Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів).
Очікувана вартість
82 654,70 UAH
UA-2020-10-09-004879-b ● 99d4864693b24cedbe9c0d7b72ea6907
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 54 Маріупольської міської ради Донецької області" |
Код ЄДРПОУ: | 23031144 |
Місцезнаходження: | 87534, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Кронштадтська, 11А |
Контактна особа: |
Тетяна Тілініна +380979140880 marschool54@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 82 654,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код CPV ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87534, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул.Кронштадтська, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 16:08 |
Додаток 2 Комерційна пропозиція.odt | |
09 жовтня 2020 16:08 |
ЗОШ 54 Додаток 1 Вимоги до кваліфікації учасника .odt | |
09 жовтня 2020 16:08 |
ЗОШ 54 Оголошення (спрощена процедура).PDF | |
09 жовтня 2020 16:08 |
ЗОШ 54 Додаток 4 Проект договору .odt | |
09 жовтня 2020 16:07 |
Додаток 3 Технічне завдання.odt |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-09-004879-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41405898
Дата подання: 03 листопада 2020 15:58
Відміна рішення Протоколу про дискваліфікацію від 29.10.2020р
Товариство з обмеженою відповідальністю «Клін Сіті Сервіс» в особі директора Мимрік Анастасії у відповідь на Протокол №8 від 29.10.2020р., повідомляє, що нами було подано лист про «Технічне завдання Додаток 3», де товариство вказує що ознайомилося та погоджується з усіма умовами технічного завдання, а також з п.п.1.6. технічного завдання.
Відповідно до абзацу 3 п.2.11.2 Додатку №1 «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог» зазначається подати «Завірені копії першої, другої сторінки трудової книжки та сторінки, що підтверджує факт працевлаштування працівника учасника, скан-копії договорів (контрактів, угод).
Отже, працівники можуть буди влаштовані на підприємстві за формою працевлаштування: за штатним розкладом, на підставі трудового договору, а також на підставі цивільно-правових договорів.
Працівник на підставі цивільно – правових договорів не має права передоручати виконувати свою роботу іншим.
Крім того, відповідно до трудового договору працівник підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку підприємства, яке уклало з ним цей договір.
Отже у відповідь на ваш абзац 4 п.1 «Вирішив» відповідаємо, що у разі підписання договору працівники учасника, які влаштовані за формою працевлаштування (згідно штатного розкладу або за цивільно-правовими договорами), будуть виконувати послуги згідно умов договору між Замовником та Виконавцем закупівлі.
Також згідно п.1.6. технічного завдання не вказано, що робітники учасника повинні підпорядковуватися правилам внутрішнього розпорядку Замовника. Щодо графіку та кількості робочих годин, то дану вимогу ми погодилися забезпечити безумовно, як вищезазначене.
Тому у зв’язку з вищенаведеним вважаємо дискваліфікацію нас як переможця закупівлі неправомірним та упередженим.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абзацу 3 п.2.11.2 Додатку №1 «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог» зазначається подати «Завірені копії першої, другої сторінки трудової книжки та сторінки, що підтверджує факт працевлаштування працівника учасника, скан-копії договорів (контрактів, угод).
Отже, працівники можуть буди влаштовані на підприємстві за формою працевлаштування: за штатним розкладом, на підставі трудового договору, а також на підставі цивільно-правових договорів.
Працівник на підставі цивільно – правових договорів не має права передоручати виконувати свою роботу іншим.
Крім того, відповідно до трудового договору працівник підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку підприємства, яке уклало з ним цей договір.
Отже у відповідь на ваш абзац 4 п.1 «Вирішив» відповідаємо, що у разі підписання договору працівники учасника, які влаштовані за формою працевлаштування (згідно штатного розкладу або за цивільно-правовими договорами), будуть виконувати послуги згідно умов договору між Замовником та Виконавцем закупівлі.
Також згідно п.1.6. технічного завдання не вказано, що робітники учасника повинні підпорядковуватися правилам внутрішнього розпорядку Замовника. Щодо графіку та кількості робочих годин, то дану вимогу ми погодилися забезпечити безумовно, як вищезазначене.
Тому у зв’язку з вищенаведеним вважаємо дискваліфікацію нас як переможця закупівлі неправомірним та упередженим.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 16:53
Дякуємо Вас за ваше звернення. Але хочемо акцентувати увагу, що
Згідно з п. 1.6. технічного завдання учасник повинен щоденно за п'ятиденним 40-годинним робочим тижнем забезпечувати на об'єкті Замовника мінімально достатню кількість працівників відповідної кваліфікації із розрахунку
- менеджер з господарської діяльності – не менше одного разу на день (контроль) на об'єкті замовника;
- робочий - не менше ніж дві особи з 07:00 до 16:00 на об'єкті Замовника.
Тобто, працівники учасника (робочі), які будуть виконувати послуги повинні підпорядковуватись правилам внутрішнього розпорядку Замовника.
Предметом трудового договору є процес праці – виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції (ст. 23 КЗпП). Працівник повинен виконувати доручену йому роботу особисто і не має права передоручати її виконанням іншим. Працівник підлягає правилам внутрішнього трудового розпорядку.
Натомість за цивільно-правовим договором, одна сторона зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони. Предметом цивільно-правового договору є кінцевий результат. Підрядник/виконавець робіт не зобов’язаний виконувати вимоги правил внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг(виконання робіт). (п. 1.2. цивільно-правових договорів наданих учасником у тендерній документації).
Таким чином, пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхіляється на підставі абз 2 п.2 ч1 ст.31 Закону.
Згідно з п. 1.6. технічного завдання учасник повинен щоденно за п'ятиденним 40-годинним робочим тижнем забезпечувати на об'єкті Замовника мінімально достатню кількість працівників відповідної кваліфікації із розрахунку
- менеджер з господарської діяльності – не менше одного разу на день (контроль) на об'єкті замовника;
- робочий - не менше ніж дві особи з 07:00 до 16:00 на об'єкті Замовника.
Тобто, працівники учасника (робочі), які будуть виконувати послуги повинні підпорядковуватись правилам внутрішнього розпорядку Замовника.
Предметом трудового договору є процес праці – виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції (ст. 23 КЗпП). Працівник повинен виконувати доручену йому роботу особисто і не має права передоручати її виконанням іншим. Працівник підлягає правилам внутрішнього трудового розпорядку.
Натомість за цивільно-правовим договором, одна сторона зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони. Предметом цивільно-правового договору є кінцевий результат. Підрядник/виконавець робіт не зобов’язаний виконувати вимоги правил внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг(виконання робіт). (п. 1.2. цивільно-правових договорів наданих учасником у тендерній документації).
Таким чином, пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхіляється на підставі абз 2 п.2 ч1 ст.31 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС" |
74 670,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА |
67 114,85
UAH з ПДВ
|
67 114,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС" #41405898 |
Відхилено |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 13:03
|
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА #03361845 |
Переможець |
67 114,85
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 15:54
|
ЗОШ 54 МКП зелене будівництво.pdf | укладений |
20 листопада 2020 15:52
|