Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44520000-1 Замки, ключі та петлі (Закупівля фурнітури)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-10-09-005105-b a80f71377841402fb060315883ad8872
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Гурлач

+380444228596 gurlachaleksandr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр Миколайович Гурлач
+380444228596
gurlachaleksandr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 14:36
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


44522400-9 Частини врізних замків (Циліндр Paladii ST ПЦ135 30x30 ключ-ключ 60 мм сатин) – 20 комплектів.;
44522400-9 Частини врізних замків (Циліндр Bruno 30х30 ключ-вороток 60 мм хром) – 10 комплектів;
44523300-5 Фурнітура (Ручка на планці BRUNO Bravo PZ 85 мм антична латунь) – 10 комплектів;
44523300-5 Фурнітура (Ручки на планці Bruno BR-55 45772 під сувальдний замок (969-55) 55 мм) – 2 комплекти;
44523300-5 Фурнітура (Комплект Bruno ручка на планці 910K6 + механізм 1251 BRB WC 62 мм хром/матовий нікель) 20 комплектів;
44521110-2 Дверні замки (Замок врізний з ручками Bravo PZ 85 мм золотий) – 20 комплектів;
44523300-5 Фурнітура (Ручка з фіксатором AVERS 6072-01 CR) – 10 комплектів;
44523100-3 Петлі (Петля накладна з механізмом PUSH ON DC) – 200 штук.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92 комплект
Закупівля фурнітури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
200 штуки
Закупівля фурнітури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться шляхом оплати Замовником протягом 90 (дев’яноста) робочих днів від дати підписання Сторонами видаткової накладної на Товар Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 16:20
Додаток 2 до оголошення фурнітура.docx
09 жовтня 2020 16:20
Оголошення фурнітура.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДЗЕРИН МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА 23 608,00
UAH з ПДВ
23 608,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 25 791,48
UAH з ПДВ
25 791,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:50
public_doc.pdf
23 жовтня 2020 16:50
№ 00045 Довідка 4.pdf
23 жовтня 2020 16:50
ЗВІТ 1.pdf
23 жовтня 2020 16:50
Витяг Document_USR_1006568480.pdf
23 жовтня 2020 16:50
№ 00046 Довідка 5.pdf
23 жовтня 2020 16:50
ЗВІТ 2.pdf
23 жовтня 2020 16:50
№ 00044 Довідка 3.pdf
23 жовтня 2020 16:50
№ 00043 Довідка 1.pdf
23 жовтня 2020 16:50
№ 00043 Довідка 2.pdf
23 жовтня 2020 16:50
Document 09.07.2020.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 13:09
Електронний підпис
20 жовтня 2020 12:42
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДЗЕРИН МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДЗЕРИН МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА
#2195707865
Переможець 23 608,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДЗЕРИН МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА
#2195707865
23 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 11:14
Звіт про виконання Закупівля фурнітури.doc укладений
27 листопада 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 16:11
ДУ№1_Дог№294_ФОП_Дзерин.PDF зміни до договору
11 листопада 2020 16:03
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:27
Дог №294ФОП Дзерин Мирослава Миколаївна (Закупівля фурнітури).pdf укладений
10 листопада 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції: «3.1. Загальна вартість за Договором згідно Додатку № 2 до Договору становить 23608,00 грн. (Двадцять три тисячі шістсот вісім грн 00 коп) без ПДВ і включає в себе вартість Товару та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з поставкою, завантаженням та розвантаженням Товару на склад Замовника.» Додаток 2 «Специфікація на закупівлю товару «44520000-1 – Замки, ключі та петлі (Закупівля фурнітури)»» до Договору викласти в новій редакції – що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди). Усі інші умови Договору не порушені даною Додатковою угодою, залишаються чинними. Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 608,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)