Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-10-09-005087-a d49fccea9a594a6b93fc62f912acb142
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Володимирівна

+380542700322
+380956155358
sumgeriot.prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСОР Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці
Код ЄДРПОУ: 22980097
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ КОВПАКА, будинок 20
Контактна особа: Ірина Володимирівна
+380542700322,+380956155358
sumgeriot.prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:33
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Ковпака, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 14 календарних днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 16:27
Картопля (спрощена) .doc
13 жовтня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 16:27
Картопля (спрощена) .doc
09 жовтня 2020 12:51
Картопля (спрощена) .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання, щодо поставки
Дата подання: 12 жовтня 2020 14:27
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 13:57
Добрий день. Підскажіть, який графік, кількість поставок та орієнтована кількість товару під час однієї поставки. Чи можлива разова поставка? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Графік та кількість поставок - 1р в 2 тижня;
кількість поставок та орієнтована кількість товару під час однієї поставки - одна поставка приблизно 3,5 т
Чи можлива разова поставка - ні,не можлива
Протокол/Експертний висновок
Дата подання: 13 жовтня 2020 13:38
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 14:26
Відповідно до вимог тендерної документації: «В період прийому пропозицій Учаснику ОБОВ'ЯЗКОВО надати: - протокол акредитованої лабораторії про результати дослідження показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів, зазначені в тендерній документації, виданий тільки на ім’я Учасника, датовані 2020 роком.» Просимо надати роз’яснення, на які саме показники повинно бути проведено дослідження, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протокол акредитованої лабораторії про результати дослідження щодо показників хімічної безпеки харчових продуктів містить інформацію щодо дослідження на вміст нітратів, пестицидів та важких металів та наявність бульб пошкоджених сільськогосподарськими шкідниками, щодо мікробіологічної безпеки харчових продуктів мається на увазі наявність бульб, уражених хворобами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-005087-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2165716177
Дата подання: 28 жовтня 2020 08:24
необгрунтована дискваліфікація
На підтвердження відсутності бульб уражених хворобами та пошкоджених шкідниками ФОП Руденко М І надав декларацію відповідності виробника №466 від 18.10 2020 р чим гарантує що дана партія картоплі відповідає ДСТУ 4506-2005. Згідно цього ДСТУ бульби картоплі уражені хворобами та пошкоджені шкідниками недопустимі Цим документом я гарантую виконання вимог тендерної документації щодо якості картоплі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 14:21
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо:

Відповідно до п.2.6, п.2.5. Додатку 2 до Тендерної документації:
«2.5.В період прийому пропозицій Учаснику ОБОВ'ЯЗКОВО надати копіїдокументів:
- посвідчення про якістьабо експертний висновок (завірені печаткою та підписом Учасника), датована 2020 роком
2.6. В період прийому пропозицій Учаснику ОБОВ'ЯЗКОВО надати:
- протокол акредитованої лабораторії про результати дослідження показників хімічної
(дослідження на вміст нітратів,пестицидів та важких металів та наявність бульб,пошкоджених сільськогосподарськими шкідниками) та мікробіологічної безпеки (наявність бульб, уражених хворобами) харчових продуктів, зазначені в тендерній документації, виданий тільки на ім’я Учасника, датовані 2020 роком.»

Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації чітко визначено, що учасник повинен надати посвідчення про якість або експертний висновок та протокол акредитованої лабораторії про результати дослідження показників хімічної та мікробіологічної безпеки.
Замовником окремо вимагається посвідчення про якість (декларація виробника) та протокол акредитованої лабораторії, задля об’єктивного, незалежного підтвердження інформації яка зазначається в Декларації виробника. Оскільки лише в результаті лабораторних досліджень можливо виявити чи відповідає товар вимогам нормативного документу.

Вами ФОП Руденко М.І. не надано протокол лабораторних досліджень на наявність бульб уражених хворобами та пошкоджених сількогосподарськими шкідниками.
У період з 09 по 16 жовтня 2020 року, Учасник мав право звернутись до Замовника за питанням або вимогою або роз’ясненням. Відсутність будь-яких запитання/уточнень/вимог, щодо надання протоколу акредитованої лабораторії на певні показники, є погодженням Учасника з вимогами Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" 109 500,00
UAH з ПДВ
94 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець БАЦЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА 110 250,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 112 500,00
UAH з ПДВ
96 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" 117 750,00
UAH з ПДВ
97 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 22:38
Щодо висновків СЕС.pdf
20 жовтня 2020 22:38
Сертифікат НАССР.pdf
20 жовтня 2020 22:38
протокол картопля.pdf
20 жовтня 2020 22:38
Паспорт і ІПН.pdf
20 жовтня 2020 22:38
Витяг ЄП.pdf
20 жовтня 2020 22:38
Витяг ЄДР.pdf
20 жовтня 2020 22:38
виписка ЄДР.pdf
20 жовтня 2020 22:38
08 Довідка щодо печатки.pdf
20 жовтня 2020 22:38
06 Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 22:38
05 ТЗ.pdf
20 жовтня 2020 22:38
04 Довідка щодо статуту.pdf
20 жовтня 2020 22:38
01 Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 10:51
Карт Тенд.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2020 19:50
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:49
3_Технічні вимоги.pdf
18 жовтня 2020 19:49
2.4_довідка з банку.pdf
18 жовтня 2020 19:49
2.2_Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2020 19:49
2.1_паспорт.pdf
18 жовтня 2020 19:49
2.1_лист-пояснення код.pdf
18 жовтня 2020 19:49
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 14:51
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:50
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"

ФОП БАЦЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА

ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"
#3073606757
Відхилено 94 500,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 12:28
Фізична особа-підприємець БАЦЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА
#2861605828
Відхилено 95 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 12:34
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#2165716177
Відхилено 96 750,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 12:35
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"
#2124110797
Переможець 97 500,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 12:36

Документи

27 жовтня 2020 12:28
Електронний підпис

Документи

27 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис

Документи

27 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис

Документи

27 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис
27 жовтня 2020 12:36
Протокол(Передирій).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"
#2124110797
97 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис
27 жовтня 2020 12:36
Протокол(Передирій).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 14:50
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 08:39
ДУ№2(картопля).pdf зміни до договору
11 листопада 2020 08:38
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 12:00
ДУ 01(картопля).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 11:57
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 08:41
договір(картопля).pdf укладений
04 листопада 2020 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 13 Договору № 98 від 04.11.2020 року викласти в новій редакції у зв"язку зі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 13 Договору № 98 від 04.11.2020 року викласти в новій редакції у зв"язку зі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 97 500,00
UAH