Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття доріжок, благоустрій території регіонального ландшафтного парку “Яготинський імені Гетьмана Кирила Розумовського
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-10-09-005107-b b8b3751f2f9f4abab9b890741f79ba8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрущенко Андрій Володимирович

+380442790158 eko.koda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38750794
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А
Контактна особа: Андрущенко Андрій Володимирович
+380442790158
eko.koda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 15:19
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покриття доріжок, благоустрій території регіонального ландшафтного парку “Яготинський імені Гетьмана Кирила Розумовського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07700, Україна, Київська область, Яготинський р-н, м. Яготин,, регіональний ландшафтний парк "Яготинський імені Гетьмана Кирила Розумовського"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 16:21
проект договору.doc
09 жовтня 2020 16:21
тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРДА ТРЕЙД 989 955,55
UAH з ПДВ
989 955,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" 1 978 494,90
UAH з ПДВ
1 978 494,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 12:57
Електронний підпис
25 жовтня 2020 12:54
Статут АРДА.pdf
25 жовтня 2020 12:54
Договір оренди бази.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 23:20
Електронний підпис
13 листопада 2020 23:15
Електронний підпис
13 листопада 2020 23:15
документти_Переможця.rar.p7s
13 листопада 2020 23:15
документти_Переможця.rar
04 листопада 2020 15:48
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:47
Документи на вимогу1.rar.p7s
04 листопада 2020 15:47
Документи на вимогу.rar.p7s
04 листопада 2020 15:47
Документи на вимогу1.rar
04 листопада 2020 15:47
Документи на вимогу.rar
25 жовтня 2020 14:40
Електронний підпис
25 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
25 жовтня 2020 14:39
Кошторис_rtf.rar.p7s
25 жовтня 2020 14:39
Кошторис_rtf.rar
25 жовтня 2020 14:39
Кошторис_ПДФ.rar.p7s
25 жовтня 2020 14:39
Кошторис_ПДФ.rar
25 жовтня 2020 14:39
Інші документи.rar.p7s
25 жовтня 2020 14:39
Інші документи.rar
25 жовтня 2020 14:39
Інші документи_1.rar.p7s
25 жовтня 2020 14:39
Інші документи_1.rar
25 жовтня 2020 14:39
Звітність.rar.p7s
25 жовтня 2020 14:39
Звітність.rar
25 жовтня 2020 14:39
Довідки ПДФ1.rar.p7s
25 жовтня 2020 14:39
Довідки ПДФ1.rar
25 жовтня 2020 14:39
Довідки ПДФ.rar.p7s
25 жовтня 2020 14:39
Довідки ПДФ.rar
25 жовтня 2020 14:39
Відгуки.rar.p7s
25 жовтня 2020 14:39
Відгуки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРДА ТРЕЙД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АРДА ТРЕЙД
#42792505
Відхилено
989 955,55
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 13:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 жовтня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС"
#42523951
Переможець 1 978 494,90
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 13:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 17:51

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

29 жовтня 2020 13:49
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:46
протокол 108.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником не надано інформації щодо орендованого (залученого) автотранспорту – документи, що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту, які передбачалися Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 3.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» в підпункті 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 3.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» в підпункті 3 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, копії наказів про призначення на посаду та надати кваліфікаційні сертифікати на працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачою відповідного кваліфікаційного сертифіката. - Учасником не надані копії трудових книжок на працівників, які зазначені в довідці про «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: Засядьвовк Ю.О, Дахно О.П., Вітюк Н.В., Серба Р.І.; Москович Б.С. Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту та кваліфікацію та/або спеціальну професійну підготовку працівників інженерно-технічного персоналу та робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (які вказані в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи). - Не надана інформація щодо робітничих професій, тобто яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи) – Сап’яник Н.Є., Філончик Р.О., Серба Р.І., Москович Б.С. Учасник повинен надати документи (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про працівників інженерно-технічних професій та працівників робітничих професій), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання відповідно до вимог законодавства з питань охорони праці та витяг з протоколу перевірки знань з охорони праці на групу допуску з електробезпеки до 1000В, копії посвідчень про проходження навчання та перевірку знань НПА з питань охорони праці на групу допуску в електроустановках до 1000В (документальне підтвердження). Відповідні документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. - Відсутні посвідчення в наступних працівників – Дахно О.П., Вітюк Н.В., Сап’яник Н.Є., Філончик Р.О., Безушенко О.О. Учасником наданий наказ та цивільно-правові договори на прийняття на роботу - Никифоренко В.В., Сердюк І.В., Пеняєва Т.П., Бурдик О.С., Тарадай С.П., але дані працівники не вказані в довідці «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідно до п. 9 ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. Надати свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту орендованого (залученого) автотранспорту – документи, що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції; 2. Надати копії трудових книжок на наступних працівників, які зазначені в довідці про «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: Засядьвовк Ю.О, Дахно О.П., Вітюк Н.В., Серба Р.І., Москович Б.С.; 3. Надати уточнюючу інформація щодо робітничих професій, тобто яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи) – Сап’яник Н.Є., Філончик Р.О., Серба Р.І., Москович Б.С.; 4. Надати уточнюючу інформацію або документи (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про працівників інженерно-технічних професій та працівників робітничих професій), які засвідчують, що працівники учасника (Дахно О.П., Вітюк Н.В., Сап’яник Н.Є., Філончик Р.О.,Безушенко О.О.), пройшли навчання відповідно до вимог законодавства з питань охорони праці та витяг з протоколу перевірки знань з охорони праці на групу допуску з електробезпеки до 1000В, копії посвідчень про проходження навчання та перевірку знань НПА з питань охорони праці на групу допуску в електроустановках до 1000В (документальне підтвердження). Відповідні документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. (Відсутні посвідчення в наступних працівників – Дахно О.П., Вітюк Н.В., Сап’яник Н.Є., Філончик Р.О., Безушенко О.О.) 5. Надати пояснення, щодо працівників на яких надані цивільно-правові договори та наказ на прийняття на роботу (Никифоренко В.В., Сердюк І.В., Пеняєва Т.П., Бурдик О.С., Тарадай С.П.,) але не вказані в довідці «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС"
#42523951
1 978 494,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:21
додаткова угода 3 (96).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:21
додаткова угода 2 (96).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:52
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:22
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:36
договір 96.pdf укладений
20 листопада 2020 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 888 903,68
UAH (в тому числі ПДВ 314 817,28 UAH)