Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Заправка та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
5 155,00 UAH
UA-2020-10-09-004406-a c9b4a1dd03b240daab72560b6eb8d05d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Строк надання послуг : до 20 грудня 2020 року. Місце надання послуг: за вимогою Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Кемерівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі - рахунок). До рахунка додаються: акт надання послуг. Оплата за послуги по Договору здійснюється ЗАМОВНИКОМ в українській національній валюті. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахунку коштів на безготівковий розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ на підставі виставленого ним рахунку та акта надання послуг. Оплата може здійснюється ЗАМОВНИКОМ із відстрочкою платежу терміном 14 днів. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

09 жовтня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 12:08
Протокол Задорожній Запр картрид.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗАДОРОЖНІЙ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2873004496
Переможець 5 155,00
UAH
09 жовтня 2020 12:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 12:11
Договір Задорожній Заправка карт.PDF укладений
09 жовтня 2020 12:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 155,00
UAH