Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з придбання технічної підтримки від виробника програмної продукції InterSystems Ensemble Enterprise (ДК 021:2015-72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Services for the purchase of technical support from the manufacturer of software InterSystems Ensemble Enterprise (CPV 021:2015-72260000-5 Software-related services)
Services for the purchase of technical support from the manufacturer of software InterSystems Ensemble Enterprise (CPV 021:2015-72260000-5 Software-related services)
Очікувана вартість
4 686 000,00 UAH
UA-2020-10-09-004720-a ● 4136081cfdea4cf9a3e3406cc42d4c41
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Олена Христенко +380442007475 khrystenko.og@gp.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Жолнерук Антон +380445967206 avz@gp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Prosecutor General's Office |
National ID: | 00034051 |
Contact point: |
Кhrystenko Olena +380442007475 khrystenko.og@gp.gov.ua |
Additional contacts: |
Жолнерук Антон +380445967206 avz@gp.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 4 686 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Publication date: | 09 жовтня 2020 12:28 |
Enquiries until: | 30 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 листопада 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 4 686 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 46 860 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Scope of the procurement
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15. Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Послуги з придбання технічної підтримки від виробника програмної продукції InterSystems Ensemble Enterprise (ДК 021:2015-72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням). Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Послуги з придбання технічної підтримки від виробника програмної продукції InterSystems Ensemble Enterprise (ДК 021:2015- 72268000-1 Послуги з постачання програмного забезпечення). Кількість послуг: 1 послуга. Строк надання Послуг: до 21 грудня 2020 року. Надання Послуг здійснюється Виконавцем за адресою Замовника: вул. Різницька, 13/15, м.Київ, 01011.Умови оплати: Оплата за надані Послуги здійснюються Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці – гривні. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих послуг з придбання технічної підтримки від виробника програмної продукції InterSystems Ensemble Enterprise. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів із дня отримання підписаного Сторонами Акта. Тип оплати: пiсляоплата. Розмір оплати: 100%. Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. У разі подання у складі тендерної пропозиції інших документів викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватись перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 140 000 грн (сто сорок тисяч гривень). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Location: 01011, Ukraine, Kyiv region, Kyiv, st. Riznytska, 13/15. Customer category: Public authority (point one of the fourth paragraph of Article 2 of the Law of Ukraine “On Public Procurement”). Services for the purchase of technical support from the manufacturer of software InterSystems Ensemble Enterprise (CPV 021:2015-72260000-5 Software-related services). Name of the service of the nomenclature position of the subject of procurement and the code of the service determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: Services for the purchase of technical support from the manufacturer of software InterSystems Ensemble Enterprise (CPV 021:2015-72268000-1 Software supply services). Quantity of services: 1 service. Deadline for rendering services: till December 21, 2020. Provision of Services is carried out by the Contractor at the address of the Customer: st. Riznytska, 13/15, Kyiv, 01011.Тerms of payment: Payment for the provided Services is made by the Customer in a non-cash form in the national currency - hryvnia. Payments for the provided Services are made on the basis of a duly executed Act of acceptance and transfer of the provided services for the purchase of technical support from the manufacturer of software InterSystems Ensemble Enterprise. Settlements are made by transferring funds by the Customer to the settlement account of the Contractor within 7 (seven) banking days from the date of receipt of the Act signed by the Parties. Type of payment: postpayment. Payment amount: 100%. The documents of the tender bid, which are drawn up directly by the participant in accordance with the requirements of the tender documentation, must be in Ukrainian language. If other documents are submitted as part of the tender bid in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, which should have the form of a coherent authentic translation. The prevailing text shall be in Ukrainian. The form and content of bank guarantee must comply with the requirements of Provisions on bank guarantee operations in national and foreign currencies, adopted by the decree of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 № 639, registered by the Ministry of Justice of Ukraine on 13.01.2005 document № 41/10321. The bank guarantee must contain the reference to this procurement documentation and amendments to such documentation if they were introduced. The amount of guarantee for the tender bid is UAH 140 000 (one hundred and forty thousand hryvnias). The term of guarantee for tender bid shall be not less than 120 days starting from the date of final offer submission.Date and time of opening the tender bids: 09.11.2020 at 11:00 by Kyiv time.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з придбання технічної підтримки від виробника програмної продукції InterSystems Ensemble Enterprise
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Services for the purchase of technical support from the manufacturer of software InterSystems Ensemble Enterprise
CPV: 72260000-5
Період постачання:
по 21 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюються Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці – гривні. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих послуг з придбання технічної підтримки від виробника програмної продукції InterSystems Ensemble Enterprise. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів із дня отримання підписаного Сторонами Акта. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 12:28 |
Проєкт договору.docx | |
09 жовтня 2020 12:28 |
Тендерна документація.docx |
09 жовтня 2020 12:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2020 12:28 |
Проєкт договору.docx
|
|||
09 жовтня 2020 12:28 |
Тендерна документація.docx
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 листопада 2020
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЙТІ СИСТЕМИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" |
4 685 000,00
UAH
|
4 628 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АЙТІ СИСТЕМИ" |
4 674 130,00
UAH
|
4 674 130,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон |
4 679 700,00
UAH
|
4 679 700,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" #39230764 |
Переможець |
4 628 000,00
UAH
|
24 листопада 2020 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 18:21
|
Договір.pdf | укладений |
14 грудня 2020 18:20
|