Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) в житловому будинку № 14а по вул. Привокзальній у Дарницькому районі м. Києва (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Очікувана вартість
804 455,00 UAH
UA-2020-10-09-004962-c ● d102c3f83814468db92214405acf35af
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414 |
Контактна особа: |
Бондар Тетяна 080445649093 yo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 804 455,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 022,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) в житловому будинку № 14а по вул. Привокзальній у Дарницькому районі м. Києва (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02096, Україна, м. Київ, м. Київ, № 14а по вул. Привокзальній
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 15:43 |
тз- вікна- ПРИВОКЗАЛЬНА 14 а.PDF | |
09 жовтня 2020 15:43 |
Оголошення -ВІКНА.doc | |
09 жовтня 2020 15:43 |
договір підряду з експертизою зі змінами про експертизу.doc |
09 жовтня 2020 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2020 15:43 |
тз- вікна- ПРИВОКЗАЛЬНА 14 а.PDF
|
|||
09 жовтня 2020 15:43 |
Оголошення -ВІКНА.doc
|
|||
09 жовтня 2020 15:43 |
договір підряду з експертизою зі змінами про експертизу.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання по пункту 22, розділ 4
Дата подання: 12 жовтня 2020 14:41
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 16:39
Доброго дня! згідно розділу 4 пункту 22 : учасник має надати копію договору з компанією перевізником на вивіз будівельного сміття.
Якщо у нас є свій транспорт і ми не потребуємо послуг компанії ( своїми силами та засобами будемо користуватися), чи обов'язкова дана вимога?
Відповідь: Доброго дня! Так, ця вимога обовязкова, так як вивозити сміття ви маєте спеціалізованим транспортом та на дозволений для прийому сміття полігон.
Запитання по дефектному акту !
Дата подання: 16 жовтня 2020 09:26
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 10:36
В технічній документації прописано підвіконня 84шт по1550мм в деф. акті немає робіт по демонтажу і монтажу!!!!!!
Відповідь: Доброго дня! На схемі вказаний конструктив віконних блоків. Підвіконні дошки передбачено з заміною віконних блоків
по кошторису
Дата подання: 16 жовтня 2020 11:18
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 14:58
1. в дефектному акті не вказано підвіконь, не вказано демонтаж підвіконь і чких саме (дерев'яні чи металеві).Це різна ціна демонтажу. відповідно як нам робити кошторис? якщо ми незнаємо як оцінити демонтаж.
2. цінова пропозиція подається по договірній ціні чи по зведеному кошторису?
3. розділ 4 пункт 29 ( ми маємо надати зразок конструкції) . надайте ,будь ласка, тел контактної особи кому надати цей зразок .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. демонтаж підвіконь відсутній
2. по договірній ціні
3. контактна інформація вказана в закупівлі
2. по договірній ціні
3. контактна інформація вказана в закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-09-004962-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 29 жовтня 2020 09:47
вимога на скасування рішення замовника !
Доброго дня! Шановний Замовник , ми не згідні з рішенням №76, від 28,10,2020року!
1. ТзОВ "Атлант плюс" відхилено через на Вашу думку, неправильну назву закупівлі .
В тендерних умовах не було зазначено що потрібно вписувати код ДК.
2, В умовах закупівлі про аналогічні договори було вказано надати два договори за бюджетні кошти , які ми Вам надали.
3. Довідка про афілійовані особи пишеться в довільній формі. Якшо Ви з цим не згодні надайте закон де прописано протилежне.
4. Ви визнаєте ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" як переможець закупівлі , але в даного учасника не виконані всі умови :
немає печатки інженера проектувальника на договірній ціні (а в умовах ця умова була прописана)
також в сертифікаті на фурнітуру ворне , вказані три потоколи випробування №130,131,132 а учасник надав лише один.
Таким чином можна зробити висновок , що у Вашій закупівлі основним критерієм не є ціна. і Ви не плануєте зекономити кошти держави в сумі 86 656 грн( ця сума є різницею між ТзОВ "Атлант плюс " та ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" .
і ще один цікавий фактор : ТзОВ "Атлант плюс" відхилили 28,10,2020 в 15,23 год, а ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 28,10,2020 року в 15,26 год. Питання : документи перевірили за 3 хвилини???
Розгорнути
Згорнути
1. ТзОВ "Атлант плюс" відхилено через на Вашу думку, неправильну назву закупівлі .
В тендерних умовах не було зазначено що потрібно вписувати код ДК.
2, В умовах закупівлі про аналогічні договори було вказано надати два договори за бюджетні кошти , які ми Вам надали.
3. Довідка про афілійовані особи пишеться в довільній формі. Якшо Ви з цим не згодні надайте закон де прописано протилежне.
4. Ви визнаєте ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" як переможець закупівлі , але в даного учасника не виконані всі умови :
немає печатки інженера проектувальника на договірній ціні (а в умовах ця умова була прописана)
також в сертифікаті на фурнітуру ворне , вказані три потоколи випробування №130,131,132 а учасник надав лише один.
Таким чином можна зробити висновок , що у Вашій закупівлі основним критерієм не є ціна. і Ви не плануєте зекономити кошти держави в сумі 86 656 грн( ця сума є різницею між ТзОВ "Атлант плюс " та ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" .
і ще один цікавий фактор : ТзОВ "Атлант плюс" відхилили 28,10,2020 в 15,23 год, а ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 28,10,2020 року в 15,26 год. Питання : документи перевірили за 3 хвилини???
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 11:55
Відповідь на вимогу ТзОВ "Атлант плюс"
Номер вимоги: UA-2020-10-09-004962-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 29 жовтня 2020 12:41
вимога на скасування рішення замовника !
Шановний замовник! Що це за відповідь на наші зауваження???
Ми маємо намір звернутися і наступні інстанції:
Офіс Президента України
Прокуратуру
Управління захусту економіки
ДБР
направляємо лист для перевірки даної закцупівлі і правомірності Вашого рішення!
Ми маємо намір звернутися і наступні інстанції:
Офіс Президента України
Прокуратуру
Управління захусту економіки
ДБР
направляємо лист для перевірки даної закцупівлі і правомірності Вашого рішення!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 13:47
1. Ваша вся пропозиція та документи мають відповідати назві закупівлі.
2. Під аналогічним видом робіт розуміється, що вид робіт має відповідати виду робіт закупівлі, а також за бюджетні кошти.
3. Довідка пишеться в довільній формі, але зміст листа має відповідати вимогам.
4. Печатка на договірній ціні , відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 невимагається.
5. Надано протокол на фурнітуру, яку будуть використовувати
6. Ціна буде коригуватися при проходженні експертизи проектно-кошторисної документакції
7. Ви надаєте інформацію по часу завантаження рішення в систему. Документи всіх учасників було перевірено не один раз.
2. Під аналогічним видом робіт розуміється, що вид робіт має відповідати виду робіт закупівлі, а також за бюджетні кошти.
3. Довідка пишеться в довільній формі, але зміст листа має відповідати вимогам.
4. Печатка на договірній ціні , відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 невимагається.
5. Надано протокол на фурнітуру, яку будуть використовувати
6. Ціна буде коригуватися при проходженні експертизи проектно-кошторисної документакції
7. Ви надаєте інформацію по часу завантаження рішення в систему. Документи всіх учасників було перевірено не один раз.
Номер вимоги: UA-2020-10-09-004962-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:11
вимога на скасування рішення замовника !
Ви пишете: Під аналогічним видом робіт розуміється, що вид робіт має відповідати виду робіт закупівлі , ТОДІ ЧОМУ ЦЬОГО РЕЧЕННЯ НЕМАЄ У ВИМОГАХ.???
2, Довідка пишеться в довільній формі, але зміст листа має відповідати вимогам.
ДЕ ПРОПИСАНІ ВИМОГИ?
4. Печатка на договірній ціні , відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 невимагається.
А ВИ В УМОВАМ ЦЕ ВИМАГАЛИ,
5. Надано протокол на фурнітуру, яку будуть використовувати
ВИ ПИШЕТЕ ЩО УЧАСНИК БУДЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ ТІЛЬКИ ЦЕЙ ПРОТОКОЛ, ТО СПОТАТКУ ОЗНАЙОМТЕСЯ ЩО ЦЕЙ ПРОТОКОЛ ЛИШЕ НА ЗАЦЕПИ,ОЗНАЙОМТЕСЯ З НАМИМИ ПРОТОКОЛАМИ ТОДІ ЗРОЗУМІЄТЕ ЩО ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" НЕ НАДАВ НЕОБХІДНИЙ ДОКУМЕНТ,
і НА РАХУНОК ВИМОГИ ПО АНАЛОГІЧНОМУ ДОГОВОРУ ВИ НЕ НАДАЛИ ДЕТАЛЬНО ОПИС А ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" НАДАВ ЯК ПОТРІБНО ВІДПОВІДНО ІСНУЄ ПРИПУЩЕННЯ ЩО УЧАСНИК БУВ ПОПЕРЕДЖЕНИЙ І НЕ ПРОСТО ТАК ВИГРАВ ЗАКУПІВЛЮ З ДОРОЖЧОЮ ЦІНОЮ.
МИ БУДЕМО ЗВЕРТАТИСЯ У ВСІ ІНСТАНЦІЇ, ДЛЯ СПРАВЕДЛИВОГО РІШЕННЯ , КОПІЮ ЛИСТА ВІДПРАВИМО ВАМ РЕКОМЕНДОВАНИМ ЛИСТОМ.
Розгорнути
Згорнути
2, Довідка пишеться в довільній формі, але зміст листа має відповідати вимогам.
ДЕ ПРОПИСАНІ ВИМОГИ?
4. Печатка на договірній ціні , відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 невимагається.
А ВИ В УМОВАМ ЦЕ ВИМАГАЛИ,
5. Надано протокол на фурнітуру, яку будуть використовувати
ВИ ПИШЕТЕ ЩО УЧАСНИК БУДЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ ТІЛЬКИ ЦЕЙ ПРОТОКОЛ, ТО СПОТАТКУ ОЗНАЙОМТЕСЯ ЩО ЦЕЙ ПРОТОКОЛ ЛИШЕ НА ЗАЦЕПИ,ОЗНАЙОМТЕСЯ З НАМИМИ ПРОТОКОЛАМИ ТОДІ ЗРОЗУМІЄТЕ ЩО ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" НЕ НАДАВ НЕОБХІДНИЙ ДОКУМЕНТ,
і НА РАХУНОК ВИМОГИ ПО АНАЛОГІЧНОМУ ДОГОВОРУ ВИ НЕ НАДАЛИ ДЕТАЛЬНО ОПИС А ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" НАДАВ ЯК ПОТРІБНО ВІДПОВІДНО ІСНУЄ ПРИПУЩЕННЯ ЩО УЧАСНИК БУВ ПОПЕРЕДЖЕНИЙ І НЕ ПРОСТО ТАК ВИГРАВ ЗАКУПІВЛЮ З ДОРОЖЧОЮ ЦІНОЮ.
МИ БУДЕМО ЗВЕРТАТИСЯ У ВСІ ІНСТАНЦІЇ, ДЛЯ СПРАВЕДЛИВОГО РІШЕННЯ , КОПІЮ ЛИСТА ВІДПРАВИМО ВАМ РЕКОМЕНДОВАНИМ ЛИСТОМ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 14:36
1. Аналогічні договори – це означає однаковий вид робіт
2. Почитайте що означає – афільовані особи і що в листі написали Ви.
3. Вимоги написані згідно законодавчих норм
4. Ви теж надали не всі протоколи та сертифікати, які не завірені.
5. Потрібно лиш детально вивчати вимоги до закупівлі та готуватися
2. Почитайте що означає – афільовані особи і що в листі написали Ви.
3. Вимоги написані згідно законодавчих норм
4. Ви теж надали не всі протоколи та сертифікати, які не завірені.
5. Потрібно лиш детально вивчати вимоги до закупівлі та готуватися
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-09-004962-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:43
вимога на скасування рішення замовника !
1. Аналогічні договори – це означає однаковий вид робіт
Інші замовники питуть примітки
Почитайте що означає – афільовані особи і що в листі написали Ви.
Ми читали закон , наша довідка оформлена згідно нього.
. Ви теж надали не всі протоколи та сертифікати, які не завірені.
НЕ ЗАВІРЕНІ???А ДЕ ТАКЕ БУЛО ПРОПИСАНО???
5. Потрібно лиш детально вивчати вимоги до закупівлі та готуватися
не першу і не останню закуплю робимо і справедливо виграємо.!!!
Нехай «Всеукраїнська спеціальна колегія з питань боротьби з корупцією та організованою злочинністю» допоможе нам вирішити дане питання!
Розгорнути
Згорнути
Інші замовники питуть примітки
Почитайте що означає – афільовані особи і що в листі написали Ви.
Ми читали закон , наша довідка оформлена згідно нього.
. Ви теж надали не всі протоколи та сертифікати, які не завірені.
НЕ ЗАВІРЕНІ???А ДЕ ТАКЕ БУЛО ПРОПИСАНО???
5. Потрібно лиш детально вивчати вимоги до закупівлі та готуватися
не першу і не останню закуплю робимо і справедливо виграємо.!!!
Нехай «Всеукраїнська спеціальна колегія з питань боротьби з корупцією та організованою злочинністю» допоможе нам вирішити дане питання!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 14:51
Готуйте будь ласка пропозицію більш детально
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Евродизайн |
568 511,11
UAH з ПДВ
|
568 511,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" |
633 763,20
UAH з ПДВ
|
633 763,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" |
720 419,00
UAH з ПДВ
|
720 419,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА ВІНДЗОР" |
804 360,00
UAH з ПДВ
|
804 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Евродизайн #38485643 |
Відхилено |
568 511,11
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 15:21
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" #34146385 |
Відхилено |
633 763,20
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 15:24
|
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" #37696239 |
Переможець |
720 419,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:52
|
ДУ№1 до дог№311_001.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 15:14
|
Дог№311 Привокзальна, 14а_001.pdf | укладений |
02 листопада 2020 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | після проходження експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 311 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |