Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для початкових класів закладів освіти Суворовського району м. Одеси
Очікувана вартість
1 500 387,00 UAH
UA-2020-10-09-004715-b 2f09e074138e4028a5c5aed3d611eda7
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 15:26
Очікувана вартість: 1 500 387,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 501,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45011.61 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2205 шт
Засоби навчання та обладнання для початкових класів закладів освіти Суворовського району м. Одеси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Суворовського району м. Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавцем на підставі накладних виписаних Продавцем протягом 14 календарних дня після отримання Товару. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 11:20
ЗМІНИ ОГОЛОШЕННЯ.doc
27 жовтня 2020 11:08
Оголошення (дидактичний матеріал) зміни.docx
09 жовтня 2020 15:59
Оголошення (дидактичний матеріал).docx
27 жовтня 2020 10:40
ТД дидактичний матеріал зміни.docx
27 жовтня 2020 10:38
ТД дидактичний матеріал зміни.docx
09 жовтня 2020 15:59
ТД дидактичний матеріал.docx
09 жовтня 2020 15:59
Додаток 2 до проекту договору - Дислокація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-004715-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА", Код ЄДРПОУ:42331157
Дата подання: 12 листопада 2020 14:51
Вимога
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-10-09-004715-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА", Код ЄДРПОУ:42331157
Дата подання: 18 листопада 2020 15:56
Вимога
Щодо відхилення Учасника процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 13:42
Учасник у своїй скарзі просить скасувати рушення щодо відхилення ПП "БРУНЕРА".
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовник надає відповідь Учаснику на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-10-09-004715-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА", Код ЄДРПОУ:42331157
Дата подання: 23 листопада 2020 13:20
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 16:25
Учасник у своїй скарзі просить скасувати рушення щодо відхилення ПП "БРУНЕРА".
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовник надає відповідь Учаснику на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

12 листопада 2020 14:51
Вимога Одеса.pdf

Документи подані скаржником

18 листопада 2020 15:56
Вимога Одеса 2.pdf

Документи

20 листопада 2020 13:41
протокол 247 стр 1.jpeg
20 листопада 2020 13:41
протокол 247 стр2.jpeg
20 листопада 2020 13:42
протокол 247 стр3.jpeg
20 листопада 2020 13:42
протокол 247 стр4.jpeg

Документи подані скаржником

23 листопада 2020 13:20
Вимога Одеса 2.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-09-004715-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2578503369
Вимога
Шановний замовнику, ЗУ Про публічні закупівлі : Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з Додатком № 2 до тендерної документації п 2 пп 2.2 та пп 2.3 які містять такі вимоги: 2.2. Інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі за наступною формою: 2.3. Документи на потужності (об’єкти), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, зазначені відповідно до п.2.2. Додатку 2: - у разі використання Учасником власних потужностей: - правовстановлюючий документ Учасника на потужності які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі; - перелік обладнання та устаткування потужностей, які задіються у виробництві з зазначенням адреси виробничих та складських приміщень, кількості та найменування обладнання*, що будуть залучені до виробництва товару, що є предметом закупівлі, технічний стан та статус вищезазначеного обладнання (власне чи орендоване). Учасник повинен надати документи підтверджуючі наявність зазначеного у довідці обладнання відповідно до їх статусу. *Увага!. В разі якщо Учасник не є виробником товару, вказати обладнання, яке використовується виробником цього товару. Як статус для такого обладнання необхідно вказати – «обладнання виробника». - у разі використання потужностей, які належать іншим особам: - договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися зазначені в інформаційній довідці потужності для виробництва та/або обігу предмету закупівлі. - перелік обладнання та устаткування потужностей, які задіються у виробництві з зазначенням адреси виробничих та складських приміщень, кількості та найменування обладнання*, що будуть залучені до виробництва товару, що є предметом закупівлі, технічний стан та статус вищезазначеного обладнання (власне чи орендоване). Учасник повинен надати документи підтверджуючі наявність зазначеного у довідці обладнання відповідно до їх статусу. *Увага! В разі якщо Учасник не є виробником товару, вказати обладнання яке використовується виробником цього товару. Як статус для такого обладнання необхідно вказати – «обладнання виробника». Вимоги по цим пунктам порушують ЗУ Статтю 5 п1 пп. 1. 3. 4. та п. 4. А саме: вимоги прописані безпідставно, мають вимогу надання конфіденційної інформації, не можуть бути ніяким чином перевірені Замовником, не мають чітких вимог по переліку обладнання (основні, оборотні чи окремо), його технічного стану та які саме документи підтверджують наявність обладнання. Також тендерна документація (технічна характеристика) містить вимогу «Надати копію чинного на дату проведення аукціону листа Міністерства освіти і науки України про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на глобус фізичний». Не зрозуміло чому саме на цей товар Ви вимагаєте цей документ, чому цей документ не вимагається на інші товари в тендерній пропозиції. До того ж, в електронному реєстрі МОН України що до надання грифів https://gryf.imzo.gov.ua/ такого грифу не існує взагалі. Тому така дія може підпадати під Статтю 5 ЗУ України п.1 пп. 6. Тому прошу видалити п 2.2 та п. 2.3 з Додатка 2 тендерної документації та вимогу про надання копії чинного на дату проведення аукціону листа Міністерства освіти та науки України про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на глобус фізичний» з технічної характеристики.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-10-09-004715-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА", Код ЄДРПОУ:42331157
Дата подання: 26 листопада 2020 16:33
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2020 10:44
рішення від 30.11.2020 №22108 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 10:44
рішення від 10.12.2020 №22864.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 22:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги приватного підприємства "БРУНЕРА" 10.12.2020 Колегія постановила зобов'язати Комунальну установу Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси скасувати рішення про визначення ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" переможцем процедури закупівлі — "Засоби навчання та обладнання для початкових класів закладів освіти Суворовського району м. Одеси", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-09-004715-b. Враховуючи вищевикладене, Замовник скасовує рішення про визначення ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" переможцем процедури закупівлі — "Засоби навчання та обладнання для початкових класів закладів освіти Суворовського району м. Одеси", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-09-004715-b.
Дата виконання рішення замовником: 16 грудня 2020 11:35

Документи подані скаржником

22 жовтня 2020 23:32
Вимога.docx

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 16:27
Скарга.pdf
26 листопада 2020 16:27
Протокол 233 (1).PDF

Документи подані замовником

16 грудня 2020 11:34
Протокол ТК 278.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА" 1 194 795,00
UAH з ПДВ
1 194 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 1 498 770,00
UAH з ПДВ
1 498 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яворська Тетяна Миколаївна 1 500 100,00
UAH з ПДВ
1 500 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 12:21
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:20
31850030951097.XML
21 грудня 2020 12:20
file (40).pdf
16 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:02
Установчі Брунера (1).pdf
16 грудня 2020 16:02
Dovidka_20315522750010157844.pdf.p7s
16 грудня 2020 16:02
Dovidka_20315522750010157844.pdf
16 грудня 2020 16:02
Довідки.pdf
03 листопада 2020 10:49
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:48
Підписаний_Dovirenist_Kovalenko_5669-K-O.pdf
03 листопада 2020 10:48
Підписаний_ГАРАНТІЯ 5225 (1).zip
03 листопада 2020 10:48
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
03 листопада 2020 10:48
c70a43b1-958f-4297-8fad-c2032bef998b.pdf
03 листопада 2020 10:48
63600103343785.pdf
03 листопада 2020 10:48
63600103823437.pdf
03 листопада 2020 10:48
Технічні вимоги.pdf
03 листопада 2020 10:48
Трудові книжки працівників.pdf
03 листопада 2020 10:48
Установчі Брунера.pdf
03 листопада 2020 10:48
Сертифікати ІПТ.pdf
03 листопада 2020 10:48
Договір поставки.pdf
03 листопада 2020 10:48
Аналогічні.pdf
03 листопада 2020 10:48
Договора Транспорт.pdf
03 листопада 2020 10:48
Дипломи працівників.pdf
03 листопада 2020 10:48
Авторизаційні листи.pdf
03 листопада 2020 10:48
Проект договору.pdf
03 листопада 2020 10:48
Порівняльна таблиця.pdf
03 листопада 2020 10:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 08:37
Електронний підпис
27 листопада 2020 08:36
Документи переможця.rar
03 листопада 2020 20:20
Електронний підпис
03 листопада 2020 20:18
6.8. Сертифікат ІСО 14001 2015.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
6.1. Порівняльна таблиця КЕП.pdf
03 листопада 2020 20:18
6.8. Сертифікат ІСО 14001 2015.pdf
03 листопада 2020 20:18
6.2. Висновки СЕС.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
6.2. Висновки СЕС.pdf
03 листопада 2020 20:18
6.7. Сертифікат ІСО 900 2015.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
6.7. Сертифікат ІСО 900 2015.pdf
03 листопада 2020 20:18
5.15. Документи ПДВ.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
6.4. атворизація.pdf
03 листопада 2020 20:18
5.15. Документи ПДВ.pdf
03 листопада 2020 20:18
Ліцензія Банку.zip
03 листопада 2020 20:18
Повноваження Банку.zip
03 листопада 2020 20:18
4819_15__0_947_2903_11_2020_.zip
03 листопада 2020 20:18
5.3. Копія Статуту.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
5.3. Копія Статуту.pdf
03 листопада 2020 20:18
Документи супроводу Банку.zip
03 листопада 2020 20:18
3.3. Документи про освіту.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
3.3. Документи про освіту.pdf
03 листопада 2020 20:18
6.4. атворизація.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
5.8. Довідка ст. 17 ЗУ КЕП.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
3.2. Копії тудових книжок.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
5.8. Довідка ст. 17 ЗУ КЕП.pdf
03 листопада 2020 20:18
2.2. ДЛЖ Логистик договор.pdf
03 листопада 2020 20:18
2.2. ДЛЖ Логистик договор.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:18
3.2. Копії тудових книжок.pdf
03 листопада 2020 20:17
4.2. Договір 114.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:17
4.3. Видаткова накладна.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:17
4.3. Видаткова накладна.pdf
03 листопада 2020 20:17
4.2. Договір 114.pdf
03 листопада 2020 20:17
2.4. Витяг нерухоме майно.pdf.p7s
03 листопада 2020 20:17
2.4. Витяг нерухоме майно.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА"

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ФОП Яворська Тетяна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Рішення скасоване 1 498 770,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:02
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА"
#42331157
Рішення скасоване 1 194 795,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 11:35
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Рішення скасоване 1 498 770,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 11:35
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА"
#42331157
Переможець 1 194 795,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 14:31

Документи

11 листопада 2020 15:38
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:35
Протокол 233.PDF
05 листопада 2020 15:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА"
#42331157
1 194 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 16:37
Звіт_ дог.416.pdf укладений
16 січня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:27
Договір 416.pdf укладений
28 грудня 2020 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 194 795,00
UAH