлі".
Крім того, пунктом 7 пердбачено можливість отримувати рахунки та акти через особистий кабінет споживача на веб-сайті постачальника - дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло потенційних учасників закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Також, пунктом 4 додатку 2 передбачено надання сертифікату за стандартом iso 9001:2015 (або еквівалент) - дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло потенційних учасників закупівель.
Також, пунктами 5,1, 5.2, 5.3 додатку 2 передбачено надання інформації, що не передбачена законом "Про публічні закупівлі".
Крім того, пунктом 7 пердбачено можливість отримувати рахунки та акти через особистий кабінет споживача на веб-сайті постачальника - дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло потенційних учасників закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 жовтня 2020 16:28
Шановний Учаснику!
Всі вимоги в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі сформовано на виконання положень Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312. Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50 000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Згідно до статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» роздрібний ринок електричної енергії (далі – роздрібний), Замовник є споживачем на роздрібному ринку, а тому у разі, якщо учасник обслуговує більше 50 000 споживачів, ми маємо право на обслуговування в центрі обслуговування споживачів та кол-центрі, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
А також маємо право на інформацію щодо майбутнього постачальника та порядку взаємодії з електропостачальником. Замовник вправі знати про кількість споживачів учасника та чи не повинен був учасник створити центр обслуговування клієнтів та кол-центр, тобто чи це добросовісний учасник, який дотримується вимог законодавства України. Крім того, відповідно до даних, які є у відкритому доступі оператори ОСР надають відповідні довідки у термін, що не перевищує 5-ти робочих днів. Тому, вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР не є перепоною для участі у закупівлі, а надає можливість замовнику переконатись у дотриманні учасником вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо порядку організації роботи із споживачами.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовані законодавчі й регламентувальні вимоги.
Споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. А саме: Підпункт 9.1.3 пункту 9.1 "Забезпечення доступу споживачів до інформації" Правил передбачає способи надання споживачеві інформації, безпосередньо пов’язаної з виконанням укладених ним договорів та здійсненням комерційних розрахунків з учасниками роздрібного ринку, або будь-якої іншої відкритої інформації, пов’язаної з постачанням (розподілом, передачею) йому електричної енергії. Повідомляємо, що таким способом є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника та можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної, передбаченої законодавством, інформації безпосередньо у особистому кабінеті Споживача.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації. Згідно розділу 5.2. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 Електропостачальник зобов’язаний створити офіційний веб-сайт в мережі Інтернет та надати можливість створення особистого кабінету споживачеві.
Всі вимоги в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі сформовано на виконання положень Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312. Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50 000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Згідно до статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» роздрібний ринок електричної енергії (далі – роздрібний), Замовник є споживачем на роздрібному ринку, а тому у разі, якщо учасник обслуговує більше 50 000 споживачів, ми маємо право на обслуговування в центрі обслуговування споживачів та кол-центрі, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
А також маємо право на інформацію щодо майбутнього постачальника та порядку взаємодії з електропостачальником. Замовник вправі знати про кількість споживачів учасника та чи не повинен був учасник створити центр обслуговування клієнтів та кол-центр, тобто чи це добросовісний учасник, який дотримується вимог законодавства України. Крім того, відповідно до даних, які є у відкритому доступі оператори ОСР надають відповідні довідки у термін, що не перевищує 5-ти робочих днів. Тому, вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР не є перепоною для участі у закупівлі, а надає можливість замовнику переконатись у дотриманні учасником вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо порядку організації роботи із споживачами.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовані законодавчі й регламентувальні вимоги.
Споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. А саме: Підпункт 9.1.3 пункту 9.1 "Забезпечення доступу споживачів до інформації" Правил передбачає способи надання споживачеві інформації, безпосередньо пов’язаної з виконанням укладених ним договорів та здійсненням комерційних розрахунків з учасниками роздрібного ринку, або будь-якої іншої відкритої інформації, пов’язаної з постачанням (розподілом, передачею) йому електричної енергії. Повідомляємо, що таким способом є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника та можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної, передбаченої законодавством, інформації безпосередньо у особистому кабінеті Споживача.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації. Згідно розділу 5.2. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 Електропостачальник зобов’язаний створити офіційний веб-сайт в мережі Інтернет та надати можливість створення особистого кабінету споживачеві.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" #42092130 |
Переможець |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 15:07
|
Договір | укладений |
03 листопада 2020 14:59
|