Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання  (послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів).
Очікувана вартість
82 654,70 UAH
UA-2020-10-09-004879-b 99d4864693b24cedbe9c0d7b72ea6907
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тілініна

+380979140880 marschool54@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 54 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031144
Місцезнаходження: 87534, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Кронштадтська, 11А
Контактна особа: Тетяна Тілініна
+380979140880
marschool54@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 13:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 13:55
Очікувана вартість: 82 654,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код CPV ДК 021:2015 — 90910000-9 Послуги з прибирання  (послуги з утримання територій прилеглих до учбових навчально-виховних закладів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул.Кронштадтська, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-004879-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41405898
Дата подання: 03 листопада 2020 15:58
Відміна рішення Протоколу про дискваліфікацію від 29.10.2020р
Товариство з обмеженою відповідальністю «Клін Сіті Сервіс» в особі директора Мимрік Анастасії у відповідь на Протокол №8 від 29.10.2020р., повідомляє, що нами було подано лист про «Технічне завдання Додаток 3», де товариство вказує що ознайомилося та погоджується з усіма умовами технічного завдання, а також з п.п.1.6. технічного завдання.
Відповідно до абзацу 3 п.2.11.2 Додатку №1 «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог» зазначається подати «Завірені копії першої, другої сторінки трудової книжки та сторінки, що підтверджує факт працевлаштування працівника учасника, скан-копії договорів (контрактів, угод).
Отже, працівники можуть буди влаштовані на підприємстві за формою працевлаштування: за штатним розкладом, на підставі трудового договору, а також на підставі цивільно-правових договорів.
Працівник на підставі цивільно – правових договорів не має права передоручати виконувати свою роботу іншим.
Крім того, відповідно до трудового договору працівник підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку підприємства, яке уклало з ним цей договір.
Отже у відповідь на ваш абзац 4 п.1 «Вирішив» відповідаємо, що у разі підписання договору працівники учасника, які влаштовані за формою працевлаштування (згідно штатного розкладу або за цивільно-правовими договорами), будуть виконувати послуги згідно умов договору між Замовником та Виконавцем закупівлі.
Також згідно п.1.6. технічного завдання не вказано, що робітники учасника повинні підпорядковуватися правилам внутрішнього розпорядку Замовника. Щодо графіку та кількості робочих годин, то дану вимогу ми погодилися забезпечити безумовно, як вищезазначене.
Тому у зв’язку з вищенаведеним вважаємо дискваліфікацію нас як переможця закупівлі неправомірним та упередженим.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 16:53
Дякуємо Вас за ваше звернення. Але хочемо акцентувати увагу, що
Згідно з п. 1.6. технічного завдання учасник повинен щоденно за п'ятиденним 40-годинним робочим тижнем забезпечувати на об'єкті Замовника мінімально достатню кількість працівників відповідної кваліфікації із розрахунку
- менеджер з господарської діяльності – не менше одного разу на день (контроль) на об'єкті замовника;
- робочий - не менше ніж дві особи з 07:00 до 16:00 на об'єкті Замовника.
Тобто, працівники учасника (робочі), які будуть виконувати послуги повинні підпорядковуватись правилам внутрішнього розпорядку Замовника.
Предметом трудового договору є процес праці – виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції (ст. 23 КЗпП). Працівник повинен виконувати доручену йому роботу особисто і не має права передоручати її виконанням іншим. Працівник підлягає правилам внутрішнього трудового розпорядку.
Натомість за цивільно-правовим договором, одна сторона зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони. Предметом цивільно-правового договору є кінцевий результат. Підрядник/виконавець робіт не зобов’язаний виконувати вимоги правил внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг(виконання робіт). (п. 1.2. цивільно-правових договорів наданих учасником у тендерній документації).
Таким чином, пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхіляється на підставі абз 2 п.2 ч1 ст.31 Закону.

Документи подані скаржником

03 листопада 2020 15:58
відп шк54.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС" 74 670,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА 67 114,85
UAH з ПДВ
67 114,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:49
розяснення.PDF
19 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:47
дог досвід.PDF
16 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:46
тех завд.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Статут.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Протокол.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Протокол 1.PDF
16 жовтня 2020 13:46
проект дог.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Наказ.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Лист погодження з дог.PDF
16 жовтня 2020 13:46
ком проп.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Калькуляция.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Загальні відомості.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Документи директора.pdf
16 жовтня 2020 13:46
договора цпх.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Договір оренди.PDF
16 жовтня 2020 13:46
дог досвід.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Довідка про СЕС.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Довідка про Санкції.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Довідка про ПДВ.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Довідка про досвід.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Довідка про довкілля.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Відгук.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Витяг ЄДР.PDF
16 жовтня 2020 13:46
Видаткові накладні.PDF
16 жовтня 2020 13:46
акти.PDF

Публічні документи

21 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:46
проект договора новій.pdf
21 жовтня 2020 12:26
технічне завдання.pdf
21 жовтня 2020 12:26
2.11.2 Медкнижки.pdf
21 жовтня 2020 12:26
2.10 калькуляція витрат.pdf
21 жовтня 2020 12:26
2.6 проект договора.pdf
21 жовтня 2020 12:26
2.4. Статут.pdf
21 жовтня 2020 12:26
2.2. Витяг з ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС"

МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС"
#41405898
Відхилено 60 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 13:03
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
Переможець 67 114,85
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 12:16

Документи

29 жовтня 2020 13:03
Електронний підпис

Документи

03 листопада 2020 12:16
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:47
Протокол 03.11.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
67 114,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 12:16
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:47
Протокол 03.11.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 18:14
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:54
ЗОШ 54 МКП зелене будівництво.pdf укладений
20 листопада 2020 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 114,85
UAH (в тому числі ПДВ 11 185,81 UAH)